KarLuc +1? Skrevet 23. oktober 2008 #76 Skrevet 23. oktober 2008 off, nei. den er litt lei hvis du må ty til p-pillen Jeg sitter å venter på tr.. ikm var på tirsdag, så håper den kommer snart hvis den skal komme.... men håper jo ikke d da hatt murringer i en uke no.. akkurat som mensen ska komme hele tiden,, men kommer ikke... hehe... off, hater all denne spenningen
☠Diamanda Galas☠ Skrevet 23. oktober 2008 #77 Skrevet 23. oktober 2008 håper mensen ikke kommer da godklumpen;-) kjipt med p-piller, men kjipere å ha mer eller mindre blødninger hele syklusen;-( satser på at det går seg til.. jeg slapp hvertfall de siste mareritt dagene i spenning, siden mensen kom før;-)og det er avslappende å vite at jeg ikke får gjort noe til eller fra...verken hoppe til køys eller teste i hytt og pine;-)
lille skatten Skrevet 23. oktober 2008 #78 Skrevet 23. oktober 2008 Hallo jenter... Her er det bare venting og ingenting skjer... Jeg er jo i min 1. pp saa jeg vet jo ikke egentlig naar min IKM er, har bare gaatt ut fra en gjenomsnittlig 28 dagers syklus og jeg hadde EL paa dag 14-15 saa den burde jo vaere ganske rundt hjoernet.... Jeg testet i dag tidlig - negativt.. Men saa lenge Tr ikke har vist seg er det vel haap.. og det er skikkelig merkelig for jeg hadde virkelig store mensmerter paa soendag...Kan det ha vaert "festesmerter"??? Please si ja;))) Hva mener du med at du kanskje maa ry til p-piller for aa faa orden paa tingene??? blir ikke kroppen bare mer forvirret om den plutselig faar de hormonene igjen for saa aa slutte paa nytt??? Og godklumpen vi faar bare fortsette aa vente i spenning.....lykke til!!
femme86 Skrevet 23. oktober 2008 #79 Skrevet 23. oktober 2008 hei=) jeg er også i min 1pp så vet ikke helt når ikm er, men om syklusen er den samme nå skal jeg ha IKM på lørdag.(25.10) jeg er forferdelig oppblåst, føler jeg må på do ofte men må ikke alltid. så har jeg plutselig mistet masse hår! kan bare dra ut masse! wææ..noen fler?? så går jeg å gjesper om dagen! har også hatt veldig mens.lignende smerter, så jeg har et lite håp! hehe.. men må være realistisk også siden det er 1pp=)
☠Diamanda Galas☠ Skrevet 23. oktober 2008 #80 Skrevet 23. oktober 2008 tja..kanskje det blir verre med p-piller..hm, gyn sa det var en mulighet, men det frister ikke egentlig med p-piller;-( krysser fingrene for dere andre da;-) og for meg i neste pp;-0
birma og tredjemann Skrevet 24. oktober 2008 #81 Skrevet 24. oktober 2008 da kom tanta her og og vi begynner på 3pp etter MAen. Litt oppgitt! Var så fornøyd med aldersgorskjellen det ville blitt mellom gutten vår og spiren vi mistet, men nå går tiden så fort og vi er allerede ett halvt år på "etterskudd".
Trallllle Skrevet 24. oktober 2008 #82 Skrevet 24. oktober 2008 Da testet jeg og negativt... Men ikm er ikke før på søndag da, så er et lite håp. Men syns jeg skimet noe rosa greier, men ikke helt sikker... Faen altså. Ser ut til at uke 43 ikke var noen god mnd... Lykke til dere dere som har klaffet og lykke til til oss som må fortsette neste mnd.
♥ ♀06+♥♂10+spireimagen ♥ Skrevet 24. oktober 2008 #83 Skrevet 24. oktober 2008 Hei jenter=) Ville bare innom å ønske dere riktig lykke til og sende dere litt babystøv************** =)) Jeg var hos legen i går , en dag over ikm, og testet svakt positivt der. Hjemme dagen før fikk jeg "Gravid" på CB digital test.. Så de ville ta HcG blodprøver for sikkerhets skyld slik at vi er sikre på at den er på tur opp og ikke ned. Kjenner jeg blir litt nervøs, for har hatt så lite symptomer- men idag er jeg kvalm så slapper litt mer av. Skal ta ny blodprøve på mandag så får vi se om den har steget i helga:) I kveld skal jeg og mannen min ut å feire:) Han er helt overbevist om at det går bra, at jeg fant det ut "for" tidlig som han sier og dermed vil testene være svake. Gode mannen min =)) Vi skal spise middag og se på Fritt vilt 2. I går kom han hjem med den rosebuketten til meg <3 Jaja nok skryt. Lykke lykke til jenter" Dere her inne er en fantastisk gjeng som alltid har masse støtte, kloke råd og artige tips på lur!! Det kjennetegner altså spes Bli gravid forumet spør du meg!! *APPALUS FOR DERE* Stor klem fra meg
KarLuc +1? Skrevet 24. oktober 2008 #84 Skrevet 24. oktober 2008 Gratulerer masse MAmmaTilSnuppaLita Her kom tr på besøk i dag tidlig.... så her får vi bare prøve igjen
Trallllle Skrevet 25. oktober 2008 #85 Skrevet 25. oktober 2008 Gratulerer masse MAmmaTilSnuppaLita Og så stjeler jeg litt babystøv i farten hehe. Har IKM i morra, men fredag kom det noe rosa greier.. Det samme idag... Leste om noen andre som sa de hadde opplevd det samme (samme dagene før ikm) og var gravid.. Kan vel ikke være tilfelle at det eventuelt er en festeblødnign eller noe sånn så seint ?? Jeg vet ikke.. Alle testene er negative.. Har en cb digital, men trur jeg skal spare den til i morra.. Blir bare så deprimert hvis den er negativ...
Mammarama=) Skrevet 26. oktober 2008 #86 Skrevet 26. oktober 2008 Jeg hadde IKM på fredag testet negativt da, har ikke fått TR enda.har hatt masse mens symptomer ,men kjenner ikke så mye til de i dag.Tenker å ta en ny test i morgen hvis ikke tr dukker opp.. Gratulerer il dere med spire=) Og lykke til dere andre som forsetter prøvingen.
lille skatten Skrevet 26. oktober 2008 #87 Skrevet 26. oktober 2008 Ser paa IKM uke 43 traden at det er ganske mange som har blitt gravide.. og jeg kjenner jeg er litt misunnelig... men her skjer det ingenting forsatt ikke tr og tester negativt.. tenkte jeg skulle holde meg uten aa teste noen dager.. men om ikke tr har kommet innen onsdag da tester jeg,, Lykke til og gratulerer saa masse dere som er gravide og haper vi treffes inne paa 1. trimester.. God soendag ..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå