Anonym bruker Skrevet 21. februar 2009 #76 Skrevet 21. februar 2009 Ja, vi som ikke vil lese om andres SA i annenhvert innlegg er sarte sjeler... Takk for dagens kloke ord, "O store Guru"....... Du tar jo alt ut av kontekst...
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2009 #77 Skrevet 21. februar 2009 " Hvorfor skal man gå å bekymre seg for å miste en tvilling?" Flott kommentar!!!!! Jeg går m 2, og når det blir skrevet at det er HELT vanlig å miste den ene, er det rart man bekymrer seg?? Det er utrolig vondt i hjerte!! Hadde ikke du bekymret deg??
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2009 #78 Skrevet 21. februar 2009 Du er da voksen og må tåle å høre fakta uten å ta det personlig. Du vil jo at folk skal behandle deg som om du fremdeles var et barn.
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2009 #79 Skrevet 21. februar 2009 Jeg har i allefall mye mere empati for de som har mistet enn de som bekymrer seg for å miste. Det er jo litt tris at man ikke kan høre om det som foregår med sin neste fordi man da automatisk tror det kan skje med seg. Alt handler ikke om en selv. Ulykkelige personer må få komme med ulykken sin.
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2009 #80 Skrevet 21. februar 2009 Var det ment til meg som venter 2 babyer anonym 22:50?
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2009 #81 Skrevet 21. februar 2009 Du som skrev 22.48, jeg støtter deg, sier at det er unødvendig at du skal måtte gå å bekymre deg for dette! Det er jo fordi noen sier at det er helt vanlig med en SA, det er det som er unødvendig. Jeg forstår deg godt og støtter deg i dette! :-)
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2009 #82 Skrevet 21. februar 2009 Fy faen for et idiotisk innlegg 22:50. Blir flau på dine vegne
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2009 #83 Skrevet 21. februar 2009 Og ingen har vel sagt annet har de vel?
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2009 #84 Skrevet 21. februar 2009 Kan vi ikke bare ha empati med hverandre alle sammen, de som absolutt på skive om SA OG MA og div dritt, vær snill å advar folk som kanskje ikke vil lese det, så er alt OK. Det er jo for mye forlangt at dere skal skrive på et forum beregnet på akkurat det.....
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2009 #85 Skrevet 21. februar 2009 Jeg må faktisk si at en liten del av meg håper at nettop du hi opplever en sponanabort og at du ikke har noen å dele det med. Så kan du sitte der alene på forumet der ingen gidder å gå.
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2009 #86 Skrevet 21. februar 2009 Det er vel for pokker i meg ingen som sier her at de som opplever en sa ikke skal ha noen å snakke med? Begynn å få m deg hva som blir tatt opp her da!
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2009 #87 Skrevet 21. februar 2009 Fy snakk om å være umoden og drittkjerring. Har du ingen andre å dele din sa med enn ukjente på BIM så er det kanskje på tide å få seg noen venner? Drittkjerring!
Miss Misantrop Skrevet 21. februar 2009 #88 Skrevet 21. februar 2009 Jeg ser at nivået på tråden når stadig nye lavmål. Jeg vil i allefall forsette å lese sa innleggene, så ikke slutt å skriv. Bruk det forumet du selv føler for. Ingen som har rett til å sensurere deg med untak av Modde, og hun tror jeg er på 4 ukers ferie som vanlig.
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2009 #89 Skrevet 21. februar 2009 Hvem var det som sa at de som ikke ville lese om andres sa ikke hadde empati, skulle tro at det var de som hadde opplevd sa ikke har empati med de som ikke har opplevd det. Tenk å ønske at noen andre opplever en sa, umodent og slemt!
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2009 #90 Skrevet 21. februar 2009 Blir helt rystet jeg. Og de som mener at sa er helt normalt, er på tyttebærtur. Det kommer mye ann på alder.
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2009 #91 Skrevet 21. februar 2009 Ja, vi kommer alle til å fortsette å lese innleggene om SA og MA, vi har jo ikke noe valg og blir heller ikke advart så vi har mange koselig SA innlegg å se frem til!
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2009 #92 Skrevet 21. februar 2009 Man må tåle fakta. Man bør sympatisere med mennesker som er i en vanskelig situasjon. Jeg blør er jo en forferdelig erkjennelse... og da er det vel naturlig at det blir fulgt opp med et resultat.. om det gikk bra eller om det endte i SA?
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2009 #93 Skrevet 21. februar 2009 Sa er HELT vanlig?? Hvor befinner man seg når man sier slikt? Ca 15% av elle erkjente svangerskap ender i abort. Det kommer opp i KANSKJE 30% om man regner m de svangerskapene der kvinnen har kraftige forsinkede menstruasjoner, og ikke vet at hun er gravid. Etter man er 45 år, høyner % m opptil 50% for å miste. Så kom ikke her å si at det er heeeelt vanlig m en sa om man er i en forholdsvis ung alder!
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2009 #95 Skrevet 21. februar 2009 Og hvor får du de tallene fra?Har du forsket på SA?
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2009 #96 Skrevet 21. februar 2009 http://www.barnimagen.com/barnimagen_site/innhold/tema/komplikasjoner_under_svangerskapet/spontan_abort_slik_ender_15_prosent_av_alle_svangerskap Les dette du!
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2009 #97 Skrevet 21. februar 2009 Har du hørt om forskere som gjør slikt arbeid for oss? Det er så vanlig med SA at legen ikke engang gidder å se på deg før du er i 3. mnd.
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2009 #98 Skrevet 21. februar 2009 Ta å google sa så kommer det opp flere linker fra bim. De tallene står skrevet fra jm!
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2009 #99 Skrevet 21. februar 2009 MÅ vi dyrke det triste? Er ikke dette barn i magen, ikke del all dritten din med fremmede slik at du kan føle deg bedre, mens alle andre får det kjipt?
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2009 #100 Skrevet 21. februar 2009 Skjønner bare ikke hvorfor sa og ma ikke kan ha et EGET forum m det? Er som du sier, dette er bim! Ikke "ikkebarnimagenlenger" Hold dere på et eget forum. Der kommer nok både bimere og ikke bimere. Dere vil få like mye støtte der:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå