Gå til innhold

Unge mødre

Anbefalte innlegg

Skrevet

yeah, whateverr.. Syn du ikke gjorde det FØR du skulle på Tv!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På samme måte som du fikser håret? OOOOOPS! Der hadde jeg langt hår jo! Ikke så nøye at det ikke er satt ordentlig på, så lenge jeg har laaaaang hestehale!! blunk blunk

Skrevet

jeg syns det satt jævla godt på jeg.tok lang tid og få av .

200 bunter som var sveiset på;) off!

Skrevet

Da ville jeg klaget! om jeg ikke hadde visst at det var satt på, ville jeg sett det uansett. Ser jo det korte håret dit stikker ut over alt. Dessuten er du finere med kort.

Skrevet

Tror kanskje du skal tenke på din egen personlighet i stedet for å bekymre det for andres jeg... det gnistrer ikke akkurat av varm og nydelig personlighet sett ut i fra kommentaren din. Herregud noe så latterlig - de som roper høyest i tråden her befinner seg jo på et nivå som skulle tilsi at de gikk på ungdomsskolen...

Har dere virkelig tenkt å videreføre en slik oppførsel til barna deres? Synes dere selv at dere er et godt eksempel slik dere holder på?

Er ikke rart det er krig og uvennskap i verden nei...

Dere kan jo tydeligvis ikke stå for det dere sier heller siden dere ikke signerer med nick... og da er det kanskje like greit å la det bli med tankene og ikke poste det.

Skrevet

Eh... Newsflash!! Dette er et anonymforum!!

Skrevet

Ja - og du synes at anonymforumet skal være for å slenge masse dritt? Da synes jeg du skal komme deg over på krangleforumet. En ting er at man er anonym fordi man utleverer noe personlig. Innleggene her er kun drittslenging - og siden man først liker å være tøff i trynet - så får man jammen meg stå for det man sier også.

Skrevet

Som brukere av et nettforum... så bør man ha satt seg inn i litt nettetikette... eller som man også kan si - god gammeldags folkeskikk. Eller ikke det engang, vanlig VOKSEN oppførsel.

Skrevet

Hadde det ikke vært så lett å provosere her inne, så hadde jeg ikke gjort det. Helt ærlig, så gjør jeg det ikke ofte, men i dag har jeg en dårlig dag og tar det heller ut her enn mot mannen. Uansett, hadde Victoria, Kristine og sånne som du holdt kjeft, så hadde denne tråden vært myyyyye kortere. Vi som er kranglefanter er ute etter nettopp disse reaksjonene skjønner du!

Skrevet

Så alt du vil er å provosere... jaja - du er sikker på at det ikke er noe som er lurere å gjøre for å få deg i godt humør i stedet?? Jeg pleier vanligvis ikke å svare... men nå er jeg så drittlei av å lese de tankeløse innleggene at jeg svarer. Og ja - du har rett, det provoserer meg at det finnes så mange der ute som elsker å tråkke på andre så lenge det er på nett og man er anonym. Jeg synes det er trist at det på et forum for mødre skal være en slik stemning.

Skrevet

Syntes det er kjempe morsomt å se på unge mødre jeg. Alle jentene er kjempe søte. Ja de er unge og gjør ting på måter jeg absolutt ikke ville gjort, men vi er forskjellige og det er mange veier til mål også når det gjelder oppdragelse. Så er det jo noe med at man lærer så lenge men lever.

Skrevet

Ærlig talt, hva er det med enkelte anonyme her inne????? Barn blir mobbet på skolen, og det er ikke det granne rart med mødre som dere, som kommer med de styggeste kommentarene for å såre mest mulig!!!

Dere klager på Kristine, men se på dere selv da!

DERE ER MØDRE JENTER!

Skrevet

Bra sagt av Miss T; "Har dere virkelig tenkt å videreføre en slik oppførsel til barna deres? Synes dere selv at dere er et godt eksempel slik dere holder på"?

Skrevet

Att det går an å gå personlig ut med stygge kommentarer mot folk på den måten. Man skal ikke dømme en person man ikke kjenner.

Dere som snakker dritt her inne har først å fremst lav selvtillitt, og dere er rett og slett misunnlig for at hun er på tv'en.

Dere er så grusome mot både Kristine og Veronica att det er kvalmt. Tenk att noen kan sitte å ha ut av seg noe slikt!

Ha deres meninger for dere selv!

PS. jeg kjenner ingen av de, men syns ikke man skal behandle folk på denne måten dere gjør. Da er dere ikke mye voksen akkurat. Lite gjennomtenkt.

Tips til dere: Tenk før dere handler;)

Skrevet

Sjerp dere folkens!!

Håper virkelig dere ikke lærer barna deres å parte slik om andre mennesker! Er rett og slett flaut!

ok, så sier Kristine noen teite ting i Unge mødre, men hvem hadde vel ikke det om vi hadde hatt kamera etter oss hele dagen?! Ikke glem at de prøver å lage god tv av det, klipper det til slik at Kristine blir fremstilt slik de (Fem) vil.

Og ja, Veronica har masse skrivefeil i bloggen, men å si at hun er dum? Og stygg???

Kan ikke fatte og begripe at dere er voksne mødre!

Ikke glem at Veronica og Kristine er yngre enn de fleste av oss her inne, la de få ha sine interreser, slik mange av oss også hadde når vi var 19!

Stå på begge to, synes dere begge virker som sunne og normale jenter :) Og ikke minst flinke mammer!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...