Gå til innhold

* ~ * Tråden nr. 1 * ~ *


Cat78♥VerdensVakresteDatter♥

Anbefalte innlegg

Så flott at dere begynner å bli bra igjen! Da kan jula komme.

 

Her kommer ikke jula i dag, men derimot min far fra oppi dalen og min bror på 14 fra storbyn'n:) De skal være her i helgen. Heldigvis har vi utleieleiligheten i blokka her så de har noe sted å sove. Søstra mi kommer også til middag i dag, men skal hjem igjen i kveld. Blir trangt med 5 "voksne" og et barn i den pittelille stua vår.

 

Nå hadde jeg tenkt til å fortelle sessa at jeg slettes ikke stresser rundt. Pleier som regel å sove eller strikke eller sitte ved dataen. Slitsomt å drasse denne kroppen rundt, men nå har jeg faktisk ryddet mesteparten av leiligheten og vasket og tørket støv i stua, på kjøkkenet og badet. Hadde tenkt å støvsuge også, men det overlater jeg til V kjenner jeg.

 

Tror egentlig jeg burde vært hos fysio jeg, men er så dritt å komme seg rundt når vi bare har en bil. Nå vralter og halter jeg som en skada pingvin her. AU, ikke godt bekken. Glad jeg ikke hadde problemer med bekkenet sist. Men det setter jeg først pris på nå:)

 

Får hoppe/vralte i dusjen jeg da. Også må jeg prøve å få tak mannen med nøkkelen lit fellesleiligheten også skal jeg hente Gabriel etterhvert.

Jeg vil ikke! Vil bare slenge meg på sofaen!

 

Også har strekkmerkene begynt å sprette frem øverst på magen. Denna ungen kan snart synke litt lenger ned synes jeg. Det svir i mageskinnet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei og hopp

Sender gode varme klemmer til dem som trenger

 

Jeg kommer gjerne på julegrøt på søndag,

kommer vel litt sent vi også...

 

Er det med noen pappaer eller?

 

Sykdom er dritt,

Vi skal ikke klage, men er litt forkjølelse ute og går her i huset.

 

Sessa hun heter Eline.

Jeg har en jente som helst vil ligge hos mamma, ikke alene nei

Det kos, men det kulle jo ha vært gjort noe også da.

 

Jeg tror jammen meg vi er ferdig med julegavene gitt. Suplerer litt om jeg føler for det, men sånn i hovedsak er vi i boks.

Har aldri vært så i rute med det.

Skal rydde huset ferdig i helgen og pynte søndag kveld.

Peppekaker er bakt og da er det i grunn klart.

 

Skal lage julemiddag her en dag også, men skal bort de tre første dagene i alle fall

 

Venter på noen gaver i posten da og den ene skule vært sendt videre så det streser jeg med

 

Husker overhode ikke noe nå, av det jeg skulle kommentere.

 

Skal jeg sove litt da. Det sitter jo en på magen min, ligger gjør hun vel egentlig.

 

 

Ja funker dib som det skal f or dere? Får mye feilmeldinger og kommer ikke inn på mine sider

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Din funker fint her, men har vært litt delay på postede innlegg de siste dagene etter at de oppgraderte vet jeg...

 

Flott navn Herk. Fikk vite på pm, men har glemt å kommentere. Hvis hun trives best på mamma så knyt på deg sjal og glem at du bærer rundt på henne. Nå veier hun jo ingen ting. Min plutt begynner å bli tung synes jeg, og veldig lang. Beina er liksom i veien hele tiden. Kunne seff putta dem oppi sjalet i stedet for å la de henge... hmm... det har jeg ikke tenkt på før. Han er jo allerede nærmere 70 cm tenker jeg. 68,5 for 3 uker siden. Høres ut som du har kontroll på jula. Holder meg her oppe til jeg er frisk så jeg ikke smitter dere på veien forbi huset. ;)

 

Jeg jubla nemlig litt for tidlig. Feberen kom snikende igjen utover dagen. Tok unna litt klesvask og var helt kjørt. Innen mannen var kommet hjem så var jeg helt skureklut. Da hadde jeg samla sammen snørrpapir og rot, rydda på kjøkkenet og lagt klær på plass. Linus er helt koko i kveld. Våkner hundre ganger, men feberen er over.... Er det tenner mon tro. Smører dentinox og synes han roer seg, men er jo grenser for hvor mye han skal ha av det også. Jeg gleder meg i så fall veldig til resten av tenna ramler ut.

 

Hehe, MtG. Sitte i ro og ruge er bare tull? Kjekt med den leiligheten da. Så får dere litt pusterom selv med gjester på besøk.

 

Tusen takk for kort, Cat! Linea ble veldig opptatt av peppekakehuset. Og da jeg sa det var Linea sa hun bare Neeeei! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som jeg har dobelkonsonant skrek i inleget mit over :)

måtte bare

 

Ja jeg syns det er fint med sjal, hun er i grunn ganske flink, men noen ganger så vill hun bare være hos meg.. Legger henne ned og t ror hun vil sove , men så våkner hun etter kort td. andre ganger sover hun så lenge.

 

Håper virkelig barna og du blir friske nå sessa.

 

Tusen takk for julekort,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er jeg sliiiiiteeeeeeeen!!! Det tar på å ha heltidsbesøk. Veldig koselig med besøk, men det hadde vært enda koseligere om de bare hadde vært her i noen timer...

 

Vært på storsenteret og handla resten av julegavene i dag også. Deilig å være ferdig, men slitsomt når man holder på.

 

Er litt irritert på alt og alle akkurat nå også:(

 

Jaja, skal være i godt humør igjen til i morgen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hopp!

 

Jeg har fått pakke fra min hemmelige julevenn:) Og jeg gjetter at den er fra 1D:) Temmelig sikker sådan:) Selvom det virket som personen som har sendt meg pakken har prøvd å legge skylda på Molle:)

 

Jeg hoster,nyser,snørrer og alt som er. Blærk. Men fikk sove heilt til klokken halv ti i dag og det er leeeeenge siden. Og nattesøvnen var fin også-kun 2 doturer og ingen auauer:)

 

Vi rulla marsipan hos bestemoren til sambo i går-det var koslig. Og på mandag er det siste arbeidsdag for meg før julaften. Nå er det ikke mange dagene igjen!!

 

Nei-får vel smelle i hop ei kake (det har jeg hørt husmødre si-hehe).

 

Talast!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God jul, trådsneller!!!!!

 

Nå skal jeg løpe rundt som en virvelvind og ta unna husvasken. Var oppe til 4 i natt for å komme litt ajour. Akkurat nå går det veldig greit, men jeg kjenner det nok i kveld. Fikk sove til 9, da. (Flinke lillegutt som sover lenge).

 

Håper dere alle får en herlig og rolig juletid og at dere holder dere friske.

 

Store klemmer fra ungene og meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 av hinta er jo greie..men ene fatter jegg bare ikke altså! Regner med noe av digget og kan ses på som hint eller? Kanskje bare jeg som husker bedre enn deg;) Hva pokker gjør alle de papirbitene i boksen min?????? Konfetti? Pønt? Ja man mååå jo se på alle da tilfelle det står noe på noen av dem!!! Det er mange....

 

Trur nå likevel jeg er ganske sikker:) Men hvem vet. Sier uansett ikke noe her enda, for da evt blir det enklere for de andre:)

 

fyfan for et mas med jul. Eller vaffal å få det røddig og pynta og sånn som da jeg var liten! Hjelper sikkert ikke å jobbe 100% og egentlig litt mer begge to.

 

Også skal jo alle ha bursdag rett før jul! Møkk assa. Var i bursdag på lørran. I dag her svigermor, bror og nevø bursdag. Og 2 venner og x'n til far. Er koselig trad å dra i bursdag til svigers og alle får utveksla siste gaver og sånn, men da er det fint å være ferdig med det andre. Herredjiiis vi feirer jul med kaniner trur eg. Orkergidder ikke mer.

 

Masse god jul til alle som ikke kommer innom mer da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Molle: Konfettien er pynt, ikke hint;-) Hvilket hint er det du ikke fatter da? Klementinen? Trodde den skulle være det enkleste jeg.. bare les godt på den.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for hyggelig julegrøt på søndag alle sammen:) Hyggelig å se noen av dere igjen. Haha, ja var hyggelig å se alle altså, men er noen man ser sjeldnere enn andre;)

 

Herk: Tusen takk for gaven til Linea:)

 

Og enda en takk til bursdagsnissen (kan man kalle det for det??) som hadde hengt bursdagsgave til Linea på døra.

 

Jeg har også fått hemmelig julevennpakke og har allerede gjordt et seriøst innhugg i goddisen!! Aner nok hvem min julevenn er ja, men holder det hemmelig en stund til.. Men er i hvertfall en jeg kan utelukket pga leveransen. Trur jeg da..

Man vet jo alikevel aldri hvordan noen av dere trådjentene alierer dere med sending av post og pakker og alt. Kan jo ha vært sendt til noen andre i posten også levert videre. Men som sagt... jeg tror nok jeg vet hvem det er og det var ETT hint som virkelig gave it away... Fyf som jeg lo!!!!

 

Men hva i all verden kan en pose med salsa roquefort saus være hint om da????? har vridd hjernen i nord og sør, men fatter det bare ikke!

 

Også vil jeg bare ønske alle sammen en GOD JUL!! Ikke stresse mer nå, for de av dere som fortsatt driver med det. Og føder du i romjulen, så sender du sms, mtg!! (vi reiser jo blant annet til Hvaler og til Kiel i romjulen, så er litt begrenset med tid til å dibbe:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsker alle trådmennesker en riktig god jul!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Her er julefreden senket, treet pyntet og det lukter jul :)

 

Tusen takk for hemmelig julevenngave! Tror kanskje jeg har en mistanke om hvem det er, men kan ta det på pm eller noe annet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil tro jeg vet hvilket hint du lo av cat :o) Ble kanskje litt giveaway, men var verdt det........ Lese bedre på saus............... Tok du alle hintene? Dersom det er barn til stede på julaften, kan det være en ide å åpne gaven din FØR du drar i selskap/selskap kommer til deg............. Gaven er forsåvidt et hint i seg selv...............

 

Trådjenter vet å alliere seg btw.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og takk for hyggelig julegrøt på søndag

 

S¨å flink du har vært Tiny, gløgg og grøt og masse godis. vi kunne jo bare kose oss og i tillegg fikk du all rydding. Takk for gjestfriheten.

 

Jeg har også fått nammenamm av vennen min. så godt atte, men hvem er det fra da tro?

 

Jeg vil ønske dere alle en riktig god jul, håper dere får en knall dag i morgen.

 

Jeg sitter her alene jeg he he og da har jeg endelig kontroll på fernkontrollen og DA klarte jeg ENDELIG å få meg meg Hovmesteren.

mange år siden sist.

 

Drukket gløgg, ammet og sett hovmesteren ja julestemning alene det.

 

hihi jeg er ikke engang sint på thomas som har stukket av og overlatt legging til meg med 2 barn, ja ja, det gikk som en drøm da..

 

God jul

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GOD JUL ALLE SAMMEN!!!!!!!!!!!!!!

 

Her er strømper tømt utover og tegnefilmer på tv. Mor rakk ikke pønte og rødde ferdig i går, men pøøøøtt! Sulle litt rundt i dag. Vannet er bare lunkent så lover godt for dusj for 4. M jobber fra 9-13 (halloooo, han har små barn (har ikke de andre) og de bor like ved(han bor 30min unna)) Spurte om han gadd fyre opp før han dro. Glemte han, men det gjør jo ikke stort. At det er EN kubbe ved igjen var litt mer enåååing. Har ved bak garasjen altså, men den er så rå. Dog er det jul i stua, selv om vi er litt møkkete og kalde:)

 

Jeg har fått juleplatåsko jeg:) Altså en fylt platåsko..hehe som jeg klarte unngå å se!! helt utrolig altså.

 

Får man bar til å sove etter en kg sjokkis?? hmmm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble litt dårlig i gårkveld så la meg rundt elve......har ikke sovet mer enn 30 min sammenhengende siden.... AMADRITT er her for fult!

Startet dage med å svime av på vei ut fra badet....slo kinnet mitt og ble liggende i 30 min før jeg orka bevege meg. Liggi på gulvet mer eller mindre siden....skulle dusja (har varmvann vi) men vet ikke om jeg klarer stå så lenge.... Blir ikke julemiddag her i dag, alle vi som spiser lam er nede for telling og dermed blir det koteletter på gubben:)

 

Har fått pakke jeg:) Aaaaaaaaaner ikke hvem det er, mulig det er en guttemamma siden det var en julegris med blåttbånd på og et kort fra noen som er 3 stk..............hmmmm

 

GOD JUL JENTER! Glad i dere og håper alle får det de ønsker seg i dag!

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og god kveld i stova:)

 

Håper Amadritten har roet seg hos 1D familien og takk for gaven!! Visste det var du som sagt tidligere-hehe.

 

Kom på når jeg pakket opp gaven at jeg ikke hadde avslørt meg selv i pakken til min hemmelige julevenn. Men kan hende hun skjønner hvem jeg er av innholdet?

 

Vi hadde en kjempefin dag i går. Jeg fikk ingen julestrømpe eller juleplatåsko e.l, men Leo fikk. Strålende fornøyd med tegnesaker,lommelykt og en tingeling film i kalenderen. Fikk mye fint under juletreet også-både hun og lillebror. Jeg og for den sags skyld. Fornøyd jeg:) Håper dere er det samme.

 

Så-hva er planen videre i julen da? Vi skal bort 3. og 4. juledag,men ellers så blir vi hjemme. Hva skal folket på nyttårsaften f.eks?

 

Jeg har 42 dager igjen til termin!

 

Glad Linea likte bursdagspresangen og at svanaguttene likte strømper:) Litt kjedelig å få sånne ting i gave-men er alltid kjekt å ha!

 

Jeg har halsbrann jeg. urk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen julestrømpe her heller, men godis finnes i skap og hyller :) Så mor er fornøyd og egentlig litt kvalm etter en stor dose med sukker så langt i julen..

 

Min julevenn hadde heller ikke avslørt seg i gaven, men det hadde ikke jeg heller kom jeg på :)

 

Halsbrann ja... Hadde ikke det sist, men det har kommet blomstrende nå den siste tiden.. blææh..

 

Jeg er 30 uker idag :)

 

Var det noe snakk om playdate i romjulen?? Vi er nå ihvertfall hjemme stort sett vi da.

Planer for nyttårsaften da?

 

Tiril ble glad for ALLE pakken hun fikk, litt skeptisk til nissen og superfornøyd med å ha fått et par rosa ski.

På det værste hadde hun på seg: genser, skjørt, strømpebukse, kjole, ullsokker, vanter, lue og skisko. Antrekket ble skiftet i takt med oppakkingen. Mye fine leker og masse fine klær.

Lillebror æsje-bæsj fikk også pakker :) Klær og et par tovede tøfler.

Mor er fornøyd og far er fornøyd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God jul til alle sammen!

 

Nå skal jeg en tur til legevakta for en ekstrasjekk. Synes det har kommet så mye vann i beina de siste dagene. Eller, ikke så fryktelig mye, men mye mer enn det har vært. Har hatt rimelig slanke føtter helt til nå jeg:) Også dunker det i hodet. Ikke vondt, men akkurat som det er litt ekkelt trykk oppi der. Tenker det er greit å sjekke engang for mye jeg, siden jeg hadde svangerskapsforgiftning sist.

 

Så skal vi til mamma og stefaren min og spise pinnekjøtt etterpå! Jippi!! Det er godt det! Og da får jeg nok hvertfall vann i kroppen av det salte kjøttet:)

 

Har dere det fint i romjulen da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen:)

 

Nå er vi tilbake fra pinnekjøttaften. Det var snadder!

 

Legevaktbesøket gikk fint. 1+ på protein, men ellers fint. Blodtrykket var bare bittelitt høyere enn det har pleid å være. 105/80 i stedet for 95/70 som jeg pleier. Fikk time på legevakten igjen i morgen klokken 16 hvor jeg skal ta med morgenurin og sjekke en gang til:) Godt å bli tatt på alvor selv om jeg ikke er superbekymra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:)

 

Godt å høre at alt virket bra MTG. Da legen mistenkte sv.forgiftning på meg så hadde jeg 2+ på ødem,2+ på protein,men blodtrykket var på 110/60 så derfor anså de det ikke som sv.forgiftning. Så alt er nok fint med deg og:)

 

Jeg har begynt med redebygging-hehe. Neida, men jeg vil så gjerne ha alt i orden nå-slik at jeg får en oversikt. Så nå er gjestesenga borte (sorry Molle) og Ikea tur blir det vel til uka vil jeg tro. Har fått penger til garderobeskap i julegave-så da får Leo det og lillebror får kommoden til Leo.

 

Har hatt mensmurringer i 2 dager nå-ikke ubehagelig-men de kommer og går. Så kroppen driver og trener til noe...

 

Nei-se en film kanskje? Har allerede sett 2 stk på rad på TV3...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...