Ungmamma21 Skrevet 22. august 2008 #26 Skrevet 22. august 2008 så morro at du startet en tråd for oss i et felles område;) jeg heter Mariann og er 21år, har ei datter på snart 1år, venter nr 2 7 februar,kommer i fra solbergelva.... har hatt et greit svangerskap så langt, stort sett i fin form, men noe ryggplager og halsbrann, ellers helt strålende;)
Gjest Skrevet 22. august 2008 #27 Skrevet 22. august 2008 Tusen takk, kanINA! Gruegleder meg skikkelig!) Er klokka 12:30, så jeg kommer nok med en oppdatering senere i dag! Morro at det gikk bra på kontrollen din i går også da! Morro med så mange folk her da! Jeg glemte jo å skrive at jeg er 33 år da - og at "utenfor Drammen" er Solbergelva...hehe.. Gammel vane å gi minst mulig opplysninger på nettet :op
Mayken Skrevet 22. august 2008 Forfatter #28 Skrevet 22. august 2008 Elisa30: jeg har ikke termin før 5.mars jeg
Elisa ♥2 barnsmor♥ Skrevet 22. august 2008 #29 Skrevet 22. august 2008 Var jo mange her fra området da :-) Moro om vi hadde møttes litt IRL, men for noen av oss med barn er det litt utfordring å komme fra... Mange som skal på treffet til onsdag? Har laget en gruppe på facebook for gravide i Drammensområdet jan/ feb, men selvfølgelig andre velkomne og. Var bare for å ha folk som var ca like langt på vei. Litt lettere å bli kjent via f.b. enn her... http://www.facebook.com/group.php?gid=20485472308 kanINA: 5.mars ja, da spørs det nok om jeg ikke slår deg på målstreken :-) Du har ikke vært på ord.ul enda da eller? Kan vel enda hende du blir "justert" noe på termin? Da er det jo håp om at formen din er på vei oppover snart og da... Hvordan var formen når du gikk med Ina? Det er ikke bare du som har blitt overrasket over at jeg er her... denne graviditeten overrasket oss alle, noen litt for mye... :-)
Mayken Skrevet 22. august 2008 Forfatter #30 Skrevet 22. august 2008 Elisa30: formen var dårlig med Ina også, sånn ca frem til mellom uke 17-20 en gang, så kan se ut til at jeg har noen uker til på meg. Tror nok treff på onsdag blir litt i tidligste laget for meg. legene sier jeg skal være hjemme og ta det mest mulig med ro, og jeg legger meg stort sett rund kl 19 for tiden. Tror jeg får ta det igjen om noen uker i stedet. har ikke vært og har heller ikke fått til til ul ennå, men blir vel en gang i løpet av september/oktober tenker jeg. Ble flyttet en uke frem med Ina, men hun kom en uke etter, tror terminen 5.mars stemmer gaske bra
Gjest Skrevet 22. august 2008 #31 Skrevet 22. august 2008 Jeg har vært på UL i dag!) Det var kjempekoselig og alt sto bra til:) Unødvendige bekymringer...hehe! Men godt å få sett at alt var som det skulle, roer meg vel litt nå håper jeg:)
Mayken Skrevet 23. august 2008 Forfatter #32 Skrevet 23. august 2008 Jeg har fått time til ordinær ultralyd. 1/10 kl 09.00. Det blir spennende, men leeeeeenge å vente.
Elisa ♥2 barnsmor♥ Skrevet 23. august 2008 #33 Skrevet 23. august 2008 Meliha: Gratulerer! Fikk du vite/ ville du vite kjønn? kanINA: Så spennende! Tida går nok fort skal du se :-)
Mayken Skrevet 23. august 2008 Forfatter #34 Skrevet 23. august 2008 Elisa30: jobber du på medisin 3 i dag eller i morgen? Jeg skal inn på gyn til behandling igjen i morgen:( Begynner å bli lei nå, dagene og ukene går bort på sykehuset og det er ikke fordi jeg jobber. Har ikke jobbet på 2 mndr jeg nå. Håper seriøst at formen kommer seg snart. Kasta opp i går, måtte krype til korset og ta en av de dyrebare sofranene mine, nå har jeg bare 1 igjen. Tror det er derfor jeg er i nogenlunde grei form i dag, de hjelper meg litt ovenpå.
Gjest Skrevet 23. august 2008 #35 Skrevet 23. august 2008 Huff, så ille at du skal ha det sånn da!! Håper det slipper taket litt snart, og at du kan begynne å nyte svangerskapet litt også Blir spennende å høre når du har vært på ultralyd da....vil dere vite kjønn?? Jeg har liksom litt feeling på at det er en liten gutt i magen din jeg da...hihi.... Nå går jeg bare rundt her og håper fødselen setter i gang snart....hehe...han har allerede lurt meg et par ganger....trodde virkelig det var i gang, også dabbet det av utover natten....men uansett så er det jo ikke lenge igjen nå da. Ønsker deg god bedring!!
Mayken Skrevet 23. august 2008 Forfatter #36 Skrevet 23. august 2008 Nei, vi skal ikke vite kjønn denne gangen. Det skal være en hemmelighet til siste stund. Mange som sier at de tror jeg får gutt. Dette blir siste barnet, så hadde jo vært greit med en av hver, men jeg har ingen magefølelse ennå.
Mayken Skrevet 23. august 2008 Forfatter #37 Skrevet 23. august 2008 Blir forresten spennende å se om du eller Hedda føder først;) Får si til guttepjokken fra meg at han må slutte å lure mora si.
Elisa ♥2 barnsmor♥ Skrevet 23. august 2008 #38 Skrevet 23. august 2008 kanINA: Høres pyton ut!Får håpe på drastisk bedring ganske så snart! Må være utrolig slitsomt! Må bare trøste deg med at om under 7 mnd er det alt verdt det, selvom tiden føles lang nå! Skal du legges inn eller bare polik beh? Leste noen innlegg fra kanINA her tidligere og syns synd på hu som var SÅ dårlig og ikke kom seg hjem til vestlandet... visste jo ikke at det var deg... Jeg skal i kveld og D i morgen. Starter på med 3 nå, har bare vært på med 4 og psyk tidl. Er det allright på med 3?
Gjest Skrevet 23. august 2008 #39 Skrevet 23. august 2008 Ja, det blir spennende å se! Men Hedda har jo termin 1 ukes tid før meg da, så jeg håper jo for henne at hun føder først. Uansett så blir det tett, og det hadde jo vært super morro om vi havna på barsel samtidig hehe
Mayken Skrevet 23. august 2008 Forfatter #40 Skrevet 23. august 2008 Hehehe...ja, det var meg det gitt;) Er bare dagpasient, de forsøker å behandle hyper remisis pasienter på dagen i steden for å legge dem inn. Har vært der 6 dager i uken de siste 3 ukene eller noe sånt. Med 3 er en fin plass å jobbe, jeg trives veldig godt der i hvertfall.
Mayken Skrevet 25. august 2008 Forfatter #41 Skrevet 25. august 2008 Dytter opp denne litt jeg, så folk kan fortsette å skravle litt. Kom igjen jenter hiv dere på.
knøttet28 Skrevet 25. august 2008 #42 Skrevet 25. august 2008 Heisann! Bor i Solbergelva - har gutt på 3 år fra før. Er i full jobb og har liksom ikke helt overskuddet til å sku væ med på treff.......bedre når ungen er ute:) Har termin 30.12.
Elisa ♥2 barnsmor♥ Skrevet 25. august 2008 #43 Skrevet 25. august 2008 kanINA: det var da alvorlig til behandling... får virkelig håpe det gir seg snart!!! Var moren din like dårlig? med 3 var jo helt topp. I helga hvertfall... hadde det mer moro der i helgen enn edru på byn om fredan hehe
Mayken Skrevet 25. august 2008 Forfatter #44 Skrevet 25. august 2008 Elisa30: ja, moren min var like dårlig med alle oss 3 barna. Og det har jeg desverre arvet:( Knøttet27, velkommen innom, synd du ikke får vært med på treff. Jeg får heller ikke vært med på onsdag
Amsim Skrevet 25. august 2008 #45 Skrevet 25. august 2008 Hei, tenkte å opplyse dere om at det blir arrangert gratis Yoga for gravide på Aquarius Studie Senter og UGB Yoga Skole. Kurset vil gå over 6 ganger av en og en halv time hver gang. Det starter 11.september kl.19.15 Se her for mer info; Aquarius Studiesenter www.aquarius-studiesenter.no og Ugb Yoga Skole www.ugb-yogaskole.no Jeg får ikke vært der første gang, men etter å ha mailet med de, var det bare å møte opp tordagen etter. Håper det blir flere av oss der;-) Jeg skal på UL i morgen, og gruer meg skikkelig. Det er oppløftende og se at det er flere enn meg som har gruet seg og som kommer hjem flyende av glede.
Elisa ♥2 barnsmor♥ Skrevet 25. august 2008 #46 Skrevet 25. august 2008 Så bra! Takk! Dette skal jeg prøve å få med meg!
Mayken Skrevet 26. august 2008 Forfatter #47 Skrevet 26. august 2008 Har det noe å si hvor lang man er på vei for å delta på yoga for gravide. er 13 uker nå, og hvis formen blir bedre, vil jeg veldig gjerne bli med på det. Men hvor ligger de lokalene da?
LilleMy med nr3 Skrevet 26. august 2008 #48 Skrevet 26. august 2008 lokalene ligger rett ovenfor Elexia, bygget ved siden av trygdekontoret. tror ikke det har noe å si hvor langt på vei man er, yoga for gravide tar for seg trening til fødsel, og fokusering av energi og avspenningsteknikker. jo lenger tid man trener, jo mer rustet stiller man vel? ;-)
Gjest Skrevet 26. august 2008 #49 Skrevet 26. august 2008 Åh, yoga kunne jeg tenke meg ja! Gikk på yoga for gravide i forrige svangerskap, og syntes det var veldig deilig. Hadde endel vondt i ryggen før jeg begynte der, og det slapp taket etter noen ganger. Om det var yoga'en eller tilfeldig vet jeg ikke, men bedre ble jeg i alle fall! Da jeg var på UL'en nå på fredag, spurte jeg om kjønn...er jo ikke mer enn 12+5 i dag, så det var jo veldig tidlig. Men legen spurte meg om jeg hadde noen følelse selv, og jeg har veldig guttefølelse! Og hun syntes hun kunne se noen som kunne tyde på en gutt...hun viste oss på skjermen:)) Men alt for tidlig for å si noe sikkert da, men var koselig å se allikevel!
Silje2 Skrevet 26. august 2008 #50 Skrevet 26. august 2008 Heisann:) Jente på 26år her.Bor på Åssiden med samboeren min. Termin 21februar med første:)Gleder oss noe veldig. Er hj.pleier og jobber i hj.s.pleien i 100%stilling.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå