Gå til innhold

What to do?!?! Gravid med elsker..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vel, han er hvertfall ikke negativ - og vil prøve å få det til å funke!

Det er jo en kjempegod start!

Masse lykke til på onsdag :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

woow :D dette var jo kjempegøy å høre :):) kunne jo faktisk ikke blitt bedre.. for du var jo klar over at han ikke kunne flytte fra london.

men dette virker jo som starten på noe veldig bra noe :):)

lykke lykke lykke til :D

Skrevet

Takk!

Will let you know how it goes:-)

Skrevet

Var det ikke en lettelse å få det ut? Det ble vel ikke så ille som du så for deg?

Jeg sitter her med et stort smil nå;-) Jeg bare vet at dette kommer til å ordne seg til det beste for alle parter;-) Det er bare sååå romantisk.

Det blir nok fint for deg å komme deg til London. Men jeg hadde heller ikke villet møtt familien hans ennå. Det er viktig at dere to får summet dere nå, og ta samtalen med familien hans når du er klar for det;-)

Jeg må si jeg håper på en liten oppdatering senere.. Har faktisk aldri vært så engasjert i ukjentes liv før. Er litt flau her jeg sitter faktisk. Hihi.

Stå på HI.

klem

Skrevet

Jo, det var en lettelse å få det ut. Det var utrolig tungt å bære på "hemmeligheten" alene...

Neida, den telefonsamtalen ble ikke så ille, så skal ikke klage:-) Vi får se hvordan det går videre. Og jeg nekter å møte familien hans nå. Er ikke klar for det i det hele tatt.

Jeg skal fortelle mer når jeg har vært der! I promise!

Klemmer til deg også, og tusen takk for støtten!

Skrevet

Tusen tusen takk:)

Lover å oppdatere. Rørt over engasjementet her inne.

Skrevet

Så bra at han tok det fint:) Men hvordan skal du gjøre det med det kommende barnet når det vokser til? En ting er at du kan være borte fra barna du har nå, annenhver uke, siden de har samvær med faren da. Men skal du reise fra det kommende barnet, eller ta barnet med deg på reisen? Barnet begynner vel på skolen rundt fire års alder der borte, så det kan vel bli vanskelig å ta det med på reisen da.

Skrevet

Jeg vet ikke helt, jeg. Men babyen i magen kommer nok til å ha "base" i Norge. Han kan jo ikke ta seg av barnet alene der borte, han har en travel jobb osv.

Huff, nå ble det mer å tenke på... Jeg vet ikke for å være ærlig. Tror bare at jeg må krysse den broen når jeg kommer dit.

Skrevet

Tror det kommer til å gå helt fint jeg!

Det ordner seg alltid når man prøver begge to :)

Masse lykke til igjen!

Skrevet

Tror dette kommer til å gå kjempe bra jeg, kjenner flere som pendler til og fra london pga barn, det fungerer kjempe bra. Og at han vil at du skal komme før er jo bare supert.

Ønsker deg lykke til, dette er nesten som disse kjærlighets bøkene jeg leste på ungdomsskolen, Harliken eller noe sånt:-)

Skrevet

Tror nesten bare vi må ta det som det kommer. Jeg greier ikke tenke så langt frem akkurat nå...

Nå gleder jeg meg til og med faktisk litt til å dra i overmorgen:)

Skrevet

My God! Dette er jo regne filmen.. jeg ble rørt jeg! Så utrolig flott!

Har nesten lyst til å si Love you!!

Skrevet

Hva?! Jeg går ut et øyeblikk og DA fortsetter selvsagt føljetongen!! Etter at jeg har sittet naglet i et halvt døgn!

Du må nesten selge manuset ditt når dette er overstått og du sitter i et engelsk slott og skriver dine memoirer:)) Kjemperomantisk!

Ha tro på at dette ordner seg! Selvsagt må det være obstacles å overkomme, men ellers hadde det jo ikke vært livet:)

Tenk nøye over hvorfor du ikke vil flytte ungene dine til England. I hvert fall prøv å åpne for muligheten. Det kan fort gå bra:))

Ønsker deg god tur og lykke til, og husk for all del mantraet!

Skrevet

Og forresten; man slipper en slik bombe i fanget på en mann, og det hele ender i telefonsex!!

Det MÅ jo gå bra, hehe:))

Skrevet

Hehe, sorry at du var logget av når jeg skrev oppfølgeren!!!

Vi har snakket sammen to ganger i dag allerede. Og nå driver han og kommer med navneforslag til babyen!!! Hadde jeg ikke ventet, han er en rimelig "kul" og litt sånn typisk London City business man.. Veldig overrasket over det egentlig.

Han bor ikke i noe slott altså, men i en diger leilighet i Chelsea. Jeg har sett bilder av huset til familien hans, og_det_ser i hvert fall ut som et slott:-o Får angst bare ved tanken på å besøke dem...

De fleste ganger vi snakker i telefonen ender med telefonsex:-o Jeg blir helt seriøst veldig turned on bare av å høre stemmen hans. Aldri hatt det sånn med noen mann før. Det er nesten magisk hvilken virkning han har på meg. Det skremmer meg nesten. Men det er litt deilig også da;-)

Nå er jeg litt satt ut av hele greiene. Hadde egentlig ventet at han ikke ville ha så mye mer med meg å gjøre. Avtalen var jo at dette dreide seg om sex.

Skrevet

Hvordan skal du pendle med 3 unger med to forskjellige menn mellom Norge og London da?

Skrevet

Ja, er det ikke skammelig at man ikke vet alle detaljer nå når babyen allerede er 6 centimeter! Fysjom!

Skrevet

Man bør jo planlegge livet sitt litt bedre liksom.

Skrevet

hehehe.. hyggelig at forslaget mitt fungerte :-)

Så bra at det løste seg slik det gjorde. glad på dine vegne HI

Skrevet

det ble litt kort istad grunnet at jeg hadde stebaa på besøk.. men måtte snike meg på BIM for å se om du hadde skrevet! Jeg var oppe halve natta og BIM var det første jeg sjekket i morges! hehehehe! :-) Men er glad for å ha vært så spent for det gikk jo bra eller hva? :-) Hadde det gått dårlig så tror jeg nesten jeg hadde sprettet en vin flaske og skrudd på en romantisk drama og sippet på dine vegne.. vel nesten iallefall :-) hehehe! du får holde meg(alle oss på BIM) oppdatert!

Skrevet

Jeg ante jo ikke hvilket drama jeg hadde skapt her inne da jeg gikk og la meg..he-he.. Men enig, det gikk faktisk mye mye bedre enn jeg hadde ventet.

Ja, skal holde dere oppdatert. Drar onsdag morgen, så møter jeg ham til lunsj i nærheten av der han jobber:-)

Gleder meg egentlig veldig til å se han igjen akkurat nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...