Gå til innhold

NY skravletråd IKM uke 43:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

ja det blir spennende! men er jo eeeeegentlig for tidlig.. så er den neg så gir jeg IKKE opp håpet før til mandag :P hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

når skal du teste?

Skrevet

i morgen tidlig tenkte jeg! egentlig IKM er mandag, så tar en til da om CB i morgen er neg. men jeg bare måååååååååååååååååå :P

Skrevet

lite spørsmål........... har ikke tenkt noe over det før, men det med utflod før ikm, er d et bra tegn?? eller er det normalt å ha det.. hehe... har seriøst aldri tenkt over det før eg leste noen som skrev det her :P

Begynte nemlig å få økt utflod i dag, så eg håper jo virkelig no da :D

Skrevet

spør du meg, så spør jeg deg! Dette lurer jeg også på. pleier aldri ha no særlig av det, men i dag har jeg hatt tykt hvitt i trusa. noen som har erfaringer?

Skrevet

Det klør og prikker i brystvortene,Er det et tegn????

Skrevet

Ja, det er nok et tegn! Jeg er øm i brystvortene og har en rar følelse i magen. Føler meg veldig gravid...

Skrevet

Er litt øm i brystene men mest klø og stikking, men kanskje forde jeg kjenner GODT etter=) Ellers hadde jeg vondt i venstre side av magen (eggstokk) i går, stikking og murring i dag.

Skrevet

Så mye dere kjenner da!

Her kjenner jeg:

ingenting..

Ikke noe murring i magen mer

Ikke ømme pupper

Ikke noe kvalme

Hmpf. :(

Ikke noe vits i å teste før tida her da.

Skrevet

Har noen symptomer, hvis det kan kalles det da :P

-Murringer nederst i mage og korsrygg..

-Veldig ømme brystvorter! (trydde det var hele brystet som skulle være ømt jeg)

Økt utflod, men det vet jeg ikke om er et tegn en gang..

-Mer trøtt og sliten enn vanlig

-Hater plutselig lukten av kanel! hmm..

Alt er sikkert innbilling.. innerst inne;)

Ååå vil virkelig at spira skal sitte!

Når er det jeg kan "begynne" å teste da? IKM er på onsdag.. hmm..

vil ha pos CB nå! :(

Skrevet

når kan en egentlig tidligst teste etter eggløsning, og få positiv test???

Skrevet

det er helt inviduelt, fra person til person.. noen ganger kan man teste bare 6 dager etter el å få positiv, men det er heller sjeldent.. det mer vanlige er 1 dag før ikm eller et par dager over :)

Skrevet

Siden jeg hører til her, skal jeg kanskje liste opp mine symptomer jeg og. Har IKM på torsdag (23.) og har ikke kjent noenting, ikke ømme pupper engang før idag. Idag har jeg hatt skikkelige mensmurringer og litt vondt nederst i ryggen. Føles som om jeg er støl i magen på en måte.- Men ikke ømme pupper enda, og det pleier jeg å få nesten rett etter EL vanligvis.

Skrevet

hei hei jenter:)

hvordan går det med dere?

her kom tanta,uinvitert som vanli:P 3-4 dager før tiden...

eneste som er positivt med det er at syklusen nærmer seg normalen..(sist mnd var den på35 dgr,pga stress antar jeg ..)di andre mnd på 32..

kansje det er fordi jeg har sluttet å amme på nattetid??

har også begynt me soneterapi igjen..huumm..

jaja..

kjipt at det ikke klaffet men men...

vil ikke slutte å amme heller ;)hehe,så vi får prøve den naturlige måten noen pp til!!!:P

noen som har fått positiv test??

lykke til jenter;);););)

Skrevet

jeg testa i dag 2 daga før ikm... var negativ.. men ingen teng til tr enda da.... så kan jo håpe litt til.. men men...

Masse lykke til alle andre :)

Skrevet

Har du på tirsdag godklumpen?

Jeg har tirsdag og testa i går. Negativ selvfølgelig. Vil ikke teste mer når de bare er negative hele tida. he he. Vil bare når de er positive:)

Skrevet

Hei alle sammen!!

Vi har hatt besoek siden onsdag (ikke TR assa) saa jeg har ikke vaert her inne paa noen dager, men det var veldig spennende aa lese om alle deres symptomer!!! Haaper saa inderlig at noen er gravide:))))

Jeg har hatt noen dager der jeg nesten ikke har tenkt paa dette, det har vaert ganske bra saa IKM kommer raskere..

Jeg foler meg gravid men det er nok bare i hodet mitt.. Har ingen saare bryster eller kvalme, men jeg har nedsatt matlyst og det er ikke likt meg... er alltid sulten ellers!!!! ogsaa har jeg sikkert 15 kviser paa brystet og jeg har vanligvis plettfri hud:((( Men jeg lurer paa om begge disse "symptomene"kommer av at jeg sluttet med Pring og det bare slike hormoner som viser seg??? Noen synspunkter??

Haaper alle har en digg soendag...

Skrevet

Vel, da var vi i uke 43. Tvi tvi alle sammen.

Selv vet jeg ikke noe før lørdag/søndag, tenker jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...