Anonym bruker Skrevet 30. november 2008 #51 Skrevet 30. november 2008 Seriøst jenter, det er jeg som kommer til å bli feit først;) HI *venter fortsatt på at han skal ringe*
fumlis og skrikerungene Skrevet 30. november 2008 #52 Skrevet 30. november 2008 Jo, sant det;-) Så treig han er!!!
Jenta_00_ Skrevet 30. november 2008 #53 Skrevet 30. november 2008 colaen er rett ved siden av den også..hehe åååjoooda mine knekkebrød blir man feite av. de består nemlig av mye ost, italiensk salat, skinke og tomat med litt salt.. det er så godt, og nesten litt for tidskrevende å lage mere av akkurat nå :-P
Jenta_00_ Skrevet 30. november 2008 #54 Skrevet 30. november 2008 hahaha snakkes om ni måneder ja :-p Fader så treig han er.. send melding tilbake og si at du venter spent på at han skal ringe.. ;-) at du har noe spennende å fortelle.. så skal du se han ringer fort som fy
fumlis og skrikerungene Skrevet 30. november 2008 #57 Skrevet 30. november 2008 Ja, da skjønner jeg;-)
Anonym bruker Skrevet 30. november 2008 #58 Skrevet 30. november 2008 Åhr, typisk! Så sitter vi her en hel dibgjeng og venter! Helt utgjort at han finner ut at det er for sent eller noe og sender melding om at han ringer i morgen. Noe sånt kunne hvert fall min mann gjort. (Men han vet jo ikke at det gjelder noe viktig og at vi venter i spenning, da...!) Men en engelsk gentleman ringer nok uansett:)
fumlis og skrikerungene Skrevet 30. november 2008 #59 Skrevet 30. november 2008 Den var til deg jenta00
Jenta_00_ Skrevet 30. november 2008 #60 Skrevet 30. november 2008 Oh MY GOD! *opplever litt fjortisflashbacks* og må si jeg hadde hylt som en liten jente om ikke jeg var redd for å vekke hele blokka mi
Jenta_00_ Skrevet 30. november 2008 #61 Skrevet 30. november 2008 hehe skjønte det ;-) men er stolt av at jeg ikke reiste meg for å lage mer.. nå får jeg bare slurpe i meg cola'n og bite tenna sammen før jeg dør av spenning her jeg sitter!
Anonym bruker Skrevet 30. november 2008 #62 Skrevet 30. november 2008 The suspense is killing me! Og jeg som skulle legge meg tidlig!
fumlis og skrikerungene Skrevet 1. desember 2008 #63 Skrevet 1. desember 2008 Nå må jeg bare gå å legge meg. Håper alt er bra med deg HI;-) God natt
malingus Skrevet 1. desember 2008 #64 Skrevet 1. desember 2008 Hva skjer? Fikk du prata med han i går? Til og med jeg blir nysgjerrig!
blirjegsnartmamma Skrevet 1. desember 2008 #65 Skrevet 1. desember 2008 OMG! Skjønner at jeg har gått glipp av noe her Hvordan gikk det? Fikk du fortalt det?
MamaSophie Skrevet 1. desember 2008 #66 Skrevet 1. desember 2008 Hiver meg på her og er super nysgjerrig... Håper alt gikk bra?!
Gidder ikke! Skrevet 1. desember 2008 #67 Skrevet 1. desember 2008 Hahaha! Dette var dagens triller! Ble ikke noe særlig engasjert da jeg leste nedover tråden her. Hvordan gikk det, HI?!
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2008 #68 Skrevet 1. desember 2008 Lurer fælt på hva han sa han elskeren din?? Håper at det ordner seg for dere =)
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2008 #69 Skrevet 1. desember 2008 Nå må du snart logge deg på og fortelle!! Jeg får jo ikke gjort noenting og er trøtt som en strømpe etter å ha vært oppe halve natta:)) Din feil:)
Mamma's trolljenter Skrevet 1. desember 2008 #70 Skrevet 1. desember 2008 Herregud! Begynnte nesten å hoppe i sofaen her jeg sitter!! Vi må få vite hva som har skjedd???
Ørna m/2 ørnebarn pp1 Skrevet 1. desember 2008 #71 Skrevet 1. desember 2008 hva skjer??????? du holder oss virkelig på pinebenken nå!!! husj, logg på med seg;)
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2008 #72 Skrevet 1. desember 2008 Øøøyyy, jeg kom helt uforskyldt inn i denne tråden nå nettopp. HVA SA HAN!!!????
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2008 #73 Skrevet 1. desember 2008 åååh, some DRAMA in my day=) I LOVE IT!!!, jeg er ssåååå spent. hva sa han da? håper virkelig at han tar det positivt, but again, sjelden mannfolk liker sånne bomber da, men de kommer seg som regel etter noen dager=) lykke til HI.
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2008 #74 Skrevet 1. desember 2008 NEI! Seriøst! Kom inn i denne tråden nå, og hadde virkelig forventet å finne svaret nederst her.. Herregud.. kjempespennende jo!! Må bare legge til no her jeg. HVIS han sier mye dumt, ikke hør på han. Ikke ta det til deg. Han trenger bare litt tid. Menn gjør det. Han kommer til å bli glad etterhvert. Min eks (vi hadde også nærmest et elskerforhold, selv om begge var single) sa (3 uker etter aborten som han absolutt trumfet gjennom): "Jeg hadde selvfølgelig tatt ansvaret mitt som far da. Jeg hadde jo villet være sammen med dere og vi hadde jo fått samme tak" ... Gleder meg til å høre fortsettelsen.....
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2008 #75 Skrevet 1. desember 2008 HI her. Gud, beklager at jeg holdt dere våkne, får rent dårlig samvittighet. Ante ikke at det skulle engasjere på dette nivået. Vi snakket sammen i nesten 3 timer på telefonen, og etterpå var jeg så "drained" at jeg ikke maktet å logge på og gjenfortelle her. Jeg ser jo nå at jeg burde gjort det! Så unnskyld for det. Han ringte altså, og først ble det mye småprat fordi jeg var nervøs og ikke helt visste hvordan jeg skulle gripe det an. Jeg tror han merket at det var noe for han spurte flere ganger: " ****, are you okay?" "Are you sure you are okay?" etc. Til slutt måtte jeg bare si det. Jeg sa "I have some news for you, but I´m not sure whether you are going to like it or not" (takk for tipset du over her:-p).... Han ble ganske satt ut, ja... Først ble han stille. Veldig stille. Hjertet mitt pumpet som en jeg vet ikke hva, jeg mener seriøst at jeg hørte min egen puls der jeg satt. Så ble det mye "I don´t know what to say, ****" " I didn´t expect this" "We were being careful", "We live in two different countries and you can´t move, how is this going to work" "Are you sure you want to keep it, there are other options" osv. osv. Jeg ble litt såret av at han ikke visste noe glede med det samme og også at han nevnte abort (other options), men hadde vel egentlig ikke regnet med det heller da, at han skulle vise glede altså. Så jeg sa at "You don´t have to worry, *******, I can do this on my own. I don´t need your support and I don´t need your money. I can do this, I don´t expect anything from you". Da ble han ganske sint, og lurte på om jeg ikke trodde at han kunne "own up to it" "of course I will take my responsibility" osv. Så spurte jeg hva han mente med det. Hva han mente med å ta ansvar, og hvordan vi skulle gjøre dette. Jeg har barn i Norge og kan ikke flytte herfra på en god del år, og han vil jobbe i London. Da sa han at "we owe it to the baby to try to make it work". Han mener jeg kan bo I London de ukene (jeg har 50% samvær) jeg ikke har ungene. Jeg skriver på en Phd, så er egentlig veldig fleksibel med tanke på hvor jeg jobber, og jeg skal jo uansett ta permisjon 12 mnd minst. Så kunne han komme til Oslo så ofte han kan når jeg ikke bor der. Men jeg får litt angst av å ikke bo i nærheten av ungene de ukene jeg ikke har dem. Hva om noe skjer osv. Da har jeg lyst til å være i nærheten, selv om de har en fantastisk far og vi samarbeider godt. Han ville jeg skulle endre flybilletten min, slik at jeg kommer på onsdag i stedet for fredag, så vi får litt mer tid til å prate. Da har vi nesten en uke på oss. Så jeg har endret billetten i dag. Han sa at jeg må møte familien hans, men det sa jeg at jeg ikke orker akkurat nå, og at det evt. må bli senere. Han har fortalt en del om familien sin, og jeg er skrekkslagen ved tanken på å møte dem. Har møtt den ene søsteren, "so I´ve got a general idea...":( . De er også catholics, og jeg er enslig mor..., det klinger nok ikke så bra i deres ører. Så slik er altså ståa. Han ba meg i hvert fall ikke om å dra til helvetet, eller at han ikke ville ha mer med meg å gjøre. Telefonsamtalen endte forresten opp i het telefonsex(!), men så har vi fra starten hatt en helt syk tiltrekningskraft på hverandre. Jeg drar i hvert fall til ham på onsdag, så må vi nesten bare ta det derfra. Jeg er redd for at han skal ombestemme seg, og si at han ikke en gang vil se barnet osv., selv om jeg ikke tror det kan skje. Han er for ansvarlig til det, tror jeg. Men jeg er redd familien hans kan påvirke ham i negativ retning, men jeg vet ikke om han snakker med noen i familien før jeg reiser over i overmorgen. Jeg håper ikke det. Uansett. Det var i grove trekk slik telefonsamtalen utartet seg:-) Så nå håper jeg alle får sove godt i natt i hvert fall. Fikk dårlig samvittighet for at jeg ikke logget på i går kveld, men var som sagt så utrolig trøtt og utmattet etter den lange samtalen med ******.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå