Gå til innhold

merkelig!!!!!!!!!!!!!!!noen som har peiling på dette?????

Anbefalte innlegg

Skrevet

hey....har ikke vært lenger en på rommet og lekt togbane sammen med minstemann,spillt stigespillet med eldstemann,og deretter fått ungene i seng:) sikkert bare mase rier.....igjen!!!!! rart dette!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hmm... kjedelig, men det er jo tegn på at det er noe på gang. saken er jo at man blir jo så vant med det at når det først begynner så tar det litt tid før det går opp. var sånn m andre mann.. satt i banken og skulle skrive under på huskjøpet. hun masa om å kunne kjøre meg hjem husker jeg. nei da dette går bra sier jeg. hun hadde jo sett at jeg satt veldig urolig m smerter, jeg tenkte ikke over det en gang, så jeg prøvde å ta meg litt sammen der og når jeg gikk hjem da så ringte jeg føden... trudde jeg hadde lekasje, ikke for at riene hadde starta. tenkte ikke på det. men dem starta ikke ordentlig heller før dem undersøkte meg og jeg gikk en halv tur.. så man lærer jo å leve med det.. men det er vel verre m utolmodigheten.. hehe..

Skrevet

jeg har hatt skikkelige maserier i 1,5 uke nå.....så begynner å bli godt vandt for å si det sånn........er redd jeg er litt treig i avtrekkern med å skjønne at det har starta når det starter ,med mindre vannet går liksom........men seriøst,hvor lenge skal en gå slik som det her da før det startet???? er jo veldig slitsomt da.....

Skrevet

ville snakka med jordmor eller lege jeg... du har vel time der snart?

forstår godt at du blir sliten og lei. kan jo hende dem kunne strippet deg..

Skrevet

jeg skal til jordmor på fredags morgen......håper hun kan strippe meg da..........selv om det er extremt ubehagelig:( håper fødslen starter i natt:):) det hadde vært helmax:)

Skrevet

det er kjempe vondt. det er faktisk den eneste smerten jeg husker godt under fødslene mine... det er strippinga. får tvi tvi for at det skjer noe i natt. uansett ikke så lenge igjen nå da.

drømte at jeg skulle få tulla i natt jeg, men ho kom aldri...gikk å kikka på alle vennene mine som fikk en etter en...hehe

litt påvirka her..

Skrevet

det er nesten det værste med en fødsel også,er når de skal oppi å kjenne åpninga.....synest det er skikkelig ekkelt for å si det mildt:( smertene vet en jo er der...de skal jo være der.....jeg har jo fødd 2 unger uten smertestillende,så nr 3 skal gå fint det også....men den der ekle følelsen når de er oppi og kjenner.....æsj:(

vet du, slike drømmer har jeg også hatt mange av de 3-4 siste mnd.....og hver eneste gang drømmer jeg at jeg får en liten gutt......enda ul viser at jeg skal ha ei jente......kanskje dette er en gutt,at de bare har tatt feil på ul:) har forelska oss helt i navnet Aron:) åååå det er så fint:)

Skrevet

ja det tenkte jeg også på, men valgte elias istede. det var også lukas.. men nå er det jo en jente her (får jeg inderlig håpe..) så vi tenkte på sofie, isabelle,victoria... martine..sofie er favoritten...mina sofie..hva syns du?

Skrevet

Lukas og Aron er alternativene våres om det blir gutt......vi var innom Elias,det er kjempefint,men venninna mi fikk en liten gutt for noen mnd siden og valgte det navnet, så da blir det ikke til at vi bruker det.

jentenavn så har vi Victoria,sofie,Leah,og Emilie.........men heller mest mot Emilie:)

mina sofie er jo kjempefint:) helt klart et flott valg:)

Leah sofie har vi vært innom:)

Skrevet

Måtte le litt av dere, skummet over likhetene deres:)

Ichristin, jobber din mann som kokk på nordsjøen? Det gjør onkel også:)

Spennende om du får gutt likevel da he he elissa

Kom igjen og fød!

Fødebaggen ja he he har aldri hatt noen komplett fødebag jeg, bor jo 5 min fra sykehuset så jeg har ikke vært så stressa rundt det, Halvparten hadde ramla ut da vi freste avgårde denne gangen.

Skrevet

herkules:)

vil tro den baggen din hadde vært nokså tom når du kom frem til føden,med den reserfarta du fødde i........måtta vært inntense smerter...har hørt at styrtfødsler er ille??stemmer det???

ja jeg prøver så godt jeg kan å sette fart på ting her,men det hjelper jo ikke........tror den ungen er kommet for å bli i magen...........

Skrevet

nei nå må jeg le!!!!!!!!!!! er det overhode mulig?! jenta mi på 8 heter emilie...hehehehe

Skrevet

ha ha ha, nå ler jeg så jeg nesten pisser på meg............seriøst?????

tror vi to er skilt ved fødsel jeg........hmmmmmmm det får meg til å tenke på at jeg alltid har følt meg litt annerledes en familien min......og lurt på om jeg var adoptert...he he

Skrevet

herkules: ja han jobber på songa dee. dro ut i går...bhlææ kjempe kjipt!! åssen går det med babyen din... husker ikke om du fikk gutt eller jente..

eliassa2: ja dette her er jo nesten skummelt. hehe... men sånn var det med meg og min mann å.. min gutt heter jo adrian, det gjør hans å og jentene heter nesten likt. blir litt skremt ja.. det ble vi den gangen å...hehe

Skrevet

hjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelp........sønnen til mannen min heter Adrian!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

Skrevet

du tuller nå???????????!!!!!!! tenkte jeg skulle spørre men turde ikke.....nå skjønner jeg hvorfor!!!!!!!!!!!

Skrevet

he he, nei jeg tuller ikke, han heter Adrian:)

også har vi en som heter william og minstegutt heter Daniel.........dette er rett komisk..........

Skrevet

hehe.. ja det er jo en del navn å velge mellom da.. så dette var komisk...har ledd bra da..hehe så overskrifta på innlegget ditt er egentlig ganske passende...merkelig..hihi skal hoppe til sengs nå. lillegutt våkna, pleier det..så da får vi hoppe til sengs.

du får ha en god natt og får håpe det kommer seg med riene...

natti!!

Skrevet

min lillegutt kom tuslende nå også, så skal ta kvelden:)

natti:)

Skrevet

hehe er det mulig...jaja vi får snakkes i morra :o) han ligger vel ikke på samme rom som dere å vel? det er det en som gjør her nemlig. så skal bli godt å få lagt ferdig gulvet så han får senga si på plass..

Skrevet

Smertene var intense, ikke stopp var kun viljen som gjorde at jeg klarte å forflytte meg.

Til slutt klarte jeg ikke det heller. sto på alle fire i trappa på utsiden når ambulansen kom. Før det så var jo planen å komme seg til bilen .Aldri har veien her sett så lang ut.

Jeg tror vel forrige fødsel på en måte var en drømmefødsel på 6 timer.

Også da kom riene som kastet på kl03. kl 05 var det 3-4 cm og drøye 2 timer senere var det 10 cm. brukte dengang 2 timer på å få ham ut(pressingen)

Hadde intense kraftige og effektive rier dengangen.

Det var mer intenst denne gangen og vondere men det var jo over så fort. Deilig å ikke bli støl i hele kroppen av pressingen som sist.

Kan tenke meg at en perfekt fødsel varer litt lenger, slik at man i alle fall har kontroll til en viss grad.

Ja det var nok farta som tok fødebaggen min:)

Flotte navn på gutta dine

Skrevet

Jenta mi går det flott med, hun har ikke fått navn enda, vanskelige greier.

Dere hadde noen fine guttenavn, men det hjelper ikke stort he he

Skrevet

oj da. da fikk du jo en rask fødsel.. har hatt kjappe fødsler jeg å til en viss grad, men har klart å kommet meg på sykehuset...men denne gang trur jeg sykebilen blir ringt etter som plan b...hun ligger så langt nede og har hørt at da kan det bli en rask fødsel... men gleder meg litt, må innrømme det. og veldig spent. er jo enda tre mnd igjen da så...

men nå må jeg hoppe i seng. natti

Skrevet

god morgen herkules:)

oi...det hørtes sinnsykt vondt ut........på en måte er det jo greit at det går fort og gæli,men følelsen av å miste litt kontroll er ikke så grei da.....

jeg har hatt laaaaaaange fødsler,20 timer med første gutten....var helt utslitt da han endelig kom til verden..........13 timer med minste...håper den her blir noen timer kortere.

har hørt at siden jeg har så mye vonde maserier over lengre tid,så er det ofte det går fort når det først setter igang....:/

guttenavn synest jeg er enkelt å finne. har jeg aldri hatt problemer med.....og om dette skulle vise seg å være en gutt så blir det Aron eller Lukas..... jentenavn derimot, der sleit vi lenge.....men har så og si blitt enige om Emilie:)

men det er jo så mange fine jente navn:):) har sikkert en million på lager:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...