Gå til innhold

What to do?!?! Gravid med elsker..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hi-hi-hi, får passe på å ikke daue da..

Mener du at jeg skal ringe i kveld altså? :-o Da må du i så fall psyke meg opp.... Kunne trengt en pep talk..

*prøver å tenke positivt*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

syns du skal ta og ringe jeg HI :) Syns det er merkelig at han vil reise så mye fram og tilbake om dere bare er FB.. tror nok dette kan bli noe veldig positivt altså! ;-)

Skrevet

Får noia ved tanken på om han synes jeg ødelegger livet hans osv.. Han kommer fra en typisk overklassefamilie..

Ugh, har tastet inn nummeret på mobilen, men tør ikke trykke på knappen! Help!

Skrevet

Klasse har pent lite med saken å gjøre vel...? Et barn ødelegger ikke livet, men beriker det :-) Trykk ring nå! ring ring ring.. jo fortere du ringer, jo fortere får du svar

Skrevet

Men du kan ikke drøye så veldig mye lenger om du skal ringe i kveld. Det er liksom ikke en telefon man helst tar når man har fem minutter før man skal legge seg, hehe:)

Send ham en melding og spør om han er ledig for en chat i morgen kveld, og hopp i det da!

Og i mellomtiden har du dette mantraet:

- The world is conspiring in my favour -

Si det om og om og om igjen, hele dagen.

Dette ordner seg skal du se!

Nå må jeg legge meg, men jeg skal søren meg etterlyse deg om jeg ikke hører noe i nærmeste framtid:))

Masse, masse lykke til!

Skrevet

*Lager munchskrikansikt*

:-o

Okay, jeg ringer nå!!!!!

Det får briste eller bære. Jeg må jo fortelle det uansett.

Skrevet

Om du ikke klarer å fortelle det på telefonen skriver du et brev. Han bør i hvertfal få vite hvordan det ligger ann, men det kan være smart å vente til du er 12 uker, da slipper du maset om abort.

Ellers synes jeg klart du bør kreve bidrag. Om du ikke trenger det i det daglige kan du sette det på sparekonto til barnet. Å vokse opp med en far som ikke en gang betaler bidrag ville jeg oppleve som ille. Det er en måte å stille opp på som du bør la barnet få, selv om det går litt ut over din selvfølelse.

Uansett kan det godt hende han blir en flott far når han får vendt seg til tanken, selv om du nok ikke kan regne med at dere kan fortsette å ha samme type forhold som dere har hat til nå. Det kommer til å endre seg, men hvordan vil bare tiden vise.

Skrevet

Takk, skal ringe nå, og lover å fortelle!!!

Nattinatt, og tusen takk for oppmuntrende ord. Jeg trengte det akkurat nå, jeg.

Lol, skal huske det mantraet. Kanskje jeg skal spille det inn og ha det på iPoden på natten;)

Skrevet

Oooooh, enda bedre! Engelsk adel!! Åh, dette blir jo helt Jane Eyre eller noe sånt!

Fantastisk!

Skrevet

Nå henter jeg popcorn og brus altså.

Du må skrive etter at du har ringt.

Skrevet

Dette her vil virkelig jeg høre enden på og. Det høres ut som dere begge er forelsket i hverandre, men dere har endel (små) hindringer som gjør at dere ikke satser. Litt trist i grunn!

Jeg håper denne historien får den romantiske slutten som jeg ser for meg;-) Litt sånn hollywood-film-aktig;-)

Lykke til, håper virkelig det ordner seg for dere;-)

Skrevet

signerer anonym 00:06 og laderen til den bærbare pc'n... :P nå holder du meg våken!

Skrevet

Cup of tea her!

*heier på deg med flagg og greier*

Skrevet

Jeg ringte og han tok ikke telefonen, men han sendte meg sms rett etterpå om at han var i en annen telefon på hustelefonen, og skulle ringe meg opp om noen minutter.

:-o :-o :-o

hjeeeeeeeeeeeelp

Skrevet

Tror dette går fint jeg;-) Ikke bry deg så altfor mye om førstereaksjonen, for jeg tipper han kommer til å få litt sjokk.

Skrevet

Er så rastløs at jeg holder på å gå på veggen.. Bare venter på at telefonen skal ringe:-o

Skrevet

Det er sånt som beviser at han må være glad i deg.. ingen av mine tidligere FB gadd å fortelle meg hva de drev med når de ikke tok tlf :P hehe.. men men nå ble det hentet knekkbrød og cola så dette må vi få med oss :-)

Skrevet

Kan hende at han føler akkurat det samme som deg, lykke til:-)

Skrevet

kan jo håpe, men jeg er livredd for å ha forhåpninger...

Skal jeg bare buse ut med det eller beat around the bush a little?

Skrevet

jeg hadde kanskje spurt han hvordan det gikk, om han har hatt en fin dag, fortelle litt om dagen din og så si; "jeg har noen nyheter.. vet ikke om det er gode eller dårlige, det får du avgjøre....*drumrolls please* i'm pregnant!" eller noe i den duren

Skrevet

Si det rett ut;-) Best det!

Skrevet

Beat aroundt the bush bittelitt, bare sånn at en stakkars, høflig overklasseengelskmann ikke får helt bakoversveis, hehe.

Oh dear!

Kjempespennende dette!

Skrevet

nå har jg snart ikke mer å munche på... han kommer til å gjøre meg tjukk om han ikke ringer snart :-p for da må jeg hente mere knekkebrød.. gud dette påvirker oss alle :-) hahahaha

Skrevet

Blir ikke tjukk av knekkebrød da!! Hehe;-) Jeg sitter her med colan og brødskiver med tjukt lag baconost... Tror jeg blir feit først!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...