Gå til innhold

Ny tråd for alle skravlesyke",)

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har også noen symptomer og er helt forvirra omkring når jeg har hatt el sist. Men fjorten dager etter antatt el burde være et fint tidspunkt:) det kan være alt fra mandag denne uken til tirsdag neste uke for min del, så jeg venter litt og ser det an. Har mensmurringer i magen og stikk i siden, men ingen ømme bryster ennå...spennende:-) Lykke til! Også til alle dere andre som snart skal teste og prøve:-D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei gullegget:) jeg har vært usikker på når datoen for el var siste gang, men den var mellom 15. og 22. februar, men jeg vil nok velge å teste sist i perioden, ok, jeg fører på dato, må jo være 14 dager etter den 22. så:-)

Skrevet

jeg beklager aube, det siste svaret jeg ga skulle gå til til TogT, beklager!!!

Skrevet

Over IKM:

- Anikke: 14. jan, 40 år, ei jente på 2 år, Buskerud, håper på et under før jeg blir 80 år, hehehe...

- A1973: 26. jan, 35 år, 1 gutt på 13,5 år.

- Kristinee: ca 29. januar. 40 år, en gutt på 2 år, 11pp etter SA

- josef, 41 år, Akershus , 1 gutt på 7 år, IKM ca 4. februar

- Ninja; IKM ca 7 februar,37 år, to gutter en på 15 år og en på 17 mnd

- Xena73: 17.feb, 35år, 1jente(5), 2MA, 8.pp etter siste MA

- mumagain: 43 år, gutt 13,5 år, jente 9,5 år, gutt 2,5 år, bor i Oslo, 7 pp, IKM ca 18. februar

Forventet IKM:

- Andrea: 22,feb 39 år, 1 gutt, akershus, 2 pp

- Rugesjuk: 25. feb, 36 år, ei jente

- Galathea73, 28 feb, 35 år, ingen barn, Oslo, 3pp etter mA

- aube, 28. februar, 37år, ingen barn, Oslo, 2Ma/1senabort, 7pp (29pp alt i alt)

- anki/gullegget: 2.mars, 37 år, 2 gutter, sunnmøre, 1 MA/2SA, 20 pp

- TogT, 9. mars (tror jeg), 39 år, ingen barn

- Tinker70, 38 år, Østfold, 1 gutt på 12 år og en jente på 16 år, 6 pp, IKM ca 16. mars.

- Hillbillie: 17. mars, 40 år, ingen barn

- Lillesøster/bror: ca 20.mars, 42 år, ei jente og en engel, 1 MA, 5pp

- Cleo71, 37 år, norsk som bor i Danmark, ingen barn, 2. pp etter sa i januar, IKM 9.mars

Gravide:

-Tjorven: 35 år, 2 barn- nord- norsk- og endelig 2 streker : )))

termin? hvem vet...

-Wanda71, 37 år, 1 sønn på 5 mnd, termin 25.09.09

Skrevet

Heei TogT, vi skal ta test samme morgen, neste mandag, er du ikke spent?! Jeg har murring nederst i magen, og stikk i siden. Også begynner jeg å gråte over ingenting! Er ikke trett enda og har heller ikke ømme bryster...

Skrevet

God kveld damer, og velkommen til dere nye,

noe nytt rugesjuk og gullegget, fortsatt trøtte og lettrørte? ;-) Og krysser fingrene for at du snart får time med noen gode svar fra gynekologen, aube.

Jeg har venta på mensen i dag, men ingen tegn, kjenner absolutt ingen symptomer så tror ikke det er noe denne måneden. Tøff-i-trynet-strategien, hehe. klarer jo sjølsagt ikke å holde meg kald og rolig, så det blir vel testing i morra.

Fantastisk vinterdag her på Østlandet i dag forresten, hadde en flott skitur i dag og er SÅ fornøyd med meg sjøl! Ha en koselig lørdagskveld.

Skrevet

Har sååååå lyst å teste i morgen tidlig. Ikm på mandag. Det er vel for tidlig for positiv test? Hadde kjempepositiv EL test lørdag for 14 dg siden. Så om vi har fått det til å klaffe ble nok egget befruktet søndag eller mandag for 12-13 dager siden.

Er sååååå fryyyyktelig spent. Vanvittig vondt i puppene no. Synes de er blitt større, men tror bare det er ønsketenking. Så har jeg masse stikninger og stikk i magen. Spesielt etter jeg har sittet og reiser meg fort opp.

Hvordan går det med spottinga da Rugesjuk? Galathea og Aube ikm idag? Husker ikke i farta hva jeg leste om deg aube... Du skulle bestille time hos lege/gyn? Manglende EL? skal gå tilbake på innlegga og oppdatere meg...huff - er litt svimmel av og til.

Velkommen alle nye - kjekt med nye innspill og mer aktiv tråd etter hvert.

Skrevet

Vi var visst inne samtidig vi Galathea. Ingen tantebesøk = håp vet du. Heier på deg også jeg. Og håper det ble med spotting med Rugesjuk.

Aube - 38 er da ingen alder. Er 37 selv. Du kan vel ha EL selv om det ikke var noen temp.stigning? Ikke inne på temping jeg. Hvor langt var du da du hadde senabort? Hadde selv en MA i uke 12. Ikke gøy nei. Fikk skikkelig sjokk, for har to gutter fra før, og med de hadde jeg ikke en dråpe blod eller noen plager. Ble også gravid med en gang den gang. No har vi holdt på leeenge og hatt en MA og 2 SA. Men bestill time hos gyn fortest mulig. Ikke noe å vente med. Jeg får oppfølging på gyn og hos jordmor ved neste positive test, og det gjør meg litt mer rolig.

Skrevet

Velkommen til nye fra meg også, bra med mer aktivitet her inne. Merker at jeg selv også blir mer aktiv rundt ikm ... (hmm)

Ikke vært noe spotting her, nei, like nervøs hver gang jeg går på do, men foreløpig har jeg sluppet unna den røde. Ble litt testesjuk idag, men hadde bare en el-test i skapet. Ja ja, tenkte jeg, skader vel ikke. Fikk to streker, men har lest om flere som fikk det og fikk mensen rett etterpå. men må innrømme at jeg fikk litt mer tro på at det har klaffa. Brukte el-tester for å finne el forrige pp, men de hadde stort sett bare én strek (bortsett fra et par dager jeg fikk to, den ene svak). Kjøpte meg en cb i dag, så er litt spent nå.

Send meg en tanke i morgen tidlig da, jenter!

Skrevet

Oi oi oi oi oiiiiiii, så spennende rugesjuk. Tenker på deg i morga og heier masse på deg. Det var visst på en annen tråd jeg skriver at det var en som hadde begynt å spotte... Sorry! Teflonhjerna mi funker ikke alltid... Men bra var no det da, at det ikke er tegn til blod enda. Tror du har skutt gullegget denne mnd jeg. Lykke til. Du må inn å skrive med en gang du har testet. Vet ikke om jeg greier holde meg selv heller jeg i morga. Selv om det er en dag for tidlig... Tok en ELtest idag og den var nesten helt hvit. Bare skimtet en strek nr to, så den stoler jeg ikke på.

Mange supergodebabytanker fra meg til deg Rugesjuk:-)

Skrevet

Å-hå-hå, syns det høres ut som gode odds for dere begge jeg, rugesjuk og gullegget, blir spennende å høre hvordan testinga går!!!

Får besøk av to nygifte venninner i morgen, hun ene har en baby på et halvt år, så da blir det naturlig nok en del prat om baby og sånt, så da må jeg nok vente til etter de har dratt med å teste. Skulle det mot formodning være positiv test hadde jeg garantert avslørt meg om jeg det skulle bli spøsmål/hinting i den retning...

Skrevet

åååå nå gleder jeg meg å høre testresultatene deres =)))) så spennende da!!!! Masse lykke til!!!

**************babystøv**************

Skrevet

Takk for gode tanker, Cleo, Tjorven, Galathea og Anki. Og Anki, håper virkelig dette er et gullegg, ja, for tror dere ikke jeg fikk et blått kryss i dag!!!

Juhuuu, har lyst til å rope det ut, samtidig som jeg føler denne usikkerheten flere av dere kjenner til. Menstermin er 8. november (en liten skorpion :-)

Skrevet

Over IKM:

- Anikke: 14. jan, 40 år, ei jente på 2 år, Buskerud, håper på et under før jeg blir 80 år, hehehe...

- mumagain: 43 år, gutt 13,5 år, jente 9,5 år, gutt 2,5 år, bor i Oslo, 7 pp, IKM ca 18. februar

Forventet IKM:

- aube, 28. februar, 37år, ingen barn, Oslo, 2Ma/1senabort, 7pp (29pp alt i alt)

- Tinker70, 38 år, Østfold, 1 gutt på 12 år og en jente på 16 år, 6 pp, IKM ca 16. mars.

- Cleo71, 37 år, norsk som bor i Danmark, ingen barn, 2. pp etter sa i januar, IKM 9.mars

Gravide:

termin? hvem vet...

- Rugesjuk: 37 år, ei jente på 6 år, menstermin 08.11.09

Skrevet

Åh nei, så koslig!!! Gratulere så mye, åh, fikk helt tårer i øynene jeg nå, så deilig for dere altså. Nå må du prøve å ikke bekymre deg så mye, dette skal gå så fint, nei, så deilig, GRATULERER!!

Jeg hadde positiv el test for fjorten dager siden, og syns jeg har hatt noen symptomer de siste dagene, og i morges begynte jeg gudbedre meg å blø, bare litt....kan det være festeblødning...tørr ikke å teste vettu!!!! Må vel uansett vente til morgenurinen i morra...fy søren dette er så spennende altså...

Skrevet

Håper virkelig at mistanken din stemmer, cleo, og at du snart får positiv test!

Skrevet

hurra hurra hurra jeg er så glad =)))))

gratulere så mye her og =))))

Skrevet

:-)

Skrevet

Yohoooooo!!!! Jippi jippi og gratulere så masse.

Turde ikke teste idag likevel jeg. Har en test igjen og vil den skal være skikkelig positiv i tilfelle. Hatt nok av de testene som jeg må tyde.

Da jeg satt med testen i dag tidlig tenkte jeg at jeg greier holde meg to dager til før jeg tester. Da gir jeg tanta tid til å komme dersom den er på vei. Hatt sykluser på 26-30 dager. I morga er det 28 dager.

Testa du EL Rugesjuk? I tilfelle når hadde du positiv test på denne?

Så vanvittig gøy dette var altså...så glad på dine vegne. Suger til meg babystøv.

Skrevet

Tusen takk!

Imponerende at du greier å vente, Anki, testet første gang dagen før el selv.

Jeg prøvde å finne el forrige pp, testet hver dag i to uker uten å få positiv test. Jeg skrev også ned symptomer på el og eventuelle grav. symptomer hver dag. Har sykluser på 30-32 dager. Da jeg fikk mensen for en måned siden, hadde jeg nesten mistet motet, det ble med sex annenhver dag istedet for hver dag rundt el, og el-tester og notering ga jeg opp. Jeg slappet vel mer av, har tom drukket alkohol ved et par anledninger (ikke så stolt av det da).

Håper dette er veldig smittsomt, blir spennende på tirsdag!

Skrevet

Så kom mensen med et brak i dag, søren også, og nå går det lang tid før jeg kan bli gravid igjen fordi kjæresten og meg studerer i forskjellig land. Åh, dette var siste håp for 2009-baby...eneste positive er at jeg ikke får desember-baby..vel, må hvertfall prøve å se positivt på det, ville jo gjerne hatt det hvis det var mulig...:-((((

Over IKM:

- Cleo71, 37 år, bor i Danmark, ingen barn, 2. pp etter sa i jan, mensen kom 1.mars:-(

Forventet IKM:

Gravide:

termin? hvem vet...

Skrevet

Over IKM:

- Cleo71, 37 år, bor i Danmark, ingen barn, 2. pp etter sa i jan, mensen kom 1.mars:-(

Forventet IKM

- Andrea: ca 22.mars,39 år, 1 gutt, 3pp

Gravide:

termin? hvem vet...

Hurra for Rugesjuk! Endelig skjer det noe her igjen. Gleder meg til fortsettelsen. Vi skal befolke 2009 med masse søte små babyer :o)

Klem

Skrevet

Så kjipt med tantebesøk Andrea og Cleo71. Men Cleo får satse på tidlig 2010 baby du da. Vanskelig når kjæreste er borte. Min mann jobber også endel vekk, så ikke lett å få det til å klaffe med EL alltid. Satser på at du får inn en spire neste mnd, som kommer på tampen av 2009, Andrea.

Det jeg skrev lenger oppe om å vente to dager med å teste, tar jeg tilbake. Greier nok ikke å holde meg i morgen tidlig dersom ikke jeg får besøk iløp av natta. Har apotek rett ved siden av der jeg jobber, så får heller spenne vekk litt mer penger på flere tester dersom denne er negativ... Så hei på meg i morgen og send masse babystøvtanker til meg...

Det er så rart, springer på do hele tiden for jeg føler jeg får tantebesøk, men det er det bare utflod. Dette var det med de to andre jeg har også så har et håp no... Ingen farge på det heller som det bruker være dagen før besøket inntar sin plass.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...