Gå til innhold

MÅ dere dele SA (spontan abortene) deres? Irriterende

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når du lager en tråd, bør du jo tåle å få tilbakemelding fra mennesker som er uenig med deg? Men du tåler ikke mye skjønner jeg. Kanskje det store stygge internettet ikke er for deg, HI.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det du sier der er jo at dere vil skånes for livets gang. Det er helt naturlig! La vær å les det da!

Skrevet

Nå er jo ikke en SA livets gang....er det vel? Det er vel strengt talt det motsatte.

Skrevet

Folk m sa unner ikke andre noe godt, derfor må de blåse dette rundt å drepe livsgnisten til alle!

Skrevet

Bra å kalle sa livets gang. Da er du med!!!!

Skrevet

Hvorfor skal ikke de som har hatt en SA få dele sin sorg på ev skravle?

Du skal få lov å dele din glede på skravle.

Det er hjerteskjærende å lese om all glede på skravle om lykkelige gravide, som å lese om de som ikke klarer å komme så langt.

Skriv om gledene i riktig forum selv, så vil ikke de med SA ha det vondt for å lese om dine gleder.

ER DET MULIG... til deg også..

Skrevet

Enig med deg 22.14, det er nesten sånn det kan virke, at går det ikke for dem så er det best å gjøre alle andre usikre!! Koselig!

Skrevet

Tja, egget ble befruktet, men var ikke levedyktig - SA. Livets gang.

Skrevet

Det er jo det. Egget blir befruktet, men er ikke levedyktig. Hva annet å kalle det?

Skrevet

Herregud, er det mulig!!? Legg deg under dyna og bli der til ungen er ute, så slipper du å bekymre deg for hva som skjer i det virkelige livet. Skjønner ikke hvorfor du HI, og dere andre som sutrer, er her i det hele tatt når dere ikke tåler det.

Skrevet

Ville heller kalt det naturens gang enn livets gang.

Er ikke meningen at livet skal være slik,

men dessverre råder naturen over det!

Skrevet

Anonymforumet vil i allefall være riktig. Her kan det snakkes om alt. Dette innlegget burde kanskje vært lagt til krangle? Jeg syntes faktisk det var gøy å følge mine medsøstere mens vi gikk gravide på godt og ondt. Og ville ha syntes det var veldig rart om de bare forsvant en dag uten forklaring.

Skrevet

Jaja, naturens gang hørtes mer riktig ut. Jeg gir meg ;)

Skrevet

Selvfølgelig tåles det å høre, men når det skrives omtrent 100 ganger om dagen, så høres det ut som det ikke er noen som gjennomfører et helt svangerskap uten å miste.

Ja, det er jævlig, men ikke overøs andre gravide m det!!

Skrevet

Hvis man syns det er hjerteskjærende å lese om andres lykke her på BIM, så tror jeg det er DU som er på feil forum, ikke vi.

Hva med psykolog i stedet?

Skrevet

Hvem over her er så idiot i hode at de kommer m en så toskete uttalelse som: "det er helt vanlig å miste en tvilling"?

Skrevet

Syntes aldeles ikke det er hjerteskjærende å lese om lykke. Lykke trenger vi masse av, og det får vi masse av også. Men vil gjerne få lov å trøste de som har opplevd å miste sin lille spire også...

Skrevet

Viste du ikke det? At det er vanlig å miste tvilling tidlig i svangerskapet?

Skrevet

Hva er galt med anonym-forum? Jeg har to friske barn og har (såvidt jeg vet) aldri mistet, men jeg har ikke vondt av å lese om andres erfaringer?

Skrevet

Da lyver i tilfelle min lege og jm! Utrolig koselig å høre når jeg venter 2!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Kan ikke noen si at det vanlig med et fullbyrdet svangerskap? Savner å lese at det er normalt, ikke at alt det andre er så normalt.

Tror noen liker å ødelegge gleden til andre...fy skam!

Skrevet

Hva er tidlig i sv.sk da? Frem til uke 12 m tvillinger også?

Skrevet

Den største faren er de første 8 ukene. Du kan jo prøve å google abort, tvilling så kommer det opp noen artikler.

Skrevet

Hvorfor skal man gå og bekymre seg for å miste sin tvilling? Unødvendig bekymring, det er akkurat mitt poeng, denne SA sniker seg inn overalt og man blir nervøs...

Det er vanlig å få tvillinger også, slapp av! :-)

Skrevet

Stakkars dere som ikke tåler bekymringer i sv skapet ,bare vent til barnet blir født ,da kan man snakke om bekymringer da .Da driter du i den sa du leste om for 5 mnd siden !!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...