Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ammer ikke og glemte det helt jeg og! Tenkte at ja da har O snart bursdag. Det har jeg tenkt lenge. Så lenge at den er ferdig faktisk!

Gratuelrer så masse lille store Oskar:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Her var det jo litt.

Høres ut som flere har hatt en fin sommer selv om vi ikke kan skryte av været.

Tusen takk for gratulasjoner til gutten min

Gratulerer med lilleplutt og minisessa sessa.

og grattis med Tiril tiny.

Ja O har taklet gipsen sin strålende er riktig så overasket over hvor bra det har gått.

ja har hatt et par alenemor dager jeg også, og da med to bærebarn :)

Gikk tur her en dag med E i sjal og O i vogn og Tilla i bånd, var litt trim i det altså.

T har hatt noen jobbedager og jeg har vært i Kragerø med barna.

Molle; ja Eline er blid hun elsker oppmerksomhet og er strålende, skjønner om du ikke tror meg men O har også fått tilbake humøret og er strålende. Tenker du tror jeg lyver her på tråden siden du har opplevd ham en smule survete to ganger nå.

Hyggelig at dere hadde det bra, syns det gikk fint jeg, men dere er jo vant med en og jeg med to (små)så litt mindre overgang for meg med 3 :)

De var kjempeflinke sammen syns jeg, og E er i godt lune fortiden ja, He he sove til 1045 da er han nok ikke i form, jeg tror faktisk O har gjort det etter fylte 2. Ikke hverdagskost.

Deilig å få tilbake godgutten min, han er så grei. Litt mammadaltete er han nå så vi får en liten utfordring nå barnehagen begynner.(Er jo bar blid mammmadaltete nå da, sjarmerer meg i senk)

O sin feiring har jeg ikke lagt noen plan på, men må se om vi er hjemme på lør søn 15-16 aug kanskje?

Hva han liker å leke med?: O er guttete i lekene, elsker biler båter, gravemaskiner, traktorer osv. og TILLHENGERE, han elsker å henge ting på hverandre, lager gjerne tog av de store kjøretøyene han har.

BMW stasjonsvogn med tillhenger med bobkjører på til bursdag det var stas.

Det var ekstase i kragerø når vi fikk besøk av båt med heisekran/ gravemaskin og kontainer!! Den tuta bare for ham...

Leker fint alene og leser mye alene, leser alt igrunn. BILER er favoritten på DVD og er begeistret for Kutoppen,

O storkoste seg i Dyreparken, det var en innertier, han er jo veldig opptatt av dyr.

O veier vel drøye 17 kg, jeg målte ham stående til 96 cm i dag, men det er vel veldig ca, han sto på ett ben og de blir gjerne lengre når de ligger.

O er ikke tørr, men har i dag gjort det meste i do så det er jo gøy. ble satt tilbake på pottetreningen med benet.

Derimot har O hverken fått 4. barnesykdom eller vannkopper hos oss he he

Eline liker HandyMandy.

ja jeg har vel konkludert med at det må bli Spaniatur med mindre solen har planer om å dukke opp.

Skrevet

Har sett O i godlynne før da Herk:) (har nå kjent han 3 år)

Den badestolen da? Ønskes den lånt? ellers havner den på loftet seh. Kan jo bære den ned igjen, men ryder den ikke opp for ned igjen om par uker.

Hvordan kan det være plass til så mye snørr i nesa??

Skrevet

Hei... jeg har sviktet dib totalt den siste tiden. Først og fremst fordi det stjal så mye tid, og så fordi pc'n gikk åt skogen. Har bare prioritert facebook og mail når jeg har vært på nett, men det har i grunnen stjålet mye tid det også. Så jeg beklager. Prøver å legge om nettvanene mine litt så jeg får gjort noe mer enn å sitte med pc'n i fanget så jeg tørr ikke love at jeg kommer til å bli like aktiv på tråden igjen. Skravler med dere på fb heldigvis.

Har ikke fått lest meg opp skikkelig, men fikk med meg bursdagshilsener så TUSEN TAKK!!!! Snodig å ha sånn stor plutt som går når han holder meg i en hånd og 3 åring som går uten bleie og som er blitt så selvstendig. Hun er forresten veldig glad i Fantasiens flyttefolk og liker å leke med alt som plutt får. Hun stortrives på storavdeling og vil helst at jeg går med en gang og kunne nok ønske at jeg ikke hentet henne en del ganger. Mulig hun er litt lei av å være hjemme etter 5 ukers ferie. Hun sovner aldri på kvelden, men ligger og synger og underholder seg selv. Forsåvidt greit så lenge hun synger lavt, men nus har flyttet inn på rommet hennes nå så det blir en del tull... Nt tar seg av alt med legging så jeg slipper tenke på det heldigvis.

Ellers så har vi det fint. Jeg koser meg hjemme med plutten og ser frem til nok et år hjemme.

Snakkes. ;)

Ps. Mol... du lurte et eller annet sted på hva slags område innenfor jussen mannen holdt på med... Nå jobber han med klagesaker i forbindelse med pasienskader.

Skrevet

I dag har E vært hos tannlegen. Tryna i sklia i bhg, men det var visst ingen som så at tennene var helt på trynet før jeg kom hjem. Dji. Er det mulig? Han gråt og gråt stakkars. Var på tannlegevakta og tok bilde, så får vi bare se hva som skjer. Stakkars lille.

Skrevet

Er det mulig?? Stakkars! Får håpe det går bra med han og at tennene fikser seg igjen. Er de slått ut av posisjon eller er de knekt eller hva? Om de er blitt løse og skjeve så er det jo kanskje mulighet for at de fester seg igjen av seg selv.

Du får komme med oppdatering.

Skrevet

Åhhh stakars lille E, det må ha gjordt vondt!! Får håpe det ordner seg med tennene hans. Uff, grøsser nesten jeg.

Skrevet

Sessa-ok. Og denne tråden har (dette nr altså) har levd så mange mnd nå at man trenger ikke være superaktiv for å henge på;) 10 min en gang i uka og du er helt med..hehe

Stakkars lille E og dustebhg! Dere sa ifra eller? Men blødde han ikke noe da? Slår man "ut" tenner uten noe blod? Og om en brått bare gårter og gråter så sjekker man ut. Evt ringer foreldre og hører. Han har jo gått der så lenge nå at de hører forskjell på trassgråt og vondtgråt.

Lei av host og snørr....

Lei av jobb og skulle jobbe til 21.... noe jeg og gjør E sin siste dag i gamle bhg på fredag:( Jeg hadde lyst til å hente siste dagen jeg. Også er det litt trist synes jeg. Han har det så fint der og er generelt veldig fornøy. Blir sikkert bra i ny, men er litt trist og.

Skrevet

E har leppa til Apu, men ser mye bedre ut nå enn i dag tidlig. Hevelsen har gått noe ned.

Det var fortanna og tanna ved siden av som var slått en del inn. Han var blå på begge sider (altså inni munnen og foran). Men ikke noe blod. Så vi får bare satse på at tennene fester seg og forhåpentligvis leve med skjeve tenner til de nye kommer. Håpe at de ikke blir missfargede eller gir betennelse. Blir fulgt opp av tannlegen framover da, kommer inn i systemet.

Leste rapporten fra barnehagen, der sto det at de hadde sjekket tennene. Så kanskje han ikke var blå med en gang, men at tennene sto lengre inn. Og de kjenner kanskje ikke tannstillinga godt nok på den nye avdelinga? H merket det ikke heller... Pedleder hadde ringt H i dag da. Hun var ikke der da jeg hentet så jeg sa ikke noe, men E ser bedre ut og det er jo bra :)

Det ser vel fort verre ut enn det er sånne skader.

Skrevet

Godt det ser ut til å gå bra med tennene til E da:)

31. desember reiser vi 2 uker til marokko! Gleder meg som en unge:D Betalte depositum på reisen i dag, så nå er det liksom mer sikkert med en gang. Må reise fra Gøteborg da, men da skal vi nok klare det også:)

Ellers har spaden begynt i barnehagen, hadde tredje dagen i dag og siste dagen med "innkjøring". Gikk selvfølgelig helt strålende. Blir ikke noe barnehage før på tisdag igjen, for hun skal jo bare gå 3 dager i uken. Likte nå parken mye bedre jeg da. Men men, nå får hun jo denne pedagogiske-delen som man tydligvis ikke blir folk av uten (bare se på meg, jeg har aldri gått i barnehage). Så da blir det nok bra.

Skrevet

Hei hopp til alle:)

Uffa med tennene til e da-svana! Ta vare på rapporten fra bhg- for i noen sjeldne tilfeller så kan skade på melketennene føre til skade på de nye tennene også selvom de kommer flere år etter. Det skjedde med ei jeg har jobbet med-sønnen hennes fikk ett slag mot munn og nese i bhg og når de nye fortennene kom ut noen år senere så var de misfarget og skjeve. Fikk ordnet opp i det-men dyr affære-men med den rapporten fra bhg ang. skade så fikk de det dekt.

Leo fikk jo seg ett realt slag mot nese og øyne i bhg i fjor høst-har tatt vare på rapport.

Leo har begynt på storebarn avd. og det virker som man ikke får så mye rapport om hva som har skjedd gjennom dagen o.l. I dag har hun to store, røde skrubbsår på innsiden av lårene-hun sa hun hadde fallt-men det er jo noe som må ha gjort vondt og som hadde vært naturlig å si i fra om når jeg hentet syns jeg. Det var de veldig flinke til på småbarnsavd. Og jeg ga også beskjed om at de kunne ta på henne en tynnere bukse utpå dagen hvis det ble varmere-men da jeg hentet henne så satt hun der i dongribukse,sokker og joggesko mens alle de andre barna hadde shorts. Ikke helt fornøyd jeg. Og så har hun 26 myggstikk-men der skal jeg ikke skylde på bhg;)

Melvin klarer forresten å åle seg framover nå-kan ikke kalles en proff enda da det går veeeeldig sakte-men han er proff på sitting da:) Selvom det er DM å la babyer sitte selv uten at de har klart å sette seg opp selv...Og så er han ikke noe særlig inntresert i pupp på dagtid-vil bare ha på natta-det er litt pes...Og i morgen skal vi til spesialist der han skal sjekkes for astma.

Tiny: fikk ikke trent i dag jeg-fikk besøk gitt:)

Deilig med ferie på nyåret da Cat:)

65 kg i dag-sånn by the way:) Skryte av meg selv ja:) Ikke det at jeg har gjort noe for det...

Barnebursdag for Leo blir nok helga etter den 3.sept-passer det best med lørdag eller søndag for folka?

Skrevet

Godt det ikke bare hos oss, Ama. Gutta hadde på seg alt for mye klær, og de tenker jo ikke på å ta av seg alltid når det blir varmt. Trodde det sa seg selv at de kunne ta av trøya å la de gå i t-skjorta? Evt. ta shortsen som ligger i skifteskuffen? Merkelig.

Vet ikke om jeg har sagt det, men disse guttene går i forskjellige avdelinger. Har en tanke om at det er lurt, så får vi se. At det gir merarbeid for meg er det foreløpig ingen tvil om. Dobbelt med foreldremøter og bursdager. Blir vel vant med det og.

Er litt usikker på oss den helga, for det er så mye som skjer. Svigerfar fyller år den søndagen i alle fall, men vet ikke om vi skal.

Jeg har gått opp noen kr i sommer, men har et mål om å komme på 60 blank i løpet av to uker. Så får vi se om det går........ Klarer jeg det klarer jeg vel et par kg til kanskje? Så bilder av meg fra 2003 og ble litt inspirert (og litt trist, hehe)

Varme ja, det hadde vært noe. Kan ikke huske sist det var en hel dag uten regn.

Må jobbe litt!

Skrevet

2003 hadde du ungpikekropp! Nå har du kvinnekropp! Du har vært gravid og med twins tilogmed. Du vil nok ikke se ut som i 1003, meeen noe erm den stilen kan du vel klare å jobbe deg til..hehe

Jeg har nå poppa opp et par jeg da. Jeg som tenkte meg under 55 og nå er man på 57!! (faktisk 58 her en kveld!!) Litt kjedelig når man lå stabil på 55 ganske lenge. Var nede i 52-53 etter William, så skulle være mulig selv etter graviditet. Kan man egentlig skylde på den lenger etter 3 år?? :D Ja nå rakk jeg jo bli stor og gå opp en del sist jeg var gravid og da. Er kjedelig når bukseutvalget har minket igjen. Jeg kan alternativt bli fet, så har jeg noe utvalg igjen.

Bhg er dritdårlige på å kle av!! (på og i tilfeller) "han ville ikke ha på votter" Nei vel, men det er 10 minus og vind og henda hans er BLÅ!! Har vært en del ganger jeg har henta han som han er helt rød og våt i håret. "nei han ville ikke kle av seg" har man fått, ja da har de vel prøvd (men hallo han er 2-dere er voksne) Men oftes har det vært at han har gått i ulldress eller fleece for de har tatt han opp fra soving og rett til frukt og når jeg henter 16 så har han faktisk gått i det inne (med varme i gulvet) i 1,5 time. Og ulltøfler. Tok det opp ganske kraftig en gang og etter det bedra det seg. Rev av han klær og ba dem kjenne på de og gutten. Kunne nesten vri opp klærne. "kanskje derfor han har vært så sutrete" Nei think so?? Men var en periode med mye vikarer og små drittunger som ikke visste opp og ned på ungene virka det som. Har og henta han med bleia bak frem:)

E har og begynt på storebarn. Får 3 uker der:) Fikk høre av ei at "han er så trygg på oss og tillitsfull og det går så bra" Klarte ikke la være og svarte at det er jo ikke så rart, med all sykdom og underbemanning dere har hatt her så har dere jo alle hatt han masse. (altså de har jobbet på småbarn) Synes det er greit jeg da, at unga kjenner de fleste voksne på bruket. Fler å kunne gå til når de er ute og mindre prob med overflytting. Hos oss er de superflink til å informere. Står sove og doliste, men forteller deg om det før du rekker se på den. Skryter av dem foran dem og. Ting de har gjort og div. Veldig fornøyd med levere/hente der han er nå. Og er flere menn på bruket (og avd.) Ingen menn der han begynner.

Ja greit med varme, men fra bikini til regndress til vindjakke til ullklær tilbake til bikini hver dag er litt pes.

Minner om bursdag for E neste helg. Kommer inb. altså...TTT :) E skal feire i bhg på fredag da. Siste dagen og han har gledet seg sååå lenge til krone også slutter han rett før dagen så de tar en feiring lell. Så da må Tiril komme da Tiny.

Tiny: Vet du hvordan det er å slutte? Får man perm med alt? Egentlig skal vi vel få en fra My også en fra mummi, men er jo så kort på mummi. Har du fått noen kontaktperson? Hvem hadde dere på my? Hadde dere egentlig? Vi hadde hun som har slutta og ikke hørt noe om ny. Vil jo gjerne ha bilder og ting og tang da:) Nei skulle hatt TanteTiny der:)

Noen ser på tv....andre hører på tv.....hahahaha fått noe bilde?

Jeg hater jobben min. Ikke bare hater men virkelig hater.

Skrevet

Huffda svana det må jeg si, håper det ikke gir varige men eller mye vondt, og bra du har fått sjekka opp hos tannlegen

O har fått vannkopper og E og for den saks skyld,

Jeg trenger ferie og sol egentlig

Har vært en fin dag i dag

Dritt med jobben Moll

Hei på deg sessa Gøy med to store små :)

Skrevet

hehe..eeehh..ja takk for at vi fikk komme på besøk Herk;)

Skrevet

Jeg er sliten jeg...

Lillegutt sover ekstremt dårlig til å være så "stor". Det skal da være mulig å sove mer enn mellom 2 og 4 timer i strekk på natten?

Har ihvertfall fått vært hos manuellterapaut med nakken hans (favorittside), men det er muskulært så det fikser seg selv.. og jeg som kanskje trodde mannen skulle gjøre underverker på gutten..

Truls liker ikke grøt, bare spytter ut og ser dumt på meg når jeg dytter skjea i munnen. Det sammen gjelder mme. SÅ han har 2 middagsmåltider på dagen nå (sulten liten kar), men skulle vel variert med annet.. Hva putter dere i gutta ama og mtg?

Tiril har og siste dag imorgen og jeg skal bake kake :) Da blir det kake og is på mummi imorgen! hehe.. Litt trist å ikke skulle ha henne der meg for nå trives hun supergodt og de er kjempeflinke der hun er nå! Hun stortrives med både de voksne og barna og gleder seg til barnehagen hver dag...

Ble sittende der litt lenge idag ved levering og skravle litt (og tøyse med E), og de synes det er like trist å miste både E og T.

Jeg er nede i 67 kg! bare 7 igjen før jeg når første mål (vil gjerne under 60 altså). Må miste noen kilo til ganske fort så jeg får på meg noen flere bukser snart, er ikke så stort utvalg i skapet mer og jeg gidder ikke kjøpe noe nytt enda.

Jeg er støøøøl... Trena step og styrke igår og det kjennes i rumpe og armer!!!

Skrevet

Jeg og! Var der lenge ved hent. Blir det lenge ved levering i morgen. (får jo noen timer jeg må slå ihjel) Hadde så mye skepsis til den avd før han begynte (og hadde jo mine grunner) men den har utviklet seg til å bli SÅ bra! Uff man føler seg som DM nå altså!

Tok is jeg tiny. Mente jeg hadde hørt at de skulle prøve unngå for mye kake og greier (des er jo så mange allergiske at jeg hadde sikkert sendt en eller annen på sykehus...) Så da blir det is og kake og varm mat og krone på hodet:) Blir jo fin avslutningsdag da:) Tenkte ta med bilde i morgen-haha. Til Mummifiguren på veggen der vett. Nei men den skal vel inn i permen hans og da kan jeg jo feste på et i morgen:) Jeg fikk fiksa ramme på veggen og bursdagstog på my da.

Har du fått perm fra my??

Tar du med kamera? Kunne jo tatt noen bilder av unga siste dagen sammen:) (dere har bedre kamera enn meg...foreløpig;) M er treeeeg!!)

Prøvd brødskive mosa i mm eller mme? Evt med litt bana eller fruktmos i? Eller bare brød. noen liker det bart. Og greiest om han liker det for da slipper du så mye styr:) det har alle unga her (inkl meg og mine søsken) fått.

Skrevet

Tutta har fått feber ikveld og det spøker for den siste dagen i bhg sammen med E!! Kjipe greier...

Uansett tar vi turen opp og henter saker og ting som ligger igjen og spiser kake og is sammen med barna. Må vel se litt an formen hennes, men litt orker hun vel..

Jeg spurte også om det sukkergreiene, men det var visst bare løst snakk som aldri ble gjennomført.. Det har vel blitt forbigått av 2 daglige ledere tenker jeg. Har nå ihvertfall bakt en sjokkiskake uten egg, så skal nok mye til for å sende noen til sykehus imorgen da :)

Får teste litt skive tenker jeg.. Noe annet enn middag må han få i seg snart. Spiser jo nesten 2 hele glass iløpet av 2 måltider på dagen..

Skrevet

Vet du ikke spurte meg, men tror ikke det er så krise om det går mye i middag og lite i grøt Tiny.

Vi startet med brødskorper vi, hun gnager mer enn gjerne på brød. i begynnelsen så kom vel mest ut igjen, men nå spiser hun store deler.

Grøt har blitt populært med mye frukt om hun egentlig ikke har villet ha grøt.

Så tidlig at fruktbeger var annet enn grøt og fulgte med med argusøyne at skjeen kom fra begeret med frukt og ikke grøtskåla. (dette var for flere måneder siden når hun var grøtlei)

I går ville hun ikke ha grøt før den ble matet med en brødskorpe, prøvde jeg med skje var det full stopp, men skorpe med grøt var greit.

Skrevet

Fruktmos var populært frem til middagen ble oppdaget, da var ikke det noe spennende lenger. Blir ordentlig sinna når jeg prøver meg på noe annet enn middag.Spiser litt knekkebrød/skorper innimellom når han er sinna fordi jeg spiser :)

Dårlig mor idag.... Har sendt ei i barnehagen som egentlig burde vært hjemme. Hadde 39 i feber i går kveld men den var borte nå imorges. Tok sjangsen og leverte og henter henne tidlig tenker jeg. Skal nok få med oss kakespising først da :)

Skrevet

Hei på dere!

Nå husker jeg ikkesåmye av det jeg skullekommentere,men får vel slenge inn et innlegg uansett:)

Hvordan går det med tenna til E, svana?

Jeg skulle gjerne hatt bilder og sånn fra My jeg. Vi fikk aldri noen ting vi. Det lå jo masse bilder og sånn på pc som jeg egentlig skulle ha fått på cd når han slutta?

Hvordan var siste dagen dems i dag da?

Gabriel har sluttet med bleie på dagtid. Har vel vært uten bleie i ca. 2 uker nå. Har ikke hatt tisseuhell på en uke, men hatt noen bæsjinger. han vil ikke bæsje i do.har aldri gjort det, men har bæsja i bleia på morgenen eller bedt om bleie på dagen hjemme, men i bhg går det i trusa.... Hvordan få han til å bæsje på do da? Belønningsgreier og sånn? Noen tips?Blir vel ikke så lenge til vi kutter nattbleia også. Den har vært tørr flere morgener nå. Får se det an noen dager til før vi fjerner den.

Mat og sånn på småttene ja. Michael spiser tre måltider om dagen nå. Har økt ganske fort. Er bare en måned siden han begynte med fast føde. Men jeg prøver å proppe i han om dagen for at han skal spise mindreom natta. Det ser ut til å funke. Etter at siste måltidet ble innført for noen dager siden så spiser han "bare" 2-3 ganger om natta...

Frokost: 1 brødskivemed leverpostei eller en posjon grøt.

Midt på dagen: Ca. 1/2 glass middag(sånn stort glass).

Kvelds: 1/2-1 posjon grøt.

Prøver å gi han litt fruktmos etter middagen, men han synes det er surt og kniper igjen munnen. I dag fikk jeg i han nesten et halvt beger da:)

Også har han knekt krabbekoden i dag!! Nå har han stått på alle fire hele dagen i noen dager og sutra fordi han ikke kom seg noe sted, måtte legge seg ned og åle seg,men i dag fikk han det til. Fortsatt litt ustø, men han "løp" bortover og dytta leka si foran seg:) Det var nesten på tide selv om det er litt tidlig. Han har jo stått i krabbestilling nesten siden han begynte å åle seg framover for 6-7 uker siden. Nå er han fornøyd igjen:)

Skrevet

Håper tennene til E har det bedre, Svana.

Mat og babyer er tull. Har slitt litt med plutten. Han har bare villet ha grøt i laaaaang tid, nå vil ha endelig ha litt annet, i dag var frokosten 2 brødskiver med syltetøy (DM). 5 grøtmåltider om dagen ble liksom litt ensformig synes jeg. Nå vil han ikke ha grøt lenger. Også vil han bare ha middag om han får det samme som oss. Han liker lassagne, mexikansk gryte, kalkumpølse, pasta, laks.... så nå må jeg ta litt hensyn til han når jeg lager middag i tiden fremover. Frøkna spiser jo stort sett alt, bortsett fra kokte grønnsaker. Plutt spiser grønt også. Det beste han vet er banan og yoghurt.

Her har ikke ammeslutt på natten og fast føde hjulpet noe på søvnen. Nå sover han på samme rom som frøkna og ENDELIG virker det som han har skjønt at natt er sovetid. Vi hadde ganske strengt regime i sommer også. Nt har tatt legginga og tatt han på natten og det hjalp også. Vært noen netter hvor han ikke har våknet. Men han er klar for dagen mellom 5-6 da.... hender han sovner i senga mi igjen, men ikke lenger enn til maks 7. Heldigvis tar nt han mellom 6-7. Jeg får han levert i senga når nt går til jobben.

Frøkna sluttet med bleie på dagtid i sommer, men vi har hatt en del tull med det. Først og fremst bæsjeuhell, går i trusa, men også noen tisseuhell. Forrige uke, første uke på stor avdeling så kom bæsjen i trusa hver ettermiddag, denne uka er det tisset som kommer i trusa.... glad vi har ny vaskemaskin... Skjønner ikke hvordan vi skal få henne til å skjønne at hun må gå og tisse før det er for sent. Bæsjinga er heller ikke så gøy så vi må rett og slett finne frem noen leker (bæsjeleker som består av sånne plastgreier man kan lage is i. Hun sitter og bæsjer og lager liksom is. Funker strålende også får hun is hvis det kommer en stor bæsj. Kommer til å fortsette sånn til vi er helt sikre på at hun har skjønt det. Lurer på om vi må begynne med klistremerker for å få i gang tissinga igjen. TIsser fortsatt en del på natten så stresser ikke med den bleia....

Jeg er på riktig side av halveis til 80.... blæh... dette suger bigtime, men jeg er på rett vei. Skjønner ikke at det er mulig å veie under 60 når man har fått barn! ;) Veide 58 i 2001....

Skrevet

Hvorfor kan ikke folk slutte å dø rundt meg...

Skrevet

Min aller første venn, også min aller første kjæreste:) fikk endelig hvile i dag etter en tøff kamp mot kreften. Han ble frisk og holdt seg frisk i et par år, men for 6 mnd siden kom den tilbake og spredde seg i rekordfart.

Familiene våre har vært nære i..jeg vet ikke...nesten 40 år. Vi har vokst opp som fetter og kusine og denne godgutten var liksom min. Mor og hans mor har 9 mnd mellom barna sine hele veien nedover, så vi søsknene har hatt "hver vår". Vi skulle gifte oss. Han skulle bli politimann. Jeg ville egentlig ikke bli politidame, men ga etter for jeg måtte jo det dersom vi skulle gifte oss:)

Han var typen som ingen mislikte og som fikk verden til å smile. Man klarte aldri å opprettholde et dårlig humør når man var sammen med han. Men er det ikke sånn da...at de beste går først. Og stakkars stakkars reservemamman min! Hun har i dag den værste dagen i hele sitt liv. Og tenkt å føle en viss lettelse over at gutten sin får slippe smertehelvete samtidig som man ville gitt alt for å holde han i leve. Man skal jo ikke overleve barna sine!!

28 år ble han. Han er den andre vennen jeg mister til kreften som var i 20-årene.

Og han døde den dagen det var begravelse for det nærmeste jeg kan komme en reservebestemor. Vokst opp med å komme og gå som jeg ville der store deler av barndommen. Hun var gammel og hadde fått oppleve livet, men trist likevel. Helt jævlig er det at en som såvidt har fått startet sitt blir revet bort sånn.

Mistet mange nære på under et år nå. Om under en mnd er det et år siden pappa døde og et par uker etter det skulle jeg hatt termin med mine små engler.

Godt man trives med jobb og naboer og sånn...

Er noe tom og ganske sliten nå. Greit man er sterk og trykker seg gjennom alt, men er sliten av elendighet og sorg og nedturer og blæ nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...