Gå til innhold

dreamer kan du hjelp meg??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Testet du i dag? I såfall krysser jeg alt jeg har for at den ble positiv!!:) Hvis ikke så håper jeg at den blir positiv når du skal feire bursdagen din, for en gave!!:) Har du bursdag på lørdag?

Jeg synes det er skikkelig dårlig hvis de lar barna være der så lenge hvis de har mulighet til å hente dem før!

Jeg hadde EL for bare noen dager siden ja, så snart begynner vel symptomjakten, hehe. Men er ganske sikker på at det ikke går denne gangen heller, hvorfor skulle det det når det ikke har gått til nå?;) Så jeg prøver å holde forhåpningene nede, å evt. teste hvis jeg går noen dager over ikm.

I helgen har jeg stort sett bare slappet av. I går var vi på peppes, også så vi yes man på kino:) Har du gjort noe gøy i helgen? Skal du jobbe i morgen natt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja testet i dag tidlig.. men tror den var negativ.. jeg kunne såvidt skimte en skygge strek dær teststeken skal komme.. har aldri gjort det før men i dag så jeg den berømte skyggestreken.. hehe.. men er det ikke mange som får det uten å være gravid..?? har vært uvell både i går og i dag.. kvalm.. spes om morgenen, slapp, trøtt.. men det kan jo henne jeg brygger på noe..

det kan jo godt henne du blir gravid nå du minst venter det.. altså denne PP;) hehe.. får håpe det..

jeg ska jobbe både i natt og i morgen natt.. hvilken dag er det du skal jobbe natt??

jeg og sambo har tatt to madrasser inn i stuen og lagt i helgen.. bare for kos.. har vært kjempe deilig.. har vært på kamping liksom:) hehe..

har leid filmer og bare kost oss rett og slett...

det er i dag jeg har bursdag:D er nå 22 år:)

Skrevet

hva tror du om charten min i dag silje?? :D

Skrevet

Gratulerer med dagen som var!!!!:D Hurra!!!! Hadde du en fin bursdag? Fikk du noe fint?

Jippi!!!! FF har registrert EL på deg!!! Til og med den dagen vi trodde;) Og det er jo utrooolig lovende at tempen har steget de to siste dagene. Krysser ALT jeg har for deg nå! Tenk om du er gravid!!:) Kanskje skyggen var starten på en ekte strek:) Når tester du igjen?

Jeg jobber i natt, håper du er her;)

Åååå det hørtes sååå koselig ut!!! Skal foreslå det for sambo en helg:)

Skrevet

tusen takk:D jeg har hatt en fin bursdag ja:D jeg fikk en bag, penger sånn stein steke brett ting til å steke pizza på i ovnen..

ENDELIG EL:D hehe.. tenkte å teste igjenn i morgen eller torsdag..

jeg er hær vett du:D men lurte på en ting.. du må bare si nei vest du ikke vil.. men lurte på om vi kunne snakke litt på msn... er så mye lettere... :)

ja er kjempe koselig med kamping i stuå;D

i dag er jeg KJEMPE dårlig.. trøtt, kvalm og vondt i hode.. kommer til å bli en lang natt tror jeg.. men hvertfall kjekt å ha noen å snakke med:D det hjelper..

men i dag når vi hadde sex gjorde det vondt helt oppe i sjeden men livmorhalsen liksom.. pleier ofte å være slik rett før tr.. er det et dårlig tegn tror du?? har prøvt å lese litt på nette men har ikke funnet ut noe...

hvor er livmortappen ved en graviditet?? lavt nede eller høyt oppe??

Skrevet

Så bra at du hadde en fin bursdag, og du fikk jo kjempefine gaver:)

Så spennende, masse lykke til! Har en god følelse:)

Selvfølgelig kan vi det, kjempekoselig! Mailen min er [email protected]

Hehe, ja det må vi og prøve;)

Uff, så dumt at du er så dårlig! Eller det er jo et bra tegn i forhold til graviditet, hehe. Men slitsomt at du har det sånn på jobb:(

Det trenger ikke være et dårlig tegn. Har hørt mange som har det som et tegn på graviditet. Livmortappen kan både være høyt oppe og langt nede ved en graviditet, så det er ikke så lett å vite. Men du har jo mange lovende tegn!:)

Skrevet

tusen takk:D

da er du lagt til:D

er ikke så farlig at jeg er dårlig vist jeg bare er gravid.. da er alle symptomer hjertelig vellkomne:D

håper virkelig at det er et graviditets teng og ikke teng på tr..:D

Skrevet

hei.. tok test i dag og den var klart negativ.. så skreiv jeg inn tempen på FF og da forandret de EL til CD 31..så da blir ikm CD 45.. hmmmm

har du fått sovet godt i dag?? :D

Skrevet

Ååå så dumt!!:´-(

Enten så produserer du hcg sent, eller så hadde du ikke EL før syklusdag 31. Håper uansett at det blir en spire på deg denne pp´n! Vi får bare vente i spenning. *Krysser fingrene*

Jeg har sovet godt i dag:) Har du og?

Hva skal du i kveld da?

Skrevet

ja, men det går greit.. då får jeg feire bursdagen min på lørdag.. hvertfall noe å se frem til:D

ja har sovet godt.D i kvell skal jeg ut med han jeg er støttekontakt for.. så må snart gå.. du da??

Skrevet

Ja, det kommer jo noe positivt ut av det:) Du bør kanskje ta en test for sikkerhetsskyld..

Så koselig at du skal ut med han. Hvor gammel er han? Hva skal dere finne på? Jeg skal nok bare slappe av hjemme i dag:)

Skrevet

ja har tenkt å ta test på lørdag eller fredag bare for å være sikker.. men vist jeg tar på fredag og den er negativ.. då kan den vell ikke bli positiv til lørdag?? det er noe flere venner jeg vil invitere.. men har lyst å vente til jeg er sikker på at jeg ikke får positiv test.. blir så mangen å si jeg er syk til vist jeg inviterer alle nå å plutselig finner ut at jeg er gravid... samtidig vil jeg ikke vente for lenge med å invitere heller.. er jo litt sent på lørdag.. hva hadde du gjort??

han er 41 eller 42.. det er onkelen min jeg er støttekontakt for.. vi har bare vært på biltur i dag.. det er det kjekkeste han vet:D

hørres deilig ut å bare slappe av hjemme:D

Skrevet

Hei:)

Tok du test i dag? Den kan faktisk være negativ i dag, og positiv i morgen. Men hvis den ble neg, så synes jeg at du skal ta sjansen på å invitere alle sammen. Hvis den blir pos i morgen, så får du bare avlyse og si at du har blitt syk. Det går nok helt fint!:)

Jøss, skremmende mye vi har til felles da. Jeg har også en funksjonshemmet onkel på den alderen. Men jeg er ikke støttekontakt for han da;) Hva "feiler" det han? Min onkel har CP og hjerneskade.

Hva skal du i dag?:)

Skrevet

Det ser forresten veldig ut som at EL var på dag 31, så du kan nok feste med god samvittighet i morgen:)

Skrevet

heia.. testen var negativ i dag.. tar en til i morgen bare for å vær sikker.. men tipper den blir negativ, så jeg har invitert alle nå. men nå vet jeg hvertfall at jeg har hatt el denne mnd så da er det jo håp... men blir spennende å se når tr kommer.. om det går lang nok tid til at et eventuelt egg kan feste seg.. det eneste som er litt domt er at vi hadde ikke like mye sex rundt el.. siden el kom så mye senere.. også lå jeg ikke med rumpen opp eller noe.. men det kan jo klaffe for det.. satser på det..

hehe så rart hvor mye vi har tilfelles.. hehe... min onkel er psykisk utviklingshemmet.. han bor enda hjemme med bestemor å bestefar..

hva er dine planer for helgen?? ut på noe kjekt??

Skrevet

Er greit å ta en til for å være sikker ja:) Men hvis den blir neg, så er det fortsatt masse håp siden det ser ut til at du hadde EL så sent. Så lenge dere hadde sex i nærheten av EL-tidspunktet, så er det gode sjanser for at det klaffer selv om dere ikke har hatt sex så mange ganger. Og det er mange som blir gravide selv om de ikke ligger med rumpa opp;)

Haha, ja merkelige greier:P

Veldig bra gjort at besteforeldrene dine orker å ha han hjemme enda da!

I kveld jobber jeg til ti. Og i morgen så skal jeg på en fest, men jeg kjenner ikke så mange, så det er mulig at jeg drar tidlig. Hvordan skal du feire bursdagen din? Vors og byen, eller fest?:)

Skrevet

ja, better safe then sorry:D vist jeg har blitt gravid når jeg hadde el sist helg blir det oktoberklubben på meg:) det var jo det som var dealen:D

bestemor nekter å la han flytte.. hun vil ha han hjemme,, jeg syns at det hadde vært bedre om han hadde flyttet nå når besteforeldrene mine er friske.. for da kan han besøke de når han vil og de besøke han.. de blir jo ikke akkurat yngre med årene.. syns det er bedre enn at han plutselig må flytte vist de blir syke eller noe skjer.. men men.. det nytter ikke å si noe.. da blir de bare sinte..

kjedelig å jobbe helt til ti da..

i morgen skal jeg feire bursdagen min hjemme.. vi skal ha fest.. det kommer vell en 10-15 stk.. nermere 15 vil jeg tro... hehe.. så blir det vell byen i hall 1 tiden vil jeg tro.. er slik der pleier å foregå hær i byen.. hehe.. vi har bare 2 uteplasser som er kjekke for ungdom å gå på.. på den ene koster det 100 kr å komme inn.. den andre 50 kr.. så blir vell den billigste kan jeg tenke:D

har vi ikm nesten samtidig?? jeg har vell den 25...

Skrevet

har du hatt en fin helg?? jeg hadde det kjempe kjekt i går:D

nå er det bare 2 dager til jeg skal til gyn... hva skjer den første gangen jeg er der.. vi snakker sammen.. tar han blodprøver?? må jeg ta en GU?? skal jeg være ærlig å si vi har prøvt i 8 mnd eller skal jeg legge på litt å si et år??? kjenner jeg begynner å grue meg litt.. samtidig så jeg syns det er kjekt at det endelig sjer noe..

Skrevet

Hellu:)

Har ikke vært på bim noen dager jeg..

Jeg har hatt en veldig fin kveld. På lørdag var jeg på byen, og på søndag hadde vi familiebesøk. Så godt å høre at du hadde en fin feiring!:) Ble dere 15 stykker? Hvordan er det utestedet dere var på? Dansested?

Det hadde kanskje vært best for onkelen din at han flyttet mens de er friske ja, men bestemoren din har kanskje dårlig samvittighet for å plassere han i bolig. Det kan jo hende at hun har et negativt inntrykk av hvordan ting fungerer der.

Jeg har ikm i dag eller i morgen. Har litt murringer i dag, så regner med at tr dukker opp i morgen. Tempen din ser fin og høy ut, håper den fortsetter sånn:) Har en god følelse på deg!

Så spennende at du skal til gyn i morgen! Dere kommer til å snakke sammen ja. Da jeg var hos gyn snakket vi bl.a. om hvor lange sykluser jeg har, hvilken dag jeg er på i syklusen, hvor ofte vi har sex og om vi timer det etter EL osv. Etter det må du nok ha GU ja, der hun mest sannsynlig tar en klamydiaprøve og kanskje en celleprøve. Så får du nok innvendig UL, pluss masse blodprøver for å måle hormoner, vitaminer, mineraler osv. Muligens får du en henvisning for levering av sædprøve for samboern din. Jeg synes du skal si 8 mnd jeg, for hvis hun mener at dere kan klare det selv, så er det jo best om dere klarer det på egenhånd:) Hvis ikke så får du jo komme tilbake om 4 mnd. Men jeg tror nok du får pergo uansett jeg, siden du har så lange sykluser. Masse lykke til!!:)

Skrevet

heia.. ja har merket at du ikke har vært hær på noen dager :) hehe,,

vi ble 12:D var akkurat passe med folk..det er dasested ja.. spiller mye ny gøy musikk.. så er ganske gøy..

ja det kan godt henne bestemor tenker slik.. hun får finne ut av det selv.. hun er jo vant med å alltid ha han der.. så hadde nok blitt ganske tomt om han hadde flyttet..

ikm i morgen.. så spennende.. får håpe murringene kommer av en spire;) håper følelsen din stemmer for min del..

jeg gru gleder meg til i morgen.. ser frem til at det skjer noe.. men syns allikevell at det er så ekkelt med en GU.. er en litt eldre mann som er gynekolog hær i byen.. men men .. alt for spire... :)

tenkte jeg skulle skrive på en lapp hvor lang syklussene mine har vært å hvordan denne syklussen er..

skal du på nattevakt igjenn i morgen??

Skrevet

hehe;) Når man har vært her inne i over to år, så blir det noen dagers pause innimellom;)

Da var dere jo ganske mange, hørtes kjempegøy ut! Vi var også på et sånt sted, elsker dansesteder.

Ja det blir nok litt tomt hvis han flytter, men det hadde nok vært deilig for dem begge med tiden. Men når hun ikke vil høre på dere, så er det ikke så mye man får gjort.

Skjønner at det er litt ekkelt når det er en litt eldre mann. Men så lenge det blir spire ut av det, så er det bare å bite tenna sammen;) Tror nok det kommer til å gå kjempebra! Er nok lurt å skrive det ned:)

Jepp det skal jeg, men gruer meg virkelig til å kjøre. Er jo helt ville mengder med snø her.. Skal du og jobbe i morgen?

Skrevet

ja det kan jeg godt forstå at du trenger.. kan bli litt mye bim...

ja vi var mange men ikke for mange liksom.. var den samme jengen som vi pleier å være, å vi har det alltid kjempe kjekt sammen:D

har dkrevet ned de siste 6 PP nå.. de er på 45,35,27,35 dager.. den PP jeg er i nå blir jo hvertfall på over 40 dager.. tror du jeg får pergo på det?? er jo ikke alle syklussene som er så lange.. men men.. jeg håper, vist det bare hjelper så..

har dere masse snø,, så gøy:D det er nesten aldri snø hær.. sikkert tilsammen bare 2-3 uker i løpet av et år... vist vi er heldige,,, elsker snø.. alt er så lyst å fint å rent da:D

jeg skal også kobbe i morgen..:D tenkte å spørre gyn i morgen hva han syns om nattevakt og graviditet..

Skrevet

Så koselig å ha en sånn gjeng!:)

Vi var også en stor gjeng før, men så fikk folk seg nye kjærester, fikk forskjellige interesser osv, så da ble vi litt splittet:(

Jeg vil tro at du får pergo når du har så ustabile sykluser, men det er nok forskjellig fra gyn til gyn. Hvis han ikke nevner det, så får du spørre om du kan få det:)

Nei uff, det synes jeg ikke er noe gøy!:P Det er supermasse her, og det skal snø enda mer i natt. Fullt trafikkkaos, og det er kjempeglatt over alt. Er ikke så glad i snø jeg;) Pleier ikke være så mye snø her i Oslo heller, har ikke hatt noe skikkelig snøfall i år før nå. Håper det smelter snart. Jeg kan sende det til deg;)

Hurra, da kan vi skravle!:D Supert at du skal spørre om det, godt å vite:)

Skrevet

ja det er kjempe kjekt.. er ikke det samme å gå ut uten de.. vi er 6-10 stk som plerier å gå ut sammen.. så domt at dere har sklidd fra hverandre da.. er leit når sånt sjer..

ja tenkte å hørre.. men han ga jo til hun venninen min.. så da burde jeg også få:D men håper på å få før neste PP.. tror du det et mulig.. er jo en uke til.. hvor lang tid pleier det å ta med alle testene å slik??

dere har jo mer snø en vi har.. så har nok noe med det å gjøre... jeg sier ja takk til litt snø av dere.. sen alt du vil:D jeg blir så glad og i så godt humør når det begynner å snø... KJEMPE GØY:D

ja det blir kjekt å skravle i morgen.. nettene går så fort da:D

i dag har jeg vært på ridetur med moren til barnet... vi var ute å ridde i 1 1/2 time.. minst...det var kjekt :D

Skrevet

Ååå så utrolig gøy!! Savner å ha det sånn!

Jeg tror nok at du kommer til å få. Du kan jo legge til at du har opplevd å få positiv EL-test bare en uke før TR og sånt. Du kan få resept på pergo med en gang, og da begynner du på de en gang mellom dag syklusdag 3 og 5 når du har fått mensen. Det går ca. 2 uker før du får svar på prøvene da, men jeg trengte ikke å vente på svarene for å få pergo.

Hehe, da sender jeg aaaaaaaaaaall snøen til deg!!!:D

Ja nettene går superfort når vi skravler:))

Jobber du i natt og?

Det hørtes kjempekoselig ut!!! Så flott at dere gjør sånne ting sammen!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...