Gå til innhold

Unge mødre


Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare lurer på en ting..

 

Ser du det vi andre ser på TV? Forstår du hva vi mener med det vi skriver? Forstår jo at det blir klippet og at de tar med de "beste" senene på programmet, men må vel være litt kjiipt å bli fremstilt på den måten?!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor er veronica da?? Disse trådene om unge mødre er ikke like morsome uten henne;-)

Skrevet

Huff ja, det er flaut å se på.

Skrevet

Hun er sikkert en av de anonyme som allerede har skrevet her ;) Hun la jo ut linken til bloggen sin som anonym... prøvde å få litt oppmerksomhet.

Skrevet

Dæven for noen sladrekjerringer dere unge mødre er! Hilsen sur, gammel potte

Skrevet

selvfølgelig skjønner jeg hva dere mener.. dere kjenner jo ikke meg. og utifra gårsdagens episode hadde jeg også begynt og lure. hehe.

men jeg kjenner meg selv, det er mye som jeg blir flau over, men de gjør det sånn for å lage best mulig tv. er jo ikke så overfladisk i virkeligheten. er veldig glad i vennene mine. og det vet de veldig godt:)

 

men vi kjørte den limmosinen i to timer. og vi har egentlig aldri ledd så mye og hatt det så gøy siden jeg kan huske. men det blir jo selfølgelig ikke vist. de liker best og sende de lyse komentarene jeg kommer med noen ganger, haha

 

men what evah. kos dere videre her inne a:)

Skrevet

ja for du vet jo alt om hvor mye jeg legger ut bloggen min her.

jævla naut!

Skrevet

Fint å se litt selvinnsikt da;)

Skrevet

Her står mangelen på sympatiske trekk virkelig i stil med IQ-nivået, ha-ha! Herlig med idioter som er så utilsiktet selvavslørende!!! :D

Skrevet

Det var Veronica jeg siktet til med tanke på link til sin egen blogg, ikke deg :)

Skrevet

du anonym over her som prater så mye om meg, ikke særlig lett å seat du er samme person =p

 

skjønner ikke hvorfor du gidder å være anonym en gang, vet godt hvem du er, å kunne ikkebrydd meg mindre. du er bare jævlig latterlig. tro du veit hvordan jeg er nå fordi du kjente meg får 5-6 år sia. jess da =p forandrer seg vel en del fra man er 14 år til man er 19. har aldri hatt noe kontakt med deg siden jeg var 14 år, bortsett fra at jeg har deg på face så kom ikke her å fortell meg hvordan jeg er får det vet du ingen ting om.

 

å sorry lille venn men har nok ikke lagt ut noe link til bloggen min.

Skrevet

hvis du klikker på ditt eget nick, så ligger det link til bloggen din der:)

Skrevet

ja det vet jeg =)

men hun mener at jeg har laget ett innlegg hvor jeg er anonym å later som jeg er en annen å legger ut bloggen der, ble rart forklart =p å grunnen til det er fordi den som har laget det bruker smiletegn.. hehe er jo ingen andre som gjør det vetjeg..=)

Skrevet

mente ikke være anonym

Skrevet

Sukk.... Dere er så dumme... Guttejenta og Barbien med tenna på tørk som bretter ut fjortislivene sine og "som virkelig står for det jeg gjør" etterpå. Om noen år kommer dere til å være så flaue!!!! HAHAHA!!

Skrevet

hihi gutte jente ? nå har jeg hørt det å =) første gang noen har sakt til meg.

 

 

Skrevet

Du ser jo ut som en 7 år gammel gutt på bildet i bloggen din da. Og det er jo det vi som ikke har sett deg IRL oppfatter deg. Dere legger dere selv ut på en måte som er helt heslig!!!

Skrevet

hehe ok.

hve er heselig ? at jeg har en side hvor jeg forteller folk hva jeg driver med ? hva jeg bedrever dagene mine med ? ja huff så fælt

Skrevet

ja, så lenge det ikke er noe ordentlig så. Gutter og shopping... blablablabla... Bli voksen!!

Skrevet

stakar anonym. kan ikke ha det bra med seg selv når hun påstår at en jente her inne ser ut som en 7 år gammel gutt. skulle likt å sett ett bilde av deg. synes du var søt veronica, søt baby å. flink til å bake ser det ut som du er å.

Skrevet

haha. har du i det hele tatt vært inne på bloggen min ? står ingenting om shoping og gutter der. står om to gutter å det er sønnen min og samboern min.

Skrevet

takk får støtten over her =)

Skrevet

Ble sønnen din født i juli eller august, su skriver begge deler. Det skrives verre, ikke værre, heldigvis, ikke heldig vis, hvis, ikke vis, og mye mer. Og ungen din laga ikke lyder før han var 7 uker? Beste er jo at du ikke vet hvilken mnd han er født, haha

Skrevet

Haha, jeg er den anonyme som har skrevet om deg over her Veronica. Og jeg må nesten skuffe deg, for jeg har ikke peiling på hvem du er :P Så det er nok flere som ikke liker deg gitt!

Og jeg er enig, hun ser ut som en liten gutt.. veldig guttjente iallefall!

 

Rart det ikke har kommet innlegg fra henne hvor det står at "hun og Kristine er gode venner, og at hun ikke liker at noen snakker stygt om henne" ennå forresten. Hun pleier å være rask med å kommentere at hun er venn med en "kjendis" :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...