Gå til innhold

Tråden


Molait

Anbefalte innlegg

Fikk ikke med meg det jeg mtg

Jeg har da altså ikke kommet meg tilTeene i dag, men var veldig usikker på om det ble litt formange uansett, desutenen så ble det slik at folket skulle dit akkurat når minO sover og nå har jeg så lang vei at det ville bli forsent for dere ja ja vatttodo med gavene? sende til et sentralt sted på ls og så få noen til å besøke hverandre?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Alle har jo perm hver dag...kan da ikke være vanskelig å få til å møtes? :)

 

Masse små søtinger i dag:)

 

Truls var både kul og søt og passer supert inn som trådbaby.

 

Min sønn liker rosa englevinger...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for i dag. Det var kjempekoselig og Truls var supersøt. Bra trådbaby:) Liten da:D

 

Herk. Bare å komme hit en dag du har tid! Jeg tar gjerne imot selskap jeg altså:) Det gjelder forresten alle. Bare å komme!

 

E er fin med englevinger/tingeling-vinger, hodet på skakke og lillefingeren ut:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå var det sånn at dere skulle komme til meg! først den ene uka og så den andre! nå er det for sent siden jeg reiser! Så da er det enten å drite i gavene eller sende dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke fått med meg at noen skal ut å reise? Er det spania igjen Herk? Regner ikke med at noen har noen gaver til meg:( Når skal du reise da? Jeg vil og reise:(

 

Du skjønte ikke den med mme du vettu Herk;) Greia er ikke om det blir mer jobb eller ikke, greia er at da kan noen andre gjøre jobben for deg;) Spaden var flaskebarn fra hun var 3 mnd, og når man først fikk litt rutine på det så var det ikke tungvint i det hele tatt. Synes jeg da.

 

Linea har akkuat begynt på str. 92 (varierer jo så klart fra merke til merke, men det er liksom standarden). Skostr. ligger på 22/23. Har kjøpt noen geox-sandaler til sommeren (kostet fyfaffanmeg 650 kroner!!!!!!!) og de er str. 23. Litt store, men turte ikke kjøpe 22 heller, for er jo fortsatt litt tid til sommeren og vil jo gjerne kunne bruke de ut august liksom.

 

I dag har vi vært og kjøpt halsbånd og matskål til hunden vår:) Gleder meg til påske altså:)

 

Jeg vet ikke hva vi skal i sommer, det er det mols som har kontroll på. Drar dit jeg får beskjed om jeg tydligvis.

 

Er der bare meg som er veldig orker ikke gidder ikke har ikke lyst om dagen?

 

Tja, kanskje jeg får tatt en tur til uka tiny. Har jo presang til gutten. Han passer vel i str. 62? Og hvordan er det med M, mtg? Har han vokst ut av 62 eller? Kjøpte jo for en stund siden, men man er ikke kjent for å være rask om dagen... Har jeg nevnt orker ikke gidder ikke...

 

Kald saft er godt:D

 

Ser på tippeliga start. Forza fugla.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor så sint, Herk? Jeg har vært ledig hele tiden jeg, men jeg kommer meg ingen steder uten bil vett! Derfor hadde det vært koselig å få besøk:) Hvis noen andre skulle til deg hadde jeg håpet å få sitte på. Men sorry for at jeg ba deg på besøk da.. Når reiser du da?

 

Har hun så små bein, Cat? G hadde str.22 i fjor vår. Nå har jeg kjøpt støvler i str. 26.

 

M bruker str. 62 i klær nå. Det passer fint. Kan fortsatt bruke bukser i 56. Kanskje jeg ser deg hos Tiny en dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Går utfra at dere ikke gjaldt meg? Jobber jo og hadde kommet om det ikke var ul-time den fredagen.

 

Hvor lenge blir du borte nå Herk? Misunner jo ikke grunner til å dra, men må si det frister med sol og varme altså. Kose dere mens vi måker snø:( Tenkte på de pillene jeg lurte på om du kunne kjøpe med...kunne vel bare sendt deg mms bilde av boksen? Er veldig vanlige der nede altså, som paracetboksen her. Og bare om det passer seg sånn da, ikke noe stress. Vet ikke hva det koster jeg, men kan jo sette over et en hundrings, så skulle en tro det holdt til et par bokser.

 

Sykt dyrt for sandaler!! Enda godt du ikke betalte;)

 

BEgynner få bra kustus på cat nå. Dere skal se a når jeg sier "rull rundt" Überfestlig:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og ang det der med krem og 0.5 cm..øyelokket hans er jo ikke stort mer enn 0.5 cm da:( Og ikke visste jeg om de måla. Jaja da har jeg nok smurt øyet hans mang en gang..hehe. Han er mye bedre nå da. En del igjen rundt munn, men forhold til det det var.

 

OGså bruker E 24 i sko. Kjøpte 25 i støvler til neste bruk. Eller han har kanskje noe i 25....eller nei...æsj jeg får kikke under en dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*drømmer om spania*

 

Ja, hun er akkurat på vippen mot 23 nå. 22 passer akkurat mens 23 er litt stort. Jeg synes sko er kjempevanskelig til disse små. Det er en av de største utfordringene synes jeg. Ikke skal de være for store, men alikevel skal de ja litt å vokse i. Men er riktig med sandaler i 23, selv om de er litt mye store nå? Er jo enda et par måneder til de skal brukes og håper jo å bruke de hele sommeren. Er redd 22 blir sånn akkurat.

 

Da er det jammen på tide å få avlevert pakken til M, litt dumt å komme med den når han bikker str. 74 liksom:) Men vi kunne gjerne møttes hos tiny til uken, så får jeg slått to fluer i en smekk:) Men må bli mellom 10-14 mens spaden er i parken. Gidder ikke ta hu med. Mye koseligere for meg å sitte der uten barn og slappe av mens dere må amme og skifte bleier og rugge på gråtende babyer;)

Men kanskje høre med tiny om det passer en dag først? Kanskje mandag eller tirsdag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he ikke sint på deg da!

Ikke sint på noen, men mols skrev at det kunne da ikke være så vanskelig når alle hadde perm.

Ville da bare får frem at jeg faktisk håpet på besøk i 2 uker og at det nå er for sent på en måte.... At det ikke sto på meg.

 

Spurte litt forsiktig her om det var aktuelt at vi kom også for damen har jo akkurat født og jeg liker egentlig ikke å be meg selv eller trenge meg på. Ja da jeg her gjort det og, men jeg liker det ikke..

 

Ja og så er jeg ikke den som har minst å gjøre heller så for min del så flyr dagene

 

Ja Spania. Trenger litt sol, hva skal jeg se etter igjen moll, har nettet med meg så bare minn meg på det

 

 

Ja O har 26 i sko nå, men vokste brått i senhøstes så jeg trodde han skulle ønske seg 25 ti jul, men det var for smått Han har 27 i skisko

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeje. Hørtes ganse sint ut for meg, med utropstegn etter hver eneste setning.

 

Tirsdag, torsdag og fredag er jeg ledig hele dagen om det skulle bli noe Tiny, eller om noen vil finne på noe annet. På mandag kommer pappa på dagstur fra dalom og på onsdag er det 6-ukerskontroll for M. Skulle vært på det den 4., men glemte det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moll, jeg er ike sikker på mål og ikke sikker på om det stemme, men har hørt det men man hører jo mye. og 05 er sikkert mer enn det det er og det er sikkert ikke farlig for jeg har fått kortison til sprekk i øyekroken.

 

Det var ikke noe mot noen bare en forklaring på at det ikke var så lett som det høres ut.

Desuten så ja blææ tar meg nær var ting jeg altså ..

 

Cat du er så heldig som venter på valp altså, min mann er så valpesyk atte, jeg er babysyk var det når O var født også.....

 

Ja skjønner at alle vil en tur sydover, men sant nok at det ikke er så mye å misunne akkurat nå. sånn bytter bort sykdom med tur.

 

Jeg digger snø jeg også Mtg, syns bare det er synd at det blir sørpe og is.

 

Jeg har vært ute med hund og to barn i dag. Ganske så komisk. Ake bakke med hund og gutt, opp bakke, sjekke baby. Ake opp og amme, fange løs hund, ake, sjekke baby, ake med hund og gutt, lufte hund. bære hjem sliten gutt som er stempla i bakken av hund.

 

Godt jeg har sovebaby, hun sov førts våknet for mat og sluknet av seg selv mens vi akte og sov i totalt 3 timer.

 

Send mms om piller det var lurt, pappa gjorde det sist med noen piller som er super bra mot forkjølelse, Bare tull at det ikke finnes piller mot forkjølelse

 

Hva var det pillene var godt for sa du?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

.....glemte å si for fjerde gang at jeg glemte å si at skjønner det ikke akkurat er aktuelt å komme hit uten bil da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja når reiser du herk? Du kjører jo forbi her til gardermoen, så kan gjerne droppe av presenter her, så kan jeg levere videre. Og hvor lenge blir du borte?

 

Kanskje vi skal besøke tiny på formiddagen på tirsdag da? Om det passer for henne? Jeg tror jeg kan på tirsdag. Sidne jeg er den eneste som bruker filofax i denne verden, så må jeg se i den først, men er rimelig sikker på at tirsdag er ledig. Så får du holde igjen litt på fôret til gutten, så han fortsatt passer i str 62, mtg;)

 

Ja, den kustusen begynner å bli merkbar. Jeg er snart stueren og har sluttet å bjeffe på naboene, unntatt hu ene merra da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke sur på deg mer, herk:) Blir bare irritert når du blir irritert for noe jeg ikke kunne gjort så mye med liksom. Japp, over nå:)

 

Hørtes deilig ut med aking da. det skal jeg en gang også. Når baby synes det er greit å sove i vogn som står i ro.

 

 

Jeg misunner hverken sykdom eller Spania jeg. Hadde vært deilig med ferie, men jeg er ikke så glad i varme. Hvor varmt er det der nede nå? 25 graderer greit:)

 

Molle har mage:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ama: Jeg har btw en stk crocs sko her jeg, som er leo sin. Du fant jo bare den ene, så fikk jo med meg den i fjor sommer for å se om det passet.

Vel det gjorde den da, men som sagt, jeg fikk bare den ene:) Du kan jo kanskje få den igjen, for jeg har ikke brukt for den;)

Bestilte egne crocks til spaden som kom i posten i går:) Kjempefine white pearl, så nå gleder vi oss bare til sommeren:)

 

Mtg: Du må oppdatere på msn. Er så lei av å se at du har termin i dag hver gang jeg logger på;)

 

Herk: Når reiser du da og når kommer du hjem? Er tredje gangen jeg spør i kveld;) Akedag hørtes gøy ut:) Gleder meg til å få valp altså, det skal bli moro!!

Er helt klar for tur i skog og mark med min nye bestevenn;D Også blir den jo bare en sånn liten sak;) Skal ned neste søndag og hilse på for første gang, da er de 5 uker. *smelt*

Blir en tispe da, så T er snart omringet av jenter. Har jo en pusejente også:)

Men vi må til oppdretter i Sverige, for i norge kan det være laaaaaaang ventetid og særlig på tisper.

 

Molsebolse, hvor er sjokkisen min??? Har du spist den??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he cat ja jeg reiser på tirsdag og blir borte i 2 uker

Snupp sovner i en sånn softbag og i sovepose og smokk er så søt altså

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bare..anonym? også skal mensenmin blir mindre tenk. Des om du er påtjukka igjen om et par uker rekker du nesten ta meg igjen. Synes du virker veldiglysten på en liten til så stå på søta:)

 

LER av en crocs!! Siden i fjor liksom!! JA fikk du brukt den ene da? haha

 

oooo må bestille kule crocs til gutt.

 

Jeg harra vel ikke eti no sjokkis?? Er naturlig fet jeg går for ...ikke som du...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mensen din?? Bli mindre? For det første så regner jeg ikke med at jeg får mensen riktig enda, og for det andre så har jeg ikke såjævlig mens at det er verre enn å værer tvillinggravid:D

 

Ja, jeg ønsker meg fryktelig en til altså. Skikkelig babysyk jeg:P

 

Jeg må skikkelig drite.Troooor jeg har fått minsten i seng nå. Har hengt i puppen et par timer nå og jeg har holdt på å drite i buksa. Forte meg jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skrev mensdin...glemte et mellomrom og jeg så laber humor i det. Vakke mer.

 

Happy drit:) Kan fint drite med et barn ammende hørte jeg av noen i dag;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...