Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

ja jeg er ikke så liten at jeg ikke innrømmer ting,,,,du kommer kanskje dit med årene du også

 

der sa du det, det er i hodet ditt og stemmer ikke med virkeligheten

 

jeg bor forresten på vålerenga og handler ikke på prix på etterstad

Videoannonse
Annonse
Gjest Siklerotte
Skrevet

Jeg er fryktelig flink til å se mine egne feil - og har null problem med å innrømme dem. For noen tar det flere år å komme dit - slik at de må poengtere det, for andre ikke.

 

Du har bodd på Etterstad uansett hva du sier, og har du ikke det så lyger du i hvert fall. Det er veldig lite pent. Lever ikke opp til navnet ditt.

 

 

Skrevet

at du drømmer om meg kan jeg godt skjønne, men den drømmen om at jeg har bodd på etterstad ble litt for virkelig skjønner jeg, for jeg flytta rett hit jeg bor nå utenbys fra.

 

navnet mitt kjenner du ikke :-)

Gjest Siklerotte
Skrevet

Ja, men da lyger du, for du har sagt at du har bodd/bor på Etterstad. Hvorfor du har sagt det får du nesten spørre deg selv om... Det er ikke jeg som lyger. Når det er sagt så DRØMMER jeg ikke om deg - men noen må jeg jo tenke på når jeg ser litt fylliker i området du bor (hvem ellers....?)

 

Og uansett om du liker det eller ikke, så heter du Daniel og forblir en Daniel - om du så heter det på papiret eller ei. Daniel it is.

Skrevet

Jeg synes at all eksos lukter jævli jeg, så jeg synes at vi skal fjerne alle biler slik at jeg slipper den lukta!!

Skrevet

du får grave fram innlegget jeg sier det i da vesla..hvis det betyr så mye for deg :-)

 

du har hengt deg helt opp du? jeg har skrevet her inne at jeg var fyllesyk en gang eller to ....og ett og annet "skål" og dermed så er jeg fyllik? du aner ikke hvor feil du tar

 

Daniel it is, men du vet det ikke.

Skrevet

godt poeng, men hva har det med dette innlegget å gjøre?

Skrevet

Det meste... du blir plaga av lukta på røyk... jeg på eksos! Og eksosen er mer farlig enn røyken utendørs. En røyker produserer like mye CO2 hele livet, som EN bil gjør etter å ha kjørt 2 kilometer. Det er noe å tenke på. Hva med alle de jævla bilene som absolutt skal kjøre rett utenfor kjøpesenter, sykehus, restauranter osv. Herregud, synes de skal få gå noen hundre meter jeg, fra bilene sine til butikken. Jeez!! Så irriterer jeg meg over folk med rødt hår da... men det er en annen historie! Finnes veldig mange ting man kan irritere seg over, bare man kjenner godt nok etter.

Skrevet

jeez azza?

 

noe sier meg at du røyker :-)

bilutslipp er helt klart et problem, noe de fleste kan og bød gjøre noe med, men det har ingen ting med det vi snakker om her, nemlig røyk og hvor irriterende det er at røykere tror de kan dampe løs uten dårlig samvittighet bare de er ute.

 

og hvorfor vil ingen svare på om dere veit hvor vondt dere lukter??

de fleste damer er veldig opptatt av hår og klær og sminke osv osv....men dere som røyker kan like godt droppe det, for stanken av sigarettrøyk ødelegger hele inntrykket alikevel

 

 

Skrevet

Nei, jeg røyker faktisk ikke... slutta for to år siden! :-)

Gjest Siklerotte
Skrevet

Nei, skal ikke grave frem noe som helst jeg. Vet hva du har sagt, du får bare stå for det.

 

Hengt meg opp har jeg da slettes ikke - jeg bare legger frem den harde sannhet. Når det er sagt, er det ikke dermed slik at jeg nødvendigvis ser på deg som en fyllik. At jeg TENKER på deg når jeg ser fylliker i området ditt behøver ikke å bety at jeg vil kategorisere deg som en fyllik. Har ikke plassert deg så langt nede. Men jo, du er i kategorien; "øl er litt for godt, and I can't help it".

 

Nei, men det driter jeg egentlig i. Har jeg null behov for å vite, for det er Daniel uansett.

 

End of discussion.

 

Og jeg innrømmer faktisk at det selvfølgelig luktet røyk av meg FØR - så å si at ingen her klarer å innrømme det blir for tåpelig. Da lukker du øynene for mine ord. Men at man er røyker behøver ikke å samsvare med at en lukter vondt. Ikke alle lukter, faktisk. Det avhenger litt av hvor ofte de røyker og hvor de røyker.

Skrevet

end of discussion? for det har 19åringen bestemt? :-) søtt!

 

du er ikke i stand til å bedømme mitt forhold til alkohol ut i fra det du leser her inne vesla, men jeg er imponert over påståeligheten din

 

står for det jeg har skrevet gjør jeg, men ikke for ting du mener jeg har skrevet men ikke kan bevise at har rot i virkeligheten

 

og du? hvis man røyker så lukter man vondt...om det så er bare rett før man fikser det med såpe og vann, tyggegummi eller pastiller eller hva du vil......og de færreste gjør noe med det med en gang...ja utenom deg da, men du er jo så spesiell :-)

Skrevet

kommer an på hvordan man ser det det..

for ikkerøykere er jo nettopp ikke røykere...

 

;-)

Skrevet

ja ok, bra for deg, men da vet du hvertfall at røykere lukter vondt

Gjest Siklerotte
Skrevet

Ja, takk - jeg er ganske søt.

 

Sålenge jeg føler jeg er i stand til å bedømme ditt forhold basert på de faktakunnskaper jeg har om ditt forhold til alkohol, så er jeg i stand til det. Nemlig.

 

Jeg kan bevise det om jeg gidder, poenget er at jeg ikke gidder. Det ville ta meg fryktelig mye tid og energi for å lete opp et slikt innlegg - flere timer. Det vil bety at jeg må ofre andre ting for å finne det innlegget, bare for å bevise at du lyger (noe jeg uansett vet med meg selv) og det er det ingen vits i. Jeg vet hva du har sagt.

 

Og ja, jeg er spesiell - og jeg lukter derfor godt. Søt jente vet du.

Skrevet

javel...men nå har jeg jo fortalt deg hvor jeg bor, hva du etter det velger å tro og mene blir din greie :-)

hvorfor du er spesiell sa jeg ingenting om

Gjest Siklerotte
Skrevet

Nei, jeg tror ditt ord ang. at du bor på Vålerenga - poenget mitt er at du har sagt at du bor på Etterstad tidligere.

 

Og det er helt greit - for jeg tolker det på min måte uansett. Som alltid er positiv.

 

Takk DanieLLLLLLLL, du får legge deg nå.

Skrevet

du gir tillatelse til at jeg får legge meg?

 

jeg tolker deg også, uten at jeg har noe behov for å skrive her hvilken kategori du havner under

 

så fine L'er du kan lage, way to go!

Gjest Siklerotte
Skrevet

Jeg gjør det ja, så det er bare å legge seg.

 

Nja, det er bare koselig med litt kategoriseringer her og der! Gjør meg ingenting - om du så mener jeg er et dophue, mobbeoffer eller sinnsyk (hva enn det måtte være...) Det er bare kos.

 

Og takk igjen - du er raus på komplimentene du.

Skrevet

nei, jeg har ingen trang til å skrive negative antagelser om folk jeg ikke kjenner .....i dag

Skrevet

Hvordan vet du at alle røykere lukter vondt? De som røyker lite og aldri inne, hvordan vet du at de lukter? Dersom de ikke lukter, så vet du jo ikke at de røyker.

 

Forøvrig kunne jeg ikke brydd meg mindre om min røyk plager deg, med mindre du slutter å gjøre alt som irriterer meg, som f.eks å ikke kjøre bil og ikke bruke alvorlig parfymerte lukter.

Skrevet

Jeg røyker selv, men til og med jeg vet at røykere lukter, selv om de røyker lite og ute.... Jeg sluttet da jeg var gravid og hver gang min samboer hadde vært ute å røykt, selv om det bare var en halv røyk, så stinket det når han kom inn igjen. (Grunnen til at jeg presiserer at jeg sluttet, er at man kjenner lukten enda bedre da).

Jeg regner ikke med det bare er lukt på klærne vi snakker om her, for det er lett å fjerne, men vi puster faktisk ut endel stoff som lukter en stund etter vi har røykt.

Skrevet

Selvfølgelig lukter en røyker rett etter røyking.

Men en person som røyker kanskje tre sigaretter i døgnet lukter slett ikke røyk hele tiden.

Og jeg har faktisk vært røykfri i lange perioder, og har fint klart å sniffe meg opp til like relevante referanser som deg.

Skrevet

kama :)

jeg vet selvfølgelig ikke at absolutt alle røykere lukter, men jeg kjenner mange som røyker litt og alltid ute, og det lukter røyk av de. den lukta setter seg i klær og hår og pusten...og jeg tror ikke de jeg kjenner er noe annerledes enn "alle" andre

 

irriterer all bilkjøring deg?

og hva er en alvorlig parfymert lukt?

Skrevet

I by irriterer all bilkjøring, med mindre jeg selv sitter inne i en bil. Alvorlig parfymert lukt er i grunnen 90% av all parfyme, cologne, after shave osv som luktes på en radius over 50 cm.

 

Jeg har faktisk opplevd, i min egen røykfrie periode, at folk som i utgangspunktet hadde sluttet å røyke, kunne overraske med å fyre opp en sig. Jeg har da vært bombesikker på at de ikke røykte lenger, fordi de slett ikke luktet røyk. Men de røykte liiite. Ofte bare sosial røyking.

Men jeg er enig i at folk som røyker slik man opplever en fast røyker (som f.eks ikke kan gå noen steder uten sigaretter), ikke lukter noe videre godt. Men jeg syns ikke de lukter så fryktelig mye verre enn f.eks folk dynket i "godlukt".

Uansett, verden består av ekstremt mye vonde lukter. Plages du nevneverdig mye av det, så anbefaler jeg deg å begynne å røyke. Det svekker vist luktesansen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...