Gå til innhold

merkelig!!!!!!!!!!!!!!!noen som har peiling på dette?????

Anbefalte innlegg

Skrevet

god morgen ichristin:)

han har eget rom med egen seng på,men av en eller annen merkelig grunn så SKAL han sove sammen med meg......han er så mammadalt,sitter stort sett klistra oppå meg når muligheten byr seg.....rart med det:):)

men du,må bare spørre deg om en ting jeg er mega nyskjerrig på......ser nicket ditt.......er navnet ditt christin????eller er det bare nicket??isåfall så må jeg le, søstra mi heter nemlig christin:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

god morgen elissa.. jo da jeg heter line christin.

trur jeg må begynne å legge meg tidligere jeg...er så sinnsykt trett at jeg ser trippelt her..hehe sånn er det å skravle på nettet :o)

skal på bim treffidag. gleder meg kjempe, høydepunktet i uka det å snakke med andre enn de fire veggene her... er et ork å gå ut, men det er hellig, bim treff er skikkelig kos.. går du på det eller?

Skrevet

hei:) så du er våken????

ser firdobbelt her også,men jeg får ikke til å sove skikkelig om natta for tiden så det spiller sånn sett ingen rolle når jeg legger meg......¨

nei,jeg går ikke på bim treff......har liksom ikke tenkt over at det er en mulighet....har vært så opptatt med oppussing og unger og slikt.........og nå er det jo litt i seneste laget å begynne.....he he he he:)

jeg har lillegutt hjemme fra barnehagen idag.......så vi koser oss hjemme med kakao og pepperkake:) en morsom liten fyr:)

Skrevet

ååå, hørtes jo koselig ut. kjørte minsten i bhg. gleder meg sååå til julebaksten. det er jo så koselig

Skrevet

Da er du kanskje på føden!!!!

skjønner du gleder deg Ichristin. Til fødselen, det er jo en fantastisk opplevelse!

Skrevet

ja, det er det. jeg tok ks. med sistemann.. og følte meg snytt for fødselen.. høres sikkert rart ut, men å pluttselig få et barn oppi annsiktet før det blir kjørt bort, er ikke det samme som å slite seg gjennom en fødsel. så dette gleder jeg meg skikkelig til. prøver å være så forberedt som overhode mulig. men det er ikke alltid like lett... kommer vel til å grue meg noen ganger å iløpet av disse mnd før fødselen..hehe men det er vel litt av sjarmen om jeg kan si det sånn..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...