Spireklar m/augustspire :) Skrevet 18. september 2008 #226 Del Skrevet 18. september 2008 WHAT THA FUCK!!!!!! Pussa nå tenna, satte meg på skåla, sjekka så klart trusa, vanlig utflod som har vært siste uka...men når jeg så på papiret var det så lyserosa som man kan få det....Hjeeeelp!! Er det tanta som kommer nå så raskt? Jeg har ALLTID hatt syklus på over 30 dager (de gangene jeg ikke har gått på prev, normal med prev), og nå hvis det er tanta som melder sin ankomst er det bare 25 dager....hm...merkelig... Er jo heller ikke sikker på når EL var...har jo ikke testa med EL-test, så det vet jeg overhodet ikke....Kan dette være en festeblødning mon tro? Noen må skrive noe her før jeg sovner....*confused* Sukk fra meg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 18. september 2008 Forfatter #227 Del Skrevet 18. september 2008 Oj, ja, det *kan* være festeblødning, men kan også være mensen... Jeg sitter med samme spørsmålet selv, men jeg velger å tro at det er mensen som kommer fire dager for tidlig.... Selv om det er merkelig, siden el-testen var pos. i går... Sorry, har ikke noe bedre svar. Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 18. september 2008 #228 Del Skrevet 18. september 2008 Jeg aner ikke... Hvis det ikke kommer noe mer fremover nå, så kaaan det jo være en festeblødning... Noen opplever også spotting før tr kommer... Kan være så mangt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spireklar m/augustspire :) Skrevet 18. september 2008 #229 Del Skrevet 18. september 2008 takk for ditt svar, men sitter her like forvirra...hehe nei, er nok tanta som kommer på besøk... men det spiller ingen rolle, da kan jeg ta`n litt mer ut på jentefesten i morra 1 pp uansett, så skal nok overleve dette...hehe...men må si jeg er litt utålmodig allerede....håper 2 pp blir lettere...hvis det er tanta nå da... du har ikm mandag du å ik? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 18. september 2008 Forfatter #230 Del Skrevet 18. september 2008 Jepp, ikm mandag her. Tror det er mange som har på søndag/mandag/tirsdag. En gjeng med skrullinger her nå! :-D Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 18. september 2008 #231 Del Skrevet 18. september 2008 En stoor gjeng skrullinger....hehe.... Jeg tipper tr kommer på søndag...noen andre? Skal vi lage en odds her...? :-P Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spireklar m/augustspire :) Skrevet 18. september 2008 #232 Del Skrevet 18. september 2008 hm...jeg har ALDRI spottet før mens før....så blir spennende å se i dagene fremover om den lyserosa greia gir seg eller om tanta kommer løøøøøøpende!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karri -julibaby i magen Skrevet 18. september 2008 #233 Del Skrevet 18. september 2008 Jeg hadde også en liten lyserosa blødning istad. Så utrolig spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spireklar m/augustspire :) Skrevet 18. september 2008 #234 Del Skrevet 18. september 2008 Veldig spennende...men mensmurringene fortsetter, så jeg tror nok det er TR som kommer Leste nå at festeblødning kan komme 5-10 dager etter EL..... Når har du ikm Karri? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
☠Diamanda Galas☠ Skrevet 19. september 2008 #235 Del Skrevet 19. september 2008 lurer på om jeg har festeblødning nå...har ikke hatt det de andre gangene, men jeg har heller aldri blødd under EL før men det har jeg denne syklusen... er en uke siden EL, og i går kveld kjente jeg voldsomt med stikninger før jeg sovnet..tenkte at " ja nå er det et lite rumpetroll som fester seg", og sovnet etterhvert..våknet midt på natta av at jeg blødde litt, og tok på et bind...endel smerter før jeg sovnet igjen... når jeg våknet, var det ikke blod i bindet , men kom litt brunt blod på papiret... kan dette være festeblødning eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monkri mamma til 4 Skrevet 19. september 2008 #236 Del Skrevet 19. september 2008 åååååå..... d er så lenge til ikm. j har ikke før den 28. d er siste dagen i uke 39. dere er heldig som har d på mandag og kan begynne å teste da. skal til gyn i dag. håper han ikke finner no galt. er så mange som har blitt gravid nå, vil d j å. Diamanda Galas: d kan være en festeblødning, vi satser på d og tenker bare positivt. må tenke positivt eller så blir man bare gal av å gå å vente. klem.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 19. september 2008 Forfatter #237 Del Skrevet 19. september 2008 Diamana G: Høres nesten ut som en festeblødning ja. Jeg hadde ikke det sist gang, så jeg har ingen aning. Haha, jeg tror ikke jeg hadde det, jeg lette jo ikke da.... Selv har jeg ingen tro på denne pp lenger. Er ganske sikker på at det er mensen som kommer nå, for jeg spottet på denne måten 3-4 dager før sist mens også. Grrrrr... Det eneste håpet jeg har er det vonde bekkenet mitt og de merkelige positive el-testene, men jeg tror egentlig bare det er lurekroppen min igjen... Jaja, får bare håpe mensen kommer fort, slik at jeg får begynt på ny pp. Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monkri mamma til 4 Skrevet 19. september 2008 #238 Del Skrevet 19. september 2008 hei. j skal på gyn i dag og lurer på om han kan se om j er gravid el ikke alt nå? er ultralyd og greier. har ikm den 28. noen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥ ♀06+♥♂10+spireimagen ♥ Skrevet 19. september 2008 #239 Del Skrevet 19. september 2008 monkri: vil tro han kanskje kan se den fostersekken evt? Vil da tro han vil se at eggløsningen evt har resultert i noe eller om eggløsningen bare har vært og ikkeblitt noe mer?? kan du ikke spørre han? og for all del legg inn oppdatering her etterpå!! =)=))) Lykke til! HVordan går det med alle ikm uke 39'ere?? Hvem har testet? hvem vet alt at de er gravide? noen med ikm ca torsdag? jeg trodde først jeg hadde ikm 26, men så når jeg sammenlignet med de forrige syklusene mine ser jeg at mensen har kommet på samme dag hver mnd - en dag siden i sommer da jeg brukte sånn utsette mensen piller. Så forrige mnd fikk jeg mensen den 25- da må det bli den 24 denne mnd?? irriterende forvirrende syklus- MEN dOG ikke så irriterende som mange andre har så jeg skal ABSOLUTT ikke klage!!! overhodet ikke!! testet idag tidlig- super for tidlig og negativt. Prøver å holde motet oppe.. har lyst til å teste i morgen tidlig også men liten vits kanskje?? hvordan går det med lurekroppen A1973??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 19. september 2008 #240 Del Skrevet 19. september 2008 Heisan, jeg har ikm på mandag..tror jeg.. Skal teste i morgen tidlig.. Jeg er så usikker nå.. Bedt på fest imorgen og aner ikke hva jeg skal skylde på.. Og sambo synes også det var rart at jeg ikke skal drikke.. Tror ikke han helt har skjønt at det kan ha konsekvenser.. Jeg aner jo ikke om jeg er gravid nå eller ikke.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monkri mamma til 4 Skrevet 19. september 2008 #241 Del Skrevet 19. september 2008 hei på dere alle sammen.. ja da er j hemat igjen..... var på gyn undersøkelse og han så en svart liten prikk.. han sa d kanskje kunne være en tidlig graviditet.... tok blodprøve og den får j svar på om mandag. selv om den er negativ, så kunne j være gravid for d, som sagt d er jo tidlig.. vet ikke helt hva j skal tro da men.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 19. september 2008 #242 Del Skrevet 19. september 2008 Oi, så moro Får håpe han har rett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PrøvLykken Skrevet 19. september 2008 #243 Del Skrevet 19. september 2008 Så utrolig spennende! Tipper du er spent:) Jeg fikk så veldig vondt i magen i dag, tenkte med en gang at nå er jeg gravid. Var nok bare luft ja, hadde spist løk til lunsj... Har ingen andre symtoper, og tror ikke noen gyn hadde kunnet finne svarte prikker i min livmor:( Men har jo nesten ikke starta å prøve en gang, så det kommer nok etter hvert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 19. september 2008 Forfatter #244 Del Skrevet 19. september 2008 Monkri: OJ, så spennende!!! Kanskje litt *for* spennende, å nesten vite liksom...:-D PrøvLykken: Hihi, kanskje du får en løkbaby? :-D Huff, jeg får også sinnsykt vondt i magen av for mye løk/hvitløk. Skjer ikke noe her i huset nei... Har fortsatt litt spotting på papiret, men ikke hver gang jeg går på do, bare av og til. Har ikke noen mens-smerter heller, det hadde jeg sist pp da jeg spottet 3-4 dager før mensen kom. Bekkenet er ille, ille i dag også... Blir vel en tur til legen ut i neste uke, hvis jeg ikke blir bedre i bekkenet. Må uansett finne ut hvorfor det plutselig er blitt så fryyyyyktelig vondt. Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 19. september 2008 Forfatter #245 Del Skrevet 19. september 2008 VRÆÆÆÆL, her er mensmurringene kommet... Så nå er det vel bare å vente på mensen.... Snufzzzzzz.... Er litt deppa nå.... Det er lov å trøstespise nå, er det ikke????? :-D Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anjaslilje Skrevet 19. september 2008 #246 Del Skrevet 19. september 2008 huff mener ikke skremme deg men kan det være graviditet utenfor livmor?? eller får man positiv grav test da?... uansett god bedring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 19. september 2008 Forfatter #247 Del Skrevet 19. september 2008 Snups: Er det meg du prøver å skremme? :-D Tror uansett man får pos. test hvis man har svangerskap utenfor livmoren ja, så jeg tror ikke det er det... med meg ihvertfall... Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spireklar m/augustspire :) Skrevet 19. september 2008 #248 Del Skrevet 19. september 2008 Vrææææææææææl her også..... Først stått å stampa i 70 minutter i Kø på ringveien fra jobb....skulle liksom RASKE meg hjem til den ENESTE testen jeg hadde igjen.....må jo teste før jeg skal drikke i kveld.....så kom hjem, spurta opp trappa.....tissa, men trur du fader meg ikke det kom FOR MYE UUUUUUUURIIIIIIIIIIIN på testen da???? :( ØDELAGT!!! Snufs.....Å nå er apoteket stengt ved meg, og jeg får ikke sjekka... H....... Ja, får ta det rolig i kveld da....blir nok litt vin og kanskje en mojito, å det får være det IKM mandag, gleder-gruer seg Ha en suuuper kveld dere:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 19. september 2008 #249 Del Skrevet 19. september 2008 Jeg testet i ettermiddag...NEGATIV... Blæh... Men, kom til å tenke på at pms puppene mine ikke har kommet enda, og ikm er om 3 dager.... Pleier alltid å få ømme pupper og de blir på en måte "hovne" og fastere en del dager før ikm.. Men, har ikke merket noe til det enda... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 19. september 2008 Forfatter #250 Del Skrevet 19. september 2008 Jeg er sur og grinete... pms, tror jeg.... :-D Pfeew: Godt å se at du *måtte* teste du også...:-D Drikk og kos deg, sier bare jeg! HVIS det er en baby der, så klarer den seg nok. Bare ikke drikk deg fra sans og samling! :-D Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå