Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2008 #76 Skrevet 23. oktober 2008 Klut er ekkelt, men du bruker det på dine barn? Javel, javel. Så du står bare rett opp og kler på deg? Pusser du tenner, vasker ansikt og hender da? Og dersom du bruker sminke, klæsjer du bare det utenpå et uvasket ansikt?
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2008 #77 Skrevet 23. oktober 2008 Sier meg enig med 19.37. Ikke vits å overdrive heller, men er jo selvsagt perioder der jeg dusjer hver dag,gjerne dersom jeg har mensen, å nå når jeg er gravid, for av og til føler jeg meg bare "ekkkel"
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2008 #78 Skrevet 24. oktober 2008 He he, her er mitt program. Dusjer annenhver dag, vasker kun ansikt og fingre utenom dette. Pusser tenner morgen og kveld. Barna dusjer/bader annenhver dag bleieunger vasker ved skift nedentil. ikke bleieunger vasker seg selv, og mine eneste formaninger er dusjen annenhver dag og tannpussen morgen og kveld. Bruker ikke klut eller våtservietter, minste skylles i vaksen med rennede vann ved skift. Bruker ikke såpe på små barn. Kun litt såpefri shampo dersom det trengs, vann er stort sett evig bra nok. Kokvasker nesten ingenting hverken sengetøy, håndklær eller undertøy. lever ennå i beste velgående og bruker aldri lano!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå