Ungmamma21 Skrevet 27. august 2008 #51 Skrevet 27. august 2008 hei... bor ikke så langt unna hverandre vi da. bor i solbergelva jeg.... veit du om det blir gutt eller jente?
Gjest Skrevet 28. august 2008 #52 Skrevet 28. august 2008 Nå er vi noen ælva-jenter her tror jeg, morro!! Jeg hadde legetime klokka 9 i dag morres jeg, men tror dere jeg husket det da?? Var 100% sikker på at det var i morgen jeg, så jeg satt og dinglet her på jobb når klokka var 9:( Fikk time igjen til mandag da, men hadde vært så koselig å høre hjertelyd i dag!! )
babyimagen2011 Skrevet 28. august 2008 #53 Skrevet 28. august 2008 Hei Hei=) Er opprinnelig nordfra, men flyttet til Drammen for 5-6 år siden.. Har siden bosatt meg i solbergelva... Og stortives her=) Vi venter våre første barn 1.februar. To gutter har jeg i magen=)
joyleaf Skrevet 28. august 2008 #54 Skrevet 28. august 2008 Hei! Jeg er 31 og bor også på Åssiden med min samboer. Vi venter vårt første barn 11. mars.
Mayken Skrevet 28. august 2008 Forfatter #55 Skrevet 28. august 2008 Hei alle sammen. Noen som var på treff i går? Jeg fikk ikke deltat, var innlagt på sykehus igjen:( Ser ikke ut til å ville gi seg dette altså. Håper virkelig at det ikke er lenge igjen.
LilleMy med nr3 Skrevet 28. august 2008 #56 Skrevet 28. august 2008 jeg fikk høre hjertelyd igår. 150 sa legen. hva var disse tallene for gutt og jente igjen? alle rundt med sier vi får gutt, men det er nok fordi vi har to jenter fra før av.
Flo_Isak Skrevet 30. august 2008 #57 Skrevet 30. august 2008 Hei. Jeg er 21 år og fra Lier. Har foreløpig termin 13 mars. Skal de fleste her inne føde på Buskerud s.sykehus? Hvor lenge etter første legebesøk kommer innkalling til ultralyd?? Jeg er 12+3, var hos legen for 2 uker siden. Har fått et brev fra sykehuset, men det var mest info ang fødeavdelinga og et skjema jeg måtte fylle ut. Håper innkalling til UL kommer snart!!
Mayken Skrevet 30. august 2008 Forfatter #58 Skrevet 30. august 2008 Flo: det tok ca 4 uker fra legebesøk til jeg fikk brev om ultralyd
Ungmamma21 Skrevet 30. august 2008 #59 Skrevet 30. august 2008 jeg skal værtfall føde på drammen;) gjorde det med første mann og er kejmpe fornøyd med drammen;) jeg fikk innkalling til ul 3uker etter legetimen. den kommer nok snart skal du se. jeg begynte å lure på om den ikke kom snart, ser sånn frem til ul;) skal den 8;)
Mayken Skrevet 30. august 2008 Forfatter #60 Skrevet 30. august 2008 Skal føde på SSB jeg også, forhåpentligvis uten kamera denne gangen...hehehe. Vi endte opp å føde midt i filming av jordmødrene.
Ungmamma21 Skrevet 30. august 2008 #61 Skrevet 30. august 2008 oi, så gøy da;) kunne tenke meg det jeg alså, men var litt for tidelig ute med fødsel, haha. hvem av disse damene var du da? jeg så alle episodene;) kjempe bra serie;)
Mayken Skrevet 30. august 2008 Forfatter #62 Skrevet 30. august 2008 Vi ble heldigvis ikke brukt. Og det er like greit, for i ettertid bestemte vi oss for å trekke oss. Fødselen var ikke noen god opplevelse, og vi følte ikke for å dele den med andre.
Elisa ♥2 barnsmor♥ Skrevet 30. august 2008 #63 Skrevet 30. august 2008 Skal føde på Ringerike. Var ikke så fornøyd med Drammen sist, med unntak av "min" jordmor som var helt topp! Men jippi for lystgass, det får jeg på Ringerike, tror det passer meg...
Stine_mor Skrevet 30. august 2008 #64 Skrevet 30. august 2008 Oi, her var det liv. Jeg bor på Åssiden, er 33 år og har nettopp passert 13 fullgåtte uker med vårt fjerde barn. Termin er foreløpig 8 mars.
Mayken Skrevet 3. september 2008 Forfatter #65 Skrevet 3. september 2008 Dytter litt på denne jeg. Hvordan går det med dere jenter?
Gjest Skrevet 3. september 2008 #66 Skrevet 3. september 2008 Hei! Her rusler det og går:) Kjenner små dunk i magen stadig oftere og det er kjempestas!) Er ferdig med halsbetennelse og penicilin nå, så da har jeg fått meg en forkjølelse i steden! Å lykke! Hehe..Og snuppa vår har feber og rennende nese, er hjemme fra barnehagen så det blir lite avslapning på meg. Er fortsatt 60% sykemeldt, men får jo aldri tid til å hente meg inn...grrr...syyyyyyte! Men ellers er jeg veldig fornøyd asså, gleder meg veldig til å finne ut om det er gutt eller jente på ordinær ul! Selv om det er en stund til enda da:) Dere andre da?
beee Skrevet 3. september 2008 #67 Skrevet 3. september 2008 Hei, jeg er 32 år og bor i Hokksund...har termin den 26 januar, blir en liten gutt:) Nr1 for oss, spennende.. Jeg er fra vestlandet, har bodd her siden februar....
Mayken Skrevet 3. september 2008 Forfatter #68 Skrevet 3. september 2008 Jeg var på kontroll i går og sambo fikk høre hjertelyd, det var stas. Ble sykemeldt videre til 30. sept. og legen mente at jeg ikke kom til å komme tilbake i jobb før fødselen.....virkelig oppløftende...not. Men det kan være jeg får prøve meg i aktiv sykemelding etterhvert da, så håper på det, men først må kvalmen gi seg og kroppen få tilbake litt energi. Kjenner jeg er så utrolig sliten og nedbrutt nå etter 10 uker med kvalme og oppkast. Har ikke overskudd til å bedrive favoritt hobbyen min en gang, strikking, jeg som skulle strikke julegaver til alle fadderbarn og mange andre i år. Ser dårlig ut, men kan jo være jeg får gjort litt så lenge jeg er sykemeldt alikevel. Jul blir det uansett. Beee: hvor på vestlandet er du fra? Jeg kommer fra Ålesund og har bodd i Drammen i tilsammen 8 år nå.
beee Skrevet 4. september 2008 #69 Skrevet 4. september 2008 Jeg er fra Bergen, men hsr ikke bodd der fast på mange år nå... har studert mange år i utlandet. Skrevet hovedoppgave og jobbet i to år på Ullevål, vel bodd i oslo tre år før jeg flyttet hit... Rart å flytte ut fra byen etter så mange år med storbyliv;)
Flo_Isak Skrevet 4. september 2008 #71 Skrevet 4. september 2008 Nå har jeg fått brev ang ultralyd. Skal 13 oktober! Så da er det bare å vente til den tid. Er litt nervøs for spira om dagen, har fått gammelt blod når jeg har tørket meg, og i går kom det også ferskt blod. Lurer på om jeg må ta meg en tur på legevakta i kveld, for føles rett og slett ut som mens..... :S
Silje2 Skrevet 4. september 2008 #72 Skrevet 4. september 2008 heisann:) der gjør vi ikke da.Kjøpt oss enebolig like ved travbanen:)Det vet jeg ikke enda.Skal på ul 22sept.Vil gjerne vite det:)Vet du da?Og når har du termin?
Drammen81 fikk gutt 09.01.09 Skrevet 8. september 2008 #74 Skrevet 8. september 2008 Slenger meg på jeg :-) Jeg er ei jente på 27 år, mitt første barn. Er oppvokst i Drammen, men har nå flyttet litt nærmere Svelvik. Min samboer er 33, også hans første barn. Har hatt en sa i år, men nå ser det ut til å gå bra. Er 23 uker på vei, termin 04.01.09. Gleder oss masse :-) Jeg må bli med på treff en gang. Har vært en del kvalm, så ikke vært mye ute blandt folk da akkurat. Men nå er jeg kvalm "bare" på formiddagen, så nå er det trygt å gå ut :-)
Lina_83 Skrevet 8. september 2008 #75 Skrevet 8. september 2008 Hei på deg vennen, der var du også inne. Men tenkte skrive lit her om at jeg har lyst å bli kjent med noen fra Drammen i samme periode som meg, jeg har termin 13 januar, skal få en liten jente... Jeg er selv 25år, jobber faktiskt på sykehuset også, som mange andre her... Jag har fått masse plager med ryggen nå den siste uken, bekken LÅsning kallte kiropraktor det. Og det kom av at jeg har kasta opp og hvert kvalm gjenom hele denne tiden... uff... Bor med min mann og 2 katter, så veit jeg at det er mange som lurer på hva jeg skal med katterne nå, men trur jeg behåller dem, har så nær kontakt til dem, så lenge det ikke skader barnet med allergi plager så trur jeg de skal være hos oss hjemme.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå