Gå til innhold

Skravletråd for jentene i Drammen og omegn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ville bare si at jeg nå har født :):)

Lille Jesper kom til verden på sykehuset buskerud 4 september. Han var en stor gutt, 4060 g og 54 cm lang. Fødselen ble satt i gang 3 dager før termin pga svangerskapsforgiftning.

Lykke til videre til dere alle sammen :):)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei jenter

Har ikke vanket så mye i disse traketer så jeg så ikke at det var en drammen omegn tråd før nå!!

Jeg er ei jente på 27 venter nr to 20 mars. Har en gutt født 11 mars 07, så her blir det liv.

Har vært plaget med kvalme til nå, og nå har desverre bekken smertene allerede meldt sin ankomst, høyst ubehagelig og alt fortidlig etter min mening. Men dette er jo vanskelig å styre!

Blir gjerne med på treff!

Forresten Lindus: Gratulerer

Skrevet

Gizom81; ja, ikke den eneste som skal få action i hverdagen, jeg har ei tulle født 30. juni og venter en gutt 13. februar. har også ei tulle på 5:-) hørt av erfarne at det er tøft det første året, og så har de veldig stor glede av hverandre! så vi får trøste oss med det..

Skrevet

Lindus: grattis så mye, hørte noen rykter om at du enedlig hadde poppa ut prinsen din, så godt å ha fått det overstått.

Jeg har også begynt å slite med bekkenet, i går verket jeg slik i beina at jeg ikke klarte sove.

Kvalme og oppkast har også satt i gang for fullt igjen, og vekten går nedover igjen i stedet for oppover:(

Når skal dette kvalmehelvete gi seg da, nå orker jeg ikke mer, er så utrolig sårt å ikke klare være sammen med snuppa mi, og hun savner mamma'n sin noe innmari fælt, har det nogenlunde greit på dagen, men fra kl 17.00 melder kvalmen seg igjen og fra kl 19.00 ligger jeg rett ut og spyr. Blir dårlig med en gang hun kommer hjem fra barnehagen nesten, og da blir det ikke mye tid sammen:(

Savner så fælt å kunne leke, lese og tulle sammen med henne.

Skrevet

Hei. Jeg heter Rigmor, er 27 år, og bor på Danvik i Drammen sammen med min samboer (og barnefaren). Jeg er i min 12 uker nå så hører vel egentlig ikke til denne gruppen før neste uke... måtte bare sniklese litt =) Vi venter vårt første barn i mars. Jeg har vært på tidlig ul og sett at alt er bra og hjertet slår som bare det. Nå for tiden er jeg veldig morgenkvalm og ekstramt sulten på samme tid, så gleder meg til å komme over i 2. trimester for har hørt at mange av plagene slutter da...

Så gøy å se at det er så mange fra Drammen her =)

Skrevet

Takk :)

Ja, endelig!! Ble satt i gang 3 dager før termin pga svangerskapsforgiftning da, men like greit å bli ferdig med det;) Hedda slo meg på målstreken da...hehe...hun fikk lille Erle to dager før. Men moro at det ble så tett da, og at vi fikk litt tid sammen på føde/barsel.

Huffda, ille at du skulle begynne med bekkenet i tillegg til kvalmen/oppkastet da. Men det er jo forbigående....vet det er en liten trøst akkurat nå....men du må nesten prøve å tenke sånn. Håper inderlig at du føler deg i bedre form snart!! Lykke lykke til :):)

Skrevet

Hei hei alle sammen. jeg er jente på 21, bor på gulskogen med samboer og første barnet på vei :) er 17 uker til nå... Moro å se flere i nærheten i samme situasjon da :)

Skrevet

Dytter litt på denne jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...