Gå til innhold

Hvor lenge hadde dere vært sammen med BF når dere ble gravid?

mispire

Anbefalte innlegg

Vi hadde har vært sammen i 5 år og 4 mnd ca. Det var ikke planlagt av noen av oss, men hadde planer om å starte prøvingen om 2-3 år. Så skjedde det jo nå istedet da. Planlagt av mor og ikke av far synes jeg hørtes ganske ille ut igrunn. Heldigvis lurer jeg ikke samboer på den måten ;)

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

• 2 uker senere...

Startet en tråd om dette en annen plass her inne, så kjekt jeg fant en med mange svar! Jeg lurte hva folk tenkte om kort tid f.eks, for jeg og bf har vært sammen i 4 mnd bare, men har snakket masse om det fra første dag, p-pillene har ikke akkurat vært et tema og det satt ganske fort ! er nå 4+2 og vi er småsjokkert men veeldig glade !

Annonse

Vi har vært sammen i to år og to mnd :)

Halvveis planlagt.. Har pratet om det tidligere og hatt lyst, men nå slo vi oss heller til ro med å vente pga. spareplaner og flytting. Og da skjedde det, typisk:) Men abort er ikke et alternativ når vi har lyst:) Jeg er 19, og han blir snart 22.

• 3 uker senere...
  • 2 uker senere...

Annonse

omtrent 2-3 uker. å absolutt ikke planlagt.... er ikke sammen nå lenger. han valgte å ikke være sammen med meg etter at jeg bestemte meg for å beholde barnet. en situasjon jeg ikke anbefaler, men er kjempelykkelig over at jeg er gravid å skal bli mamma :)

• 2 uker senere...

Jeg og BF har vært sammen i 3 år og 3 mnd, graviditeten var planlagt og vi var overlykkelige når vi fikk resultatet på testen. Vi hadde ikke regnet med full klaff på første forsøk. Jeg er i uke 8+4 nå, har termin 30 januar 2010.

jeg og bf hadde vært sammen 1 år og en måned når vi fikk possetiv test. Vi er forlovet og skulle egentlig giftet oss i august men utsetter det et år nå. Er 15 uker på vei nå. Ja det var veldig planlagt jeg rekker å bli 25 og min kjære er 32. Gleder oss stort til å få vår lille familie komplett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...