Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2008 #51 Skrevet 22. oktober 2008 Ja, så den likevel, var meg som spurte om det:) Så det er fremmedarbeider altså, hm. Også meg som sa æææsj til å ikke vaske seg der nede på 48 timer. Selv har jeg vært på festival i en uke, da dusjet jeg en gang på en uke, men selvfølgelig, jeg brukte våtservietter for DER NEDE, og egne servietter for ansikt og kropp. Så gikk fint det. Men å ha festivalmus til vanlig, IUH. Lenge siden jeg hadde sopp, og har ikke spesielt mye utflod heller. Men vasker meg fordet;)
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2008 #53 Skrevet 22. oktober 2008 jaja, skjønner det bare er meg som har mus i særklasse her da, skjønt den har ikke fri tilgang til "brakke" at the moment engang. jeg får rett og slett innfine meg med at jeg er heldig med en lite krevende mus når det kommer til hygienefrekvens da. men noen må jo vaske håret daglig også for å overleve.....sånn sett er nok hele meg i en klasse for seg selv.... og våtservietter...jækk, det er hakket værre enn lanomus....skal være glad du var på festival og alle rundt deg var dritings!!!!!! håper virkelig ikke du fikk lokka med deg et tilsvarende eksemplar av det motsatt kjønn inn i teltet....men i krig og kjærlighet er jo alt lov...så da er vel biologisk krigføring av interesse.....det enste som mangler blir liksom litt tarmgass utslipp så er idyllen komplett.....make love not war får liksom en ny betydning nå....kjenner kallet til å tipse natusan om at du reklamerer dårlig for produktene dems....
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2008 #54 Skrevet 22. oktober 2008 Jeg er såååå enig med deg HI !! Jeg er helt sjokka over hvor mange som faktisk ikke vasker seg hver dag...! Iallfall om man skal tro på alle innleggene her... Jeg vasker meg selv hver eneste morgen, og pusser tenner(!) Tennene pusses morgen og kveld. Dusjer ca annenhver dag, men da gjør man jo det isteden for klutvasken f.eks... Ser at mange henger seg opp i bakterieflora og sopp og diverse, men det har da aldri jeg vært plaget med, så jeg ser ingen sammenheng der nei :-) Sexlivet kan nok mange misunne meg og min mann, der tror jeg vi ligger over gjennomsnittet, he he.Ikke bare "freddan" på oss nei! (kniiis) :-)Og tenk, barn har vi da også fått,så...ingen sammenheng der heller... Og vaske hender etter toalettbesøk, selvfølgelig gjør man jo det! Men der er det nok også mange som slurver...YEÆK!
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2008 #55 Skrevet 22. oktober 2008 Eh...ok... Daværende type var ikke med meg, så trofast som jeg var/er, så inviterte jeg ingen inn nei;) Tarmgass? Det har vel ingenting med hygiene å gjøre, hehe... Dårlig reklame for Natusan? De er vel glade for at noen kjøper produktene deres. Og det har jeg skjønt at ikke du gjør, som ikke vasker deg;) Men fortsett, hva skal jeg kalle det, jo, bruker et av dine ord jeg, krigføringen, mot oss renslige. Det er greit. Og du; fra tid til annen er det enkelte som ikke lukter godt. Sidemannen på bussen, flyet, i butikken eller liknende. Kanskje du er en av dem? Mange med dårlig ånde, kjenner det ikke selv vet du, kan være det samme med surmus og kanskje;) Hehehehe, kostelig er du!
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2008 #56 Skrevet 22. oktober 2008 hi...vet du hva??? du er så åndssvak at jeg skal be for deg, du skjønner ikke at andre blir rene med dusj annenhver dag....så la dette være ditt problem....men fri meg fra flere innslag om at du løper rundt på festival med natusan servietter på baklomma....jeg uttrykker min bekymring for din mentale helse.....og håper den ikke besmitter musa di i ennå større grad enn den hittil har gjort.... og til deg med hyppigere sex-frekvens enn frædda`n....javel fint at dere puler og vakser dere godt når dere har vær på dass... denne debatten har sitt utspring i hvorvidt man er urenslig om man dusjer annenhver dag....det er man ikke....kjære dere smånevrotiske muse-vaskere.....få legen til å ta en titt på blomsten, den er dau om den stinker etter 24 timer...jeg skjønner ikke hva dere stapper oppi der som gir slike hygieneplager....men det må være noe mer lettfordervelig enn en pikk....
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2008 #57 Skrevet 22. oktober 2008 Underlivssopp og utflod er da helt normalt, og har ingenting å gjøre med at da må man vaske seg mye:) Man kan få sopp av å bruke vanlig såpe der nede da. Sopp, utflod eller ikke, daglig intimhygiene er et must:) Tannpuss minimum ganger to, regelmessig håndvask, og dusj/vask av kroppen daglig. Meg som skrev over her, hva er fremmedarbeider osv, men er ikke HI om dere tror det.
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2008 #58 Skrevet 22. oktober 2008 hehe, nei det er ikke et must....for deg er det det...fordi du mener sopp og utflod er såååå vanelig plages du sikkert med illeluktende mus, men alle har det ikke sånn....vær nå så inderlig snill å forstå at ikke alle har en like stinkende kropp som deg!!!!!
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2008 #59 Skrevet 22. oktober 2008 Får høre hele tiden hvor godt jeg lukter jeg:) Men om jeg ikke hadde vasket meg, tja, da hadde jeg vel ikke akkurat luktet blomster nei:) Skal du be for meg? I slektskap med deep shit'n kanskje? Nattinatt
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2008 #60 Skrevet 23. oktober 2008 jeg skal be om at musa di ikke lukter "høgg".....så skal jeg be om blårespet på hygieneartikler til deg, så skal jeg be om at blomsten din gjenoppretter bakteriefloraen sin, sånn at du ikke skal klikke og sende trusene dine som biovåpen til bush.....jeg synes ikke noe om at den mannen skal få ekte våpen å leke med!!!!!
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2008 #61 Skrevet 23. oktober 2008 Kan dokk fortelle meg kossen dokk klare å lukte dokk sjøl i ræva? Vi kjenner dårlig egen lukt, men andres derimot! Har sjøl kjent både pess og dritlukt av "flotte" mennesker, pene i tøyet og alt. Tror dokker rett og slett e dovne og late som ikke orke å vaske dokk. Kanskje var det en av dokk eg sist satt vedsiden av på trikken??? Fin fasade men ei pestbombe, prøvd å dekka det med dyr parfyme.
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2008 #62 Skrevet 23. oktober 2008 Nettopp:) Akkurat mitt poeng også. Men tror ikke det er så mange "dokk" her, tror det er Deep Shit'n som legger inn innleggene her. Innleggene som fronter dårlig personlig hygiene. Hvorfor ikke starte en tråd: Hvem er motstander av kroppsvask? Så kan du legge inn flere svar, og diskutere med deg selv DSJ.
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2008 #63 Skrevet 23. oktober 2008 omg.. noen er virkelig ute etter å kverulere her ja.... Så fint at noen ikke trenger å dusje hver dag! Heldig er dere. Men er dere sikker på at dere lukter så veldig blomster da?? Dere kjenner mest sannsynlig ikke lukta deres selv. Og så klart dere blir rene med dusj annenhver dag, men hvor skitten var du egentlig da du gikk i dusjen??? Dæsj på med litt deo eller parfyme og gammel svette blir som ny... yak... Eller, du bruker sikkert ikke noe som ødelegger dine egne dufter, da ville jo ingen hatt deg. Stakkars den fyren som "har" deg nå... hehe... spurt om han noen gang har tatt overdose med nesespray slik at luktesansen hans er ødelagt?? Og våtservietter er faktisk genialt Er bare å spørre noen millioner bebisser det...
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2008 #64 Skrevet 23. oktober 2008 DSJ, debatten har IKKE utspring i i hvorvidt man er urenslig i om man dusjer annenhver dag, men om man VASKER seg hver dag.
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2008 #65 Skrevet 23. oktober 2008 ja men du vasker deg jo ikke de dagene du ikke dusjer.. så hva er poenget ditt?
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2008 #66 Skrevet 23. oktober 2008 Enig med anonym 19:37 Og synes det er ekkelt å vaske seg med klut der nede..... Æsj, selv om den vaskes godt etterpå hadde ikke jeg følt for å vaske ansiktet med den... ÆSJ!!!
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2008 #67 Skrevet 23. oktober 2008 Klutene og håndklærne mine kokes på 95 grader, så er vel vanskelig å spore bakterier etter dette:) Eller kommer kanskje an på hvor skitten du var der nede før du vasket deg? Det anbefales faktisk å bruke separate kluter til vask av servant og toalett da. Rart, siden slike kluter blir kokt. Men bruker ikke klut i ansiktet jeg da, bare renseprodukt og vann. Har dessuten egne håndklær til tørk av der nede. Uansett, ekkelt å ikke vaske seg der nede hver dag, samt ansikt, hender, armhuler og føtter!
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2008 #68 Skrevet 23. oktober 2008 ja det var det jeg visste, du er sjuk i skallen, egne håndklær til å tørke seg nedentil når de er vaska på 95 grader?? jeg reger med dette er deg som vakser ræva hver gang du har vært på dass for å drite!! glad du ikke er venninna mi, kjipt med dritt på håndklærne hver gang du er på besøk, bare fordi du ikke kan bruke dasspapir!!!!
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2008 #69 Skrevet 23. oktober 2008 Ja, det er meg ja:) Bruker selvfølgelig toalettpapir, og vasker deretter med vann (bruker bare papir). Jeg går aldri nummer to hos andre, så du kan slappe helt av. KAN bruke håndklærne jeg bruker der nede andre steder etter de er vasket på 95 grader ja, men har bare blitt sånn:) Var svar til innlegg over om at h*n ikke hadde greid å bruke samme klut i ansiktet. I mange andre land (jeg reiser mye), er toalettet utstyrt med spyler, dvs, det er vanlig å vaske seg bak etter toalettbesøk. DSJ, jeg har laget et fint dikt til deg på en annen tråd, som jeg dyttet nettopp. Dette er et artig tidsfordriv, har akkurat meldt meg inn her:) Mye sprøtt! Men regner med at det er mye som er tull her inne;)
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2008 #70 Skrevet 23. oktober 2008 hmmmmm, du driter ikke borte, du vakser rompa ytterst hyppig, og har egne håndklær til nedetil tørk som vaskes på 95 grader. jeg håper du er godt vaksinert da siden du reiser litt, regner med du er av kaliberet heller en vaksine for mye enn for lite!!! forresten så er jeg ikke deep shit junkie. ....og nå skal jeg innrømme noe grusomt her, innimellom smeller jeg håndklærne mine inn på 40 grader, sammen med undertøyet. jeg vet det hyler inni deg nå, men det er så sant så sant. og jeg har ingen former for system på håndklærne mine og geografiske bruksområder.
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2008 #71 Skrevet 23. oktober 2008 Slutt å kødd deep shit, jeg vet det er deg;)
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2008 #72 Skrevet 23. oktober 2008 nei, deep shit er å prøvekjører den nye presten i bygda...hun er ikke her nå!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2008 #73 Skrevet 23. oktober 2008 en million bebisser???....jeg vasker bebissen min med vann....det holder lenge....og ingenting kunne fått meg til å kline inne en baby rumpe med de kjemikaliene der.... men om du og bebissen din er fornøyd med slike produkter så synes jeg du og bebissen din skal fortsette med det!!!
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2008 #74 Skrevet 23. oktober 2008 Jo, JEG vasker meg dersom jeg ikke dusjer (men dusjer så og si hver dag), det er deep shit'n som dusjer hver 3. dag, og ikke vasker seg imellom. Hehe
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2008 #75 Skrevet 23. oktober 2008 Dusjer ikke hver dag, dusjer annenhver dag, og vasker meg ikke med klut de dagene jeg ikke dusjer heller. Klut er ekkelt, bruker jeg kun til å vaske ungene i ansiktet etter middag/mat situasjoner. Synes det er motsatt ang jente/gutt lukter mest/minst av. Min erfaring er at gutter lukter lettere tiss enn jenter. I allefall mine barn. Gutten glemmer alltid å riste luren etter toalettbesøk tross stadig påminning. Jenta tørker jo vi etter hvert toalettbesøk siden hun er liten ennå. Vasker forøvrig henne nedentil i vasken hver morgen siden hun bruker bleie på natten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå