Mor di! Skrevet 19. oktober 2008 #26 Skrevet 19. oktober 2008 Ja, er sant det =) Og samboeren har ikke imot en ekstra pp-har aldri blitt så mye på han før ;-) En spennende tid ihvertfall-men jeg må bare prøve å ikke bli alt for opphengt i det....
Babylove og knøttet Skrevet 20. oktober 2008 #27 Skrevet 20. oktober 2008 Nå er uken kommet for oss jenter!! Noen som har testet allerede? Noen med sterke symptomer? Jeg har fremdeles ømme brystvorter, noe som kom rundt el-tider. Men ellers er det stor mangel på symptomer. (kan kjenne litt stikking rundt der med hoftebena, men det tror jeg er fordi jeg kjenner etter...) Men det med puppene er virkelig ikke innbildning. Blir veldig spennende å se mot slutten av uken (har ikke ikm før fredag/lørdag). Lykke til med testing jenter!
Trallllle Skrevet 20. oktober 2008 #28 Skrevet 20. oktober 2008 Hei! Ingen symptomer her i gården nei.. Men sist pp hadde jeg vondt over alt hehe, og var sikker på jeg var gravid, men NEIDA.. Så da tar jeg det at jeg ikke kjenner noe som et tegn Hehe vrir og vender på alt:P Men en ting jeg lurer litt på, er kanskje litt ekkelt.. Men rundt el tider kom det kun slim en dag, og da var det akkurat som det var en klump inni der hehe. (Lignet mistenkelig på et lite eg:P ) Hva i huleste er det for noe? Hehe
KarLuc +1? Skrevet 20. oktober 2008 #29 Skrevet 20. oktober 2008 heisan.. jeg har ikm i morgen og klarte ikke holde meg, så testa i dag.. men strimmelen var negativ. men eg lever i håpet helt til d motsatte er bevist kan også hende ikm ikke er før onsdag, så får se.. men har jo følt på meg en uke no at det har skjedd noe.. pga tissetrangen, kviser og er kjempe trøtt... og innimellom kvalm... men ja. kroppen har vel lurt meg litt tenker eg lykke til dere andre
♥ ♀06+♥♂10+spireimagen ♥ Skrevet 20. oktober 2008 #30 Skrevet 20. oktober 2008 heihei.. ikm ca onsdag så vidt jeg vet. Testoman som jeg er klarte jeg ikke å dy meg- måtte bare ta en test i stad. Uten morgenurin. *din dumme dumme ku* . Nå ligger den på badet å venter, sto i stad og vridde og vendte på den i lys og alt for å se etter streker. men fant ut at jeg fikk la den ligge i fred i 5min så gå å se. i stedet for å la synet lure meg. ahhh teste 2 dager før tida- bare dumt! Men så har jeg holdt meg rimelig lenge nå da! forrige pp testet jeg en uke før tida! *blir stadig bedre* noen som har fått pos reusltat enda da?
Nellybelly Skrevet 20. oktober 2008 #31 Skrevet 20. oktober 2008 Har du sjekket den nå??? Spennende!! Jeg har også hatt negativ test (testet i går...) Ikm i dag... Nå kjenner jeg at de ømme puppene blir mindre øm, og det murrer så kjent i magen... Men er veldig kvalm da eneste. Jeg skal ikke teste før jeg er sikker på tr ikke kommer i løpet av uka. (iallefall ikke før onsdag) )
♥ ♀06+♥♂10+spireimagen ♥ Skrevet 20. oktober 2008 #32 Skrevet 20. oktober 2008 Skyggestrek! skygge strek! SKYGGE STREK!! Skygge??? skygge= strek eller??? ÅÅÅÅÅÅÅÅHHHH!!! nå blir jeg gal!! sitt her med tårer i øynene!! ÅÅÅÅ VISSTE jeg ikke burde testet før i morgen, for da hadde det blitt med mrogenurin.!! ahh.. billigtest da, kanskje jeg skal stikke ned på apoteket å kjøpe en CB?? For å si det slik så har jeg ingen symptomer! forrige mnd hadde jeg masse og det endte i en SA. Har hatt helt BLENDA hvit test etter det altså.! skyggestrek er jo ganske svakt da.. :S
Nellybelly Skrevet 20. oktober 2008 #33 Skrevet 20. oktober 2008 Ouæææ!! Så spennende!!! Hvor lenge ventet du fra du testet til du så på resultatet? Er det en sånn billigstrimmel? Jeg har hørt at om man ska ha en "gyldig" skyggestrek må den være farget, ikke bare "grå eller et omriss av der den skulle vært". MEN jeg har også hørt at andre som har testet og fått skyggestrek (grå) har testet med CB etterpå og fått pluss tegn!!! ÅÅÅÅ Håper det er en skikkelig skyggestrek!!!!! Jeg hadde nok løpt avgårde for å kjøpe en CB ;O)
♥ ♀06+♥♂10+spireimagen ♥ Skrevet 20. oktober 2008 #34 Skrevet 20. oktober 2008 fra jeg la fra meg testen til jeg så på den gikk det 8min tror jeg.. tør ikke se på den mer nå for står at man ikke skal se p åde etter 10min. tror jeg er nødt til å kjøpe en CB jeg altså. Men må vente et par timer slik at jeg klarer å tisse hehe! herregud hvordan skal jeg få lest noe nå da? snart eksamen så burde lese.. aaahhh... jeg innbilder meg at det var litt farge på skyggestreka men vanskelig å si siden den var så svak nei MÅ kjøpe CB og ta ny test i ettida..
Nellybelly Skrevet 20. oktober 2008 #35 Skrevet 20. oktober 2008 Da har du jo sjekket den innen tidsfristen!! :) Skjønner du er skelven nå! Du får unngå å tisse på mange timer, og kjøpe en test! Kan væe det er lurt å vente til i morgen, (??) men du kan jo kjøpe en dobbel, så tar du en i ettermiddag og en i morgen tidlig ?? LYKKE TIL!! Jeg har troen på deg!! Du må skrive hvordan det går!!
♥ ♀06+♥♂10+spireimagen ♥ Skrevet 20. oktober 2008 #36 Skrevet 20. oktober 2008 takk!! Kjøper en dobbel, greier ikke å vente til i morgen!! ååå nå må bare klokka gå fort slik at jeg må tisse!! Skal skrive rapport så det dundrer så fort jeg vet!! Sier til meg selv nå at jeg kan reise på apoteket kvart på ett. Så litt over ett er det testing på gang her;) Resultat kommer ASAP!
lille skatten Skrevet 20. oktober 2008 #37 Skrevet 20. oktober 2008 Ahh herregud saa spennende!!!!! Skjoenner godt at du ikke klarer aa lese noe... Jeg har akkurat testet jeg ogsaa selv om jeg hade lovet meg selv aa ikke teste foer tidligst dagen foer... har IKM paa torsdag.... saa det er jo en stund til... testen var selvfoelgelig negativ..... Ah for en spennende uke aa vaere her inne paa!!!! Lykke til alle sammen!!!
Trallllle Skrevet 20. oktober 2008 #38 Skrevet 20. oktober 2008 For en stål vilje!!! Hehe, kjenner jeg meg selv rett hadde jeg løpt for lengst Kjenner jeg er skikkelig spent her jeg sitter og venter på hva testen viser Lykke til !!!!!
♥ ♀06+♥♂10+spireimagen ♥ Skrevet 20. oktober 2008 #39 Skrevet 20. oktober 2008 stål vilje og stål vilje du stakk litt før og har nå tatt en test. skulle ønsket jeg ventet litt til- fortsatt bare utolig sak strek. herregud er så nervepirrende å gå slik og ikke vite!! skulle ønske jeg kunne hatt en lysende positiv test å vise gubben i efta!! nå har testen ligget i ro i 7min og streken har blitt bittelitt ørlitte grann tydeligere.. så denne er LITT sterkere enn billigtesten.. tror jammen kanskje at jeg er gravid... ?? spørs om den siste CB ryker i kveld.. vil så gjerne ha et skikkelig pluss tegn å vise mannen!! Blir ekstra artig for vi har begge skrudd ned forventningene skikkelig denne mnd, jeg har jo knapt noen symptomer og alt slik. jeg sa senest i går at jeg tror ikke jeg er gravid jeg altså og han sa det trodde ikke han heller. Såå artig det blir hvis jeg er det!! Vet han blir så utrolig glad! For er jeg ikke gravid nå må vi vente 5mnd før vi kan prøve igjen..
♥ ♀06+♥♂10+spireimagen ♥ Skrevet 20. oktober 2008 #40 Skrevet 20. oktober 2008 Jeg tror jeg er gravid jeg ))) har lagt fra meg og tatt opp igjen testen flere ganger nå, og ser streka med en gang! svaak strek, men er strek.. )) sammenlignet med billigtesten er denne klart tydeligere. billig testen må holdes i riktig vinkel i rette lyset (desperat ja) for å se noe skyggestrek, men CB kan jeg bare se på og ser klart en svak strek uten å måtte vri og vende på den:))) skal jeg tørre å slippe jubelen løs tror dere???
Nellybelly Skrevet 20. oktober 2008 #41 Skrevet 20. oktober 2008 GRATULERER!!! Sitter her med gåsehud og smiler fra øre til øre på dieres vegne!! Hurra!!!
Babylove og knøttet Skrevet 20. oktober 2008 #42 Skrevet 20. oktober 2008 Gratulerer! en strek er en strek!!! kjempeflott:) Når har du ikm igjen?
♥ ♀06+♥♂10+spireimagen ♥ Skrevet 20. oktober 2008 #43 Skrevet 20. oktober 2008 Tusen takk:))) Sitter her og smiler helt tussete selv jeg! har til og med ringt legen alt hehe.. dette pga jeg må ta medisiner de første 3mnd av svangerskapet for at babyen skal overleve(mangler litt hormoner). Gleder meg til å fortelle vordende 2-barns pappa dette i kveld! lurer på om jeg klarer å holde meg rolig til vesla har lagt seg. IKM onsdag kom jeg frem tror jeg Så tok testen litt tidlig, så da er det vel ikke så rart at den er svak enda? Men har litt vondt i høyre siden av magen og krise ekspert som jeg er så begynner jeg å tenke "håper det ikke er utenfor livmora". Har aldri hatt det utenfor livmora før da.. ååå kjenner hjertet går helt i hundre her jeg!! klarer da ikke å konsentrere meg om noenting nå!!!
Babylove og knøttet Skrevet 20. oktober 2008 #44 Skrevet 20. oktober 2008 ÅÅÅÅååååh det skjønner jeg godt! Hvilken symptomer har du hatt etter el?
♥ ♀06+♥♂10+spireimagen ♥ Skrevet 20. oktober 2008 #45 Skrevet 20. oktober 2008 Null! Så godt som.. Jeg hadde en god del symptomer forrige mnd (kvalme, rar i magen, vondt i bekkenet) og den endte i en SA. Nå har jeg ikke hatt noe bortsett fra bekkenet, men det ble liksom ikke helt bra siden forrige mnd. og litt øm korsryggen men det pleier jegå være før mensen også. Eneste nye som kom denne mnd var litt vondt i halebeinet?! Så syns det er litt rart da.. men de sier jo at ingen sv skap er like.. da jeg gikk med vesla var jeg utrolig kvalm! merker ikke noe særlig nå så krysser fingrene for at jeg kanskje slipper den denne gangen? Når har du ikm da babylove? har du barn fra før?
Babylove og knøttet Skrevet 20. oktober 2008 #46 Skrevet 20. oktober 2008 Okei, synes det er veldig kjekt å høre om symptomer for det kan jo være at jeg kjenner meg igjen... hehe.. Håper så inderlig at jeg også er gravid, føler jeg klarer ikke å konsentrere meg om noe annet for tiden. Har ikm på fredag eller lørdag, så tenkte kanskje å ta en test på torsdag? Det er nesten sånn at jeg har lyst å vente på mensen, for hvis den kommer føler jeg at jeg ikke har bygget så høye forventninger, og da ikke blir så skuffet... Men på en annen side er jeg veeeeldig utålmodig, og vil egentlig ha svar NÅ! Hehe... man kan jo bli frustrert av mindre. Men er hverfall veldig glad på dine vegne, MammaTilSnuppaLita!!!
♥ ♀06+♥♂10+spireimagen ♥ Skrevet 20. oktober 2008 #47 Skrevet 20. oktober 2008 En blir ganske gira av å prøve ja! Skjønner deg godt jeg:) Denne mnd har jeg prøvd alt jeeg kan å ikke tenke så mye på det, føler da at det har hjulpet litt. tida blir så lang når man begynner å tenke på det allerede fra el! Blir spennende å høre hvordan det går med deg da!! *krysser fingrene for deg* du må legge inn rapport her da om hvordan det går! Takk takk jeg er ganske fornøyd nå! håper fortsatt å få en super sterk pos i kveld eller morgen tidlig =) Så kunne jeg teipet testen på speilet! så hadde gubben våknet fort i morgen tidlig tenker jeg:D
KarLuc +1? Skrevet 20. oktober 2008 #48 Skrevet 20. oktober 2008 Gratulerer Mamma TilSnuppaLita en morsom ting å gjøre det med å feste testen til speiliet... *hihi* Off... sitter her å venter på tr...... kan den ikke bare komme så eg kan begynne på ny periode?? hmmmm... skakke være lett... vente tida er jo såå lang mellom hver gang (føles d som)....
birma og tredjemann Skrevet 20. oktober 2008 #49 Skrevet 20. oktober 2008 Ingen symptomer her i gården. IKM på torsdag. Sist graviditet (som endte med MA) var jeg kvalm siste uka inn mot IKM. Måtte fem dager over IKM før jeg fikk positiv test. Første svangerskap så hadde jeg mensmurringer i dagene fram mot IKM. Denne gangen altså ingentign så hvis ikke det virkelig er noe i at alle svangerskap er forskjellige, så tror jeg ikke det ble klaff for oss denne runden :-(
birma og tredjemann Skrevet 20. oktober 2008 #50 Skrevet 20. oktober 2008 Og gratulerer til deg som allerede har fått positiv test! Så kjekt! Kos deg med den voksende magen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå