Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

de er det blanke ark og nye 5 uker å vente før det kan sitte en spire for meg. litt drittlei av venting egentlig..håper det er noen som kan vente med meg:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytter

jeg ser at det er flere av ikm uke 6 jentene som havnet i samme situasjon som meg... skal dere gjøre noe spesielt denne pp for å bedre sjansene? jeg skal prøve akupunktur for full maskin. to ganger i uken til eggløsning:-)

Skrevet

Jeg har ikm uke 10 jeg da, men holder deg gjerne med selskap likevel;)

Hva slags akupunktur kan man ta?

Har veldig lyst på en liten baby nå, og blir veldig glad hvis den slipper å fødes i desember.

Skrevet

det er mange jeg kjenner som har brukt akupunktur for å bedre sjansene for å bli gravid.. klassisk kinesisk akupunktur...

Skrevet

Mandag 9. mars er den nye magiske dagen ja. Skrekkelig lenge å vente, tror forresten jeg skal prøve slimløsende hostesaft denne gangen. OG håper selvfølgelig at jeg er gravid selv om TR kom i går kveld, at jeg er en av de ytterst få som får mensen selv om de er gravide. As if..

Skrevet

hehe..ja ikke sant? jeg vurderte faktiski å ta en cb igår, i tilfelle den 65 dagers tr bare var festeblødning:-)

det er nok bare å smøre seg med tålmodighet..hostesaft ja..har i skapet, men klarte ikke å ta sist..den smaker så stygt. jeg begynner vel å tempe igjen imorgen tidlig. skal prøve å være litt mer nøyaktig denne måneden. samme tid og før jeg står opp..

Skrevet

Da slenger jeg meg på her jeg også. Har ikm 12 mars, så det er jo gruelig lenge å vente men... Jeg prøvde hostesaft denne måneden, men det hjalp ikke, har litt igjen, så kommer tok til å ta resten denne pp.

Og så satser jeg så klart på at alle gode ting er tre:D

Skrevet

Kommer nok krypende inn her jeg også.... Jeg tror hvertfall jeg skal inn her. ? Har alltid hatt en ekstrem stabil syklus helt til nå.. den gikk fra normal 28 dager til 35 dager ?? Ikke vet jeg hva som har skjedd men det er vel bare til å ta tiden til hjelp så merker jeg vel hva som skjer etterhvert. Har no el testene klare, de skal brukes flittig denne mnd.

Altså tror jeg ikm er 13mars...om jeg er heldig!

Lykke til dere, en gang må det bli vår tur også :)

Skrevet

Hei

Tror jeg hører til her inne. Er tilbake etter MA og har fått igjen mensen nå. Sist hadde jeg 28-30 dagers sykluser, så har vel IKM 13-15 mars dersom MA'en ikke har tullet med syklusen min.

Lykke til IKM uke 11 jenter ;-)

XXXX for at vi alle forsvinner til 1. tri i midten av mars..

Skrevet

Dytt.......................

Skrevet

jadda;)da havnet jeg også her,ettersom TR er på gang!har IKM rundt 15.mars(bursdag 13:)så hadde vært fint med en positiv test da!!*håper jeg*

Har bestilt meg CB-digitale EL test,og skal prøve hostesaft(slimløsende) attpåtil:))

Tenkte jeg skulle begynne den 12dagen å teste(el),siden jeg har en syklus på 28-30 dager. Vil være sikker på at vi ikke mister denne sjangsen:P

Hvilken PP er dere inni?dette er vår 3pp.

Lykke til da jenter:)måtte det bli mange positive tester i mars:)

Skrevet

Er i 1. pp etter MA

Skrevet

tror jeg også kommer inn under uke 11 jentene... har en SA nå... men regner 28 dagers syklus forde jeg.... så har jeg liksom en test dato og forholde meg til...;)

Skrevet

Hei jenter! Er veldig glad for å ha noen å vente sammen med :). Min syklus er alt annet enn stabil. TR etter 28 dager i januar, så etter 36 dager denne mnd.. Er derfor usikker på om jeg har IKM i uke 10 eller 11. Vi er i vår 2.pp. Selvsagt skal mannen reise vekk i 9 dager rundt EL, så håpet på en spire denne måneden er syltynt. Vi har ei jente fra før, og ble dengang gravid før vi fikk sukk for oss. Er derfor helt uerfaren på "bligravid-triks". Dette med slimløsende hostesaft.. Når skal jeg ta det? Rundt EL? Og dette med temping.. Har noen erfaringer å dele når det gjelder dette? Jeg har så utrolig lyst på et 2009-barn, mest for at aldersforskjellen mellom ungene ikke skal bli for stor. Men samtidig er det jo gøyere å være født i januar enn i desember... Flere enn meg som tenker på dette? Lykke til med venting og prøving :)

Skrevet

olava 79:ja,jeg tenker litt på timingen,men prøver alikevel:Phehe!!jeg skal prøve meg på hostesaft (slimløsende) denne pp,og tar ca en barneskje morning og kveld.attpåtil skal jeg teste med el-test.tempe skal jeg også,så det blir spennede dette her:D full pakke;)

Skrevet

Er det første gang du også innfører alle disse remediene i prøvingen ;)? Har ikke peiling på dette jeg.. Kan du eller andre svare meg på: Hostesaft: Når i syklusen begynner dere med en skje morgen og kveld? Temping: Når merker man på tempen at man har EL? Hvor mye går den opp? Og temper dere da på morgenen?

Hilsen grønn prøver ;)

Skrevet

jepp!!hehe..første gang og full pakke!tenkte å begynne med hostesaft dag 12 i syklusen.ca 2 dager før antatt el.man skal kunne merke at tempen stiger under el,og hvis en mulig graviditet er til stede,vil tempen forbli høy..det er hva jeg tror.Så skal jeg jo teste med el-tester i tillegg:))

temper om morningen ja.helst før en har stått opp.(dvs i sengen)

Skrevet

Dytter... Da har tanta dratt sin veg her, og prøvingen kan starte :)

Skrevet

ser det er 2 skravletråder for ikm uke11?

Skrevet

Sett det jeg også, men hvis vi bare bruker denne vil den andre forsvinne.

Lykke til jenter

Skrevet

Hvorfor skal dere sørge for at "min" tråd forsvinner??

Jeg startet den fordi jeg søkte etter noen jeg kunne føle litt fellesskap med. Har nemlig opplevd flere ganger her inne at folk har dannet "diskusjonsgrupper" på 3-4 stykker og da blir ikke vi "nye" svart. Sorry, men jeg syns den kommentaren din var litt dum. Skriv det med stor skrift da - at det ikke er lov med mer enn en skravletråd per IKM-uke.

Skrevet

Sorry, det var ikke slik ment...

Prøver ikke å ekskludere noen, tenkt bare samle alle IKM uke 11 damene på en tråd, alle velkommen, også nye.

Innrømmer jeg uttrykte meg på en måte som ble helt feil, og er lei for det.

Skrevet

Da er tr borte, og prøvinga igang:) Gleder meg egentlig veldig denne pp, for jeg har et sååå stort håp om at alle gode ting er tre:D

Har litt hostesaft igjen denne pp, så tar nok resten denne gangen. Tror jeg begynte litt tidlig sist, for jeg hadde surra litt når jeg telte, og hadde el senere enn jeg trodde:)

Skrevet

Lykke til....

Jeg har TR et par dager til regner jeg med, håper det klaffer for oss alle denne pp, jeg. Dog er jeg litt skeptisk om det går denne gang da jeg står i fare for å være på foretningsreise uten mannen rundt EL tider. Så får vel stå på like før jeg drar og like etter jeg kommer hjem....Dette _SKAL_ gå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...