KarLuc +1? Skrevet 14. oktober 2008 #51 Skrevet 14. oktober 2008 Må bare legge ti lat no sitter eg her med feber og skikkelig verk i kroppen... så var nok syk ja... men lever fremdeles bittelitt i håp om at d har skjedd noe bra noe... pga puppene og kvisene... så sånn er d..... vente tiden til neste uke er skikkelig lang asså... huff
☆chiquita☆ Skrevet 14. oktober 2008 #52 Skrevet 14. oktober 2008 Så spennende å høre om symptomene deres. GØY!!! Kjedelig at ventetida kan være så uffattelig lang. God bedring til: godklumpen & meg 1pp. Krysser fingerene for at du ikke bare er syk:)
KarLuc +1? Skrevet 14. oktober 2008 #53 Skrevet 14. oktober 2008 takk takk chiquita 1pp...... håper d eg og.. har visst bare innbilt meg feberen.. målte i sta og var bare 37.6 så jo for meg nesten 39 så varm som eg er i kroppen.. hehe.... fryser på føtter og hender da... men resten koker... syykt. så nei, håper ikke eg bare er syk nei. skal til lege i morgen tidli for en sykemld. så sambo får være hjemme en dag å ta seg av jenta mens eg får slappet av... blir digg.......
meg & to små vampyrer Skrevet 15. oktober 2008 #55 Skrevet 15. oktober 2008 hmm. jeg kjenner ingenting jeg. ikm tirsdag. kjenner ikke noe gøyalt i det hele tatt.
KarLuc +1? Skrevet 15. oktober 2008 #56 Skrevet 15. oktober 2008 hei hei.. nei, føler eg skravler i vei bare alle andre plasser.. hehe.. For å si d sånn så bare BØR eg være gravid no.. hvis ikke er kroppen min helt loco..... er kjeeempe trett (begynte for fult å være trøtt i går). og får sånn verk i kroppen innimellom... Og er morgen kvalm hvis eg ikke spiser noe med en gang eg står opp.. og de legendariske brøsta jobber med ett eller annet enda, så her lever eg i håpet enda.. hehe.. flere??
rosa rose Skrevet 15. oktober 2008 #57 Skrevet 15. oktober 2008 jepp, det samme med meg, vist eg ikkje er gravid nå så lurer eg virkelig på kva det er med kroppen min! Er kvalm på 3-4 dagen, klarer å spise litt med det går mykje i snop!? av alle ting (noe eg normalt ikkje spiser mykje av i det heile tatt) Sakl teste i morgen siden cb sier 4 dager før ikm, men er redd det er i tidligste laget..
KarLuc +1? Skrevet 15. oktober 2008 #58 Skrevet 15. oktober 2008 så spennende da. må skrive her med en gang du har testet da. men ja, kan jo hende det er for tidlig å se i morgen.... har klar et par billig tester jeg også. men venter nok til helgen ihvertfall før eg begynner teste manien.. hehe... har en CB klar til tirsdag
☆chiquita☆ Skrevet 15. oktober 2008 #59 Skrevet 15. oktober 2008 Så spennende da jenter!!! Jeg har fortsatt 9 dager til ikm. føles leenge til...
☠Diamanda Galas☠ Skrevet 15. oktober 2008 #60 Skrevet 15. oktober 2008 laaaange dager til ikm her også,-( litt ømme pupper, men det har jeg kanskje ellers også etter el..? er egentlig ganske avslappet, fordi jeg føler at kroppen er litt i ulage med spotting, og det er nok ikke gunstig for små spirer..så dersom jeg er gravid nå, så blir jeg litt overrasket. men allikevel: jeg håper, og kommer nok til å kjenne godt etter symptomer framover;-)
KarLuc +1? Skrevet 15. oktober 2008 #61 Skrevet 15. oktober 2008 ja, er vel d som er problemet... vi kjenner så godt etter at vi "tror" vi kjenner symptomer.... hehe.. neida, noen er nok ekte, men tror en liten del er innbilning.. (ihvertfall hos meg)........ Men et lite spørsmål hvis noen vet... sånn voksesmerte (som kan være et synptom) hvordan kjennes det ut?? om noen giddar forklare... hehe. Eneste symptomet eg ikke skjønner hva er liksom......
påtjukken Skrevet 15. oktober 2008 Forfatter #62 Skrevet 15. oktober 2008 tror og mange av symptomene våre er sånn me ofte har før tr, men har ikkje kjent etter dei før, og no når me leiter så finner me det meste.. hehe... ei uke til testing no:) går nok seint, men bedre enn 2 uker til:)
RTL Skrevet 15. oktober 2008 #63 Skrevet 15. oktober 2008 tror jeg hører til her jeg. har IKM mandag 20, men tenkte jeg skulle teste fredag 17..for jeg har bedt inn til bursdagsfest og vil nødig drikke dersom min CB skulle blinke snilt mot meg. har vært prøver i tre mnd men har ikke vært noe spesielt opphengt i symtomer egentlig, men de to siste dagene har brystvortene mine vært et mareritt og har dannet seg en 2*1 cm stor klump i venstre brystet, aldri hatt ømme bryster før i det hele tatt så syns det er litt spennende.
påtjukken Skrevet 15. oktober 2008 Forfatter #64 Skrevet 15. oktober 2008 oi, høres kjempe spennende ut, og veldig lovende:) krysser fingrene for at alle er gravide i uke 43:)
choette Skrevet 16. oktober 2008 #65 Skrevet 16. oktober 2008 Ikke lenge før testeuka begynner nå! Noen fler symptomer ute og går eller? Er det noen som husker om de har hatt noen spesielle drømmer om natten den siste tiden? Drømte her om dagen at vi hadde fått ei lita tulle.. Var helt utrolig hvor ekte den drømmen var.. En helt forferdelig følelese å våkne opp fra den:( Jeg og samboer stod ved siden av sengen og smilte mens vi så den lille jenta vår sove.. Uff blir helt psykisk i denne prøvetiden jeg;) hehe.. Hør på meg selv da! jaja.. Håper jeg ikke er den eneste som er litt "gal"
Babylove og knøttet Skrevet 16. oktober 2008 #66 Skrevet 16. oktober 2008 Gullkorn: Akkurat sånn har jeg det også! Har drømt flere netter i det siste at jeg er gravid med DEN kulemagen, og det er så virkelig!! Så det ligger nok i underbevisstheten hele tiden. Psyken er en pussig sak... Samboer sier at det er et tegn på at vi har fått spiren til å sitte, men jeg klarer ikke å være så optimistisk. Jeg vil ha det mer svart på hvitt hehe, så får se når ikm kommer. Når har du ikm da? Ellers så ønsker jeg alle som skal teste de nærmeste dagene lykke til! Jeg reiser vekk til mandag, og får nok ikke oppdatert meg før det. Vi håper på mange flere virkelige symptomer, og mange positive tester!! Krysser fingrene. PS: Mine symptomer er fortsatt svake, men kjenner en del murringer og stikkinger. Men synes de stikkingene er litt rare, for de er liksom på begge sider (helt nede i magen) Og jeg hadde sett for meg at hvis det var festesmerter eller noe så skulle det liksom ha komt fra samme sted hele tiden. Noen som vet noe om det? Ellers har jeg hatt ømme brystvorter helt siden el, og det har enda ikke gått vekk. Så håper det forblir sånn frem til ikm:) God helg allesammen!!
Raskatte Skrevet 16. oktober 2008 #67 Skrevet 16. oktober 2008 Hei hei! Så mange symptomer det er ute og går her da..Spennende! Jeg selv vet ikke akkurat om jeg har noe spes med symptomer,litt murringer og litt sliten,fryser litt- sjekket temperaturmåleren på jobb og det var da 22 grader..Men jeg fryser..hehe Ellers er det 8 dager siden EL,og da hadde jeg mye El-slim,og vi hadde da sex..Idag tidlig når jeg var på do,kom det kalrt,rødt på papiret..over en uke før TR. Jeg pleier å ha sykluser på 32-35 dager, og jeg er idag på dag 24..Tror ikke det er mens,pleier vanligvis å spotte endel brunt før mens også..Men vært på do noen ganger til idag,og ikke noe rødt verken i trusa eller på papiret..Mystisk..Kom og forsvant..var bare litt.. Tror ikke ikm er før neste onsdag eller nærmere helgen,så må vel vente med å teste til slutten av neste uke..Blir lenge!! Masse lykke til dere andre:)
KarLuc +1? Skrevet 16. oktober 2008 #68 Skrevet 16. oktober 2008 Gullkorn: pussig at du akkurat i dag nevnte det om sånne drømmer, for fy søren kor eg drømte i natt da... var helt løjen når eg våknet... hehe.. drømte om den gode gravid magen, og om fødselen og hele pakken.. Og dette husker eg at eg gjorde masse sist jeg var gravid.. Men ikke før etter at eg visste eg var det, så spiller meg vel bare et puss. Ellers er fremdeles trøttheten her... nettop stått opp for å si d sånn Sambo er hjemme no resten av uken, så d er gaaanske deilig. Og den svake kvalmen når det har gått en stund siden eg spiste ligger her enda. Og brystene kjennes tunge... så håper virkelig at alt dette ikke er innbilning asså.... Jo, også det at eg plutselig er begynt å bli tissetrengt med en gang eg legger meg, og i løpet av natten tror eg også er et tegn egentli. For sånn VET eg at eg ikke har holdt på siden eg var gravid.. MEN blir nok sikkert skuffet på mandag/tirsdag når eg tester har nesten ikke lyst å teste.. hehe.. men gjør d nok uanset. (ble visst langt dette.. mye å få ut på morgenkvisten)
choette Skrevet 16. oktober 2008 #69 Skrevet 16. oktober 2008 Har aldri drømt sånn før, så var litt spesiell følelse når jeg våknet.. Ellers har jeg ikke mange symptomene denne pp.. Veldig ømme brystvorter da. Ikke pleid å hatt det før, så kanskje det kan være et symptom??=) *håper* Endel stikkinger i korsrygg og, har det under mens til vanlig men aldri før.! Håper virkelig det har klaffet denne pp.. for da blir det en herlig sommerbaby:D IKM onsdag eller torsdag, så vi får se
Babylove og knøttet Skrevet 16. oktober 2008 #70 Skrevet 16. oktober 2008 Ja selvom det begynner å nærme seg så føles det likevel utrolig lenge til vi kan teste. Jeg har enten ikm på fredag eller lørdag neste uke. Idag er murringene blitt enda sterkere, men kan det være fordi at jeg tenker så mye på det? hmm.. Og så etter å ha hatt null utflod etter el, så har jeg fått masse lotionaktig utflod idag i tillegg til murringene.. På pernille.info står det en beskrivelse av utflod-mønsteret i en ikke-gravid syklus (tror det er det som menes). Men hvordan er dette egentlig hvis man er gravid. Er på 6 DPO (DPO=antall dager etter el?) idag. For tidlig å i det hele tatt kjenne noe?
KarLuc +1? Skrevet 16. oktober 2008 #71 Skrevet 16. oktober 2008 hmmm, dette lurer jeg også litt på... merka egentli ikke noe til hvordan det var rundt el, men siden så har det vært litt tørt, og vannaktig siden....... har ihvertfall ikke hatt lotion greiene, og det sku eg hatt for noen dager siden ifølge det skjemaet... merkelig.. noen som vet???
mami78 Skrevet 16. oktober 2008 #72 Skrevet 16. oktober 2008 Vet i hvertfall at hver gang jeg har vært gravid(5ganger) så har jeg hatt økende utflod mot IKM...har en del nå så håper det kan være et symptom
☠Diamanda Galas☠ Skrevet 16. oktober 2008 #73 Skrevet 16. oktober 2008 tiden snegler avgårde..8 dager igjen til ikm;-0 har hatt utrolig kort lunte de siste dagene på jobb og hjemme..det er ikke bra, pleier å være sånn de siste dagene før mensen kommer, så kanskje.... jobber i bhg og har vanligvis laaang tålmodighet, men nå holder jeg på å eksplodere for ingenting...og stup trøtt når jeg kommer hjem.. vel, da er jakten igang;-)
RTL Skrevet 16. oktober 2008 #74 Skrevet 16. oktober 2008 bare noen timer til jeg skal snikteste med CB nå.. har IKM på mandag egentlig. kroppen er fryktelig.. føler det er noe på gang.. har sovet hele dagen, utflod og den ene puppa mi verker på 3.dagen og har store kuler.. *spent*
☠Diamanda Galas☠ Skrevet 16. oktober 2008 #75 Skrevet 16. oktober 2008 åhhh, så spennende med testing allerede...masse lyke til;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå