Gå til innhold

Oi,oi oi!! Kur mot MS??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så fint for deg da, anonym 16:44:) Er nok ingen her som vil irritere seg over at du ikke vil bli syk. Bare tenker at du kanskje vil få et voldsomt sjokk dersom du eller dine (gud forby) likevel skulle bli det. Men kan du svare på spørsmålet en annen anonym her stilte til deg? Ville du ikke brukt medisiner dersom (gud forby) du/dine skulle bli syke?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Anonym 20:46 :

Du er virkelig utrolig teit. Jeg var helt frisk til jeg som 35-åring fikk MS. Ungene mine er også helt friske, men det gir ingen garanti for fremtiden.

Skrevet

Hmm.. anonym 16:44... Hvorfor tror du at noen "kommer til å irritere rævva av seg" for om du ikke blir syk? Hva gjør deg så utrolig sikker på at du og dine barn aldri kommer til å bli rammet av sykdom? Hvis du er en så usedvanlig empatisk og hyggelig person, hva i all verden gjør at du ikke vil dele denne fantastiske vitenen med andre? Ville du ikke at barna dine skulle behandles med "skolemedisin", hvis de skulle få f.eks. kreft? Dette er da ikke en hangup, det er et helt reelt spørsmål, hver 3. menneske ca. blir rammet av kreft.

Skrevet

jamen kjære du bittelitt sensasjonelt trege tulling over her, selv om jeg var hyggelig med de pasientene jeg hadde med å gjøre da jeg jobbet i helsevesnet, så betyr ikke det at jeg har noen som helst interesse av å være hyggelig med deg. hvorfor i alle dager sidestiller du deg med noen jeg har fått betalt for å være omsorgsfull ovenfor. jeg løper ikke rundt å har empati med ananyme kranglehøner på et nettforum, ser ingen mening med dette. og regner med du oppfører deg hakket mer dannet selv på jobb, enn du gjør her.

og jeg må bare gjenta til det kjedsommelige at jeg vet for mye om helse til at jeg eller mine barn ikke skulle hold oss friske. for noe banalt tøys du kommer med, 1/3 får kreft, javel....hva så.....jeg vet hva jeg driver med så hold det snørrhovene nebbet ditt for deg sjæl. og jeg kommer aldri til å trenge skolemedisinen fordi jeg vet om så masse annet jeg kan forebygge med. sånn er det bare rett og slett!!!

Skrevet

Skal vi legge tråden død, dere? Enkelte her er bare ute etter å lage kvalm. Fikk iallfall en fin opplysning jeg, angående ms- medisiner, det kan glede mange! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...