Gå til innhold

Stemmer DU frp?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Øhhh, tror du virkelig bare det er folk som stemmer Frp som tenker slik? Må si dette er helt på jordet. Stemmer selv Frp og kjenner mange som gjør det. Og ingen som tenker slikt i det hele tatt.

Du må nok sette deg litt mer inn i politikken til Frp. For de er faktisk ikke helt på jordet. Jeg er for at man kan bestemme litt mer over oss selv. Mer valgfrihet. Ikke slik vi kommer til og få det hvis f.eks SV sitter for lenge med makta. Jeg vil kunne selv bestemme.

f.eks at jeg kan ha et valg om barnet skal i barnehage eller ikke. Ja til privatisering, slik at det kommunale får litt konkuranse. Dette er da sykehus/sykehjem ol. Kanskje det kommunale bedrer seg da de må jobbe litt mer for kundene.

Og jeg synes synd på mannen din som ikke kan bestemme selv, stemmer vel SV du. Ingen som kan ha andre meninger da nei.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei. Syns de har mye bra politikk, MEN det er skummelt å tenke på at de kan komme til makta. Da blir det USA tilstander i Norge. Vi må da for eksempel betale lege (og sykehusopphold) selv (like dyrt som tannlege-minst) Tenk på de fattige i Norge som ikke har råd til det.

De vil bruke opp alle oljepengene våre på tull.

Norge kommer til å gå konkurs om de kommer til makta.

De frister unge velgere med billigere alkohol, innvandringspolitikk osv..

Har noen kompiser som stemte de sist valg, KUN pga alkoholpolitikken ! Og de er 29 år i dag, så de kan ikke skylde på at de var 18 og uansvarlig heller. tenk på hvor mange 18 åringer som tenker på det.

Skummelt.

Skrevet

Jeg stemmer helt klart på Siv og FRP!

Har alltid gjort det og håper de snart kommer til makten for å vise at de ikke er så ille som alle tror!

Og jeg trenger ikke begrunne det, for de fleste vet vell hva de står for.

Og siden ingen har noe med hva jeg stemmer på, velger jeg her å være anonym.

Skrevet

Nei da måtte iq min ha sunket drastisk hvis jeg hadde stemt på dem :S

Skrevet

JA! stemmer frp... vil ha ut mest mulig svartinger!

Skrevet

Hvorfor passer det deg best? Og det enkleste er ikke alltid det beste :-p

Skrevet

Hva er det ved innvandringspolitikken skatte- og avgiftspolitikken som du liker?

Skrevet

På hvilken måte bevarer Frp Norge på en måte som andre partier ikke ville gjort like godt?

Skrevet

Hvorfor gjør du det? Hva er det ved Frp gjør det bedre enn andre partier?

Skrevet

Nei, jeg stemmer ikke på partiet fordi jeg er uenig i dets grunnleggende verdier. I tillegg tviler jeg på partiets evne til å utøve makt ettersom deres meninger i mange saker gjerne skifter raskere enn folk bytter undertøy alt ettersom hva som er i vinden.

Skrevet

Men hva slags samfunn får du, tror du, hvis hver enkelt skal sitte i sin egen lille bobele og tenke på bare hva som er best for en selv?

Skrevet

Hvem er "svartingene"? Folk fra Svartistan?

Skrevet

JA!! og det er jeg STOLT av!

Skrevet

Jeg har gjort det, en gang når jeg var ung og "dum". Men etter å ha satt meg litt mer inn i hva de egentlig står for, så er det rett og slett idioti av meg som enslig mor å stemme på dem. Hadde de kommet til makten hadde vi som er enslige forsørgere ikke hatt de mulighetene vi har idag. Jeg hadde aldri i livet klart meg så bra som jeg har gjort hvis ikke vi hadde hatt det trygdesystemet vi har her i landet.

Skrevet

Det ville heller ikkje arbeidsledige, uføre, mødre som skal ut i permisjon og fedre som skal ut i permisjon heller om det ikkje hadde vert for trygdesystemet her i landet.

Skrevet

Ja! Fantastisk godt parti med bein i nesa og står for det som passer ola nordmann best!

Skrevet

Ja, jeg stemmer FrP!

Angående det med å bruke av oljefondet... Nå har vi gamblet vekk mangfoldige milliarder på børsen av fondet uten at landet vårt fikk en eneste krone av det. De havnet i et sort "hull". Tenk så sårt sykehusene, skolene +++ kunne hatt nytte av disse! Istedet skal vi ruge bort pengene til de faktisk ikke er lenger!

Frp vil aldri bruke opp alt! Men de vil bruke litt mer enn de andre partiene på oss selv, for samfunnet vårt går faktisk til helvete nå. Nesten alle de viktigste yrkesgruppene sliter økonomisk. Det er ikke løgn. Tenk over dette!

Nå gir vi vekk vanvittige summer til Afganistan, et muslimk møkkaland med SYYYKT kvinnesyn. Jada,,,dette støtte vi...

Heia, FrP!!

Skrevet

Det jeg syns er sykest med FrP, det er at de alle fleste av dem som stemmer på dem, er nettopp dem som ville slitt mest om de kom til makta...

Skrevet

When pigs fly! Nei, vent litt... Ikke engang da.

Det finnes to typer mennesker som blir FRP-velgere: De dumme - og de egoistiske.

Skrevet

Jeg tror mange av de som stemmer frp er for late til å sette seg inn i hva andre partier står for, samt at de ikke evner å se konsekvensene som ville kommet på lang sikt hvis frp får regjere...

Mange av de som stemmer frp bruker jo ofte det som argument, at politikken er "så lett å forstå".

Lever i det håpet at gjennomsnittet av Det Norske Folk er smarte nok til at frp forblir et oposisjonsparti uten venner.

Skrevet

Ja... Fordi de vill minske innvandringen til landet, å gjør det lettere å senne de tilbake..

Skrevet

JA! Hater utlendingene som ødelegger det norske samfunnet. Alt var mye bedre i gamle dager. Alle bør kastes ut av landet. Dette vil Siv og co sørge for.

I tillegg er jeg møkklei av å måtte handle sprit og tobakk i Strömstad, istedet for å handle det for en billig penge på Rema 1000. Maten er også altfor dyr i Norge.Skattene er altfor høye. Og som om ikke det er nok så suger både skole- og helsevesenet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...