Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

veit dere egentlig hvor vondt dere lukter?

og hvorfor skal det være greit at dere står rett utenfor inngangen til sykehus, butikker....på bussholdeplasser og forpester lufta?

helvete så irriterende!!!! gah!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Såpass må vi tåle! Utendørs!

Hva med folk med flatulens? Innendørs sådan? Dårlig ånde? Hvitløk? Svette...... Billige parfymer.

Skrevet

JEg røyker KUN for å irritere ikke røykere,,

Og fordi jeg liker å lukte vondt... :-)

Skrevet

nei det må vi ikke tåle! ikke utendørs heller

alt det du ramser opp er ikke helseskadelig

Skrevet

det skrives ikkerøykere i ett ord, ditt naut

Skrevet

Jeg røyker veldig lite. Men nå blåser jeg jeg røykesky midt i fjeset på deg. Og jeg vet at du ville syns det var veldig sexy. Røykelukt ( som jeg forøvrig haater), eller ikke. *blååååååås"

Skrevet

*blåååås* fra meg og...

Det der var bare idiotisk,hva en gjør i fri luft har ingen ting og si.

Om du er SÅ redd skade,kan du jo ikke gå ut i det hele tatt...

'Tenk på all forurensinga i lufta....Hva gjør du på bensinstasjoner a,bruker maske?

Skrevet

jeg er ikke så redd for helseskadene, tror ikke ikkerøykere pådrar seg helseskade ved at noen røyker på oss ute, men det er jævlig irriterende og unødvendig. hvorfor skal dere med fullt overlegg få lov til å ødelegge min opplevelse av frisk luft? det stinker faen og helvete!!

og willemo...det er stappsexy ...kanskje,....hvis jeg har 5 i promille :-)

Gjest Siklerotte
Skrevet

Nja, det lukter vel ikke så fryktelig mye av meg, men det gjorde det helt sikkert før da jeg røykte langt mer enn jeg gjør nå. Det er vel heller aldri min intensjon å forpeste skapninger som deg - men jeg står der det passer meg, hvor folk helst ikke er rett ved siden av meg. Om folk så velger å gå forbi meg eller å stelle seg right next to me når jeg røyker, så får det være deres eget valg.

Skrevet

ja...men da var du jo ikke så veldig i målgruppen da

snakker om folk som må stå rett utenfor inngangsdører andre må gå ut/inn, bussholdeplasser osv

og du lukter vondt om du lukter 1 eller 20, sånn ære!!

Gjest Siklerotte
Skrevet

Ja, bussholdeplasser røyker jeg uten tvil på - om folk da kommer for så å stelle seg rett ved siden av meg når det er stooor plass rundt, så får de takke seg sjæl.

Jeg kan godta vedgå at jeg luktet før, men ikke nå lengre - lukter godt jeg.

Skrevet

Det lukter bedre enn de som stinker hvitløk...

Skrevet

du kjenner ikke at det lukter hvitløk av folk som står utenfor en inngang eller på bussholdeplassen?

Skrevet

Hva med de som slipper en fis på offentlige steder?? Det er da enda eklere.... Jeg kniper heller godt igjen og tar meg en røyk, og om jeg må slippe en, så døyver røykelukten drittlukten. Mindre pinlig for alle, det...

Gjest Siklerotte
Skrevet

Nei, jeg stinker ikke. Det er nesten fysisk umulig da jeg røyker før jeg dusjer om morgen, før trening og rett før jeg legger meg. I mellom dette dusjer deg da og skifter tøy - og siden det er et fåtall av mennesker som trener med meg, dusjer med meg og egentlig sover med meg - så skal det egentlig litt til å lukte det - SÅ DET SÅ. FØR, ikke NÅ.

Skrevet

Har vært borti de som ikke røyker som stinker verre enn meg som røyker!!

Det lukter bare med det samme vettu!! =0)

Skrevet

dagens dårligste argument...haha!

og du veit ikke hvor vondt du lukter, det merker du ikke før du slutter!

Gjest Siklerotte
Skrevet

Gammelt øl på klærne fra en brun bar på Etterstad (kanskje du henger utenfor Prix med alle de andre.....) sammen med en eller annen billigparfyme lukter heller ikke så godt.

Skrevet

der bomma du veldig

hva har det med saken og gjøre? skal du rettferdiggjøre at du lukter vondt pga røyken med at øl på klær og billig parfyme ikke lukter noe godt heller?

jeg vanker ikke på etterstad og bruker ikke billig parfyme

Gjest Siklerotte
Skrevet

Du vanker like mye på Etterstad og bruker billig parfyme som jeg lukter vondt. Du har omtrent like mye å kunne basere argumentet (eller påstanden) din på som det jeg har.

Skrevet

du tar feil igjen

for vi vet jo begge nå at du røyker

du antar bare at jeg søler øl på klærne mine og bruker billig parfyme, noe som ikke stemmer

og du kan dusje til du blir blå....røykere lukter vondt :-)

Gjest Siklerotte
Skrevet

At jeg røyker skal jeg ikke fornekte da jeg selv fortalte det - men forskjellen er at jeg røyker tre tidspunkt på dagen som gjør det veldig fint umulig at jeg lukter. At røykere lukter vondt er en ting - men det kommer også an på hvor ofte man røyker og når - det må du da klare å skjønne. Selv du.

Jeg antar ikke - jeg vet.

Skrevet

ok da var ikke dette innlegget til deg da, du som desinfiserer kroppen din etter hver røyk

men du vet at jeg drikker øl på etterstad og bruker billig parfyme? hehe...den må du forklare for meg

Gjest Siklerotte
Skrevet

Nei, takk - det er fint når du kan innrømme at din egen påstålighet kun beviste at du tok feil! Setter pris på det...!

Hvordan jeg vet? Nei, det er en lang historie. Mest fordi i hodet mitt bor du på Etterstad - og om du ikke bor der, så har du bodd der! Og det trenger du ikke diskutere på, for det vet jeg. Og hver gang jeg har vært i Etterstad-området og gått forbi en viss Prix hvor det ifølge en jeg kjenner som bor i området, ofte henger fylliker og litt slikt (slikt er kanskje deg) så tenker jeg at der henger nok du ja. Regner med at jeg har sett deg. Billigparfymen henger bare sammen med at du henger der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...