Gjest Sekretøsa Skrevet 18. august 2008 #77 Skrevet 18. august 2008 Nei, jeg har ingen og prate med om dette... bortsett fra mamma da, men greit og lufte tankene til noen som kanskje har vært i samme situasjon... men jeg skal ikke gjøre det mer. Uansett, det var ikke meninga og hakke på Spetakkel, beklager om dere tok dere nær av det. Jeg føler bare at hun rakker ned på meg, uansett hva jeg sier her inne. Men som sagt, det er slutt på det nå
Gjest Skrevet 18. august 2008 #80 Skrevet 18. august 2008 Synes også du fikk utrolig mye pepper her. Har lest noen av de andre trådene dine, og forstår godt at du er frustrert! Det er lett å si at du skal heve deg over det, og at du skal innfinne deg med at han ikke vil ha kontakt, men nå er det nå engang sånn at det ikke er like enkelt når man har et barn sammen. Jeg klarer ikke å se for meg hvordan det skulle fungert om jeg og pappaen til gutten vår ikke kunne snakke sammen om hans ve og vel. Jeg mener det er helt nødvendig for at barna skal ha det bra! Når det er sagt synes jeg det med gaven var kjempefint gjort av deg. Jenta di hadde lyst til å gi den babyen en presang, hva skulle du sagt? Nei? Det er vanlig høflighet å takke, men det ser jo ut til at x'en din kanskje ikke har det genet inne.
Twintipp og himmelblå Skrevet 18. august 2008 #81 Skrevet 18. august 2008 Dette virker som en storm i et vannglass, men det ligger vel mye bak som ikke vi aner noe om. Han har sikkert takket datteren din for gaven.. Men, hadde han hatt en høflig celle i kroppen sin, hadde det jo ikke kostet han mange kalorier og takket den som faktisk kjøpte og betalte for gaven heller. Jeg fikk mange gaver da minsten ble født, og selv om gavene var skrevet "fra" barn på 3 år, skjønte jeg jo såpass at jeg takket foreldrene for gaven. Men, etter tidligere innlegg hadde du vel ikke forventet å få noen takk fra denne mannen heller. Skjønner hvis han er som du fremstiller ham, at det er slitsomt å være den givende parten hele tiden. Men, forsøk at å tenke at du gjør dette for datteren din, og ikke for ham. Og når datteren din blir stor nok skjønner hun at mamma gjorde det hun kunne, og at faren var en egosentrisk drittsekk. Klem til deg.. Og veldig snilt av deg å handle gave:o)
Mockanin Skrevet 19. august 2008 #82 Skrevet 19. august 2008 Hei du. Selvsagt burde den xn din hatt folkeskikk nok til å takke for gaven uansett hvor ille forholdet dere i mellom er. Men som den mannen han er så tenker han vel ikke på at det faktisk er du som har kjøpt gaven og brukt penger og tid på den. Mannfolk er håpløse på mange ting dem. Den xn din burde egentlig fått god gammeldags ris på stumpen så kanskje han hadde tatt til vett. (tenker på de mange andre tingene også)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå