Gå til innhold

Personlig hygiene


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg føler meg heller ikke urenslig om jeg ikke dusjer hver dag, men jeg føler meg litt ufresh. Så absolutt helst dusjer jeg en gang daglig, og da MÅ jeg ha ordentlig trykk i dusjen! Om jeg dusjer hos noen/på hotell/på ei hytte som ikke har skikkelig trykk i dusjen føler jeg meg bare halvren..

 

Og til dere som bruker lactacyd: den greia der fjerner ikke lukt!

Ikke svette, ikke annen kroppslukt, ikke muselukt. Burde vært forbudt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg vasker meg når jeg dusjer og det er annenhver dag. Føler ikke at det er noe i veien med hygienen, men så er jeg heller ikke oppdratt til daglig vask. Hadde jeg vært det så hadde nok den varianten vært helt naturlig for meg.

Sønnen min blir vasket morgen og kveld, men han er enda bare året og da er jo det naturlig i frb med stellet. Tror nok at jeg kommer til å lære han å vaske seg daglig.

Skrevet

Joda, Lactasyd går fint, det samme gjør Dove og Lano(for kropp). deg med sopp, jeg har også vært plaget med det, men ved bare bruk av vann går det fint. Kuk- og fitt- ost er ikke delikat, ei heller med en dæsj av urin- og sopp- lukt... Og kanskje litt sperm og vaginasaft:) Jeg trenger inget trykk heller, bare jeg får skylt av kroppen.

Skrevet

enig med deg, vasking daglig er for feiginger, jeg går rundt og strør pheromoner rundt meg, og har allid en hale av velvillige menn og hannbikkjer på slep....

Skrevet

23.03

Herlig sagt. Helt enig. Har aldri hatt problemer med å få menn.

Skrevet

hehe....og vi får jo gjerne de som skjønner gledene ved litt rå og vill sex....så da slipper vi sånne som må dra frem brukermanualen for å få den inn.....her går alt på basic instinct......

Skrevet

ja, jeg mener det da, at de skal bruke de mer basale delene av hjernen, forbundet med luktsensorer noen menn liker "dirty pussy"....din gjør ikke det da....men utrolig mange menn som har sagt det til meg, at jeg lukter så naturlig, altså ikke lano og dove.....

Skrevet

dytt, hoho, denne er så morsom.

Skrevet

Hei igjen. Jeg er helt forfær. Det handler da ikke om å vaske seg så ofte at man får sopp, o.l. Dette innlegget handler om normal hygiene! Det er en ekstrem dårlig unnskyldning å skylde på soppoppblomstring, lanofitte, hyttemus o.l. Dere er faktisk urenslig synes jeg! Klutvasking er ikke ekkelt, den brukes KUN en gang før den går i vask. Hvem bruker lano i underlivet? Det finnes da intimsåpe med tilpasset ph? Si meg, vasker dere hendene etter dere har vært på toalettet? Eller kan for hyppig vask av hendene føre til eksem på hendene? Yek, hvis min mann hadde sakt det om dirty pussy, da hadde jeg blitt kvalm!!!!

 

Hovedinnlegger

 

Skrevet

Hi da, det er vel ikke kvalmt å kunne lukte seg fram til avgrunnen!!! Synes det er kjempe-hot med dirty menn som tør å gi urmannen i seg det rommet han fortjener. Jeg vet jo at du og mannen din bruker desinfeksjonskrem før dere orker å ha sex, men tro meg dere trenger ikke dette, det kan muligens også bli barn av det om dere slipper dere litt løs i halmen. grensa går ved lano for meg da, jeg rører ikke en mann med svett lano-pikk så det finnes grenser så klart. nå var det forrige eksemplaret mitt en litt sliten fremmedarbeider med snodig nok helt ok intimhygiene. Men nok om det; du er litt prippen hi, og jeg får utrolig lyst til å sende deg å mannen din på hyttetur med et stykke sliten dovesåpe, sånn at der får utforska mennskekroppen litt mere.....

Skrevet

Helt enig med deg HI:) Daglig vask er nødvendig. God håndvask også, etter toalettbesøk, handleturer, før matlaging og annet. Det er overraskende mange som slurver med hygienen. Det ser jeg også når jeg jobber i helsevesenet. Mange vasker ikke hendene mellom hver pasient, og kan dermed spre eventuell smitte. Jeg dusjer også etter en arbeidsdag, fordi jeg vasker mye avføring, urin, puss og annet. Hvilket kollegene mine synes er sykt:) Jaja. Glad både mannen min og jeg dusjer hver dag jeg.

Skrevet

Jeg skjønner ikke helt hvordan denne diskusjonen endte opp til det den er nå? Jada, vi desinfiserer både rommet og oss selv før sex, er ikke det normalt da, ha ha??? Teitinger. Bruk vettet dere har fått utlevert, gå heller over på kranglesiden hvis dere er så innmari opptatt av å provosere.

HI

Skrevet

Jeg er også enig med deg! Er det no rart at det er noro virus rundt omkring i det offentlige? Sjettsekka finnes det nok av!

 

 

Skrevet

Fremmedarbeider med snodig nok god intimhygiene? Hva mener du med det?

Skrevet

Få som har svar om de har en god håndhygiene? Ja jeg vasker både meg selv, alle fem barna mine hver dag. Ingen har sopp eller infeksjoner. Vi har også et villt og hemningsløst sexliv, men det sjønner dere vel siden vi har fem barn? ha, ha. Du trenger ikke å være en gris for å være vill i sengehalmen, da har du misforstått du som hadde innlegg litt oppafor! Hendene vaskes ofte, og uansett etter hvert toalettbesøk

Skrevet

UIUH, blir helt uvel av tanken på de som driver og har seg med sure, svette, illeluktende kjønn! Det hadde vært total turnoff for meg, å bli møtt med surkuk med kukost på. Nei, takke meg til sex med velduftende kropper:)

Skrevet

jada jeg skjønner dere vasker dere godt og lenge i lunka vannet deres med ny kokt klut hver gang. og selvsagt har dere lært det av morra deres som også klarte å formere seg. flott!!!! og det er knakende festelig st så mange av dere skrudde berter føler kallet til å skulle profilere intimhygienen her....fnis....dere er og blir noe for dere selv her inne....og det er med ren fryd jeg koser meg med alle svara på en så urimelig fjollete tråd....men for all del skur lano-musa daglig morgen og kveld i finvær og uvær....

 

i kveld skal jeg dusje, postmannen kommer i morra!!!!

Skrevet

I morra? Synes heller du burde vente litt, er en stund til jul ennå;)

Skrevet

Selv dusjer jeg hver dag, hvis det ikke er noe helt spesielt.

Men jeg synes ikke det er urenslig å dusje annahver dag. Det er en kjentsak at folk vasker seg altfor mye nå til dag! Kukost er ekkelt, men det får man som regel ikke etter en dag!

Nei så fisefin er jeg ikke! Virker som at mange her tror at det "rette" er å dusje hver dag, og derfor har en slags rett til å snakke stygt om folk som ikke dusjer like ofte! Rart! Er vi ikke voksne mennesker?

Skrevet

Var vel ikke det HI mente, at man må dusje hver dag, men å VASKE seg (nedentil) hver dag. Det synes jeg er guffent iallfall, dersom man går kanskje 48 timer uten engang å vaske seg.

Skrevet

nei, det er nissen som kommer til jul, men jeg skal da klare å lokke til meg han også med litt lanolukt i pipa. nei seriøst jeg har ingen problemer med å holde vaskekluten unna i 48 timer. noen ganger lurer jeg på hva dere gjør med musa deres, siden den blir så dødelig ekkel etter bare noen få timer. jeg reger med min er av ypperste klasse siden den ikke gror over av sopp, lukt og faenskap på et par timer. seriøst hvis musa deres stinker etter litt mere enn 24 timer så er det på tide å ta en sjekk!!!!

Skrevet

Ææææsj! Ikke vaske seg nedentil på 48 timer, ugh ugh! Handler ikke bare om lukt, men om velvære og hygiene. Du tisser da vel noen ganger i løpet av 48 timer, og alle vet vel at avføring og urin er bakteriebomber når det forlater kroppen.

Skrevet

jada jeg skjønner du sliter skikkelig med høna, men sannheten er at ikke alle slite med utflod, sopp, og lukt problemer i like stor grad. min kommer alltid til å tåle 48 timer uten lukt problemer. at din er et biologisk våpen etter disse timene er ikke noe du behøver å opplyse om her inne synes jeg!!!!

Skrevet

dårlig dusjtilgang, bor på brakke...hehe...ikke bare dropper jeg daglig intimhygiene....men jeg har meg med noen med sparsommelige hygienefasiliteter......LØP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

faen den kom feil, skulle vært svar til "hva mener du med fremmedarbeider.....????"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...