Gå til innhold

Unge mødre

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har akkurat sett opptak av Unge Mødre fra i går.

Er det bare jeg som reagerer på oppførselen til hun blonde??

Hun oppfører seg jo som en drittsekk mot alt og alle...

På episoden i går skulle hun på fotoshoot og oppførte seg jo som den divaen.

Kjeftet og smelte på venninen og kusinen som skulle være barnevakt for henne. Missfornøyd med alt alle andre gjorde. Synes hun var en tanke uspiselig i går ja.

Litt kontrast mellom henne og hun med kreft. Ser litt perspektiv på ting da ja.

Jaja, vi er forskjellige. Måtte bare blåse ut litt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da har du tydeligvis ikke fått med deg at hun også frekventerer disse sidene... Om hun ser innlegget ditt, kan du være sikker på at du også får så hatten passer!

Skrevet

WoW,skikkelig skummelt.Skal hun kjefte på oss,nei å nei.

Skrevet

Å ta deltagerne på et program for hønsehjerner alvorlig, nei, det er bortkastet energi, vettu.

Skrevet

Heelt enig! Hvis hun befinner seg på forumet,kan hun vel svare oss på hvorfor hun behandler folk på den måten?Tror hun at hun er bedre enn dem?Jaja,karma sier jeg bare:)

Skrevet

Helt enig! Så dere hvordan hun bare slengte teppet på babyen! Og satt der å sminket seg og sprayet med masse hårspary menst hun ammet!

Jeg er like gammel som henne! Men blir så utrolig flau over å se på henne!

Skrevet

Er derfor de har laget programmet, vettu. Sånn at unge hønsehjerner, nei, huffda, unge mødre skal bli fremstilt som de er. Og sånn at vi gamle damer kan le rått. Hilsen sur, gammal røy

Skrevet

Ahh, jeg er så enig med HI. Hun blir framstilt som en skikkelig drittkjerring! Håper hun er bedre i virkeligheten...

Det eneste jeg beundrer henne for er at hun har så utrolig god selvtillit selv om hun ikke er noe penere enn gjennomsnittet og selv om kroppen er litt kvapsete. Flere burde sett på seg selv som det hun gjør, da hadde vi vært lykkelige!

Skrevet

Aaa-aaao, pass dere, nå kommer wannabe-kjendis - wannabe-Kristines-bestevenninne-VERONICA til å anmelde dere! Og hun er kjempeskummel. Best å ikke skrive noe mer om unge mødre :P

Skrevet

Ja, det er vel en grunn til at alle svarer anonymt på noe så uviktig... :-)

Syns det har vært veldig stille fra den fronten.. Er det foto-shoot på gang? :-)

Skrevet

Syns det er utrolig tøft at Kristine har SÅ mye selvtillit, til tross for tenna konstant på tørk og en liten bollemage (selvfølgelig har hu mage i episoden som ble vist i går når den Gyldne ungen bare er 7 uker). Beundrer henne jeg altså, jeg har hatt lite selvtillit hele livet, og gjør godt når jeg ser folk på det samme utseende-nivået som meg meg 10 ganger mer selvtillit. Hvor får d det fra!;)

Skrevet

HI her...

Blir ikke så veldig skremt om hun leser inlegget mitt nei...

Kanskje vi får en "lur" forklaring på saken;)

Har ikke sett alle episodene, men noen av de. Fikk ikke det inntrykket av henne sist gang (ikke SÅ ille ihverfall). Kanskje hun ble litt høy på pæra siden hun skulle ta disse bildene. Så sin rett til å kommandere slavene sine rundt. Jeg hadde ikke akseptert å bli behandlet på den måten. Tror jeg hadde sendt henne ut av bilen og latt henne GÅ hjem til Drammen!

Skrevet

Hehe,ÅåÅ ja..Vennina er jo bare sååååååå skummel.

Uff,tror nesten jeg må flytte ut av Norge,tenk om de kommer etter meg med hårspray og pudder.

Skrevet

Helt enig med anonym17:29. Verden hadde vært et sunnere sted hvis flere hadde så god selvtillit. Vi sammenlikner oss med det umulige og det eneste vi oppnår med det er å bli misfornøyde uansett hvordan vi ser ut.

Skrevet

Vi får nok en lur forklaring ja, er jo alltid det. Vil gjerne vite grunnen bak primadonna-nykkene! Forklar forklar, Veronica eller Kristine. Vil også ha enforklaring på hvorfor Kristine slenger et tungt teppe i trynet til ungen, uten å bry seg om å flytte det eller "godgjøre" det.

Skrevet

Haha, ja! Alltid like morsomt at Kristine gir faen i hva folk sier, mens Veronica tar helt av ;) Vil vel ha litt tid i "rampelyset" hun også stakkar.. ikke greit å være oppmerksomhetssyk!

Skrevet

Nicket hennes er qwerty-ettellerannet. Send en PM og spør!

Skrevet

HI igjen her.

EN ting er å ha god selvtillitt (var ikke det jeg reagerte på). En ANNEN ting er å behandle andre mennesker som dritt.

Hjelpes meg...

Skrevet

Det er jeg helt enig i, prøvde bare å få fram noe positivt om henne også. Men; selvtillit eller ikke, INGEN har rett til å behandle andre på den måten.

Skrevet

Anonym 1729 her.

Innlegget mitt var ment ironisk.

Skrevet

Forstod det;)

Skrevet

"Flere burde sett på seg selv som det hun gjør, da hadde vi vært lykkelige! "

Så om alle oppførte seg som drittsekker ville vi vært lykkelige???

Hun virker i hvert fall ikke spesielt lykkelig.

Skrevet

Haha, reagerte jeg også på...

Nei, det må vel være en grunn til at hun føler behov for å tråkke andre ned i dritten.

Skrevet

nok ett innlegg om meg, synes det er så fantastisk å se hvor mange som engasjerer seg i meg:)

tusen takk folkens. dere er bare helt rååe:)

å jentene som var med på sh

nuss<3<3<3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...