Andrea3 Skrevet 23. februar 2009 #76 Skrevet 23. februar 2009 Over IKM: - Anikke: 14. jan, 40 år, ei jente på 2 år, Buskerud, håper på et under før jeg blir 80 år, hehehe... - A1973: 26. jan, 35 år, 1 gutt på 13,5 år. - Kristinee: ca 29. januar. 40 år, en gutt på 2 år, 11pp etter SA - josef, 41 år, Akershus , 1 gutt på 7 år, IKM ca 4. februar - Ninja; IKM ca 7 februar,37 år, to gutter en på 15 år og en på 17 mnd Forventet IKM: - Xena73: 17.feb, 35år, 1jente(5), 2MA, 8.pp etter siste MA - mumagain: 43 år, gutt 13,5 år, jente 9,5 år, gutt 2,5 år, bor i Oslo, 7 pp, IKM ca 18. februar - Rugesjuk: 25. feb, 36 år, ei jente - Galathea73, 28 feb, 35 år, ingen barn, Oslo, 3pp etter mA - aube, 28. februar, 37år, ingen barn, Oslo, 2Ma/1senabort, 7pp (29pp alt i alt) - anki/gullegget: 2.mars, 37 år, 2 gutter, sunnmøre, 1 MA/2SA, 20 pp - Tinker70, 38 år, Østfold, 1 gutt på 12 år og en jente på 16 år, 6 pp, IKM ca 16. mars. - Hillbillie: 17. mars, 40 år, ingen barn - Andrea: 22,feb 39 år, 1 gutt, akershus, 2 pp Gravide: -Tjorven: 35 år, 2 barn- nord- norsk- og endelig 2 streker : ))) termin? hvem vet... -Wanda71, 37 år, 1 sønn på 5 mnd, termin 25.09.09
*anki * Skrevet 23. februar 2009 #77 Skrevet 23. februar 2009 Huff Andrea, Tinker og Hillbillie. Dumme tante som kom på besøk igjen. Da får vi satse på at Rugesjuk, Galathea, Aube eller meg selv har lagt gullegget denne gang. Må få noen positive tester her snart. Er vel en uke igjen til min ikm. Blir en spennende uke med symptomjakt. De skal vel melde sin ankomst snart??? Dersom det kommer noen da. Hadde vel ikke de store symptomene med de to jeg har fra før. Var vel mest mensmurringer den gang. Her er endel som er over IKM. Noen som vet noe om de? A1973? Josef? Anikke? Tjorven? Fått noen termindato? Skulle ikke du til lege idag?
MammaTilTuppen&Lillemor Skrevet 23. februar 2009 #78 Skrevet 23. februar 2009 Ja, no' dritt med den mensen, kjennes ut som om den er på vei her også, dessverre. Men har nå et lite håp fremdeles .. Tester i morra, tror jeg, hvis mensen ikke har meldt sin ankomst. Vi får satse på at du får det du jakter på denne pp'en, Anki. Du får holde oss oppdatert om symptomer.
tjorven- nr 3 Skrevet 23. februar 2009 #79 Skrevet 23. februar 2009 nei ble bare tull. kom til legen, men måtte få ny time i morgen. skal få dobbeltime da så vi får skrevet alle papirer og tatt alle prøver ferdig + UL =))) så da får jeg nok mere svar. spurte han bare i full fart hvor kangt han trodde jeg er på vei utfra hcg, men umulig å svare på sa han som jeg fryktet....men mellom 6-8 uker mente han...er jo 4,5 uke siden jeg fikk positiv test nå, så må være mer en 6 uker tenker jeg da.... Ellers må jeg dit på fastende mage i morgen. Skal ta glykoseprølve...hørt om det? Jeg har aldri hørt om det før i dag...må være noe nytt de er begynt med! p.s ikke forvent så mange symptomer FØR IKM : ) Jeg har nesten ingen nå heller : ) Frisk som en fist...men veldig trøtt da!!
Galathea73 Skrevet 24. februar 2009 #80 Skrevet 24. februar 2009 Å, så kjedelig, men da får du forhåpentligvis et bedre svar hos legen i dag da? Rugesjuk, så må oppdatere oss på testresultat! Og vi andre, aube, gullegget og meg, må fortsette symptomjakt. Jeg kjenner optimismen stige, av symptomer har jeg hele EN kvise og eller stadig romling i magen, ikke mye å skryte av, men trøster med med at tjorven sier vi ikke skal forvente så mange symptomer før ikm :-) Ha en fin dag damer!
tjorven- nr 3 Skrevet 24. februar 2009 #81 Skrevet 24. februar 2009 Da kom jeg fra legen =) Måtte ikke drikke sukkervann heldigvis. men tok blodprøve ang glykose og leverte urinprøve( som var fin) . fikk fylt ut svangerskapspapirene og tok en titt på ultralyd . Legen har et kjempegammelt apparat, som de egentlig ikke kan se så mye på. han trodde spiren var 11,5 mm....men klarte enda ikke å se hjertet for det er så lite ( og pga dårlig apparat) ! Må på sykehuset for å ta en skikkelig UL - vaginal mente han..... : S i uke 17...det jeg glømte å spørre var om det var den uken vi trur er nr 17 eller utifra mensen...da blir det jo 21.mars....som ikke stemmer! Men vil i allefall få en skikkelig termin da =) jeg tror selv jeg er ca 8 uker nå...fosteret 6 uker! Etter testen slo positivt ut da!! han sa og at jeg skulle bestille jordmor time...så nå går det virkelig opp for meg dette her =) jeg hadde jo ikke kommet til å vært der så mye hadde jeg hatt en termin som var helt klar... Nå håper jeg virkelig noen av der kommer etter meg snart!!!! Har ventet i 4-5 uker allerede!!! Hvis noen ikke liker at jeg forteller om hvordan det går med meg så si ifra. Kan jo være sårt for noen å lese tenker jeg!!!! : ( huff...skal ikke være enkelt alt dette!!! Blir frustrert når ting ikke går slik som vi vil!!! klemmer
Galathea73 Skrevet 25. februar 2009 #82 Skrevet 25. februar 2009 Ja, vi er på vei etter alle sammen, håper vi da ;-) Jeg syns det er veldig hyggelig med rapport, så skriv i vei du, inspirasjon til oss andre som snart håper vi er i samme båt som deg! Og apropos, noe nytt hos dere andre? Selv er jeg på symptomjakt, men kjenner absolutt ingenting, kaffe smaker like godt som før og puppene er bare ømme fordi jeg har trøkka så mye på dem for å kjenne om de er ømme...
MammaTilTuppen&Lillemor Skrevet 25. februar 2009 #83 Skrevet 25. februar 2009 Veldig hyggelig med oppdateringer, Tjorven, så håper du fortsetter med det. Dårlig med symptomer her også. Hvit test i går, men tester igjen i morra hvis mensen ikke har kommet da. Synes både kaffe og øl smaker veldig godt (syndet litt i helga med den omdiskuterte alkoholen ...), og hvor er murringene?
*anki * Skrevet 25. februar 2009 #84 Skrevet 25. februar 2009 En kjapp oppdatering fra meg. Leter etter symptom, men alle har nok ei forklaring. Her er noen av de: - Trøtt, men travelt på jobb for tiden, så har vært litt lite søvn siste dager. Men no kunne jeg egentlig bare funnet senga føles det som. - Øm og vondt i bryst, men det bruker jeg ha før mensbesøk også. Annerledes vonde??? Ikke som jeg kan oppdage. Klemmer på de hele tiden...kanskje litt ømme pga det også...æh!!! - Lyst på noe hele tiden, men vet ikke helt hva - kan det kanskje være et symptom? - Fryktelig irritabel, gjerne uten grunn...men det kan jeg også blir før tantebesøk og når jeg er overarbeidet. - Faktisk litt stikninger i magen dersom jeg reiser meg fort fra en stol. Det bruker jeg ikke ha.... - Tror jeg har mer utflod enn vanlig...men kan være ønsketenking Ikke lett å si det her. Er vel litt tidlig i prosessen enda. Ikm mandag og idag er det onsdag. Men hadde vel egentlig bare følelsen av å skulle ha mens da jeg var gravid med de to guttene mine også. Så ikke sikkert jeg får noen symptomer. Håper bare det har klaffet. Du da Rugesjuk - ikm idag du. Husk at positiv test kan ta en tid, så ingen grunn til bekymring før tantebesøket melder sin ankomst (noe den ikke skal gjøre på et år). Satser på positiv test i helga for deg. Tjorven - du må IKKE forsvinne for oss. Synes det er såååå gøy å lese oppdateringer fra deg. Jeg er no veldig nyskjerrig av meg og liker vite hvordan det går med "vennene" mine her inne. Dere er liksom blitt det. Ingen andre som vet at vi fortsatt prøver. Sagt til alle at vi har lagt det på is, siden vi har mistet. Da er det godt å ha dere som jeg skriver med om det jeg føler for. Det å ha noen å snakke med om symptomer eller mangel på det, og forventninger er godt. Når en deppa pga tantebesøk...eller er glad for at vi har fått en spire, eller som jeg var tidligere, lei meg pga SA og ingen visste jeg var gravid, så ikke lett å forklare hva jeg deppa for. Nei vi trenger hverandre her inne Klem fra meg:-)
cleo71 Skrevet 26. februar 2009 #85 Skrevet 26. februar 2009 Jeg vil også være med:) Forventet IKM: -Andrea: 22,feb 39 år, 1 gutt, akershus, 2 pp - A1973: 26. jan, 35 år, 1 gutt på 13,5 år. - Galathea73, 28 feb, 35 år, ingen barn, Oslo, 3pp etter mA - josef, 41 år, Akershus , 1 gutt på 7 år, IKM ca 4. februar - anki: 6 feb, 37 år, 2 gutter, sunnmøre, 1 MA/2SA, 19 pp i alt - Xena73: 17.feb, 35år, 1jente(5), 2MA, 8.pp etter siste MA -Hillbillie: 20. februar, 40 år, ingen barn -Kristinee: ca 29. januar. 40 år, en gutt på 2 år, 11pp etter SA -mumagain: 43 år, gutt 13,5 år, jente 9,5 år, gutt 2,5 år, bor i Oslo, 7 pp, IKM ca 18. februar -Rugesjuk: 25. feb, 36 år, ei jente -Anikke: 14. jan, 40 år, ei jente på 2 år, Buskerud, håper på et under før jeg blir 80 år, hehehe... Ninja; IKM ca 7 februar,37 år, to gutter en på 15 år og en på 17 mnd - aube, 28. februar, 37år, ingen barn, Oslo, 2Ma/1senabort, 7pp (29pp alt i alt) -Tinker70, 38 år, Østfold, 1 gutt på 12 år og en jente på 16 år, 6 pp, IKM ca 27. februar. -Cleo71, 37 år, norsk som bor i Danmark, ingen barn, 2. pp etter sa i januar Gravide: -Tjorven: 35 år, 2 barn- nord- norsk- og endelig 2 streker : ))) termin? hvem vet... -Wanda71, 37 år, 1 sønn på 5 mnd, termin 25.09.09
TogT Skrevet 27. februar 2009 #86 Skrevet 27. februar 2009 Jeg også... Forventet IKM: -Andrea: 22,feb 39 år, 1 gutt, akershus, 2 pp - A1973: 26. jan, 35 år, 1 gutt på 13,5 år. - Galathea73, 28 feb, 35 år, ingen barn, Oslo, 3pp etter mA - josef, 41 år, Akershus , 1 gutt på 7 år, IKM ca 4. februar - anki: 6 feb, 37 år, 2 gutter, sunnmøre, 1 MA/2SA, 19 pp i alt - Xena73: 17.feb, 35år, 1jente(5), 2MA, 8.pp etter siste MA -Hillbillie: 20. februar, 40 år, ingen barn -Kristinee: ca 29. januar. 40 år, en gutt på 2 år, 11pp etter SA -mumagain: 43 år, gutt 13,5 år, jente 9,5 år, gutt 2,5 år, bor i Oslo, 7 pp, IKM ca 18. februar -Rugesjuk: 25. feb, 36 år, ei jente -Anikke: 14. jan, 40 år, ei jente på 2 år, Buskerud, håper på et under før jeg blir 80 år, hehehe... Ninja; IKM ca 7 februar,37 år, to gutter en på 15 år og en på 17 mnd - aube, 28. februar, 37år, ingen barn, Oslo, 2Ma/1senabort, 7pp (29pp alt i alt) -Tinker70, 38 år, Østfold, 1 gutt på 12 år og en jente på 16 år, 6 pp, IKM ca 27. februar. -Cleo71, 37 år, norsk som bor i Danmark, ingen barn, 2. pp etter sa i januar - TogT, 9. mars (tror jeg), 39 år, ingen barn Gravide: -Tjorven: 35 år, 2 barn- nord- norsk- og endelig 2 streker : ))) termin? hvem vet... -Wanda71, 37 år, 1 sønn på 5 mnd, termin 25.09.09
TogT Skrevet 27. februar 2009 #87 Skrevet 27. februar 2009 Og symptomer hittil: faktisk våknet jeg med sikkelig vondt i magen i natt, akkurat som like før tatna komemr på besøk. Men det er jo godt over en uke til.. Håper er lyserødt. Puppene er ikke spesielt ømme, det lille som merkes i den regionen er sikkert et resultat av at jeg klemmer på dem for å kjenne om de er ømme, ikke noe mer utflod, humøret er helt på det vanlige og kvisene dukekr ikke opp. Det er dog litt tidlig å lete etter symptomer enda. Og så er jeg jo litt i tvil da. Første dag av siste mens er 9. februar. Med min gjevne syklus betyr det IKM 9. mars. MEN... Eggløsningstesten viste først positiv test tirsdag 24. februar, og da skulle vel IKM være 11. mars?? Eller hur?? Dessuten leste jeg at positiv eggløsningstest ikke betyr at man får eggløsning, bare at kroppen gjør seg klar for det.. Så da ble alt litt mindre positivt igjen.. puh.. Det er et slit
tjorven- nr 3 Skrevet 27. februar 2009 #88 Skrevet 27. februar 2009 Godt å høre at jeg får være her enda =))) Klarer ikke slippe taket i dere før dere kommer etter meg!!!! Skjer ikke så mye nytt for tiden....har fått UL time i april...5 uker til : )) Så gleder meg stort!!! DA får jeg en termin å forholde meg til- det skal bli godt!! Kanskje vi da kan fortelle folk hva jeg skjuler i magen ; ) Heldigvis ikke så oppblåst lengre, så skal klare å skjule det litt til!! i dag er det forresten 5 uker siden testen ble positiv : ) Er så fornøyd for hver uke som går. Og sjekker ved hvert do besøk om det kommer blod....engstelsen slipper nok ikke taket før jeg har en sprell levende baby i armene!!! så koselig at det kommer flere prøvere inn her da =)) flott å følge med dere her inne!!! Ha ei strålende helg!! *ul i vei ; )
MammaTilTuppen&Lillemor Skrevet 27. februar 2009 #89 Skrevet 27. februar 2009 Ikke mye nytt å melde her, negativ test i går, er nå to dager over. Har hatt minimalt med murringer denne måneden, men akkurat nå kjenner jeg et press "der nede", som om mensen er på vei. Kjenner at jeg begynner å få litt for store forhåpninger, så blir nok skuffa hvis mensen kommer ... God helg!
*anki * Skrevet 27. februar 2009 #90 Skrevet 27. februar 2009 Så spennende Rugesjuk. Ingen tantebesøk = håp, så her satser vi på at det er håpet som trekker det lengste strået og at det er en liten spire i magen din. Nærmer seg mandag og min ikm også. Vet ikke hva jeg skal tro. Håpet er nok større enn troa. Er så redd for å bli skuffa atter en gang. Denne mnd har vi virkelig prøvd rundt positiv EL, så tror nesten jeg gir opp dersom det ikke klaffer snart... Prøver å være "tøff i trynet" til mann og de få som vet vi prøver, men kjenner jeg blir mer og mer lei meg for hver mnd jeg får tantebesøk. Men vi får klamre oss til håpet så lenge det er der. Velkommen til dere nye. Det er en fin plass å lufte tanker her inne. Ingen blir sett ned på her inne og det er deilig. Her får vi være akkurat så glad eller lei oss vi vil og får god støtte av alle "venninner".) ...så vi gleder oss til mange innlegg fra dere også.
MammaTilTuppen&Lillemor Skrevet 27. februar 2009 #91 Skrevet 27. februar 2009 Kjenner meg så godt igjen i det du sier, håpet er større enn troa, og er tøff i trynet når noen spør hvordan det går - later som om jeg ikke har noen forventninger, på en måte. Sier både til meg selv og sambo at jeg "kjenner" at mensen er på vei, mens inne i meg håper jeg at alt som skjer er graviditetssymptomer. Er så veldig trøtt om dagen, så har vel et håp om at det ikke bare er vintertrøtthet ...
aube Skrevet 27. februar 2009 #92 Skrevet 27. februar 2009 Hei alle sammen! Jeg har hatt en pause fra BIM en stund fordi jeg har vært oppgitt og lurt på om jeg skulle gi opp. For dere nye: jeg har hatt to MA og en senabort. Har prøvd i snart tre år. Senaborten var i sommer og jeg har ikke hatt normal syklus siden det... Nå har jeg ikke hatt eggløsning på lenge. Syklusene mine har vært 35 dager noen ganger, 42 dager en gang. Sist var den 31, og det var jo helt supert. Men nå er det dag 31 her, og ingen mens.... Jeg blir så utrolig lei meg av at kroppen ikke fungerer!! Gravid blir jeg jo heller ikke uten eggløsning, så det virker ganske håpløst. Går til akupunktur og har nå sist fått Ovaria comp som jeg skal begynne å ta når mensen kommer. Det er noen dråper som skal stimulere eggløsning. Men når ikke mensen kommer....
*anki * Skrevet 27. februar 2009 #93 Skrevet 27. februar 2009 Herregud - trøtt ja. Det er jeg også. Men det kan være litt vinterdvale... Men har no lagt meg heller litt tidligere enn jeg pleier siste dager og er fortsatt veldig sliten. Satt også og såg noe på tv i sted og kjente tårene presse bak øyelokket, egentlig av ingenting... Ble bare litt rørt liksom... Håpe dette er tegn... Og mannen min mener jeg er unormalt hissig... Ikke tenkt over at det er verre enn vanlig jeg...hi hi. Men det merker en vel ikke helt selv alltid. Vi satser på at oss rugesjuke virkelig har truffet gullegget denne mnd.
*anki * Skrevet 27. februar 2009 #94 Skrevet 27. februar 2009 Over IKM: - Anikke: 14. jan, 40 år, ei jente på 2 år, Buskerud, håper på et under før jeg blir 80 år, hehehe... - A1973: 26. jan, 35 år, 1 gutt på 13,5 år. - Kristinee: ca 29. januar. 40 år, en gutt på 2 år, 11pp etter SA - josef, 41 år, Akershus , 1 gutt på 7 år, IKM ca 4. februar - Ninja; IKM ca 7 februar,37 år, to gutter en på 15 år og en på 17 mnd - Xena73: 17.feb, 35år, 1jente(5), 2MA, 8.pp etter siste MA - mumagain: 43 år, gutt 13,5 år, jente 9,5 år, gutt 2,5 år, bor i Oslo, 7 pp, IKM ca 18. februar Forventet IKM: - Andrea: 22,feb 39 år, 1 gutt, akershus, 2 pp - Rugesjuk: 25. feb, 36 år, ei jente - Galathea73, 28 feb, 35 år, ingen barn, Oslo, 3pp etter mA - aube, 28. februar, 37år, ingen barn, Oslo, 2Ma/1senabort, 7pp (29pp alt i alt) - anki/gullegget: 2.mars, 37 år, 2 gutter, sunnmøre, 1 MA/2SA, 20 pp - TogT, 9. mars (tror jeg), 39 år, ingen barn - Tinker70, 38 år, Østfold, 1 gutt på 12 år og en jente på 16 år, 6 pp, IKM ca 16. mars. - Hillbillie: 17. mars, 40 år, ingen barn - Cleo71, 37 år, norsk som bor i Danmark, ingen barn, 2. pp etter sa i januar Gravide: -Tjorven: 35 år, 2 barn- nord- norsk- og endelig 2 streker : ))) termin? hvem vet... -Wanda71, 37 år, 1 sønn på 5 mnd, termin 25.09.09 Ryddet samtidig litt i lista og satte oss etter ikmdato. Ser lettere hvem som er neste ut. Noen som vet noe om Andrea? Cleo71: du må sette på ikmdato. Da vet vi når du nærmer deg tantebesøk...hehe!
MammaTilTuppen&Lillemor Skrevet 27. februar 2009 #95 Skrevet 27. februar 2009 Hehe, leste om Guro (er på 3. boka nå) for jentungen da hun skulle legge seg, og fikk klump i halsen og måtte holde igjen tårene ... Æ'kke normalt, vettu! PMS kanskje? Så kjedelig med de syklusene, Aube, skjønner godt at du blir fortvilet. Men er du helt sikker på at du ikke har hatt eggløsning denne måneden? Håper uansett at alt normaliserer seg slik at en spire (eller to) kan slå seg til ro hos deg veldig snart og bli i sånn ca 9 måneder. Klem fra meg.
aube Skrevet 27. februar 2009 #96 Skrevet 27. februar 2009 Har tempet denne syklusen og har ikke hatt noe temperaturstigning. Det betyr vel ingen eggløsning? Har forstått at temping skal være ganske pålitelig.. Nei. Det blir nytt gynekologbesøk på meg snart. Han sa jeg skulle vente til etter påske, men nå er jeg lei! Blir 38 om 10 dager også. Ikke mye å feire det akkurat.
MammaTilTuppen&Lillemor Skrevet 28. februar 2009 #97 Skrevet 28. februar 2009 Da forstår jeg veldig godt at du ikke vil vente så lenge på time hos gyn. Er det så lang ventetid, eller kan du kanskje få fremskyndet timen litt?
Lillesøster/bror til tulla? Skrevet 28. februar 2009 #98 Skrevet 28. februar 2009 Over IKM: - Anikke: 14. jan, 40 år, ei jente på 2 år, Buskerud, håper på et under før jeg blir 80 år, hehehe... - A1973: 26. jan, 35 år, 1 gutt på 13,5 år. - Kristinee: ca 29. januar. 40 år, en gutt på 2 år, 11pp etter SA - josef, 41 år, Akershus , 1 gutt på 7 år, IKM ca 4. februar - Ninja; IKM ca 7 februar,37 år, to gutter en på 15 år og en på 17 mnd - Xena73: 17.feb, 35år, 1jente(5), 2MA, 8.pp etter siste MA - mumagain: 43 år, gutt 13,5 år, jente 9,5 år, gutt 2,5 år, bor i Oslo, 7 pp, IKM ca 18. februar Forventet IKM: - Andrea: 22,feb 39 år, 1 gutt, akershus, 2 pp - Rugesjuk: 25. feb, 36 år, ei jente - Galathea73, 28 feb, 35 år, ingen barn, Oslo, 3pp etter mA - aube, 28. februar, 37år, ingen barn, Oslo, 2Ma/1senabort, 7pp (29pp alt i alt) - anki/gullegget: 2.mars, 37 år, 2 gutter, sunnmøre, 1 MA/2SA, 20 pp - TogT, 9. mars (tror jeg), 39 år, ingen barn - Tinker70, 38 år, Østfold, 1 gutt på 12 år og en jente på 16 år, 6 pp, IKM ca 16. mars. - Hillbillie: 17. mars, 40 år, ingen barn - Lillesøster/bror: ca 20.mars, 42 år, ei jente og en engel, 1 MA, 5pp - Cleo71, 37 år, norsk som bor i Danmark, ingen barn, 2. pp etter sa i januar Gravide: -Tjorven: 35 år, 2 barn- nord- norsk- og endelig 2 streker : ))) termin? hvem vet... -Wanda71, 37 år, 1 sønn på 5 mnd, termin 25.09.09 Melder meg på jeg også :-) Er i 5. pp nå etter at jeg fikk tilbake mensen. Har ikke vært regelmessig, dessverre, så IKM er litt usikkert. Har ikke vært aktivt på jakt etter EL før forrige pp, men da var jeg i utlandet noen dager og testet ikke to dager (11. og 12. dag), for jeg har ikke pleid å få EL før rundt 16. dag. Fikk aldri positiv test, så jeg hadde mistanke om at det skjedde på de dagene, og tante kom mye tidligere enn normalt, så tror (håper) nok at det var det som skjedde. Denne pp skal jeg teste, OG jeg temper igjen - gjorde det før jeg ble gravid forrige gang, og da var det alltid helt tydelig når jeg hadde EL. Så denne pp er jeg veldig spent. Håper jeg har EL ihvertfall...
aube Skrevet 28. februar 2009 #99 Skrevet 28. februar 2009 Tror ikke det er så veldig lang ventetid, men han ba meg jo om å holde meg borte til etter påske.. Han trodde nok at det skulle gå seg til før den tid. Ble jo gravid tre ganger i en fei før senaborten. Tror jeg bestiller en time før påske.
cleo71 Skrevet 28. februar 2009 #100 Skrevet 28. februar 2009 Uff, stakkars deg, det må være utrolig vanskelig å holde humøret oppe når det går så lang tid og man møter så mange utfordringer. Selv syns jeg det er tøft nok å ha vært gjennom en enkelt sa, så jeg kan ikke helt forestille meg hvordan du må ha det. Du får en kjempe styrkeklem herfra, også håper jeg at det snart fungerer for dere og at den lille blir hengende i ni måneder:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå