Moderator. Hannah Skrevet 10. oktober 2008 #1 Skrevet 10. oktober 2008 Er det liksom blitt en ny trend? Og hva er lykkepille egentlig. Leser at det er god omtale på disse og mange spiser det. Noen som kan informere her?
Moderator. Hannah Skrevet 10. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 10. oktober 2008 Heter produsenten det eller tablettene?
Ørna m/2 ørnebarn pp1 Skrevet 10. oktober 2008 #4 Skrevet 10. oktober 2008 Eeeh, velger å bli deprimerte? det er vel det at det var tabu før i tiden og nå som det er "lov" å være deprimerte kommer det vel mer fram i lyset...
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 10. oktober 2008 #5 Skrevet 10. oktober 2008 Lykkepiller er oppskrytt. Jeg prøvde en fuktig kveld på fest og det var ingen suksess...
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2008 #6 Skrevet 10. oktober 2008 Hehehe, skikkelig ute etter å provosere i dag skjønner jeg! Faktisk, så har jeg tenkt tanken selv. Selv om jeg VET at dette ikke er noe personen velger, og at det dreier seg om fysiske forandringer i kroppen, så kan jeg ikke for å tenke at mange kunne gjort mer for å hindre å havne i en depresjon. Jeg har selv opplevd mange ting som kunne gjort meg deprimert, men jeg lar ikke meg selv gå ned i kjelleren! Mulig jeg høres litt kynisk ut nå, mener for all del ikke at alle klarer dette. Men tror mange graver seg ned i ett hull når de egentlig kunne holdt seg oppe meg litt mer stå på vilje og optimisme! Hilsen fremtidig sykepleier, som muligens kaster stein i glasshus nå!
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2008 #8 Skrevet 10. oktober 2008 velger å bli deprimert?? Hvilken planet kommer du ifra??? Ta den slappe kjøttpølsa di med deg og kom deg tilbake der du hører hjemme
Moderator. Hannah Skrevet 10. oktober 2008 Forfatter #9 Skrevet 10. oktober 2008 Hva er tabu? Ja men da skjønner jeg hvorfor noen lyser opp mer enn andre, med tanke på at pillene har en slik virkning som "mer fram i lyset"
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2008 #10 Skrevet 10. oktober 2008 Kjære vene FletteMette! Jeg trodde da du var klokere enn som så. Tror du virkelig at du merker noe etter en pille eller to? Og deg har jeg beundret for smarte og velgjennomtenkte meninger??? *slår meg selv i panna*
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 10. oktober 2008 #12 Skrevet 10. oktober 2008 Hehe, jeg var søtten år og sørpefull, så jeg vet egentlig ikke helt hva jeg trodde...
fumlis og skrikerungene Skrevet 10. oktober 2008 #13 Skrevet 10. oktober 2008 denne diskusjonen burde jeg ta føler jeg...
fumlis og skrikerungene Skrevet 10. oktober 2008 #15 Skrevet 10. oktober 2008 Ja, det er noe av det kuleste som finnes faktisk!
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2008 #16 Skrevet 10. oktober 2008 hmmm.........., ja det har du sannelig rett i
Gjest Skrevet 10. oktober 2008 #17 Skrevet 10. oktober 2008 Er det noen som velger å bli deprimerte? Jeg ville ikke valgt det! Har prøvd det uten å velge det selv. Ikke noe gøy! Prøvde ikke disse lykkepillene. Har ingen tro på det jeg! Kom meg gjennom det uten dem!
Meesah og HattiFnattene♡ Skrevet 10. oktober 2008 #18 Skrevet 10. oktober 2008 Fordi det er så jævla morro
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2008 #19 Skrevet 10. oktober 2008 Hvis du skal bli sykepleier så bør du følge nøye med i psykiatri-timene! De som blir skikkelig deprimerte er gjerne dem som ikke har villet innse at de er på vei ned, fordi de desperat prøver å holde hodet over vannet. Jeg kjenner dessverre at jeg lar meg provosere av utsagnet ditt om at man ville klart seg med litt mer stå på vilje og optimisme. Jeg skal la det tale til din fordel at du sannsynligvis er ung, uerfaren og generelt ganske naiv når det kommer til slike ting. Derfor; her er et godt råd: før du uttaler deg om hvordan mennesker reagerer på psykiske påkjenninger, sett deg inn i menneskets psyke og forskjellige sykdommer. Da unngår du å såre noen med å komme med slike meget lite innsiktsfulle kommentarer! Lykke til som sykepleier. Og til HI Er det ikke fryktelig vanskelig å tenke klart når du har huet så langt opp i ræva???
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2008 #20 Skrevet 10. oktober 2008 Helt håpløst å diskutere! De som har kjent det på kroppen går i vranglås og vi andre aner ikke hva vi prater om....
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2008 #21 Skrevet 10. oktober 2008 fordi det er praktisk, da trenger man ikke gjøre noe, så får man sånne fine piller av den snille mannen med hvit frakk, det er fint å stive opp hjernecellene med litt dop, så er det så greit at dopet knapt virker, man skal vente inntil 2 mnd før effekt, hahaha, og alle som får det tror dem ble kurert, hohoho!!!!
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2008 #22 Skrevet 10. oktober 2008 Klarer ikke å diskutere et så alvorlig tema med en person som viser så lite innsikt i dette emnet som du gjør.. Er som å diskutere verdenskrisen med en to-åring ..
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2008 #23 Skrevet 10. oktober 2008 Nei alltså jeg må ærlig innrømme at jeg valgte det fordi jeg var drittlei å se positivt på ting!! Ikke opplevde jeg fæle ting i hverdagen, perfekt liv generelt! Og jeg er glad jeg tok det valget, for nå føler jeg meg ikke så ensom lengre....
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2008 #24 Skrevet 10. oktober 2008 Fordi vi bor i et samfunn der vi har det så bra at vi bare kan legge oss ned. For 100 år siden måtte kuene melkes enten vi ville eller ei.
Northernlights Skrevet 10. oktober 2008 #25 Skrevet 10. oktober 2008 De velger vel det fordi de ikke hadde annet å gjøre akkurat den dagen da vet du. I morgen eller neste uke kan det hende de velger å ha syltetøy på brødskiva. Foreksempel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå