ønsker spire 87 Skrevet 19. januar 2009 Forfatter #101 Skrevet 19. januar 2009 ja har jo opplevt å få positiv test minst 4 dager og ofte flere ganger per PP så tyder vell på at kroppen ikke helt klarer å slippe egget.. bare prøver flere ganger liksom.. det hørres bra ut at jeg kansje kan begynnne allerede neste uke istede for å vente minst en mnd.. da ser jeg frem til å gå til jobb i snø i morgen;) jeg byttet vakt siden jeg skal til gyn kl 10.20 i morgen.. blir litt lite å bare sove 3 1/5 time.. så skal jobbe i morgen og torsdag.. så i morgen natt skal du få hørre alt gyn har sagt.. om du vill.. har du noen symptomer da?? håper det klaffer for deg.. at TR holder seg LANGT borte.. vi hadde jo en deal vet du.. er bare til å ringe til tanta å si at hun ikk er velkommen før om over et år;) ja det var kjempekoselig med en ride tur.. hun sa vi skulle snakkes i morgen å finne ut når vi kan ri igjenn:D kjekkere å ri sammen med noen enn alene.. og nå de flytter skal den hesten jeg rir også flytte ut til henne.. så da blir det vel noen rideturer der også så det passer fint:)
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 19. januar 2009 #102 Skrevet 19. januar 2009 Si det til gyn, da bør du få pergo! Hehe, ja gled deg;) Skjønner godt at du byttet vakt da ja! Masse lykke til i morgen! Vil gjerne høre alt gyn har sagt:) Jeg har litt "spente" og ømme pupper, ingen pms-kviser og jeg tisser oftere enn vanlig. Men det har murret litt i magen i kveld, så tror nok at tanta er på vei. Tuuusen takk, håper det har klaffet for deg og! Vi hadde en deal ja, kanskje vi klarer å holde den;) *Krysse fingrene* Har du noen symptomer enda da? Så koselig at hun ville ri med deg igjen! Skjønner at det er kjekkere å ri sammen med noen, og det er jo ekstra bra at du kan få så god kontakt med hun du jobber hos:) Skal de flytte langt unna deg? Passer bra at hesten og flytter dit ja!
ønsker spire 87 Skrevet 20. januar 2009 Forfatter #103 Skrevet 20. januar 2009 nå jeg vært hos gyn.. godt å være ferdig med det.. han så bare at alt så bra ut.. ingen blodprøver eller noe.. han så på lengden på syklussene mine og på eggstokkene mine at jeg ikke alltid har el.. ga meg derfor pergo :D jeg skal ta 2 tab fra dag 3-7:D er ikke det dobbel kur?? men han sa at vist jeg blir gravid første PP med de så er jeg veldig heldig.. vet du hvor lang tid det pleier å ta vist pergo virker?? så får jeg frem til mai før jeg må tilbake vist jeg ikke blir gravid.. han syns at sambo skulle levere prøve.. men vist han ikke ville måtte ikke jeg presse han.. så det er bra:D jeg spurte også om nattevakt og graviditet.. da sa han at han aldri hadde hørt at det kunne vær skadelig.. og han har et rykte på seg til å vær veldig flink.. så da stoler jeg på det.. han ba meg vete med å hente tab til jeg fikk tr.. siden jeg teoretisk sett kan være gravid nå.. åsså sa han at jeg skulle ta pergo denne PP.. vist syklussen ble lengre en 35 dager skulle jeg ta neste PP også.. vist ikke skulle jeg ha en pause mnd før jeg tok pergo ijenn:D er det neste mnd du begynner på pergo?? fikk du mye bivirkninger?? ji dag når jeg sto opp snødde det:D hahahaha men det var for milt til at det la seg.. så tror du må senne litt frost også.. og ikke bare snøen;) det hørres jo positivt ut for din del da:) det trenger jo ikke være murringer på grunn av tanta;) holder hun seg enda borte?? jeg har igrunnen ikke så mangen symptomer.. de jeg hadde må ha vært på grunn av el.. haha.. det stikker bare litt i magen også har jeg endel luft i magen.. de skal flytte til andre siden av byen, ut på en øy som vi klaller "øyne". hehe.. det betyr at istede for at det tar 1-2 min å kjøre til de vil det nå ta ca 10 min.. hehe.. vi har ikke så stor by:D så det blir ikke så langt å kjøre:)
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 20. januar 2009 #104 Skrevet 20. januar 2009 Så bra at alt så fint ut!! Og HURRAAAA for at du fikk pergo!!! Da blir du nok gravid snart! Heldig du er som fikk dobbel kur til og med. Han sa nok bare det for å holde forhåpningene dine nede. Pergo virker med én gang, så det er like stor sjans for at det kan skje nå som om noen mnd. Bare vent til du nærmer deg EL, da kommer du til å kjenne at det virker!;P Og husk at mange blir gravide i pausemnd, for den virker 2 mnd av gangen. Så bra at gyn sa at du ikke skulle presse sambo, legen og gyn ble skikkelig oppgitte når jeg sa at sambo ikke ville. Tenker du å spørre han om han kan gjøre det? Så bra at han sa at det ikke var noen fare med nattevakt og graviditet!! Ingen ting er bedre enn om vi kan fortsette å jobbe natt. Håper du er gravid allerede, så du slipper hele pergostyret;) Jeg begynner nok ikke før om 2 mnd, hvis alt er bra med svømmerne til sambo da. Jeg hadde ikke så mye bivirkninger. Bare litt hetetokter, og vonde EL-smerter. Hahaha, så utrolig gøy!! Her får du all frosten og så snøen smelter her! Hun holder seg fortsatt borte ja, og har ikke hatt noen murringer i dag...hmmm... Men hun dukker nok opp i morgen. Tør ikke ha noen forhåpninger;) Stikking og luft er lovende det, krysser fingrene for deg:) Hehe, kjekt med så liten by;)
ønsker spire 87 Skrevet 20. januar 2009 Forfatter #105 Skrevet 20. januar 2009 ja jippiiiii:D ja jeg trengte ikke spør en gang.. han bare ga det til med:D ble så utolig gla:) har ikke snakt med sambo enda sa skal bli kjekt å hørre hva han sier.. jeg håper det klaffer snart.. men er vel typisk at det blir en desember onge:) hehe.. men jeg er glad uansett.. jeg har tenkt å spør..men ikke mase.. men gyn sa at vi trenge ikke levere før vi skal i mai vist jeg ikke blir gravid.. ja ble veldig gla for å kunne jobbe.. gynnekologer er vell eksperter på graviditeter er de ikke?? han sa at vist jeg blir gravid skal jeg ringe å få time med en gang så han kan se at alt er bra:) så da får jeg vell tilig ultralyd også håper vi begge er gravide nå så begge slipper pergo styret:D håper jeg ikke får så mange bivirkninger.. men som sagt alt for spire:D så bra at tr ikke har komt:) hvordan er tempen?? ikm er jo i dag så det virker jo lovende:D aaaaaaaaaaaah så spennende:D ja er kjekt med liten by.. men er ikke så mye å finne på liksom.. sjer liksom aldi noe nytt:/ men men .. blir vell brdre med tiden.. er en trygg og go by men venner å familie nerme.. mamma bur bare 1 min kjøretur vekke.. tar ca 3-5 min å gå .. ganske greit:)
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 20. januar 2009 #106 Skrevet 20. januar 2009 Deilig at du slapp å spørre! Det er bra at du ikke presser han, det har vel stort sett motsatt effekt. Men du kan jo si at du hadde satt stor pris på om han gjorde det i mai hvis du ikke har blitt gravid til det. For da har han litt tid til å "forberede" seg, det trengte sambo ihvertfall. Ja de skal jo være eksperter på det:) Så heldig du er som får så god oppfølging! Jeg skal be om tidlig ul når jeg blir gravid, jeg kommer ikke til å klare og vente helt til uke 18 før jeg får vite om alt er ok. Ja det hadde vært så fantastisk om vi begge var gravide!! Det kjennes ikke ut som tanta er på vei, men jeg har det så på følelsen at hun dukker opp i morgen, eller kanskje i kveld. Og den følelsen pleier å stemme:P Men jeg håååper sevfølgelig at hun holder seg unna. Jeg vil stresse minst mulig før vi setter i gang med utredningen, så denne mnd har jeg ikke tempet, bare EL-testet. Men hvis ikke tanta har kommet til torsdag, så kjøper jeg en test. Veeldig spennende ja, men er redd for å bli skuffet igjen... Det er vel fordeler og ulemper med både store og små byer. Veldig deilig at du har moren din så nærme da, blir praktisk når du får baby;)
ønsker spire 87 Skrevet 20. januar 2009 Forfatter #107 Skrevet 20. januar 2009 ja det var lurt å si det slik:) da sier jeg det.. tror nok han kommer til å levere prøve i mai vist ting ikke klaffer til da:) mannfolk er rare.. ja ble veldig gla for det.. kommer til å være veldig redd for at noe skal være gale når jeg først blir gravid.. så blir godt å kunne se at alt er som det skal og eventuelt om der er en eller to hehe.. det er jo kjempe lenge å vente helt til uke 18.. ja det hadde vært helt supert om vi begge var gravide nå håper følelsen din for en gangs skyld ikke stemmer;) har du el hver mnd?? hvor lange pleier dine syklusser å være?? så bra at du har klart å ikke stresse:) ja kan godt forstå at du er redd for å bli skuffet.. men satser på at du slipper det;) klarer du å vente helt til torsdag?? da er du flink.. men er jo større sjangs å få positiv test vist du venter til da:D ja det er godt med mamma så nerme:) praktisk:)
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 20. januar 2009 #108 Skrevet 20. januar 2009 Ja håper han går med på det! Mannfolk er kjemperare! Ja jeg kommer også til å være livredd for at noe er galt. MA synes jeg høres så skummelt ut, for da får man jo plutselig skikkelig sjokk når man skal på ul. Men man må jo prøve å ikke tenke på sånne ting. Jeg har EL hver mnd ja, og sykluser på 26-28 dager. Men jeg har ganske kort lutealfase 10-11 dager, så derfor er det lurt å vente til jeg er noen dager over ikm. Vanligvis tester jeg som en gal fra 10 dpo, hehe, er egentlig skikkelig testoman. Men denne gangen har jeg ingen tester i hus, og har bestemt meg for å holde ut til torsdag:P Det går jo så mange penger på unødvendig testing, hehe. Når har du planer om å teste?
ønsker spire 87 Skrevet 20. januar 2009 Forfatter #109 Skrevet 20. januar 2009 ja er kjempe skummelt med ma.. får håpe vi slipper det.. er jo ikke bra for babyen om vi bekymere oss for mye.. er nok lurt å ikke ha tester i hus.. er lettere å la være å teste da.D jeg tenker å prøve å vente med å teste til mandag vist tr ikke kommer.. er da på 15 dpo.. men tror tr kommer før den tid.. vet ikke hvor lang lutealfase jeg har.. men er vel vanlig med 14 dager:) ja det går mye penger vekkk hvertfall når ting tar sin tid.. gyn sa at el mest sannynelig kommer på dag 15.. så tenker å teste neste PP også for å være sikker.. men skal hvertfall bli deilig med litt kortere sykluss. ventetiden blir ikke fult så lang da:) lurer på hva jeg skal ha med meg på nattevakt.. noen forslag??
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 20. januar 2009 #110 Skrevet 20. januar 2009 Ja får håpe vi slipper det, det er jo ganske sjeldent. Og som du sier så er det ikke bra for babyen hvis vi bekymrer oss for mye. Tror det lønner seg å holde seg litt unna 1. tri. Hehe, ja mye lettere å ikke teste når man ikke har tester i hus. Du er superflink hvis du klarer å vente helt til 15 dpo! Alt fra 10-16 dager er vanlig lutealfase:) Er lurt å teste for å være sikker ja. Da jeg gikk på pergo fikk vi beskjed om å ha sex annenhver dag fra dag 10-20. Blir nok deilig med kortere syklus ja! Hmm... Godt spørsmål, jeg er jo ikke veldig kreativ på det der, hehe. Vi kan jo si ifra til hverandre hvis vi kommer på noe lurt;) Jeg skal ihvertfall ta med meg mer mat enn jeg pleier!
ønsker spire 87 Skrevet 20. januar 2009 Forfatter #111 Skrevet 20. januar 2009 ja tror jeg håller meg til klubben.. er vel ikke så mye sa/ma snakk dær?? jeg blir bare så skuffet vist jeg tester tidlig og testen blir negativ.. bedre å bare tenke at tanta sikker kommer og teste vist hun ikke gjør det.. er så dritt lei av negative tester.. jeg mente å tempe denne mnd hær også... stoler ikke helt på de el-testene.. jeg har nå kjøpt 2 ciabatta, skinke, ost og en pære som jeg tenkte å ha i natt.. syns det fristet når jeg var på butikker.. hadde egentlig lyst på frokostbrød.. men det hadde de ikke :/ er du klar for i natt da?? tror nok du gjør lurt i å ta med mer mat ja;) hehe
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 21. januar 2009 #112 Skrevet 21. januar 2009 Ja det gjør nok jeg og. Tror ikke det er så mye sa/ma snakk det. Er jo noen som forsvinner pga det, men utenom det så tror jeg ikke at det snakkes så mye om det. Samme her, jeg har ikke lyst til å se en negativ test igjen! Vet ikke om jeg tør å teste på torsdag en gang. Har lyst til å se et kryss eller "Gravid". Vanligvis synes jeg at mensen er verre enn en negativ test, men når begynner jeg å helle mot det omvendte.. Åja, hehe, er nok lurt å tempe når man går på pergo ja, så man ser at de har riktig effekt. Maten din hørtes herlig ut! Jeg skal også begynne å kjøpe sånne ting:) Svarte deg selv om vi snakker på msn jeg;P
ønsker spire 87 Skrevet 21. januar 2009 Forfatter #113 Skrevet 21. januar 2009 hei hei.. har du sovet gått?? har tr komt?? dette er så spennene:D morsomt å lese svarene til innelegget til "iselin".. haha at det går an.. lurer på hva hun svarer.. hehe.. hvordan gikk resten av natten?? fikk du gå før?? jeg fikk skikkelig krampe i magen i dag.. mens jeg enda lå i snegen.. var vondt helt nede i magen og på sidene.. kan jo bare vær luftsmerter.. men håper det var noe annet;) hehe hva er planen for dagen da??
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 21. januar 2009 #114 Skrevet 21. januar 2009 Hei;) Dette blir veldig kort siden jeg skal sove, men svarer ordentlig i morgen. Tenkte bare å si at tanta har kommet, så slipper du å være spent noe mer;)
ønsker spire 87 Skrevet 22. januar 2009 Forfatter #115 Skrevet 22. januar 2009 argh... så domt da.. hadde virkelig troen på deg denne gang...
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 22. januar 2009 #116 Skrevet 22. januar 2009 Hei hei:) Hatt en fin dag? Ja det var irriterende at tanta kom, men det var egentlig forventet. Nå skal vi ta det veldig med ro framover, og bare ha sex når vi har lyst. Prøvingen har begynt å gå utover sexen og forholdet, så det er nok lurt å få orden på det før jeg begynner på hormoner osv. Haha, gleder meg til å ga inn å lese;) Resten av natten var ganske slitsom, for hun var våken nesten hele tiden. Jeg fikk gå halv 9, så jeg slapp å jobbe ekstra:) Sov du godt etterpå? Jeg sov nesten ikke, ble liggende å tenke på prøvingen, forholdet osv når jeg så at mensen hadde kommet. Så spennende at du hadde sånne smerter!! Håper (og tror) at det var festesmerter;) I dag har jeg vært en liten tur på skolen, så har jeg slappet av, og så har jeg vært på tupperwareparty. Du da?
ønsker spire 87 Skrevet 22. januar 2009 Forfatter #117 Skrevet 22. januar 2009 hei:D off så leit at det går utover forholdet.. det tar på å være prøver.... det ordner seg nokk etterhvert.. dere får ta en camping i helga;) det er kjempekoselig.. Dra madrassene inn i stua, leie/laste ned masse filmer.. handle inn masse snop og junkfood, låse døra, skru av/dempe lyset og tenne masse stearinlys.. DEILIG:) hehe.. så greit at du fikk gå før.. er veldig slitsomt når de er våkne og kaver på morgenen.. jeg føler med deg;) jeg håper også at det er feste smerter men er litt skeptisk.. i dag har jeg hatt kjempe vondt i korsryggen.. er skikkelig gåen.. har hatt varmeflaske i ryggen i hele kvell... jeg har bare slappet av i dag.. er på nattevakt nå
ønsker spire 87 Skrevet 25. januar 2009 Forfatter #118 Skrevet 25. januar 2009 fant tråen vår på s3.. det kan vi ikke ha noe av;) hehe.. så jeg tenkte jeg skulle komme med en liten oppdatering.. tr kom i dag tilig.. tempen var ikke under den røde streken.. men den var mye lavere.. så da blir det pergo på meg på tirsdag... har du hatt en fin helg?
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 26. januar 2009 #119 Skrevet 26. januar 2009 Uff, nei det går ikke an!! Hehe;) Neeei så dumt at du fikk TR! Synes tempen din så så fin ut, og jeg hadde såå på følelsen av at du var gravid! Men nå skal du ihvertfall i gang med pergo, så NÅ blir det spire!!!! Jeg har hatt en fin helg. Veldig rolig egentlig... Bare kost oss hjemme:) Hva med deg? Ja det tar på å være prøver. Det som er hovedproblemet er at han nesten ikke har lyst lenger, fordi han føler at det blir så mye press om de riktige dagene og sånt. Og når han ikke vil så ofte, så går det utover selvfølelsen min, også blir det krangling osv. Men det virker som vi er på rett vei allerede etter den praten vi hadde, så håper det ordner seg ganske raskt:) Skal nok ha camping til helgen ja;)
ønsker spire 87 Skrevet 26. januar 2009 Forfatter #120 Skrevet 26. januar 2009 ja håper du har rett at det håller med en pergo kur.. nå ma bare du også få kom ti gang snart.. når skal du levere prøve?? er ikke så lenge til februar nå;P vi har campet igjenn i helga.. hehe.. har vært deilig.. et par av vennene våre så litt rart på oss da de kom på besøk å så at vi satt på to madrasser på gulvet mitt i stua.. hehe.. våre venner kommer alltid bare rett inn hos oss.. hehe.. åpent hus.. ;P ja det blir litt ekstra stress.. MÅ jo treffe de rette dagene enten man vill eller ikke.. å vente en HEL mnd på neste forsøk er litt bortkastet liksom.. føler jeg begynner å få litt dårlig tid.. skal til ortoped i løpet av februar.. så vist jeg ikke er gravid til da å er mellom el og tr så må jeg jo si i fra vist de vil gi meg noen medisiner.. problemet er at mamma sikkert skal bli med inn til legen å da må jeg fortelle at vi prøver.. lettere vist jeg bare er gravid liksom.... klar for nattevakt ijenn??
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 28. januar 2009 #121 Skrevet 28. januar 2009 Han skal levere om 3 uker, så begynner å nærme seg;) Ååå så koselig at dere campet igjen! Må være en fantastisk ting å gjøre for forholdet:) Morsomt at vennene deres kan komme rett inn, høres ut som dere har en super vennegjeng! Kan tenke meg at de så rart på dere, hehe;P Litt av et dilemma det med ortopeden! Får håpe at du er gravid før det eller at du ikke er mellom EL og TR. Men hvis du må si det til moren din, så går det heeelt sikker kjempefint! Kanskje det egentlig er en bra ting:) Jeg er trøtt i natt fordi jeg sto opp og så på kampen, istedenfor å bare sove så lenge som mulig, hehe;)
ønsker spire 87 Skrevet 28. januar 2009 Forfatter #122 Skrevet 28. januar 2009 tre uker gå nåkk fort.. men det føles vell ikke akkurat slik ut nå... ja er kjempe godt for forholdet:D deilig å bare være oss to å kose oss masse sammen.. sist vi campet var det ingen som kom innom.. men denne gangel ble vi forstyrret.. men det gjør ingenting.. bare kjekt med litt besøk.. ja vi er en bra gjeng:D ja har tenkt masse på det med ortopeden.. men jeg håper å tror at det vil ordne seg.. er fremdeles litt skeptisk til hva min mor vil si om prøvingen... hun maser så fortiden fordi min sambo ikke jobber akkurat nå.. han er uføretrygdet på grunn av ryggen, men har har de siste 2 årene jobbet ca50% som glass skjærer i en bedrift som min far eiger.. men på grunn av finanskrisen så er det ikke så mye å gjøre akkurat nå, så da har han vært hjemme.. så da maser mamma hele tiden om han ikke skal finne jeg en annen jobb, han må jo tjene penger.. men som jeg har prøvt å fortalt så har vi peng som vi klarer oss å så lenge han ikke vet hva han vil gjøre så er det ikke lett å finne jobb.. vi håper jo at han kan fortsette i den gamle jobben etter hvert... så vist jeg hadde sagt til mamma at vi prøver å lage baby hadde jeg bare fått en lang regle om at vi har for mange dyr, ikke nok peng, at vi begge ikke jobber nok, at jeg må få orden på knærne først ++++.. jeg mener selv at vi klarer oss helt fint, det er ikke sikkert at ortopeden vil gjøre noe med knærene heller.. og i tilleg sier både fysioterapaut og lege a knærne ikke hadde blitt verre ved en graviditet. jeg tror at alt vill orden seg etter hvert... det hjelper ikke å mase og kjefte på sambo.. han må finne ut av ting selv.. eller hva tror du?? jeg er faktisk ikke så trøtt i natt.. det er tydeligvis ikke barnet heller for hun har vært masse våken.. er et ork.. hun våkner, setter seg opp i sengen og river av sensor. jeg kommer inn legger henne ned igjen, tar på sensor og går ut.. så går det 5 sek så er det på an igjenn..
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 28. januar 2009 #123 Skrevet 28. januar 2009 Det føles litt lenge, men samtidig er det deilig å ha litt tid som bare kjærester før det "braker løs". Ja kan tenke meg at et er herlig! Bra at de ikke kom inn mens dere var opptatt med noe da, hihi. Uff, mødre skal alltid være så fornuftige og komme med moralprekner. Du får tenke ut noen gode argumenter så hun skjønner at det er gjennomtenkt og at dere kommer til å klare det fint. Det er jo du som vet best om dere klarer dere fint eller ikke:) Hvis ikke knærne blir verre ved en graviditet, så er jo ikke det noe hinder:) Hvis du er gravid når du skal dit, så venter de vel bare med å gjøre noe. Jeg tror ikke det hjelper og mase og kjefte. Kanskje du kan spørre han om hva han har lyst til å drive med og hjelpe han med å finne noen spennende jobbannonser. Er nok ikke dumt å gi han et lite dytt, men hvis det blir kjefting og krangling er det like greit at han finner ut av det selv:) Så slitsomt at hun er oppe så mye. Det har barnet her og vært! Og når hun endelig sovnet ordentlig, så detter metningen ned på 70-80 hele tiden. Men det skjer noen ganger når hun sover veldig tungt, så nå har jeg skrudd av måleren. Hvis o2´n forblir lav så begynner hun å slå og kave veldig, så da merker jeg det. Heldiggris som straks er ferdig. Du får sove godt:) Nå skal jeg se en film til som heter doubt...
ønsker spire 87 Skrevet 1. februar 2009 Forfatter #124 Skrevet 1. februar 2009 hei. jeg har hatt en liten pause fra bim.. ble litt vell mye.. tror jeg skal prøve å være hær minst mulig denne pp å ikke stresse.. kansje vi kan maile litt isteden for å prate hær inne?? ja er jo godt å bare kunne slappe av å ikke stresse så.. det er sikkert lettere når dere vet at det snart sjer noe.. ja mødre er litt masete til tider.. håper at det ordner seg etter hvert.. jeg har fått time hos ortoped på onsdag så skal bli spennene å hørre hva di sier.. sjer jo ikke noe på onsdag uansett.. det blir bare kjefting å krangling vist jeg maser på sambo.. han finner nok ut av det etter hvert selv:) det er slitsomt når de er så mye våkne.. håper hun sover godt i morgen når jeg skal dær.. jeg skal ikke på jobb på tirsdag så lege jeg skal til ortoped på onsdag.. så da får vi ikke pratet:/ har du sett på tempen min?? jeg forstår ikke hvorfor den er så høy.. har testet tidligere en sist også.. har testet mellom hall 9 å 10 stort sett.. har måttet stå opp tidligere en del dager i det siste.. kan pergoen gjør at tempen blir så høy?
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 1. februar 2009 #125 Skrevet 1. februar 2009 Hei:) Deilig med en liten pause, har ikke vært her så mye jeg heller. Vi kan godt maile. Eller jeg er helt elendig på å sjekke mailen, men kanskje vi kan skrive på facebook? Nå ville sambo prøve allikevel da.. For å få en siste mulighet til å klare det før sædprøven. Så det blir nok en del prøving denne uken, men skal prøve å tenke minst mulig på det etter EL. Så bra at du fikk time på onsdag da, lykke til! Dumt at du ikke har nattevakt på tirsdag da, men da har vi nok ekstra mye å snakke om neste gang;) Håper barnet "ditt" sover bedre denne uka! Skal sjekke tempen din nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå