Gå til innhold

Barnevernet..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tar meg ikke nær av særskilt mye selv, men mine meninger står jeg for. Du har din rett til ikke å ha sansen for dømming av hele yrkesgrupper, men jeg mener jeg også har rett til å ha min mening, etter erfaring(da ikke angående meg selv) med den yrkesgruppe jeg kritiserer.

Selv jobber jeg ikke innen helsevern eller kommune, men på tross av det, er jeg svært opptatt av barns oppvekst, og som på fritiden frivillig arbeidende, ser jeg situasjoner jeg egentlig ville vært foruten.

Imøtekommer din takk for kverruleringen, det har vært en fornøyelse :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå skal det sies at hennes "tidligere" lidelse var schizophrenia..noe få blir kurert for. Og denne jenta var i systemet allerede i svangerskapet og bodde på mødrehjem de første 3 ukene av barnets liv.

Hun hadde et helt urealistisk og virklighetsfjernt forholdt til hvorfor hun var der og hva de som jobbet der var der for.

De har ikke bare tatt barnet fra henne helt uten videre, for det er ikke ønskelig for noen at et barn skal måtte gå igjennom den prosessen det fører med seg. Siden de har tatt barnet tror jeg nok det er med god grunn.

Syntes faktisk at det svekker tiltroen til henne som omsorgsperson videre når hun lager, og offentligjør, en slik video.

Skrevet

Jeg har aldri sagt at jeg ikke trodde på at barnevernet

hadde rett til å ta ifra denne kvinnen barnet. Jeg snakker om andre hendelser.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...