Gå til innhold

merkelig!!!!!!!!!!!!!!!noen som har peiling på dette?????

Anbefalte innlegg

Skrevet

he he, blir dette ei jente så går jeg sikkert av skaftet når det gjelder innkjøp av rosa og jenteklær for å si det sånn:)

blir vel ofte slik når en har gutter fra før av....for da går det jo selvfølgelig i blått:) men spennende skal det bli:)

minstegutten min som nå er 3 år, han var jente på 8 ultralyder han....og 6 dager før fødselen ble det sagt det var ei jente på ca 2,9 kg........tror du jordmor og barnepleier fikk sjokk når det til verden kom en GUTT på 4,2 kg....???? hadde bomma skikkelig gitt:) men jeg var hele tiden sikker på at det var en gutt, uansett hva ultralyd sa, så i fødebaggen lå det blå klær:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

oj, da hadde jeg fått et stooort problem...hehe har kjøpt en svart vogn m rosa ruter...hehe og roooosa klær, stakkar gutt da iallefall...hehe er litt lettere når dem ser det er gutt, m lillegutt så vi jo tissefanten så det var ingen tvil, men denne gangen så vi tre streker og ingen tissefant. så håper dem har rett m meg..hehe jaja bare dem er velskapte så er det det beste.

håper det styrker på med riene snart nå da, føler jo nesten som det er jeg som skal til pers her..men det er hele tre mnd igjen.

Skrevet

når dem såg 3 strek så er det nok garantert ei lita frøken:)

jobber du nå om dagen?????

kjenner jeg savner å jobbe.....men det er bare fordi babyen ikke har kommet enda...når den kommer så vil jeg nok absolutt ikke savne å jobbe igjen.....:)

nei,den babyen her er fastlimt i magen........

det er så rart at det bare ligger å lurer på en måte, og aldri starter skikkelig.....har du hatt det sånn????

Skrevet

jeg har nok vært heldig der... første mann starta riene 4 uker for tidlig men fikk stoppa dem m noen tabl. for at jeg kunne slappe av over helgen, han kom 11 dager før tiden, var nok litt venting da, men husker ikke det så godt.

andremann ble tre dager over termin dato, men da kjøpte vi hus og holdt på å pusse opp så håpet at hun skulle bli litt til så det var ikke i tankene egentlig på samme måte som når man bare går å venter.

tredje mann hadde jeg skikkelig maserier en tre ganger..siden jeg skulle ta ks, så ville dem ikke vente lenger så han kom 17. dager før tiden. så er ikke helt kjent m fenomenet..hehe men tenker mye på det nå, kan jo komme før tiden nå også, men kjenner jeg meg selv rett så kommer jeg vel til å vente i goood tid på forhånd så dette kan bli en laaang vente tid.

jeg jobba som vikar i bhg. før ferien, og hadde tenkt å søke på jobb i aug. hadde jo også søkt, men ble da gravid da vi var i syden, og ble kjempe dårlig så jeg går hjemme og henger.

holder på å pusse opp lillegutt sitt rom og huset må virkelig vaskes og ryddes.. har en mann som trur hele huset er hans kontor så her ligger det papir overalt i kjøkkenskap, huyller...hehe skulle sett klesskapet hans.. klærna ligger på gulvet fordi det er stappa med papir og møkk.. så siden han dro på jobb i nordsjøen i går, noe som forøvrig er kjeeedeliiig så kan jeg bruke tiden min på å rydde rydde og atter rydde... han kommer hjem 3 des. og da er det jo snart jul så greit å få det ferdig!!

Skrevet

he he, er det ikke slik med de fleste mannfolk???? har en her i hus jeg også:)

har vært sjukmeldt siden slutten av juni jeg,pgr av bekkenløsning. jobber fulltid som servitør og bartender,så ikke det beste yrket å ha når magen vokser og bekkenet krangler! litt av et tempo en skal ha en lørdags kveld klokka 24.00 og det henger fullt av gærninger over bardisken og roper på mohjito,long island og caiprinia .....he he......

nå er jeg jo i permisjon.......

skal jobbe litt i juli,mens pappan tar ei uke hjemme:)

da er det jazzfestival.....du har sikkert hørt om jazzfestivalen i Molde...(rosenes by) he he he....kanskje du har vært her å??

vi har pussa opp så og si hele huset vårt på 4 mnd, så her er det nettopp nedvaska,så er heldigvis ferdig med den delen....julegavene er lenge siden jeg er ferdig med.....så her skal jeg bare nyte tiden med ungene frem til jul:)

helt uvanlig for å være meg....jeg er den som pleier springe rundt på kjøpesenter på lille juleaften,og er nærmest hysterisk,fordi jeg ikke har kjøpt en eneste gave enda,...så dette er en ny tilværelse for meg!!!!!

Skrevet

Så du henger her fortsatt!

Gjentar meg selv jeg, håper at du får igjen for vondtene nå med en raskere fødsel.

Min forrige var en drømmefødsel på 6 t Da har man kontroll uten å pines i evigheter.

Forøvrig så startet riene kun i magen denne gangen og så bar de brått helt overveldende og hele tiden.

Jeg har bodd i Molde 1 år jeg, på folkehøyskolen, så jeg vet hvor sykehuset er også:) Var der oppe med en kamerat med brukket arm.

Godt å høre at du ikke normalt er så klar til jul får jo helt angst av alle som er klare til jul.

Skrevet

nei,såmorsomt at du har bodd i molde da:)

trivdes du da?? lenge siden??? kanskje jeg har skjenka deg jeg da???he he he:)

nei jeg er vanligvis usedvanlig treig av meg......sånn feks fødebaggen er et kapittel for seg selv.....den har jeg enda ikke pakka::...er så teit.

samme med forrige gang....utsatte og utsatte,....enden på visa var at jeg sto med 3 min mellom riene og pakka fødebaggen...he he he

Skrevet

har hørt om den ja. kommer opprinnelig fra kr. sund så er jo ikke sååå langt unna da, men nå bor jeg i vestfold.

trur ikke jeg har gått glipp av stress på lillejulaften ett eneste år jeg etter jeg fikk barn... så det fenomenet kjenner jeg. til og med på selveste dagen har jeg løpt rundt som en raring for å gjøre ferdig. har fortsatt ikke handla noe ennå, men har planlagt å ta det 4 og 5 des. så får prøve å holde den.

og gift med en som er ennå værre... skifta til vinter dekk nååå!! snøen har allerede vært her en gang..så har begynt å bli dreven til å kjøre på sommerdekk...hehe men nå fikk vi nye piggdekk så da er iallefall det gjort. men nå kommer det vel ikke snø på en goood stund...

Skrevet

hadde det sånn før eg fødte...(3 dager før jeg fødte) hadde termin 19 fødte 16..

Skrevet

si meg en ting, er mennene våres tvillinger????? sånn skilt ved fødsel eller noe???? her har det vært snø 2 ganger allerede. og ofte har det vært minusgrader og frosset på veiene.......og min mann skifta til vinterdekk i går........helt utrolig vet du:)

kr sund?????? hi hi, verden er jammen liten:) der har jeg vært en del:)

så morsomt da:) har du familien din der eller???

stresse på juleaften hørest kjendt ut:) he he, men heldigvis så er jeg gift med en kokk, så han tar seg av julemiddagen med stor glede:) så tar jeg meg av huset:)

takknemlig for den delen ja:)

Skrevet

FØDEKLAR_endeli

hei:)

oi,3 dager før fødsel?? da er det jo håp for at det kanskje er noe på gang med meg alikevell da:) fikk det slik i går...:) håper :)

hvordan utvikla det seg da etter det starta litt i korsryggen?ble det sånn gradvis verre ettersom dagene gikk,eller kom det plutselig som slengt i fjeset????? tell me:)

Skrevet

nå lo jeg godt elissa2... haha... mannen min er også kokk!!!!!!!!!!

Skrevet

he he he, seriøst??????? ja der ser du......he he he....nå ler jeg så tåra renner her:)

Skrevet

glemte helt å skrive mer. det der er sprøtt!!!

ja jeg har familien min der. men min mor og søster her. så er der ikke sååå ofte lenger.

slipper også julematen..bare spise og nyte det!!! så vi har en stoor fordel der ja.. men ellers er det jeg som lager siden han jobber så mye. han skal egentlig ta helgematen....(han er ganske så mye flinkere enn meg på den delen..) men vi har ikke fått den rutinen helt på gli ennå. han lager jo maten ti ganger raskere enn meg så han blir nok litt utolmodig av å se på...han må alltid borti..om det så er å skru ned plata bare på ett hakk el..hvorfor vet ikke jeg.

Skrevet

mååååå bare kommentere en likhet til........dere har barn på 12,8 og 3 og venter nå en til:)

mannen min har fra før av en på 12 år, og sammen så har vi en på 8 år og en på 3 år og nå venter vi en til.................

Skrevet

NÅÅÅÅ BLIR JEG REDD............

jeg lager også maten i uken for han jobber mye, også tar han helgene.....og når jeg lager maten så MÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ

han borti.........greier ikke holde fingrene borte...........dette er jo morsomt.....

Skrevet

hehe.... det kommer mer.. han har en gutt på 12...og en jente på 9 men må si det er litt morsomt ja..hehe som du sier skilt v fødselen

Skrevet

men det er en ting som jeg nesten håper er forskjell...han er adoptert fra india. er din det så blir jeg jo nesten redd her...hehe

Skrevet

nei min er ikke fra india......det må være den eneste forskjellen det da.

men dette var vanvittig morsomt:) slåede likhet:)

dere driver ikke på å pusser opp hus og vel???? det gjør vi....:)

Skrevet

jepp, nå har vi ikke tatt alt på en gang, men blir jo aldri ferdig. nå er det lillegutt sitt rom som skal til pers.. det er mye å gjøre så ting tar jo tid.

Skrevet

he he,ferdig blir en vel aldri.....vi har pussa opp stort sett hele huset nå,men alikevell så finner jeg hele tiden nye ting som må gjøres.....he he he, det som er så morsomt er at vi er nettopp ferdig å pusse opp vår lillegutt sitt rom:)

Skrevet

det som er enda morsommere er at jeg har greid å flirt på meg regelmessige rier ....haha haha

Skrevet

hehe nå lo jeg godt!!! så bra!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

helt utrolig om riene er kommet nå!!! jippiiiii!!!

Skrevet

regner med du pakker bagen nå...hihi

lykke klemmer til deg elissa2!!!

gleder meg til å høre fra deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...