Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fordi om du synes røykere lukter vondt så hvorfor bryr det deg? Og hva vet du om at du ikke lukter vondt da?

 

Vi står der vi vil vi, vi er tross alt blitt kasta ut fra alle steder innendørs. En plass må vel vi stå og.

 

Fascinerer meg at du bekymrer deg ovar at en røyk forpester lufta, lurer på ikke du bør sjekke opp litt fakta. En røyk kontra en bil. Men at en bil kjører forbi deg på busholdeplasen, nei det gjør ikkenoe. Hehe

 

Lufta er fri for alle. :)

Skrevet

hvorfor det bryr meg? er du helt blåst eller bare later du som?

det bryr meg fordi de står der hvor ikkerøykerne må gå forbi og dermed må kjenne den jævlige lukta.

 

hva jeg lukter har da ingenting med denne saken å gjøre?

 

dere står der dere vil? ja takk det har jeg lagt merka, dere tar jo faen ikke hensyn :-)

 

og du er dum siden du tror jeg bekymrer meg for forurensinga røykerne sørger for, jeg VET at biler forurenser, men de irritererer meg ikke som røykerne gjør.

 

hele innlegget ditt oser av lav iq

Skrevet

Hehe. Jeg er både blåst og har lav IQ, må jo det ettersom jeg røyker.

Og ikke går av veien for å stå utenfor for å ta en blås. Gjerne rett i ansiktet på alle som kommer forbi:)

 

 

Skrevet

Vesla ditt og vesla datt? Visste ikke at du var fan av å bruke hersketeknikker Daniel.

Skrevet

går og tar meg en røyk og en dusj jeg..

:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...