Gå til innhold

NY skravletråd IKM uke 43:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

laget en ny en eg.. den andre ble så lang...

hvordan går det jenter?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Joda... lever i håpet.. klarte faktisk gå hele går kveld uten å tenke noe særlig på d.. blir gal av all tenkinga :P

Skrevet

Da er vi i gang på tråd nummer 2.

Noen som har sett ikm-lista? Kanskje jeg skal lete etter den og dytte den opp?

Skrevet

oi.. en hel dag uten å tenke på et har ikkje eg klart.. hehe...

tiden går sååå seint mellom el og ikm:( blir jo helt sprø av dette.. hehe

såg du dytta den opp ja.. håper me alle står på "gravid" i uke 43:)

Skrevet

he he:)

Men du har vel noe å gjøre på ukedagene slik at du ikke tenker på dette hele tiden?

Jeg skal på skolen i morgen, har en gruppeoppgave på en uke + har en stor konflikt vi må løse på skolen. Nok å tenke på. + jobb tirsdag, onsdag og fredag.

Skrevet

henger meg på her jeg jenter!:) har ikm 25.10, men jeg tviler på at det har skjedd noe allerede da, siden det her er vår 1pp:) men nå er vi hvertfall i gang! vet ikke AkKURAT når jeg har el, men vi har i hvertfall holdt på nå 1 ukes tid.. hehe.. i morgen er det altså 12 dager til ikm, så kan ikke være så gæærnt.. hehe:) sluttet på p-piller etter sist mens nå, så kan nok hende det tar litt tid å komme i jenge igjen! jeg VIL HVERTFALL HA BEBIS I MAGEN!:D:D hehe!

Skrevet

'meg & lille vampyr'

jeg tok en test 2 dager før tr kom...har ikke tatt etterpå...

blør vanligvis lenger enn 2 dager hehe ..

tror egentlig ikke det er noe,får drøye den noen dager til ..

bestillte tester igår:p

Skrevet

har du bare tr i 2 dager to tette(?)? heldiggris:) hehe...

prøver å gjøre alt for å ikkje tenke på det, men plutselig så begynner eg å tenke på det igjen... hehe...

Skrevet

Ja, for det var jo ikke lenge:)

men ta en test til da. Og om ikke så var det bare en rar mens. Det kan skje. :)

Skrevet

hehe neida har vanligvis i ca 4 dager..ja tror nåk det var det sist nevnte...jaja... hehe

lurer visst på alt når vi er prøvere analyserer alt,å tar ALt som et tegn hehe må le ..jeg er også besatt ,avhengig av bim..

tenker ikke på noe annet disse grusomme dagene mellom el å ikm

arhh

men hvordan skal jeg klare å tenke på noe annet..å hva skulle det ha vært?hehe noen tips:P

Skrevet

ja, når jeg hadde mens sist så var d bare 2 dager med lite blod, så over til sånn brunlig greie..... håpte jo litt på noe annet, men var nok bare helt vanlig ja...... men men,...

Skrevet

hehe hmm.. hadde eg bare hatt noen tips.. hadde trengt det sjøl:p

hektet på bim eg og.. hva skulle eg gjort uten denne siden:p

helt enig, dagene mellom el og ikm er grusomme.. hehe..

åå trodde du var så heldig at du bare hadde tr i 2 dager... hehe..

Skrevet

hmm.. merklig at den gikk over til sånn brunlig da.. det er jo gammelt blod så ville no trodd det skulle begynt med det.. men men... mye rart med denne kroppen ja... hehe..

uff.. fler enn meg så syns det er såååå lenge til uke 43? hehe

Skrevet

Lenge, ja!!Håper det dukker opp noen symptomer snart. Jeg har litt ont i brystene, men kan jo være så mangt...

Skrevet

eg har mensmurringer.. men føler det er for tidlig at det er symptom.. men lov å håpe selfølgelig..:) hehe...

Skrevet

hei jenter;-)

skulle ønske jeg hadde ikm tidlig i uke 43, så kunne jeg begynne å overanalysere alle signaler kroppen lurer meg med;-)

men jeg hadde el på fredag, og har 12 dager igjen til ikm...

men jeg må innrømme at jeg kjenner hardt etter om det er noen symptomer;-)

Skrevet

eg har ikm onsdagen eller torsdagen i uke 43 så tidlig å kjenne symptomer her og, derfor våger eg ikkje tolke mine som symptomer enda-.... men håpet er der jo:)

Skrevet

Hei jenter

Da er jeg også tilbake etter noen dager på reise. Tok ikke EL-tester denne mnd, men har jeg lik syklus som sist var eggløsning på torsdag. Pga reisingen ble det hverken sex onsdag eller torsdag. Håper mandag, tirsdag, fredag og lørdag kan gjøre susen... Innmari kjedelig å gå glipp av de to mest fruktbare dagene!

Men hvordan er det egentlig? Ser på en artikkel på klikk.no at det anbefales å ha sex to dager før eggløsning for å være mest mulig sikker på å bli gravid. På EL-testene står det jo at det er dagene etter positiv test man har størst sjangs. Blir ikke klok på dette jeg...

Skrevet

el-testene er jo positive 48-36 timer før sjølve el da så kan jo stemme med det du sier:)

ikkje lett å bli klok på alt dette, så eg prøver å slutte å teste etter el (ikkje lett hehe) for føler eg blir så forvirret av dei.. tar dei fra billigetester så stoler ikkje helt på dei...

Skrevet

jeg har hørt at dersom du har sex hver 3.dag, så vil det alltid være sjanse for å bli gravid...tror nok det kan lykkes, birma;-)

jeg har blitt gravid 1 uke før el før, så jeg vet at det er mulig, selv om man ikke kjører på rundt el...

da er det bare å vente( jeg har lovt sambo å ikke knipe sammen selv om el er over;-)..blir sliten etter sånt kjør, vet du;-)

Skrevet

off.... blir en laaang uke denne fram til ikm.... har tidli i uken tror eg,, Og kjenner liksom allerede på diverse symptomer... helt sykt egentli. :P

er nok bare kroppen som lurer meg litt.. er grådig bale egentli, for får jo litt forhåpninger... men men..... *sukk*

Skrevet

uff ja, mange forhåpninger ute å går ja.. hehe..

men tror eg trenger litt håp i desse prøveperiodene.. hehe..

ja alt for laaang uke.. hehe.. men men..

Skrevet

ja, er jo egentli greit å ha litt håp... hadde vi ikke hatt det hadde det ikke vært mye vits i å prøve :P

Skrevet

Hei jeg hiver meg og inn her:)

Har ikm lørdag 26... Leeeenge til...

Igår var jeg så siiiinsykt kvalm, skikkelig sånn spykvalm hehe. Og sambo ble helt vill.. Han bare ; "har du tatt en test?? Skal jeg stikke å hente en??? " Slapp av liksom, har ikke hatt el enda :P

Men kom en del slim greier igår morges så regner med det er igang.. Herja igår så håper det satt for skal reise vekk i morra :)

Skrevet

Så ikke denne tråden igår, så jeg har kopiert meldingen jeg la inn på den gamle igår jeg:)

Meker forrestrn ingenting idag,men har fortsatt munnsår da..

idag har jeg hatt en merkelig dag! Begynte med skikkelig mens-smerter på formiddagen. Hmm, så stilig. Det er EL jeg kjenner. Tenkte jeg. Men neste gang jeg gikk på do, hadde jeg blødd litt. POKKER! Der kom tanta,13 dager for tidlig. Men det var ikke mer enn det lille. Så har jeg fått skikkelig munnsår. Herpes sår??? Var det ikke noen som hadde det som symptom?? Huff, neida, jeg har bare tenkt tanken, men hvor tidlig kan en evt ha festeblødning???? Hvis ikke er det nok sikkert bare psykisk!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...