Bøllefrød Skrevet 7. november 2008 #51 Skrevet 7. november 2008 går ann å skrive feil vettu vet da selvfølgelig når ungen min er født. å jo han ladge lyd fra han var 7 uker.
Anonym bruker Skrevet 7. november 2008 #52 Skrevet 7. november 2008 Ja, dette var jo en viktig og informativ tråd.
Bøllefrød Skrevet 7. november 2008 #53 Skrevet 7. november 2008 uff er det mulig. laterlig. Dessuten må dere være jævlig dårlige venninder når dere disser meg fordi jeg støtter venninda mi. sier litt om dere. glad jeg ikke har dere som venninder.
Anonym bruker Skrevet 7. november 2008 #54 Skrevet 7. november 2008 Er ikke det at du støtter venninner som er problemet. Det som er så utrolig latterlig er at du hele tida må kommentere at du og Kristine er så gode venner. Er du sjalu på at hun får komme i rampelyset, mens ingen vet hvem du er?
Bøllefrød Skrevet 7. november 2008 #55 Skrevet 7. november 2008 har vel ikke akkuret sakt hele tiden at vi er venner. jeg har svart på ting folk har skrvet, er ikke noe mål får meg i komme i rampelyset. jeg å kristine er ikke bestevenner heller som noen påstår jeg sier, aldri sakt. men denne disksjonen er bare latterlig.
Jenta_00_ Skrevet 7. november 2008 #56 Skrevet 7. november 2008 ser det er mange som ikke liker deg og signerer anonymt.. men jeg tror kanskje jeg ikke skal signere anonymt. Du er ikke mye yngere enn meg og du skriver VERRE norsk enn min yngste søster på 11år! Herregud, du virker søren meg helt vanvittig BLÅST! Og jeg er helt enig med de over her at du virker som en guttejente.. du kler ikke frisyren din overhodet. Du ser ut som en alv! Jeg håper for all del du tar og blir voksen ganske så kjapt, og at du legger ned bloggen din. Den er elendig!
Anonym bruker Skrevet 7. november 2008 #57 Skrevet 7. november 2008 Hahaha, like morsomt å lese innleggende om Kristine hver eneste gang, også lille Veronica som skal komme å forsvare Kristine hele tiden. haha
Anonym bruker Skrevet 7. november 2008 #58 Skrevet 7. november 2008 Hun er jo ikke pen en gang!!! Meeeen , noen tror jo de blir pene bare de har blondt hår;)
Anonym bruker Skrevet 7. november 2008 #59 Skrevet 7. november 2008 Og du er sikkert ikke så deilig du heller!Overflatiske drittkjerring!
Bunnies by night Skrevet 7. november 2008 #60 Skrevet 7. november 2008 Herreguuuud for en tråd!! Synes de fleste her inne bør feie for sin egen dør... får være måte tragiske kommentarer. Ja - vel om man synes at de unge mødrene uttaler seg dumt og virker helt fjerne - men trenger man virkelig å henge seg opp i det? Dere får være glad dere føler dere så mye bedre da vet du - eller er det der det ligger - at dere føler dere bedre ved å rakke ned på andre? Helt enig i at man legger hodet sitt på hoggestammen når man er med i slikt program - men synes kritikken her blir litt unyansert - tror det gjemmer seg en del damer med fryktelig dårlig selvtillit og et stort behov for å tråkke andre ned i shiiiiiten bak anonymknappene sine. Et godt råd: FÅ DERE ET LIV i stedet for å hakke på alle andre. Og dette er ikke et forsvarsinnlegg bare så det er sagt - men jeg synes de fleste anonyme her viser at de befinner seg på et lavere nivå enn de to som blir kritiseret...
Anonym bruker Skrevet 7. november 2008 #61 Skrevet 7. november 2008 Jeg skal ikke slenge noe dritt her om hun Kristine. Det jeg vil si er at den oppførselen hun hadde i programmet hører ikke hjemme noe sted enten man er super pen eller har tenna på tørk osv.. Det er oppførselen som gjorde meg kvalm..
Bunnies by night Skrevet 7. november 2008 #62 Skrevet 7. november 2008 Det er du nok ikke alene om å føle;)
Anonym bruker Skrevet 7. november 2008 #63 Skrevet 7. november 2008 Jeg liker å se på unge mødre, jeg! Kan godt være at noen er litt tettere i pappen enn andre, men kjekt å se på er det nå! Stå på, unge mødre (selv er jeg ikke så veldig ung lenger...)!
Anonym bruker Skrevet 8. november 2008 #64 Skrevet 8. november 2008 Får vondt av måten dere snakker om hun Veronica på. Ut i fra hvordan hun skriver så virker det som om det er dysleksi eller noe annet som ligger bak det? Ikke er hun stygg heller, og hun er vel ikke med på Unge mødre så vidt jeg har sett? kristine har gravd sin egen grav ut i fra oppførselen sin, men uansett utrolig dumt å sitte og disse henne på denne side? Hva får dere ut av det? Føles det godt å si at dere syntes hun er stygg eller mindre smart? Grei, skal ærlig innrømme at jeg ikke er noe fan av henne, men å la det gå utover Veronica?
beijbi-18 Skrevet 8. november 2008 #65 Skrevet 8. november 2008 Hærregud, de med anonymkanppen hær inne er jo på en mye lavere nivå enn de i "unge-mødre å vennene deres". Sitter å disser hverandre på grunn av utssende og måten folk skiver på, er det mulig ? Lite i drive dagene me ? 'leeeer høyt', blir selv ung mor å er mer voksen enn samtlige eldre hær inne !
Ørna m/2 ørnebarn pp1 Skrevet 8. november 2008 #66 Skrevet 8. november 2008 thiihi:) jeg må bare kommentere dette! jeg skal ikke si noe om verken veronica eller kristine, vi kjenner dem jo ikke!! men synes set er så morsomt å se at hver gang det blir laget en tråd om unge mødre så går det noen timer og VIPS veronica og Kristine er på plass!! hehe:D
Kristinemossing.blogg.no Skrevet 8. november 2008 #67 Skrevet 8. november 2008 å vet du hva jeg synes er så morro a? at hver jævla tirsdag må alle disse jævla nauta her inne komentere aaaaalt de klarer. tenk og faen ikke ha mere viktigere ting og gjøre! og hvis noen av dere virkelig tror at jeg blir såra av hva dere skriver, så tar dere rimelig feil det kunne ikke brydd meg mindre;) hvem er det mest synn på a? jeg som har jævla god sellvtilit og faktisk er veldig glad i veninnene mine og har et flott barn som jeg elsker over alt på jord og føler at jeg har det helt perfekt, eller dere drittkjerringer som ikke har bedre å finne på en å sitte her inne hver jævla dag å diskutere fra om dere er en dårlig mor om dere gir barna deres ditt og datt, eller om du ikke kjøper reima til barnet ditt er du bare helt nøøørd eller om kristine fra unge mødre er såå blablabla. shit ass! seriøst, skaff dere noe og holde på med a!
Anonym bruker Skrevet 8. november 2008 #68 Skrevet 8. november 2008 Ja, du har tydeligvis ikke så masse annet å finne på du eller. Det går an å skjerpe seg litt når du veit du skal på TV. Men opp til deg det, du kan jo nesten i det selv at det blir snakk om det..
Anonym bruker Skrevet 8. november 2008 #69 Skrevet 8. november 2008 Tjihii, ser det for meg der du sitter nå, like kjeftete som vi så deg på tirsdag. Med puppen ute og tenna på tørk.
Anonym bruker Skrevet 8. november 2008 #70 Skrevet 8. november 2008 Nn 21.11 Nå klarte jeg ikke holde meg lenger. måtte bare le av det du skrev der..
Kristinemossing.blogg.no Skrevet 8. november 2008 #71 Skrevet 8. november 2008 tenna på tørk tenna på tørk. har du ikke noe mere voksent og komme med eller? lurer på om du har noen feil med deg selv jeg, eller er du bare rett og slett perfekt? tviler! til og ha tenna på tørk har jeg et fantastisk liv jeg;)
Anonym bruker Skrevet 8. november 2008 #72 Skrevet 8. november 2008 signere denne Haha, tror nesten jeg tissa en skvett her gitt...
Anonym bruker Skrevet 8. november 2008 #73 Skrevet 8. november 2008 Takker, har mine blinkskudd av og til jeg også
Anonym bruker Skrevet 8. november 2008 #74 Skrevet 8. november 2008 glad jeg ikke har samme instilling og personlighet som deg, Kristine. En dag går du på en smell. Kanskje det er tenna som stopper deg.. Nei , huff. Den var stygg. Sry.
Kristinemossing.blogg.no Skrevet 8. november 2008 #75 Skrevet 8. november 2008 til opplysning så har jeg fikset de tennene siden det programmet. har aldri likt de selv;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå