Gå til innhold

De aller siste minuttene...

Anbefalte innlegg

Skrevet

For første gang her på dib, klarte jeg ikke å holde tårene inne.

De renner for deg og gutten din.

Dere kommer til å klare dere fint alene, du er kjempe flink som er sterk for den lille.

Tenker tanken om tenkt hvis og grøsser i blandt, og du har opplevd.

Ville bare si lykke til.

Ha folk rundt deg, selv om du tror du ikke orker.

En stor klem er langt mindre enn hva du trenger, men det er det jeg har å by på =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vålerenga12_&_Daniel - takk for svar. Jeg vil alltid ha med meg det største i livet, det er virkelig sant.

Det er rart å tenke på at han aldri vil få søsken slik jeg fikk, både biologi og aldersforskjell blir veldig annerledes nå enn jeg hadde tenkt. Men det verste midt oppi alt er nok redselen for at han får en pappa som ikke kjenner han så godt, og som han ikke kjenner så godt. Det synes jeg bare er så trist. Kan ikke skjønne at han kan flytte fra gutten sin! Skjønner ikke at noen klarer det.

Jeg mener ikke at man skal holde sammen for barnas skyld - men mener at man virkelig skal prøve. Man skal ha gitt det et ordentlig forsøk - og går det ikke så går det ikke. Men jeg opplever at han ikke har prøvd...

Vi får se hvordan ting blir til slutt - og en god stefar er ikke å forakte i det lange perspektiv.

Skrevet

Rekkefølgen her blir visst i hytt og pine. Men Vesla&Nurket - tusen takk. Det gjør så godt å vite at du bryr deg.

Skrevet

Takk ღ Bellღ-& gulletღ

Skrevet

Klumpen&Meg - det varmer så godt å lese det du har skrevet. Tusen takk.

Skrevet

Åh, kjenner det går kaldt nedover ryggen på meg når jeg leser dette.. Håper virkelig at det ordner seg for dere, og at mannen din finner ut til slutt at en familie er altfor verdifullt til å kaste bort på denne måten..

Og all honnør til deg, som faktisk vil få dette til å fungere, selv om han har vært utro. Det står det all respekt av, vet ikke om jeg hadde klart det.

Sender varme tanker til dere, håper dere finner ut av ting- og igjen blir en familie. I mellomtida håper jeg at dere snakker godt sammen, uten skittkasting mot hverandre osv, og i alle fall bevarer vennskapet dere imellom til dere finner ut hvilken vei dette går..

Skrevet

Mammas go'klump - jeg tenkte også sånn før - at jeg hadde aldri klart å tilgi en mann som var utro mot meg. Men jeg tror ikke man vet før man er der selv, han har gjort sitt livs store tabbe - men hvis han innser det, og gjør alt han kan for å fikse dette - skal jeg virkelig prøve. Det hadde kanskje vært annerledes om vi ikke hadde hatt barn sammen, jeg vet ikke.

Forholdet mellom oss er bra, så ingen fare for skittkasting og sånt;) Vi snakker bra sammen, og har det fint når vi er sammen. Han kommer innom i ettermiddag for å hilse på sønnen sin. Vennskapet tror jeg vi skal klare å bevare uansett, i alle fall i samarbeidet om sønnen vår. Våre problemer skal på ingen måte gå ut over han, det er jeg fast bestemt på. Så om det innebærer at jeg etterhvert må sende han på overnatting til Henne, så skal jeg prøve mitt beste å ikke la mine følelser skinne igjennom. Men gud, det blir vanskelig. Heldigvis er vi ikke der ennå - noen flytter jo rett inn til den nye, skjønner ikke hvordan de får det til å fungere med barn!

Skrevet

Huff, skikkelig trist!

Du virker usedvanlig sterk og fornuftig! Sønnen din er heldig som har en så oppegående mor! Ingen selvfølge at folk tar så stort hensyn til barna som du gjør i en brudd-situasjon. Vær stolt av at du er en så god mor! :) Du vil klare deg fint, selv om det blir tøft! Sender en stor klem. Lykke til!

Skrevet

Jeg må bare få legge til at jeg også syntes du er en fantastisk mor, som har de holdningene du har.

Det er MANGE som forkaster tanken på at barnet(a) en dag kanskje vil få en ny voksenperson i livet sitt, setter seg selv og sine følelser før barnets, og går inn for at det skal det aldri bli noe av.

Jeg er enig det at man aldri vet hvordan man vil takle en situasjon med for eksempel utroskap uten å ha vært der selv.

Du er utrolig sterk og jeg, og sikkert mange andre her inne, beundrer måten du takler dette på!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...