Gå til innhold

Stemmer DU frp?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Inspirert av den andre tråden her, stemmer akkurat DU frp? Og dersom du gjør det, hvorfor? Hva er grunne til at du stemmer frp?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, kommer aldri til å stemme frp.

Skrevet

Nei, kommer aldri til å stemme på det partiet!

Skrevet

Ja,selvfølgelig. Fordi jeg er enig i hva de står for.

Skrevet

JA... pga det partiet passer meg best! Enkelt forklart!

Skrevet

Det har jeg tenkt til å gjøre, ja

Skrevet

Nei.

Skrevet

nei

Gjest VerdensHeldigsteMamma
Skrevet

Nei! Kommer aldri til å skje.

....og jeg legger merke til at de som svarer ja her, ikke gjør det med nick:-P

Skrevet

ja, ja hi som du ser her inne så klarer ikke folk å argumentere for Frp. Det eneste de klarer å si er yes, og seff. Sier vel alt om det partiet og velgerne deres. Gratulerer folkens! Hi, du gjorde et godt forsøk, men folk fra det partiet kan ikke skrive og ei heller argumentere.

Skrevet

JA!! Har alltid gjort det og kommer til å gjøre det i fremtiden. Hvorfor? Mange grunner som blant annet innvandringspolitikken, skatte- og avgiftspolitikken, eldrepolitikken.......

Skrevet

ja, kommer til å stemme på de. Trenger ikke begrunne det for dere!

Skrevet

Kommer ALDRI til å skje. Stemmer heller på KrF enn å stemme på FrP, og det sier en del, hedning som jeg er.

Skrevet

Stemmer selvsagt Frp, Det er det mange andre også som har innsett at er den eneste mulighet nå.

Dette er det eneste partiet som er for å bevare det som gjør Norge til et så flott sted å bo. Derfor.

Mange av de som velger å svare bekreftende på dette synes nok det er greit å være anonym fordi valg er hemmelig. OG DERMED HAR DU STRENGT TATT IKKE NOE MED DET! Dere andre som har svart her og signert med nick har jo ikke sagt noe av interesse.. Dere har sagt dere ikke vil stemme på et bestemt parti, det gir oss jo ingen formening om HVA dere stemmer og dere utleverer dermed INGENTING.

Utrolige lavpanner som ikke skjønner forskjellen på det.

Skrevet

Ja, det gjør jeg.

Jeg står for det FRP står for, og det 100 %!

Skrevet

Nei! :D For de er rasister!

Skrevet

Nei, fordi at FrP tydeligvis ikkje forstår konsekvensane av det dei lover.

Om skattene skal ned må oljefondet brukes i høgare grad.

Om bensinen skal bli billigere så må oljefondet brukes i høgare grad.

Om leger, skuler, barnehager osv skal privatiseres så må oljefondet brukes i høgare grad.

Når vi ikkje har eit oljefond, så blir det inflasjon i dette landet. Det blir slik som USA, kor du ikkje får legehjelp om du ikkje har rette forsikringa, kor du må ut i arbeid etter 3-4 uker etter fødsel.

Det finnes tross alt viktigare ting enn billigere bensin og lavare skatt, og eg synest det er merkelig at ein ikkje kan forstå det.

Når det kjem til innvandringspolitikken deira så er eg enig i noko av det, Noreg må bli meir restriktiv, MEN det er så mykje feil og valgfrieri i det programmet deira at det blir rett og slett tullete.

Dessuten har regjeringa i samarbeid med UD fått ein strengare innvandringspolitikk, men det bryt saman når dei slit med å få dei som har fått avslag sendt ut.

Det er IKKJE Kristin Halvorsens feil at renta gjekk opp så mange gongar, det er heller ikkje hennar skyld at den har gått såpass ned. Hadde vi ikkje hatt oljefond så hadde den nok fortsatt vert så høg som den var, og i tillegg kunne ikkje regjeringa komme med deira "krisepakke".

Uten oljefond er vi ingenting, og oljefondet har ikkje tapt seg som enkelte vil ha seg til. Einkvar med litt økonomivett veit at aksjer tap seg ikkje før tapet er realisert, det er opp og nedgonger i aksjemarkedet og dermed vil det alltid vere svingningar.

Men eg veit faktisk ikkje kva eg kjem til å stemme, fordi eg ikkje har mottatt eit einaste valgprogram. Også er det jo "lenge" til valget:)

Skrevet

Aldri!!!! Og gjør mannen min det er det god grunn til skilsmisse. Frp tenker kun på hva som vil få korttenkte og rasistiske nordmenn å stemme på dem, og null og niks åp konsekvenser på alle sine såkalte tiltak. Jeg kjenner mange som stemmer Frp, de er forsåvidt hyggelige folk, men de har en ting til felles: Det ENESTE som betyr noe er at DE har de godt akkurat nå. Og de driter i om folk andre steder i verden har det bra, om isen smelter eller hvor søpla deres kastes, bare de slipper å ha det på noen som helst måte ubehaglig.

Skrevet

Gud, nei! Tenker mitt om de som gjør det...

Skrevet

Ikke om det hadde vært det siste parti på jord engang!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...