pjokkemamma*07+10* Skrevet 10. mars 2009 #76 Skrevet 10. mars 2009 Jeg har konstant stikk i magen og kan ikke sitte med beina i kors og sånn uten at det gjør vondt. Var sånn sist jeg var gravid også, så det kan se lyst ut dette. Ekkelt å gå og vente, for jeg føler at jeg er gravid, og har allerede begynt å kutte ut spekemat og for mye kaffe og sånn... Så det går mot en skikkelig nedtur hvis det skulle vise seg at det ikke er sant. Men da er det noe rart i systemet mitt, for det er hele tiden det ubehaget, og må løpe på do og tisse hele tiden... IKM er på søndag. Kanskje jeg tar test torsdag bare for at jeg ikke klarer å vente lenger. det skal vel være en 80 % som får utslag da, er det ikke det de sier?
(",)snartimål (";) Skrevet 10. mars 2009 #77 Skrevet 10. mars 2009 kontakt advokat og krev stillingen tilbake eller en höy erstatning.... det gjorde jeg når jeg fikk smellen fra min sjef og med loven i hånden er du beskyttet(",) jeg kunne få jobben tilbake men valgte erstatning for hadde han gjort det en gang holdt det for meg...stolte ikke på han mere..men betale fikk han ...hihihi lykke til snuppa(",)
Lotta2010x2012 Skrevet 10. mars 2009 #78 Skrevet 10. mars 2009 Jeg har jobbet nattan, og tok en test da jeg våknet i dag. Den var også negativ, så nå har jeg virkelig mistet trua, enda det er 1,5 dager til ikm. Men jeg tisset etter bare 4 timer, og jeg har drukket mye i natt, vet ikke om det har noe å si. Hadde skikkelig trua på positiv test i dag, for har de siste 2 dagene hatt skikkelig stikking/ubehag i magen på forskjellige steder, har aldri kjent sånn før, så hadde håpet at det var noe på gang:) Lykke til dere andre:D
maipiken Skrevet 10. mars 2009 #79 Skrevet 10. mars 2009 å hvorfor har du mista trua da? TR har da ikke kommet.. og en vet aldri når befruktningen skjer, og når nivået er stort nok til å slå ut på en test og stikking er vel bra, men skjønner at du tenker slik også.. man blir jo så skuffa hvis man er for positiv.... lykke til.. venter i spenning
Lotta2010x2012 Skrevet 10. mars 2009 #80 Skrevet 10. mars 2009 Hei maipiken:) Hehe, noen ganger blir man bare litt mer negativ enn andre. Og det er jo sant at det kan ta litt tid før testene slår ut, så jeg har ikke noe å være deppa over. Ikke har vi prøvd lenge heller, men skulle jo gjerne blitt gravid i går som for alle andre her:P Nå krysser jeg bare fingrene for at ikke tr kommer på torsdag:D Når har du ikm da?
Lotta2010x2012 Skrevet 10. mars 2009 #81 Skrevet 10. mars 2009 Maipiken: Åja, det var du som hadde den lyse, lyse streken på testen ja... Har du testet igjen, eller venter du litt? Lykke til:D
maipiken Skrevet 10. mars 2009 #82 Skrevet 10. mars 2009 har alltid bedre følelse for andre enn meg selv skjønner du jeg klarte å lavære å ta test i dag.. elle jeg turde plutselig ikke.. vil vente på den digitale... takler ikke flere tolketester vi skrives i morgen...
flikkiflakkaflikkflakk Skrevet 10. mars 2009 #83 Skrevet 10. mars 2009 Ok, i kveld har jeg spist to knekkebrød med leverpostei (som jeg aldri spiser), og en stor porsjon med müsli, banan og nøtter med melk (fra en pose som har ligget i skuffen i et halvt år). Jeg pleier egentlig ikke å spise kveldsmat. Nå har jeg sendt av gårde mannen for å kjøpe brød til i morgen, pluss en spesiell leskedrikk på glassflaske som jeg aldri husker navnet på, pluss IFA-pastiller og mørk sjokolade... Han ringer og sier han ikke finner den leskedrikken, og jeg blir overrasket over hvor smådesperat jeg blir ved tanken på at jeg må velge imsdal solbær og jasmin i steden...! Hva skjer???! Hohoho, når jeg legger dette sammen med konstant mensmurring, verk i korsryggen, småkramper i hele kroppen, tissetissetisse, en skog av hår på leggene... Og alt sammen har sikkert kjedelige logiske forklaringer... men man har jo alltid håpet :-D
Lotta2010x2012 Skrevet 11. mars 2009 #85 Skrevet 11. mars 2009 Da skal ikm være i morgen.. Siden jeg begynte å følge med på syklusen min så har den kommet på dagen, pleier også å komme på formidagen, så er spent på om den kommer i morgen. Skal jobbe i natt og hvis den ikke har kommet til jeg står opp i morgen sånn i to tiden, så tar jeg nok en test ja:D Lykke til dere andre denne uka!! Flere som skal teste forresten??
Frk Marge Skrevet 12. mars 2009 #87 Skrevet 12. mars 2009 hadde ikm på mandag jeg da... tror jeg..... enn så lenge ingen tegn til TR... men nå når jeg har skrevet det her, så kommer hun vel da.... har ikke testet enda. vil drøye til over helga siden det har gått opp til 3 dager 33 dager før, selv om vanlig syklus for meg er mellom 28 og 30 dager vanligvis... men ikke noe rosa tegn på at besøket er på veg.... enda...
maipiken Skrevet 12. mars 2009 #88 Skrevet 12. mars 2009 uff, så leit da..... ;( lykke til videre... gleder meg til du sitter med positvi test...
Musemor med tre søte små Skrevet 14. mars 2009 #89 Skrevet 14. mars 2009 Hei Hvordan går det med dere jenter? Jeg hadde IKM på fredag, men ikke sett snurten av tanta (og er glad for det). Tok en test på torsdag og en på fredag av typen billigstrimmel, men begge var negative. Kommer til å ta en ny er på søndag dersom ikke tanta har kommet. Idag har jeg tatt teste-fri. Har pupper som sier AUUUUU, metall smak i munnen, flyr og tisser hele tiden og tykkere og mer utflod. Håper dette virkelig ikke dette bare er noe jeg innbiller meg. Lykke til
monkri mamma til 4 Skrevet 14. mars 2009 #90 Skrevet 14. mars 2009 hadde ikm i går tror j. ingen tegn til at den skal komme her. tok en test nå og den var negativ. venter til neste uke med å ta en ny test. føler meg gravid, men j vet ikke helt.
flikkiflakkaflikkflakk Skrevet 14. mars 2009 #91 Skrevet 14. mars 2009 Henger meg på dere to over her som er over ikm, har testet, men negativ. I samme båt! Hadde ikm i går den 13., tok en test både i går og i dag, men begge har vært negative. Ingen har vært m morgenurin, men jeg har likevel ikke troen på at jeg er gravid. Selv om jeg har vært full av symptomer den siste uka ;-)
Frk Marge Skrevet 14. mars 2009 #92 Skrevet 14. mars 2009 fortsatt ikke fått besøk faktisk... er på dag 33 i dag???? har trodd TR kom på besøk minst 3 ganger allerede, men ikke så mye som en dråpe blod her i gården.... :S har ikke turt å teste enda.... :/
Musemor med tre søte små Skrevet 14. mars 2009 #93 Skrevet 14. mars 2009 Så spennende. Jeg kommer til å teste i morgen tidlig om tanta ikke kommer på besøk i natt. På den ene siden tror jeg ikke noe på det, og tror det bare er MA'en som har tullet med syklusen. På den andre siden, jeg har symptomer og EL kom omtrent når den pleier......... Syns du skal teste jeg..... Hadde forresten IKM på fredag 13.
Frk Marge Skrevet 14. mars 2009 #94 Skrevet 14. mars 2009 ja om det ikke skjer noe i natt kommer jeg nok til å teste... jeg har en dobbelpakning med vanlig CB liggende her som jeg ikke rakk å bruke forrige pp... hadde ikm på mandag jeg tror jeg...
KristineH79 Skrevet 14. mars 2009 #95 Skrevet 14. mars 2009 Tr kom 2 dager før denne gangen så ingen spire på meg Neste mnd vil jeg hoppe over, rett og slett fordi jeg ikke vil ha termin rett oppi julaften og desember. Da vil jeg heller ha på nyåret... Noen andre som tenker det samme???
Frk Marge Skrevet 14. mars 2009 #96 Skrevet 14. mars 2009 vet du akkuratt det blåser jeg i.... tenk om det er akkuratt den pp det kana klaffe tar ikke sjangsen på det jeg..., men så er ikke jeg 25 lenger, så har litt med det å gjøre også....
Musemor med tre søte små Skrevet 15. mars 2009 #97 Skrevet 15. mars 2009 Da kom tanta på besøk og det er over for denne gang ;-(
Frk Marge Skrevet 15. mars 2009 #98 Skrevet 15. mars 2009 testet negativt i dag..., men fortsatt ingen TR ... skjønner ingenting nå jeg. er jo på dag 35 i dag....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå