Gå til innhold

*SKRAVLETRÅD* IKM UKE43 enda en.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei Jenter!

Hvordan går det med dere???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

heisan,-)

nå har jeg blitt innbillt gravid..sukk.

er sååååå trøtt og sliten, og tisser oftere.men vet at jeg kan bli lurt av denne kroppen;-)

sambo er overbevist om at jeg er gravid, han mener han kjenner igjen den samme aggressiviteten fra tidligere sv.skap;-)

hva med deg?

Skrevet

hei!

blir en spennende uke det her! jeg har ikke IKM før på lørdag, så jeg er veldig spent. er vår 1pp, så skal nok mye til at det har klaffet allerede! jeg har hatt veldig "mens-smerter" ca 1 uke etter EL, så er jo lov å håpe. men det er nok veldig mye innbilning ute å går, selv om vi ikke vil tro på det;) hehe, jeg er i hvertfall sånn!!:) nå er det jo sånn at mange ikke merker noe særlig til at man blir gravid herller...så her må vi bare håpe håpe håpe!!:D vi får holde hverandre opdatert på hva som skjer!:)

lykke til alle sammen!!!!:)

Skrevet

Hehe.. Så bra sagt av samboer da. Håper han har rett! Jeg er vel også ganske innbilt gravid,men de ømme puppene, er ikke fullt så ømme lenger:( Har ikke noen flere tegn lenger, kanskje litt murring i ny og ne, så jeg krysser fingrene.

Skrevet

Jeg har også ikm lørdag,men skal teste fredag:)

Skrevet

okey så spennende! er det din 1pp også?=) jeg har også følt meg mer trøtt enn vanlig, men nå er det jo høst å da;) hehe.... jeg får hvor lenge jeg orker å holde ut med å teste! har en liggende så.. men skal jo være ganske sikkert å teste dagen før...

Skrevet

skulle ønske jeg klarte å la være å teste...for hvis jeg ikke får mensen på fredag, er jeg rimelig sikker på at jeg er gravid.

de to gangene jeg ikke har fått mens på dagen har jeg vært gravid...

men, jeg tester nok torsdag morgen,har jo så mange tester...

Skrevet

Min første pp ja. Andre periode etter MAen,men vi valgte å vente til legen ga et klarsignal:) Jeg har opplevd å ikke få positiv test før noen dager etter ikm før,men vil alikevel kjøpe en 3pack me cb,så tar jeg første til fredag:)

Skrevet

hei hei... jeg har ikm på tirsdag.. har vel følt meg gravid egentli siden el. men har på følelsen at tr er på vei :( men håper ikke d da.. har fått masse kviser på hake og skuldre. og tisser en del mer enn før, og er blitt kjeempe trett... så håper jo litt enda.. tenkte teste i morgen, men den er nok negativ..

Skrevet

Stor sjangs for at den er positiv også!! :) Lykke til!!!

Skrevet

uff..dette blir en laaaang uke, håper lunta mi er bedre på jobb enn i forrige uke..

tviler litt på det, for enten blir det pms eller så er jeg gravid, og det går vel ut på det samme;-)

Skrevet

Hehe.. sant det:) Jeg håper bare uka går litt fort jeg:)

Gleder meg til å få svar, helst positivt:)

Skrevet

ja, nei. eg satser på gravid.. hehe.. men det gjør vel vi alle her inne ;)

Er glad eg ikke har mange dagene igjen ihvertfall før jeg vet sikkert......

Skrevet

Fikk du positivt før ikm forrige gang også??

Skrevet

hehe, ser på himmelblå, og ho ene er jo gravid... Tar alt som TEGN om dagen jeg:):)

Skrevet

om jeg fikk?? ble litt forvirra no..hehe.. men sist jeg var gravid ihvertfall så hadde eg ikke peiling på hvordan syklusen var.. tenkte ikke på det... bare testet en dag og den var positiv ;)

Skrevet

he he..jeg satt å spillte scrabble på nettet og fikk skrevet GRAVIDE..det må jo være et tegn..

igår når jeg la meg hadde jeg noen merkelige og intense stikninger nedentil..rett ovenfor skambenet..håper det var en liten spire som fant seg godt til rette..

huff, man blir jo tullete av dette...

Skrevet

jeg mente om du testet positivt før ikm forrige gang ja...

Jeg har bare testet positivt noen dager etter ikm.

Skrevet

hmm.... jeg hadde ikm uke 42, og er 31 dager siden første dag i siste mens. testet på torsdag (IKM), men testet negativt. Kjenner mensmurringer i magen, så tanta er nok rett rundt hjørnet =(

Skrevet

har du flere tester liggende eureka???

isåfall ville jeg tatt en i morgen tidlig, siden ikke alle får pos test på ikm..

tvi tvi;-9

Skrevet

Nei, har brukt opp de to jeg hadde...hehe... litt utålmodig kan du si! Takker for lykkeønskninger-kommer nok til å kjøpe en test i nærmeste fremtid om ikke tanta dukker opp! =) Ønsker oss så en liten lillebror eller søster! =)

Skrevet

Lykke til til deg også, forresten =) Må bare tro på alle tegn vi får ;-)

Skrevet

takk;-)

er bedre å være litt positiv, og heller få en nedtur hvis mensen kommer...

da skal jeg nyte noen glass vin og lade opp til neste EL;_)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...