Mayken Skrevet 21. august 2008 #1 Skrevet 21. august 2008 Da startet jeg en tråd for oss jeg. Jeg heter May, er 29 år. Kommer opprinnelig fra vestlandet, men har bodd i Drammen i over 8 år tillsammen. Har ei nydelig jente som fyller 2 år i midten av November Og neste mann er foreløbig ventet i begynnelsen av mars. Jeg har slitt med ekstrem svangerskapskvalme hele svangerskapet og vært inn og ut av sykehuset i flere uker. Håper at det vil roe seg snart slikat jeg får mulighet til å være med på et treff snart.
Gjest Skrevet 21. august 2008 #2 Skrevet 21. august 2008 Slenger meg på her jeg nå da, kanINA:)) Jeg bor rett utenfor Drammen, med sambo og ei jente som er 18 måneder:) Hun blir storesøster 7.mars i følge foreløpig termin:) Jeg har ikke vært kvalm i det hele tatt dette svangerskapet, men sliti med å være ekstremt trøtt og sliten. Så er foreløpig 60% sykemeldt. Nå har jeg i tillegg fått halsbetennelse for 2. gang på ca 1 måned:( Trenger så sårt litt energi, så det passet utrolig dårlig!
Mayken Skrevet 21. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 21. august 2008 Hei Meliah, velkommen inn hit:) Har savnet deg;) hehehe Blir med på treff en gang du da vel? Vi må jo få møtes en dag og ikke bare skravle her inne. Har jo skravlet i 3mnd og vel så det jo. Er ikke halsen blitt noe bedre?
Gjest Skrevet 21. august 2008 #4 Skrevet 21. august 2008 Ja, jeg får vel prøve å være med på et treff engang vel. Fikk aldri surret meg med på noe sist jeg var gravid, og angrer litt for det. Men ny sjanse nå da!) Halsen er litt bedre heldigvis. Sitter på jobb, full av paracet og penicilin...hehe..men skal hjem ved tolvtida da, siden jeg er 60% sykemeldt:)
Serephina Skrevet 21. august 2008 #5 Skrevet 21. august 2008 Heisann! Jeg bor i Sande og er 32 år. Termin 10 februar. Vår første så gleder oss masse:-) Blir gjerne med på treff.
Nim83 Skrevet 21. august 2008 #6 Skrevet 21. august 2008 Hei. Jeg heter Kristin, 25 år om to dager - hjelp! Er født og oppvokst i Drammen, bor nå i Solbergelva. Hadde vært moro med ett treff og bli bedre kjent.! Termin 16. des på oss, med førstemann!
Brid Skrevet 21. august 2008 #7 Skrevet 21. august 2008 Jeg heter Brid,og bor i Drammen sentrum. Jobber 100% som Sykepleier på sykehus. Venter første barn i 18 November vet ikke om de blir gutt eller jenta!!! Gleder med til treff neste onsdag
Mayken Skrevet 21. august 2008 Forfatter #8 Skrevet 21. august 2008 Fikk høre hjertelyd i dag:) Måtte lete en liten stund, men fikk høre 150 herlige slag i minuttet. Helt fantastisk:) Bride: jobber du på sykehuset buskerud? Det gjør jeg.
Elisa ♥2 barnsmor♥ Skrevet 21. august 2008 #9 Skrevet 21. august 2008 Hei May!!! Så moro! Visste ikke du skulle ha igjen! Syns ikke det er lenge siden Ina kom... hehe Kjedelig å høre at formen ikke har vært bra, men det forklarer jo at jeg så din kjære på sykehuset i sommer... Når har du termin? Jeg har 15. januar Klem Hege Elisabeth
Elisa ♥2 barnsmor♥ Skrevet 21. august 2008 #10 Skrevet 21. august 2008 Du jobber på sykehuset og ja... Hvor da? Jeg skal på med 3 i helgen...
Gjest Skrevet 21. august 2008 #11 Skrevet 21. august 2008 Sniker meg litt inn her jeg....selv om jeg tilhører 3 trimester. Bor i Drammen jeg også, og kjenner jo et par av dere fra før....hvertfall kanINA og Lillemy med nr3....og jeg også jobber på sykehuset buskerud. Skal alle sammen på treff til onsdag eller?? Har liksom ikke slengt meg med før jeg da....for har ikke vært noen kjente...men kanskje jeg skulle se om jeg orker nå? Elisa: Med 3....er det gamle med 5 eller med 6?? Jeg har jobba på med 4 i flere år....hehe
Elisa ♥2 barnsmor♥ Skrevet 21. august 2008 #12 Skrevet 21. august 2008 hehe aner egentlig ikke... Jobber bare ekstra på sykehuset, jobber egentlig fullt i skolen. Men jobba litt på med 4 i sommer... Har bare sett en gravid der.. er du avd.spl? Siden jeg glemte helt å presentere meg for ble så forfjamsa over å se kjentfolk her inne får jeg slenge på noen ord. Er 30 år og gravid med nr 2, har datter på snart 8 fra før fra tidl ekteskap. Ser ut til at jeg blir alene med denne. Bf er min store kjærlighet som for tiden er hos sin ekskone i stedet :-( Bor i Krokstadelva.
Gjest Skrevet 21. august 2008 #13 Skrevet 21. august 2008 Jeg jobba på med 4 frem til for ca 1 år siden, og hadde da jobba der i 6 år. Det er flere fra med 4 som er gravide, men noen er sykemeldte, to som skal ha i henholdsvis oktober og november, og ei som skal ha samtidig som meg som har gått ut i permisjon. Jeg jobber fortsatt på sykehuset, men har en annen stilling på medisinsk klinikk nå. Jeg er 32 år, og har ei jente på 9 år fra før.....bor på konnerud
Amsim Skrevet 21. august 2008 #14 Skrevet 21. august 2008 Hei, Så gøy at det er så mange fra Drammens område. Jeg bor på åssiden, og ha bodd i Drammen i mesteparten av mitt liv, er 27 år og bor sammen med barnefaren. Vi venter vårt første bar i slutten av januar, skal på UL på tirsadg så da kommer flere detaljer på plass... Var ganske kvalm en periode i starten, sykemeldt i 3 uker, men vært bra form siden;-) Gleder meg til å bli kjent med flere etterhvert
Elisa ♥2 barnsmor♥ Skrevet 21. august 2008 #15 Skrevet 21. august 2008 Jeg jobber på Konnerud skole. Hører dere til der eller Vestb eller Hallerm?
Gjest Skrevet 21. august 2008 #16 Skrevet 21. august 2008 Dattern min går i 4 klasse på Hallermoen hun.
Jente 74 mod Skrevet 21. august 2008 #17 Skrevet 21. august 2008 Hei! Jeg bor nå på Kongsberg og flyttet hit for 2 år siden.. har bodd i Drammen og jobber der nå.. Har termin 31.12 og det er vår første..
Elisa ♥2 barnsmor♥ Skrevet 21. august 2008 #18 Skrevet 21. august 2008 Da kjenner jeg nok ikke henne :-)
tuppi2 Skrevet 21. august 2008 #19 Skrevet 21. august 2008 Hei. Er 27 år, heter Bente og kommer fra Mjøndalen. Jobber også på sykehus, men i Kongsberg. Vi venter vårt første barn, ei jente ser det ut som, 1.januar. Formen er for tiden helt topp skal prøve å komme meg på treff, men kan ikke neste uke for da er vi på ferie.
skytte75:) Skrevet 21. august 2008 #20 Skrevet 21. august 2008 Slenger meg på her jeg og:) Selvom jeg fremdeles bor i Oslo, skal vi flytte til Drammen innen en mnd. Har ei jente som blir 2 år i september, og venter en til 25 januar. Er selv 32 år, jobber på sykehus i Oslo, men må vel bytte til Drammen etter permisjonen tenker jeg:) Har lyst til å være med på treff når vi har flyttet:)
MammaentilBastimusventerentil! Skrevet 21. august 2008 #21 Skrevet 21. august 2008 Kan jeg være med også, selv om jeg ikke vet hvem noen av dere er.... Jeg er 28, kommer opprinnelig fra Oslo, men har bodd i Drammen i 3 år. Har en gutt på 3 1/2 år og venter nr 2 i Desember. Men hvis h*n har det like travelt som sin storebror så kommer h*n nok noen uker før. Jeg har vært i fin form, men blodtrykket mitt er litt høyt, var 145/95 sist så jeg flyr litt ekstra frem og tilbake for å sjekke hos legen. Vi får se hvordan det går ( svangerskapsforgiftning sist gang). Hadde vært hyggelig og blitt kjent med noen i Drammens området da jeg kjenner svært få rundt her.
Snuppa_00:13 og Gutt_16:28 Skrevet 21. august 2008 #22 Skrevet 21. august 2008 Jeg får vel slenge meg på jeg også Jeg er 28 (snart 29) år og vi venter nr 2. Vi har en baby på 10 mnd og det blir to tette, men nr 2 kommer ikke før i februar. Bor i sentrum og trives kjempe godt. Skal prøve å komme på noen av treffene men det er ikke bare bare å rekke alt med en liten tass.
Mayken Skrevet 22. august 2008 Forfatter #23 Skrevet 22. august 2008 Oi, så mye liv det var her da, så gøy:) Elisa30: ble mildt sagt overrasket over å se deg her inne...hehehe. Gratulerer så mye med spiren da. Jeg jobber på medisin 3 og 4, men er sykemeldt og har vært det i 2 mnd nå. Medisin 3 er tidligere medisin 5. Lindus: selvsagt kan du henge sammen med oss, og selv om pjokken kommer kan du vel treffe oss uansett, er jo meningen at man skal bli kjent med andre i samme situasjon:)
Mayken Skrevet 22. august 2008 Forfatter #24 Skrevet 22. august 2008 Meliah: lykke til på ultralyden i dag:)
LilleMy med nr3 Skrevet 22. august 2008 #25 Skrevet 22. august 2008 jøss, så mange fra drammen da! får slenge meg med jeg og d:-) jeg venter da nr 3 i februar, har to jenter på 5 og 1 år. 26 og gift og selvfølgelig sykepleier jeg også hehe.. men jeg jobber ikke på sykehuset da, storkoser meg i hj.sykepleien og jobber fortsatt 100%. derfor ikke sikkert jeg får blitt med på treff så altfor ofte. ellers er dette et "nytt" sv.skap, dvs totalt annerledes enn noen av de to andre. ikke kvalm, litt trøtt, ikke altfor vondt i hoftene, ikke strekksmerter i magen. nesten så jeg lurte, inntil en liten kul dukket opp her tidligere i uka og en litt vilter sommerfuglbevegelse gav seg til kjenne på onsdag:-) merker kynnerne allerede nå, noe jeg gjorde med førstemann, men håper jeg får jobbet lengst mulig. fødte for tidlig med begge de to andre, så spørs hva legen sier. noen med erfaring på dette?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå