Anonym bruker Skrevet 13. april 2009 #76 Skrevet 13. april 2009 22:03: I Norge i dag har vi regulert fastlegeordning og legevakt, ikke private leger som må behandle pasientene sine som kunder. Og som sagt var dette kun ett eksempel. Det finnes flere farer helsevesenet kan bli utsatt for ved en evt privatisering, og for ikke å snakke om forskjellsbehandlingen det blir mtp økonomi. Jeg var "ung og dum" for 16 år siden, nå vet jeg som sagt bedre enn å tro på lette, dristige løsninger fra FrP. Du hadde ikke så mye å slå i bordet med? Kun noen morsomme bemerkninger, er du ikke oppdatert på politikk du heller? Derfor du stemmer FrP også? Hilsen 20:57
Anonym bruker Skrevet 13. april 2009 #77 Skrevet 13. april 2009 Ja, det er FRP jeg stemmer også. Må gjøre noe med all denne kriminaliteten utlendingene står for, de andre partiene er så pinglete og lar seg styre av utenlendingene hele veien. Nei, stem FRP. Jeg synes Siv er tøff jeg, er ikke mange som tør si sin mening om disse kriminelle innvandrerne. Men jeg tar ikke alle over en kam, det er faktisk hyggelige utenlendiger også. Men de kriminelle ødelegger så mye at det er ikke rart en blir krass.
Anonym bruker Skrevet 13. april 2009 #78 Skrevet 13. april 2009 ja, ja hi som du ser her inne så klarer ikke folk å argumentere for Frp. Det eneste de klarer å si er yes, og seff. Sier vel alt om det partiet og velgerne deres. Gratulerer folkens! Hi, du gjorde et godt forsøk, men folk fra det partiet kan ikke skrive og ei heller argumentere. Du som sier dette, må være klar over at når du sier nei, så er det ikke noe å frykte, men det er så mange som ikke skal vite hva man egentlig stemmer, så den må du lenger ut på landet for å mene. Sier vel mer om deg enn de andre.
LilleBebinMammanSin Skrevet 13. april 2009 #79 Skrevet 13. april 2009 Japp.. og føler ikke at de som stemmer andre partier er så mye smartere enn meg akkurat.
Gjest 5 andre Skrevet 13. april 2009 #80 Skrevet 13. april 2009 Nope,og det kommer heller ALDRI til å skje. Det er umulig å ikke holde med enkeltsaker som et populistisk parti kommer med. Selv om de i mine øyne er ufine i hht mange av sine saker, er det mange gode saker - men akk så urealistisk. En kan ikke kvitte seg med fattigdom, la alle eldre få høy pensjon og enerom på sykehjem (selv om de fortjener det) og topp moderene og utbygd veinett med nærmest fravær av skatter og avgifter. Hvor kommer pengen i fra? Oljefondet? Hvor lenge vil det vare? Og hva med framtiden og barna våre? Hvilken velferd vil de nyte godt av, etter at vi har frarøvet dem for alle godene? Slik jeg ser det, er FRP et parti som tydeligvis ikke har fornuft og forstand som er forankret i virkeligheten...
Anonym bruker Skrevet 13. april 2009 #81 Skrevet 13. april 2009 Føler ikke at de som stemmer andre partier er så mye smartere enn deg? Nei, det er klart. Du vil ikke merke det.... De fleste går ikke rundt og tror de er dumme, men noen er smartere og ser at noen er dummere. Men de dumme ser ikke at noen er smartere. Dette vet vi jo.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå