Gå til innhold

Jeg kommer ikke til å overleve natta psykisk:(((((

Anbefalte innlegg

Gjest Trollbundet
Skrevet

Jeg bare gråter og gråter nå..

orker ikke mer:((((

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uffda.... høres ikke noe særlig ut. Sender over en trøsteklem :)

Skrevet

Men hva har skjedd, da? *stor trøsteklem*

Skrevet

Hva er positivt i livet ditt? Let etter det, ikke det dumme...

Skrevet

Huff.. Hva har skjedd??

Trøsteklemmer til deg fra meg..

Skrevet

Sender også over en stor trøsteklem!:)

Hatt mange netter som har føltes sånn, håper at det ordner seg for deg!

Gjest Trollbundet
Skrevet

miapia : akurat nå er det ikke noe som er positivt i livet mitt:((

Skrevet

Noe er det vel? Hva er det som ikker så bra da?

Skrevet

Uff da..noe spesielt som har skjedd?Har slitt med depresjoner selv tidligere..Hadde et svangerskap selv hvor jeg stort sett gråt meg i søvn hver kveld...utrolig vondt.Er du gravid?

Husk at det kan hjelpe å prate med noen eller rett og slett "skrive av deg" for å lette litt på trykket.Vi er mange her inne som bryr oss,og gjerne vil prate hvis du har lyst.Stor klem

Skrevet

Til hovedinnlegger:

Hvis du virkelig har det så vondt nå at du faktisk ikke vet hvordan du skal overleve psykisk, så ring psykiatrisk legevakt, eller få noen til å gjøre det for deg. De hjelper deg, enten over tlf ved å berolige deg (hjelper noen ganger "bare" å snakke med noen) eller de vurderer at du skal komme inn.

Du skal IKKE være alene nå; ring noen, om det så er legevakta. *trøster deg så godt jeg kan*

Skrevet

det er ikke for å snoke, og du trenger ikke fortelle oss hva det er du sliter med nå... men det kan faktisk hende at det er noen her som har gått igjennom det du går igjennom nå.....

håper VIRKELIG det ordner seg, fint at du søker noen å snakke med!!! <3<3<3<3

Skrevet

Jeg fikk dårlig magefølse og klarer ikke å komme meg i seng, håper HI skriver noen ord til her. Ikke for at jeg skal vite hva som skjer, men bare se at hun fortsatt er her.

Det blir for dumt å skrive : Ha en god natt, men det sies at når du er på bunn kan det bare gå en vei, oppover.

Og som en annen annen skrev, noe positivt i livet ditt har du, men det er nok vanskelig å se nå, finn en positiv ting og kjenn på følsen.

Skrevet

Hei Hovedinnlegger.

Jeg har heller ikke lyst til å legge meg før jeg hører fra deg igjen...husker den tråden du hadde her en formiddag,og tror nok at det har noe med det å gjøre,nå også....(om jeg ikke husker fullstendig feil)

men jeg åper du finner ut av hvem som kan hjelpe deg,for det trenger du nå, du og ungene....

gir deg en stor klem,og håper du er sterk til å takle natten,fon din skyld og barnet(a).

Gjest Trollbundet
Skrevet

En idiot til samboer som jeg FØLER ikke har elsket meg på lenge..Men nå er han jo full da..og jeg vet ikke hva han mener som edru.Men akurat det han sa hørtes det ut som han mente..:((

Det er et h...... kvinnfolk i byen som jeg vet han ville ha før han traff meg.Men hun ville ikke ha han pga hans alkoholproblemer.Men hun er sånn at så lenge hun ikke har barna drikker hun.Hun har barna 1 uke,så har barnefaren dem 1 uke osv..Det er VIKTIG for henne å feste! og det er ikke bra for han å ha ei slik ei..

Han går på antabus,men kutter de ut akurat når det passer han! Og nå har han blitt mye verre med drikkingen.Begynte i desember.Kuttet ut antabusen 14.12.Drakk hver dag fra 19.12 og fram til 5.1.Ikke full hver dag heldigvis! Men måtte ha uansett!

Begynte med antabus igjen 6.1.Fordi han var blakk da!

Sluttet igjen med antabusen allerede mandagen den 12 (på bursdagen min til og med tok han siste tabletten!).Dagen etter fikk han masse penger på kontoen,over 17000.Han gikk på rehabelitering frem til 30.11.Og ville gjerne prøve å jobbe litt med attføring.Vedtaket gjalt fra ca 8 desember eller noe.Han fikk ikke meldekort tilsendt med en gang.og når han fikk dem så skulle han sende inn den 22.12.Men han turte ikke,redd den skulle bli rotet bort med juleposten.Dette nevnte han til arbeidskontoret etter nyttår.

Så sendte han nytt kort 5.1.

Og så tok han seg 2 halvlitersbokser allerede den 14.Og begynte å drikke den 15 klokka 13 og ble drita full den dagen.Fortsatte i strekken fram til lørdag.Altså i går.Holdt da seg edru fram til klokka 17.45,og fortsatte da.Har også vært drita i hele dag og..

Jeg makter ikke dette mer..Hadde tenkt å gi han et valg,enten eller..Men håpte på at han skulle våkne da når jeg sa det til han eller at han skulle våkne når han hadde flyttet og tenkt på hva han hadde mistet..:( Men det blir vel ikke slik..:(((

Pga den he........ kjerringa!!! Hun har barn,og vet hvordan han er,og likevel har hun sagt ja til han i dag sier han..:(( En dag tidligere her hadde hun sagt på tlf at de kunne bli sammen vis han gikk på antabus og så kunne han KUTTE UT AKURAT NÅR HAN VIL!!! Ikke mye hjelp for han det!!!

Og jeg elsker han slik..:((((((((

Vil ikke miste han heller:((( Ville at det skulle bli slik at han kom tilbake og sa han trenger hjelp.:( Og at han elsker meg..:((

Men hvorfor i he..... bruker han da å si en og annen gangen i blant at han elsker meg da????

Han kan jo ikke få i pose og sekk!!!

Og vet dere hva han insisterte på å si i sted da??? At vi kunne være elskere!!!

Nei,jeg vil ikke være elskerinne,jeg vil være bare hans..:((

Han hadde det visst vondt nå sier han..Og tenker på å flytte i morgen..

Og jeg skjønner ikke hvorfor han har det vondt vis det er henne han vil ha!

Han får lov å drikke av henne vet dere..

Alkoholen altså!!! Hvorfor i he....... ble den skapt!! Ødelegger familieliv! Burde vært forbudt! Seriøst!

Og hun har hatt med barnevernet og gjort før pga mye drikking hjemme,så jeg skjønner ikke hvorfor hun er slik for da,og hvorfor hun sier han skal få lov å drikke!

Greit nok at det er når ungene ikke er der,men likevel!!! :(((

Skrevet

da var det som jeg trodde.

og jeg tror du vet hva du må gjøre.

skal ikke si hva jeg mener,hverken fra eller til.

men jeg håper at alt blir bedre.

stor trøsteklem til deg....

Gjest Trollbundet
Skrevet

'5 om dagen* : Hva mener du?? At jeg skal la han flytte?? Jeg må jo det,vis han ikke vil ha meg likevel:(

Dessuten hadde jeg jo tenkt å la han flytte vis han ikke ville ha hjelp..Men ikke på denne måten..:((((

Skrevet

du må bare være sterk og gjøre det som du vet du må gjøre. du kan ikke leve livet sånn her, for du fortjener så utrolig mye bedre. og det vet du!

man kan ikke redde noen som ikke vil bli reddet! jeg vet det gjør forbanna vondt. men det stopper ikke å gjøre vondt så lenge du lever midt oppi det. du må få han ut også lage et liv for deg og barna dine.

du vet det innerst inne. innimellom må man gjøre ting man ikke tror man greier for å få et bedre liv.

og du kommer til å greie det! for barna dine og for deg selv, og for han. det er en ørliten sjangse for at han vil inse hva han mister etter en stund og ta seg sammen. men funker ikke en gang at du og barna blir borte fra livet hans, så funker ingen ting. det er bare han som kan redde seg selv. og bare du som kan redde deg bort fra dette!

Skrevet

Trollbundet, jeg forstår at dette ikke er lett, men hva med å fokusere på de to herlige barna du har. De trenger at du er sterk for dem. Kommer du deg vekk fra dette vil du gi dem et mye bedre utgangspunkt i livet. Og det kan du klare når du skifter fokus. Når du har fått barn skal de faktisk settes først... ikke som nr to. Det er ikke din jobb å redde ham, det er din jobb å ta vare på barna.

Jeg håper du klarer å se hva som egentlig er viktig selv om du er såret.

Gjest Trollbundet
Skrevet

Jeg vet ihvertfall en ting,når dette er over vil jeg ikke se han mer før han "Våkner" og han skal få slippe å se sin datter før den tid! Han driter vel i meg :(( Men når han ikke får se sin kjære lille datter mer som han forguder så må han vel forhåpentligvis våkne!

Og det er så synd i henne..:(( Hun elsker pappa`n sin og spør etter han hele tiden når hun ikke ser han..

Og vi som skal til Trondhjem nå den 22 da !?? Jeg greier ikke psykisk å dra dit alene:( Han skulle bli med dit som støtte for meg:( Jeg skal bli med sønnen min dit,på sykehuset..Må vel avbestille den:(( Går jo ikke det heller..Hvordan skal jeg greie det da.. Og har ingen andre å spørre..Ja ja..Det måtte vel skje slik..:(((

Skrevet

du greier det! man greier alt man må greie!

om du jobber vil jeg anbefalle deg en sykemeldig og ta kontakt med noen du kan snakke med. familieværnkontoret, legen, helsestasjoen, hvor som helst. bare gå et sted og finn noen og snakke med som kan lytte! tøm ut følelsene dine her inne. du skal se det hjelper!

om du vil så kan jeg sende deg msn min så kan vi prate?

Skrevet

Joda, det klarer du. Hvis ikke må du be noen andre bli med deg. Det må da være noen rundt deg som ser hvor vanskelig du har det?? Folk er villig til å hjelpe mye mer enn en på forhånd tror. Hva er det sønnen din skal da? Tar det mange dager? Hotell, eller får du rom på sykehuset?

Gjest Trollbundet
Skrevet

Vi skal til sånn genetisk veiledning.Ingen overnatting.Frem og tilbake samme dag..

Jeg greier ikke reise så langt alene (selv om jeg har med meg sønnen min og datra mi på 3 så er det alene!) .Av psykiske årsaker.Har angst for slikt.

Og jeg har ingen å spørre om de vil bli med..Folk jobber vet du..Og jeg vil ikke spørre da for da føler jeg at jeg trenger meg på..

Skrevet

Men du må jo få det til for sønnen din sin skyld. Og det går fint. Folk som jobber kan ta seg fri innimellom vet du :-) Hva med en bestemor, barnets far, en venninne som vil shoppe litt i Trondheim osv...

Skrevet

Hva med å spørre svigermor om hun vil være med passe litt på treåringen for deg? Kan være hun synes det er veldig hyggelig... Høres ut som at hun også trenger litt avbrekk fra hverdagen....

Gjest Trollbundet
Skrevet

Jeg har ingen venninner,faren hans er alkoholiker (han også!)..Bestemødrene bor ikke her noen av dem..Altfor langt å reise..

Men han har jo en stebestemor her da..Hun jobber i barnehage,men kan jo ikke ødelegge disse "sykedagene"hennes for min skyld da!

Jeg vet ikke jeg..Skal jeg dra kan det risikere at jeg får panikk en eller annen plass,og det er jo ikke bare sønnen min på 11 som er med,men må også ta med min 3 årige datter,for har ikke barnevakt!

Ikke lett dette her for meg:((

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...