Amabolla Skrevet 9. februar 2009 #226 Skrevet 9. februar 2009 Hei Først og fremst: tenker på deg Simba- livet er meningsløst av og til. Varm,god klem til deg! 12 kalde og strålende sol-litt påskestemning i dag. Men kjedelig at det er så kaldt for da kan jeg ikke ta med lillebror ut. Så nok en innedag. Tenkte å ommøblere litt her og få hengt opp korga hans. Noe mer å skrive da? Ikke som jeg kommer på nei.
♥Tiny Skrevet 9. februar 2009 #227 Skrevet 9. februar 2009 Jeg er "rar" i kroppen idag... Enten brygger jeg på en magasjau for tarmen tømmes kontinuerlig, eller så er det noe annet moro.. Kjedelig er det lell, for jeg skulle gjort så mye.. Idag har jeg 25 dager igjen til termin... Og leeeeei...
-MtG- Skrevet 9. februar 2009 Forfatter #228 Skrevet 9. februar 2009 Her er det bare - 7,6 nå. Det er bra. Vi skal på HS etterpå på første kontroll. Det blir moro. Skal sammen med 3 eller 4 andre hvor alle er født innenfor 8 dager. Jeg tipper det snart er mer enn magasjau på gang, Tiny;) I dag har jeg vært en sånn mor som jeg hater.... Sånn som bare tenker på seg selv. G spøy 2 ganger i går ettermiddag, men vi sendte han i barnehagen likevel! Tror han spøy av noe han hadde fått i seg for han var plutselig full av elveblest også. Han hadde drikki kuli med eple og jordbær og han tåler jo egentlig ikke epler:)Ihvertfall kviknet han veldig tilpå kvelden og har ikke spydd noe mer og var i fin form i et par timer før bhg i dag så da leverte vi. Jeg orker ikke G + puppegutt med luftvond i magen og V skulle i møte med koreanere så han kunne ikke være hjemme.. Jaaaaaaaaaaaaajaaaaa....DM!
Amabolla Skrevet 9. februar 2009 #229 Skrevet 9. februar 2009 Hehe-kjenner følelsen MTG. Leo har vært hjemme en uke nå og i dag er hun bhg. I går tenkte jeg at jeg sender henne i bhg samma hva! Lillebror har også luftvondt-kjøpte malt i stad og nå sover han-så får håpe det hjelper. Er ikke lenge igjen nå Tiny før det bare er 14 dager igjen til termin og da kan du begynne å forvente fødsel:) Jeg hadde sinnsykt nedpress og kynnere i en måned før fødsel, og litt fly på do opplegg i 2 uker før fødsel. Lillebror hikker flere ganger om dagen-verre en søstra si han...Og så lager han lyd på utpust.Så han høres heile tiden!
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 9. februar 2009 #230 Skrevet 9. februar 2009 Gratulerer med dagen som var simba! Og kondolerer! trist å måtte skrive begge deler samtidig:( Har hatt jobbehelg og da blir det liten tid til pc og oppdateringer. Sender deg en god klem! Hei til alle andre, kommer sterkere tilbake litt senere, men nå må jeg begynne på middagen!
-MtG- Skrevet 9. februar 2009 Forfatter #231 Skrevet 9. februar 2009 Luftvondt er teit. Hjelper malt mot det? Trodde det bare var mot hard magej eg(mme)? Jeg putta han i sjalet i går kveld jeg. Da sovna han en stund. Og etterpå når han hadde vondt igjen så ga jeg han litt sukkervann. Da fikk jeg lagt han i sengen sin og han sov hele natten:) Var på helsestasjonen i dag. Fikk beskjed om at jeg hadde fløtemelk:) Har gått opp 390 g siden vi reiste fra sykehuset den 29. Mellom 150 og 200 gram i uka var visst normalt bra.
Amabolla Skrevet 9. februar 2009 #232 Skrevet 9. februar 2009 Malt hjelper finfint mot luft og. Blandet litt i morsmelka og ga han på flaske. Nå sover han så fint at det:) Jeg og har fløte i puppa-lillebror hadde jo lagt på seg en halv kg på under en uke;) Hei Cat:)
Herkules Skrevet 9. februar 2009 #233 Skrevet 9. februar 2009 Sånn nå er jeg pån igjen etter en stund i egen verden med dåpsplanlegging og dåp. Simba gratulerer så mye med dagen som var, jeg har bare ikke fått gratulert deg. Så trist å høre om dødsfallet, sender deg en stoooor klem. Tror jeg også kan melde meg inn i fløteklubben? Har ikke hatt så hyppige veiinger, men hun gikk opp over 1500g fra hun dro fra sykehuset til hun var 4 uker. Legen bare lo.. Tror det har stagnert litt i motsetning til med O for vi har hatt sykdom. Dere med magevondter; Vi har vært hos osteopat i dag vi. Hadde egentlig time 15. jan, men så reiste jeg jo til GC. så når jeg kom hjem så hadde vi ny time som måtte avlyses pga sykdom. Følte at vi ikke hadde så mye å komme med, litt grining må man regne med, samtidig så er det jo dumt om hun må ha unødig vondt. Ja så vi dro da. Damen fant litt låsninger i rygg/mellomgulv og sa hun løsnet det. Det er helt utrolig, men jeg merker det helt tydelig når jeg skifter bleie at hun har løsnet noe. Spennende å se om det hjelper på mageknipene. Stemte vist bra både med styrtfødsel og misfarget fostervann dise plagene. må lese mer av det dere har skrevet Ja ja snakkes.
Molait Skrevet 10. februar 2009 #234 Skrevet 10. februar 2009 Stor klem til Simba! Ostemannen er det lenge siden jeg har hørt om:) Malt hjelper MtG, eller kan hjelpe. Brukte det daglig på E i en periode. Er det sånn minifom lenger eller? Hørte noe om at det var helt ut igjen. Hjalp oss litt mener jeg å huske. møkkahelvetsjobbdritfiksersegvelnåblirvifagorganiserthelegjengen Nytt å medele? nopp, tror ikke det. E har nå i to netter funnet ut at kl 3 på natten er en fin tid å være "våååken" "tåååå ååååppp" "påspæt?" (les: Postmann Pat) Hvordan overbevise liten gutt at han egentlig er trøtt? Han er hjemme for 2 dag nå. Kjøla og bare ikke i form. Tror han har hatt litt feber, men ikke noe å skrike for, men formen har vært sjaber. Jobbe til 18 jeg. Og så jobbe inn en time til 19 for gidder ikke dra hjem når jeg skal på trening kl 20. Er så dritlei trening:( MEn må for å holde ryggen vedlike. Og bilringene-haha
Herkules Skrevet 11. februar 2009 #235 Skrevet 11. februar 2009 Hektisk uke likevel. Tull på jobb moll? Skjønte påspæt jeg:) Her har vi hatt fishebobb (Byggmester Bob) 3 er ikke en fin tid å stå opp. Skal ha besøk i morgen så må få rydda litt. må få med meg CSI da
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 12. februar 2009 #236 Skrevet 12. februar 2009 Påspæt ja, klarer han ikke kamuflere bedre enn det?? Se om dere skjønner hvilken tegneseriefigurer dette er da: Ætt, Tiggiggii, Hæsk, Hego, Tæjjøjji. Venter spent på hva gutten skal hete ama. Vi vet jo alle at gutten til tiny skal hete Timian Truls. Vært på jobb og driiiiiit sliten. Jeg burde strengt tatt ikke klage jeg som jobber deltid, men når man blir klypet etter, skriki til og spytta etter så må det vel være lov til å være litt sliten når man kommer hjem etter en kveldsvakt? Var det noe jeg burde ha kommenter over her? Sikkert, men orker ikke akkurat nå. Natta!
_svana_ Skrevet 12. februar 2009 #237 Skrevet 12. februar 2009 Ingen har spytta på meg, men jeg har hatt en lang dag læll. Jobb til halv sju og rett på foreldremøte til halv ti. Forlovet i akkurat 3 år i dag, på tide å gifte seg snart? Ikke lenge til Tarkan Teobald kommer nå da! *spennende* Har forøvrig yberdårligsamvittighet for manglende barselgave og besøk og forøvrig et par to årsgaver også.... Cat: Little Big Planet var det. Men har ikke spilt på noen dager nå. Morsomt spill. Tror guttene kan navnene på absolutt all barnetv som finnes. Men det som er mest pop er "biler" og Rory. Ellers er Dora kul. Og Thomas. Og Bob. Og Pat. Og Lias. Og Charlie og Lola er ikke så ille det heller. Og Yakari. Og Raringene (plonsters). Og Romskip (Einsteins). Og Rupert. Og Kameratene. Og Pingu. Og jeg har faktisk hørt A ymte om å se på "vi på solflekken". Snart helg! Hva skal dere gjøre a?
-MtG- Skrevet 12. februar 2009 Forfatter #238 Skrevet 12. februar 2009 Hei på dere! Nå gleder jeg meg fælt til Thrung Tran kommer til verden! Ikke lenge igjen nå Gabriel skal være med bestemoren og bestefaren på hytta i trysil i helgen og V skal ut på lørdag. Blir deilig med en "slappe av"-helg. M er veldig snill må jeg si. Selvom han henger i puppen mesteparten av dagen. Han sover mye om natten:) Vi har litt ekkel navletrøbbel på M om dagen. Æsj og stakkar. Gidder ikke fortelle alt så om dere ikke har lest så står det litt på FB. Komme meg i seng jeg da. Nesten 2 timer siden minsten sovnet:)
Amabolla Skrevet 13. februar 2009 #239 Skrevet 13. februar 2009 Cat: det er lov å bli sliten selvom man bare har en deltidsjobb:) Og jeg gjetter at ett av ordene har noe med teletubbies å gjøre og kanskje mikke mus? Jo-lillebror har fått navn:) Hvis ikke samboer plutselig ombestemmer seg da-hehe. Thrung Tran syntes jeg var ett veldig fint navn:) Jeg så en unge som het Torkild i går-det er ikke så fint navn synes jeg... Svana-du skal jo gifte deg snart;) Sambo er i Trysil i helga han-snowboard med gutta. Mamma kommer i morgen tidlig så da er jeg bare alenemor i kveld. Og stakkars MELVIN har så vondt i magen sin så han vil bare sove oppå meg. Men sover greit om natta da. Skal han hete Melvin? Joa-tror det-dobbeltnavn har han og fått-siden vi vil ha med navnet til far til sambo-så det fulle navn blir da Pål Melvin-skjønt Melvin blant venner;)
Sessa ruger igjen... Skrevet 13. februar 2009 #240 Skrevet 13. februar 2009 Jeg har bestemt meg for å drite i janteloven og skryter derfor uhemmet av meg selv. Om dere ikke har fått det med dere ennå så har jeg vært flinkis å sydd sessekjole!! http://prinsessemari.blogspot.com/
Molait Skrevet 13. februar 2009 #241 Skrevet 13. februar 2009 Så fint:) Snakket litt på det selv en gang. PM blant uvenner? Tobold er fint navn det vel.
♥Tiny Skrevet 13. februar 2009 #242 Skrevet 13. februar 2009 Her var det mange bra fnavneorslag!! hiih... Gratulerer med finfint navn til lillebror ama! Gubben har kommentert at han ikke har sett den lille, så vi kommer brått en tur. Men kanskje greit å vente til amamannen er hjemme igjen KYNNERE!!!!!!!!!!!!!!!! slitsomt.....
Molait Skrevet 13. februar 2009 #243 Skrevet 13. februar 2009 Torodd får holde seg inne til mor er ferdig med neste to oppgavene:) Er så sliten og skal liksom ordne en del greier her. Blææ altså. Spise reker i kveld:) (som egentlig er no dritt, for svir i snørråførti papircut og rekker bli sulten igjen før man er ferdig og klin)
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 13. februar 2009 #244 Skrevet 13. februar 2009 Melvin.. det må jeg smake litt på Så Timian Truls slo ikke an? Da foreslår jeg innetieren Terkel Terry. Han blir i hvertfall den eneste i klassen. Jeg har vondt i prompen. Reker er æsj. Norge er bedre enn Tyskland!
_svana_ Skrevet 13. februar 2009 #245 Skrevet 13. februar 2009 Melvin og Edvin, da mangler vi bare Alvin! Jeg har spist for mye ostepop og drukket to glass rødvin. Anbefales vel egentlig ikke. Kynnere er nok pes ja, men i morra blir det sol!
Herkules Skrevet 13. februar 2009 #246 Skrevet 13. februar 2009 Norge er bedre enn Tyskland!! He he Gratulerer med navn kanskje - fint navn. Thomas foreslår Trym Tarald. Sikkert påvirket av Nytt på nytt, Gleder meg til å sende søknad til Nav - det er en svært struktuert og effektiv bedrift har jeg nemmelig hørt på nyhetene O hadde karneval i bhg i dag. Han var løve etter eget ønske. Jeg spurte ham på mandag om hva han ville være og så spurte jeg igjen tirsdag og onsdag. Joda han skulle være løve. Så da ble det løve, han var så søt. jeg er så stolt av søte og flinke gutten min, og så "skuffa" over de andre barna/ foreldrene. Det var så få andre på avdelingen som var noe særlig utkledd, noen foreldre bryr seg tydeligvis ikke mens noen barn tydeligvis syns karneval er skummelt og skal IKKE kle seg ut. Glad O ikke er pysete jeg. Han var vist tøff i bhg i dag også. Viste seg gladelig frem .... Så flink du er da Sessa som syr kjoler og greier. Er mest på strikking, men det er fristende å sy Problemet er symaskinboikoten av meg- De samarbeider så dårlig. Har jeg sagt vi har kjøpt båt? Dvs at vi ikke har garasje til bilene for der står båten. Litt trangt her med all den snøen gitt. Kanskje stå på ski i morgen
-MtG- Skrevet 14. februar 2009 Forfatter #247 Skrevet 14. februar 2009 Melvin er kjempefint! Synes Tarald er skikkelig fint også jeg. Gikk i paralellklasse med en som het det nest siste året på vgs. Var littegrann betatt av han:) Vi har også magevondt, Ama. Lillegutt tok kvelden 01.15.... Båt nå??? Dere tenker ihvertfall framover i tid da? Stor båt eller? Har dere båtplass eller skal dere ha den på henger? Vi skal ikke ha karneval tror jeg. De har hatt stranddag i bhg. Jeg har bakt brød i kveld!! Møllerens havrebrød da, men er ganske stolt av meg selv. Klarte å bake brød mens jeg hadde liten med magevondt. Ikke dårlig. Navlen er bedre. G er i Trysil med bestemor og bestefar. Prata med han i telefonen i sta: Fellet bittemor¨og bittefar! Pise pottgull! Pose fellet. Ja, han koser seg på fjellet med bestemor og bestefar og spiser potetgull:) Har sikkert sagt det, men vi har kjøpt ny lap top, men space-tasten er mongo. Må klage på den. Den funker bare annenhver gang. Er skjeiv.
♥Tiny Skrevet 14. februar 2009 #248 Skrevet 14. februar 2009 Jeg vil sove godt igjen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hater å våkne for at jeg må tisse NÅ, hater å våkne hver eneste gang jeg snur meg, hater å ikke finne en eneste god liggestilling... (dagens klag) Nå vil jeg ut å gå en tur, men tror kanskje at jeg sliter veeeeeldig med bekkenet etterpå.. Skal, skal ikke? Nå får snart naboen egen inngang De driver å setter inn døra si nå!! Hurra! Og til uka kommer brodern og tetter etasjeskillet. Da har vi snart 2 etasjer for oss selv!! Ut å spise med svigers idag
Herkules Skrevet 14. februar 2009 #249 Skrevet 14. februar 2009 ja det er utenfor sesong man gjør de beste kjøpene! Vi har kjøpt en liten båt som skal i hovedsak brukes i Kragerø. Kan også bruke den i Oslofjorden siden den går på henger. For en deilig dag, synd at mine barn har ødelagt den litt. O sto opp for tidlig og når jeg skulle ta igjen litt søvn etter litt urolig natt og tidlig morgen så syne E at det var greit å stå opp. Så fikk hun noe magevondt for så å blir sint fordi hun ikke sov. Endelig i standt til å komme meg ut kl 1-2 tiden Akte lite før vi gikk en tur med barna i to vogner.
Molait Skrevet 15. februar 2009 #250 Skrevet 15. februar 2009 Kult med båt:) Gratulerer med kjøp. Trygvar er fint. Rydder hus. Ekser og poser og drit. Tatt en del fra loftet. Og har stellebord og spisestol å selge. Store ting som er i veien. Mor kommer til fredag og fam.bursdag for W på søndag. Er sliten. Følelsen av utslitt. Trenger mer enn en helg tydeligvis. Absolut ikke klar for jobb i morgen og vaffal ikke 5 dager etterhverandre! E er ikke i form. Eller til og fra. Var i bhg onsdag og fredag og burde vel vært hjemme begge dagene. Ikke feber. Litt snørr og generlet ute av form. Sliten og sutrete. Men man må jo prøve å tyne ut noen av disse sykedagene og. Ikke bare bare å være borte så mye. Samtidig skal han slippe dra om han er dårlig, men han er jo liksom ikke dårlig. wtd liksom. God tur over dammen 1D, make some history;) Får man vite noe om LH snart tro? Blææææ fortsette på rydd jeg da.vilikkevilikke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå