Gå til innhold

*SKRAVLETRÅD* IKM UKE43 enda en.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Testet positivt i dag jeg og!!! Klarer ikke helt å juble siden jeg har prøvd lenge og hatt 1SA og 1MA...Skal til legen på onsdag å måle hcg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

å. må jo si gratulerer likevel mami78 :) så krysser vi alle fingrene for at d går bra denne gangen sånn at du kan nyte resten av svangerskapet :)

Skrevet

Herregud å dere skravler da jenter!

he he.

Jeg har ikm i morgen.

Lite som skjer. :(

Skrevet

Gratulerer til dere med positive tester;)

lykke til i svangerskapet!!

Skrevet

gratulerer med positive tester;-)

jeg klarte ikke å dy meg, skviset ut noen dråper nå nettopp, men ble selvsagt negativ...4 dager før ikm;-0

har fått sinnsykt tydelige blodårer på puppene..hm!

kanskje jeg pleier det før mensen, for alt jeg vet...ha ha.

tror seriøst ikke jeg skal teste mer før ikm, og heller se om mensen kommer eller ikke;-).........kanskje!!!

Skrevet

Gratulerer så masse til dere med positive tester! Bra at det klaffer for noen. Jeg har ikke IKM før til helgen, og venter nok i det lengste med å teste. Forferdelig når det ikke dukker opp noen strek...

Har veldig til murring i magen, men det kan jo være TR. Har egentlig ikke kjent det så tidlig før, men etter at TR kom tilbake etter første fødsel, har syklusene blitt kortere og kortere, og bittelitt mer smertefulle... Hadde faktisk en syklus på 29 dager siste, har aldri vært så regelmessig og kort før. (PCOS før første graviditet).

Og litt ømme bryster, kvalme og tretthet. Men jeg har en enorm innbildningskraft...

Lykke til, alle sammen!

Skrevet

kom plutselig på en ting:

jenta mi ( 3 år) sa til meg i går at " nå har du en baby i magen din, mamma!"

"neeeei, jeg har ikke det", sa jeg nølende.

"joda, en bitteliten en bare", sa hun og strøyk meg over magen...

forrige sv.skap sa hun plutselig til alle i bhg at jeg hadde baby i magen, og hun skulle bli storesøster.vi ahdde ikke snakket noe om dette hjemme, men uka etter fant jeg ut at jeg var gravid( ikke planlagt, så det var så merkelig at hun snakket om det..)

dette må da være et bra "symptom";-)

Skrevet

Litt av et symptom:) he he. Når skal du teste?

Skrevet

testet neg i stad..presset ut noen dråper;-(

kommer nok til å teste torsdag morgen( ikm fredag)

hva med deg vampyr? føler du mensen å vei, eller er det håp?

Skrevet

Ååhh.. Jeg blir sprø! begynte å blø på søndag og trodde det var TR, selv om IKM ikke er før torsdag. Har nå hatt to dager blodtilblandet slim (beklager detaljene), men nå har det stoppet. Det er vel for stor blødning for å være en festeblødning, eller? Mens jeg hadde blødning kjente jeg ingenting i magen. Nå som det har stoppet har jeg skikkelig mensmurring. Lurer sånn på hva som skjer med kroppen min. Har et lite håp om at det var festeblødning, men prøver å være realist og tenke at det er mensen som krøller seg pga at jeg stresser meg opp.

Må nok ta en test imorgen, selv om det er litt tidlig.

Skrevet

Jeg føler ikke noe egentlig jeg. Ikke noe murring denne gangen, så det kan gå begge veier. Ikke noe særlig symptomer heller nei. Sist fikk jeg ingen symptomer før i uka 7 heller da...

Skrevet

krysser fingrene for at det er festeblødning, void;-)

lille vampyr: ingen symptomer er nok et like godt utgangspunkt som en laaaang liste symptomer;-)

Skrevet

Noe nytt idag??

Jeg har bestillt 5 strimler og 2cb, så når de kommer i posten,skal jeg begynne å teste:) Gleder meg og gruer meg på en gang!

Lite symptomer. men blir aldri "kvitt" de ømme puppene,så håper veldig:)

Skrevet

chiquita: når har du ikm da?? er litt spennende men den testingen. men veldig nervepirrende også da..... så no ska eg holde meg så lenge som mulig. men må vel kanskje på torsdag... hehe..

Skrevet

Jeg har ikm til lørdag. Tipper testene kommer i posten torsdag eller fredag, så tar en da:) :) Når er det du har ikm igjen da??

Skrevet

hihi.. ja, blir vel til det ja :P

Har ikm i dag eller i morgen.. men er ikke antydning engang i dag, så håper det ikke kommer i morgen heller ;) kan bare holde seg laangt vekk

Skrevet

hei jenter;-)

var sikker på at jeg kom til å få mensen på jobb idag, selv om jeg ikke har ikm før fredag..fikk skikkelig menssmerter, sånn som jeg har 1.dagen...men det gikk over etterhvert, og nå er jeg bare skikkelig oppblåst.men det er jo et pms tegn også,-)

vanligvis er jeg utrolig fysen i dagene før mensen, men idag har jeg slitt med å finne på noe jeg har lyst på..

NEI,

jeg må ikke håpe for mye nå!!!!

Skrevet

Noe nytt her jenter??

ingenting nytt hos meg....

Skrevet

Ånei Diamanda... Har tanta di utsatt ferien??

Skrevet

her har jeg fått mensen 2 dager før ikm;-(

har aldri skjedd før, men denne nå er vel ting litt i ubalanse da...

satser på en ny pp med lite spotting og tull, for da er vel oddsene bedre;-)

lykke til chiquita..krysser fingrene for deg;-)

Skrevet

Så kjedelig da. Håper neste periode klaffer for deg. Jeg har ikke tatt test enda, men har hatt skikkelig mens-smerter idag:( Får sikkert testene i morra eller fredag, og da begynner testinga...

Skrevet

så dumt at tanta kom da...... :( er kjedelig.....

Har hatt mens smerter no i 4-5 dager.. så sitter jo bare å venter. men nei, kommer ikke.. ikm var i går eller i dag.. (har da gått 31 i dager i dag ) :/

måtte selvsagt teste i dag.. var negativ.... MEN som eg har skrevet mange ganger før i dag, lever litt i håpet enda likevel ;)

Skrevet

Jeg har testet idag. NEGATIV!!! Så kjedelig,men det er jo 2 dager til ikm.... Fortsatt lite håp:)

Skrevet

fortsatt håp da;-)...men vet hvor kjipt det er med negativ test rett før ikm;-(

min mens startet forsiktig igår, men på jobb idag blødde jeg vannvittig..grusomt..men heldigvis roet seg nå!!!

har aldri fått mensen på "feil" dag, men har jo heller aldri spottet sånn som jeg har gjort i det siste..

dersom kroppen min ikke retter seg opp denne pp, tror jeg at p-piller er løsningen for å få ting på plass..men det blir jo ikke baby av det;-(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...